hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Erik van Voorst (in memoriam)

#5125
Citaat van: Audioloog op mei 21, 2009, 08:29:20
Dikke teleurstelling vandaag  :confused: Anderhalve week in spanning gewacht. Ik had alles al voorbereid, meerdere malen vroeg opgestaan om geld te pinnen, broodjes en drinken gekocht voor de lange reis naar duitsland, oliepeil en bandenspanning gecheckt van de auto, route bestudeerd en bovenal natuurlijk mezelf mentaal helemaal ingesteld op het bezitten van een mooie Symphonic Line RG9 MK4 van nog geen anderhalf jaar oud. Afijn je voelt um al aankomen, kreeg op de valreep een mailtje dat mijnheer hem toch maar niet verkoopt  :-X


Join us......ook een keer zoiets afgrijselijks meegemaakt een jaartje of 15 geleden met een horloge.....ik had zelfs al gebak getrakteerd op de zaak.........ik zit nu nog te wachten.... >:(

Positieve eraan was dat het alleen maar mijn hebzucht versterkte en binnen 2 weken had ik hem toch......okay iets duurder  :-X.....en via een winkel...
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

MLCinema

Citaat van: Audioloog op mei 21, 2009, 08:29:20
Dikke teleurstelling vandaag  :confused: Anderhalve week in spanning gewacht. Ik had alles al voorbereid, meerdere malen vroeg opgestaan om geld te pinnen, broodjes en drinken gekocht voor de lange reis naar duitsland, oliepeil en bandenspanning gecheckt van de auto, route bestudeerd en bovenal natuurlijk mezelf mentaal helemaal ingesteld op het bezitten van een mooie Symphonic Line RG9 MK4 van nog geen anderhalf jaar oud. Afijn je voelt um al aankomen, kreeg op de valreep een mailtje dat mijnheer hem toch maar niet verkoopt  :-X

Maar goed, ik ben oplossingsgericht ingesteld dus niet lang getreurd en gekeken naar de andere opties. Ik zie op dit moment nog twee mogelijkheden (wat Symphonic Line  betreft). Een andere RG9 MK4 voor dezelfde prijs maar dan een kleine 3 jaar oud en helaas veel te ver weg (wellicht dat opsturen een optie is, in zijn advertentie zegt hij niet internationaal te versturen) en een RG10 MK3 van 6 jaar oud maar dan wel weer met 1 jaar garantie (bij een hifi zaak) en wel aan te rijden. Ik heb beiden een mail gestuurd en ik wacht weer even in spanning af  :lookaround:

To be continued....

Blegh wat flauw!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

celerontje

Scheisse!
Wat een braadworst! >:(

Maar je hebt het adres he?
Ga er gewoon heen en ga een hartig woordje met die kerel praten... BAH! :devil:

Of neem het verhaal van de film ''Taken'' vervang Frankrijk door Duitsland en de dochter door versterker, ben benieuwd wat we dan krijgen! ;D ;D ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

solitaire

Balen is het zeker !!

Echter, 'k heb het net even nageteld, in het afgelopen jaar hebben 7 mensen mij kip-en-klaar toegezegt een artikel van me over te kopen terwijl ze daar later vanaf zagen (en soms dit pas 'meldden' nadat ik meermaals heb geinformeerd) ...

@ Audioloog: ook in Duitsland staat een 'open-doos sale' RG-10 MkIV, maar die zit met een kleine 60% van nieuwwaarde boven je budget ?


W.
Hinterm Horizont geht's weiter.

hifiman

Dank voor de reakties.  :) Ik vrees dat die andere(n) boven budget zijn Wolf, ik heb simpelweg het geld niet  :baaa:

solitaire

Citaat van: Audioloog op mei 21, 2009, 13:35:33
Dank voor de reakties.  :) Ik vrees dat die andere(n) boven budget zijn Wolf, ik heb simpelweg het geld niet  :baaa:

Da's iets heel normaal / herkenbaar :lookaround:. Toch weer zo'n €1200 meer dan waar je nu mee bezig bent ... Maar ik dacht het iig. even aan je te melden.


W.
Hinterm Horizont geht's weiter.

hifiman

Citaat van: solitaire op mei 21, 2009, 13:47:47
Da's iets heel normaal / herkenbaar :lookaround:. Toch weer zo'n €1200 meer dan waar je nu mee bezig bent ... Maar ik dacht het iig. even aan je te melden.


W.
Wordt gewaardeerd, maar ik had al heel wat uren (van de baas) besteed aan speurwerk  ;D  ;) dus meen alle opties zo'n beetje wel gevonden te hebben.

solitaire

Citaat van: Audioloog op mei 21, 2009, 13:50:26
Wordt gewaardeerd, maar ik had al heel wat uren (van de baas) besteed aan speurwerk  ;D  ;) dus meen alle opties zo'n beetje wel gevonden te hebben.

Dan ben je flink bezig geweest :eh: ;). En uiteindelijk is het maar die ene optie die er toe doet ... succes :thumbs-up:.



W.
Hinterm Horizont geht's weiter.

searcher

Dat is vervelend zeg, misschien komt er iets beters op je pad.

Je hebt een pm met een goede Duitse vgl audio site.  :inlove:

                                                                            Gr Searcher



hifiman

 ;D

(past nog niet helemaal lekker in de kast, dat gaat morgen opgelost worden met een decoupeerzaag  :-X )

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Automaat

Ja, die decoupeerzaag zal me worst zijn. Zo veel moeite gedaan en verder geen mededelingen ........
Reading the HTForum is learning every day!!

)p(

Citaat van: Audioloog op mei 22, 2009, 16:23:25
;D

(past nog niet helemaal lekker in de kast, dat gaat morgen opgelost worden met een decoupeerzaag  :-X )

Ben onderhand met al dat zaagwerk bij verschillende upgrades benieuwd naar een foto van hoe de kast er van achter eruit ziet... ;D

peter


celerontje

Citaat van: Automaat op mei 22, 2009, 16:38:