hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hifiman

Dank voor je bezoek en je verslag Erik  :)

Jammer dat mijn blu-ray speler jouw meegebrachte cd-r's niet wilde afspelen  :-X  Had graag nog wat ingewijd willen worden in de klassieke muziek.  :angel:

De documentaire heet overigens: Baraka

PS. Volgende keer wel wat meer toastjes eten want nu moet ik alles weer opeten vanavond en zo val ik nooit af  :-X  ;)

Groetjes,

Ronald

celerontje

Mooi dat jullie een gezellige avond hebben gehad! :smile:
Vreemd dat de Sammy CD-R niet pakte, maar kon je die CD niet even rippen? ???
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: celerontje op oktober 16, 2009, 12:31:28
Vreemd dat de Sammy CD-R niet pakte, maar kon je die CD niet even rippen? ???

Ik weet niet of het vreemd is, heb nooit gecheckt of deze speler cd-r's ondersteund aangezien ik voorheen nooit het vermoedden heb gehad deze ooit als cd speler (voor cd's meenemende visite) te gaan gebruiken  ^-^

celerontje

Hij hoort gewoon CD's te slikken. ;)
Misschien gewoon een simpel loopwerkje op je Transporter DAC aansluiten, voor de gevallen dat je echt een CDtje wilt draaien?
Desnoods berg je dat ding op, en haal je 'm tevoorschijn je 'm wanneer nodig hebt.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: celerontje op oktober 16, 2009, 12:56:56
Hij hoort gewoon CD's te slikken. ;)
Misschien gewoon een simpel loopwerkje op je Transporter DAC aansluiten, voor de gevallen dat je echt een CDtje wilt draaien?
Desnoods berg je dat ding op, en haal je 'm tevoorschijn je 'm wanneer nodig hebt.
Hij slikt ook cd's. Kan ook zijn dat tie het merk cd'r wat Erik gebruikt heeft niet leuk vind...

Misschien niet eens zo'n gek idee, een niet te duur 2de hands cd spelertje met digitaal uit direkt naar de transporter dig. input.  ^-^

S@m

Citaat van: Audioloog op oktober 16, 2009, 13:01:06
Misschien niet eens zo'n gek idee, een niet te duur 2de hands cd spelertje met digitaal uit direkt naar de transporter dig. input. 

Audioloog op reis door audio en video land, bestemming ....... ;D

hifiman

Citaat van: S@m op oktober 16, 2009, 13:03:37
Audioloog op reis door audio en video land, bestemming ....... ;D
Hoho, het is dan meer een mogelijkheid scheppen voor audiofiele visite om bij mij nog cd's te kunnen afspelen. Nauwelijks een reis te noemen...

S@m

Citaat van: Audioloog op oktober 16, 2009, 13:09:20
Hoho, het is dan meer een mogelijkheid scheppen voor audiofiele visite om bij mij nog cd's te kunnen afspelen. Nauwelijks een reis te noemen...

Okay,...

Audioloog's tripje door audio en video land, bestemming.....

hifiman

Citaat van: S@m op oktober 16, 2009, 13:11:24
Okay,...

Audioloog's tripje door audio en video land, bestemming.....
Ook niet, ik ben niet op zoek namelijk  ;)

celerontje

Dus je kan nu meteen vertellen welk CD spelertje er komt te staan? ;) :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: celerontje op oktober 16, 2009, 13:33:05
Dus je kan nu meteen vertellen welk CD spelertje er komt te staan? ;) :D
Kom op jongens, jullie snappen best wat ik bedoel. Ik heb geen behoefte om iets aan de set te wijzigen. Ik speel normaliter middels mijn transporter. Het cd spelertje is dan "erbij" om audiof(oss)iel bezoek (cd's meenemen ipv usb stickje met flacjes) mogelijk te maken  :devil:  :D

Edit: daarmee niet bedoelende dat Erik of andere forumleden fossielen zouden zijn, ik doel op een medium niet op de personen  ;)

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman


Staaled

Citaat van: Audioloog op oktober 16, 2009, 13:21:46
Ook niet, ik ben niet op zoek namelijk  ;)
Het spul heeft de neiging een mens te vinden, zeker indien er een predispositie bestaat. ;D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

S@m


scrutinizer

Citaat van: Audioloog op oktober 16, 2009, 13:47:29

Edit: daarmee niet bedoelende dat Erik of andere forumleden fossielen zouden zijn, ik doel op een medium niet op de personen  ;)

Haha, daar een fossiel vaak niet meer in zijn hoedanigheid voorkomt op deze aardkloot, zo ook is het met  informatie gesteld ooit vastgelegd op de zo jij het noemt 'fossiele' mediums. ;)

Er zijn ooit zoveel titels op oude mediums - zoals bv. vinyl - verschenen, dat het nog wel even tijd kost hetgeen 'nog voor handen', digitaal om te zetten.

Of hetgeen niet meer op tape voorhanden ..... NEEDLE PICKED!

;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: Audioloog op oktober 16, 2009, 13:47:29

Edit: daarmee niet bedoelende dat Erik of andere forumleden fossielen zouden zijn, ik doel op een medium niet op de personen  ;)

Ik ben niet zo gevoelig hoor ik vaar gewoon mijn eigen koers......ook leuk...  :-X;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

hifiman

Citaat van: scrutinizer op oktober 16, 2009, 16:56:01
Haha, daar een fossiel vaak niet meer in zijn hoedanigheid voorkomt op deze aardkloot, zo ook is het met  informatie gesteld ooit vastgelegd op de zo jij het noemt 'fossiele' mediums. ;)

Er zijn ooit zoveel titels op oude mediums - zoals bv. vinyl - verschenen, dat het nog wel even tijd kost hetgeen 'nog voor handen', digitaal om te zetten.

Of hetgeen niet meer op tape voorhanden ..... NEEDLE PICKED!

;)

Anton.
Hoi Anton,

Ik heb overigens niks tegen vinyl, tape of cd's hoor. Vond gewoon de woordspeling te leuk om te laten schieten  :D

Groetjes,

Ronald

neverywhere

Ik zie aan de horizon wel al reeds de eerste contouren van de '' Streamer der streamers" verschijnen.

Ik geef het nog een maand of 6.


Zal eens kijken of ik in dat topic er dan wel in zal slagen m,n waffel te houden.....
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

JeKa

Citaat van: neverywhere op oktober 16, 2009, 18:28:35
Zal eens kijken of ik in dat topic er dan wel in zal slagen m,n waffel te houden.....

:D Aan de zelfkennis ontbreekt het blijkbaar niet!

tiptop

He Ronald,

Leuk dat ik jullie nog even gezien heb op de beurs :)

Het is idd maar goed dat je er volgend jaar niet meer bij bent...anders komt er vast weer een andere bestemming :P

Vandeweek zal ik je even mailen om een keertje langs te komen. Lijkt me gezellig. Neem ik wat fossiele schijfjes mee.... >:D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

hifiman

Citaat van: tiptop op oktober 17, 2009, 21:24:57
Vandeweek zal ik je even mailen om een keertje langs te komen. Lijkt me gezellig. Neem ik wat fossiele schijfjes mee.... >:D
Doen we Fabian!  :bigsmile:

hifiman

Ik val nu toch wel een beetje in een "gat" nu de set voorlopig even klaar is  ^-^ Maar dan wel een gat met een lekker muziekje erbij   :music:  De regenachtige herfst weekenden moet toch wat gehobbied worden. jullie nog ideeen?  :D

Op pc gebied ook niet veel te klooien op dit moment, linux servertje onlangs al gemigreerd naar 64 bits, windows werkstation draait al op windows 7 (64 bits). Beetje met virtuele machines geklooid (qemu/kvm).  :yawnee: Werkt allemaal goed helaas  :confused:  ;)

Ik geef me denk ik maar op voor een nieuwe TV show: Hobbyist zoekt hobby  :-X


neverywhere

Dan is het nu tijd om de akoestiek eens flink aan te pakken. :pompom:
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

)p(

Citaat van: Audioloog op oktober 24, 2009, 10:45:30
 De regenachtige herfst weekenden moet toch wat gehobbied worden. jullie nog ideeen?  :D




Als inguz niet opschiet mag je me binnenkort wel helpen met sc op een linux box te installeren ;)

peter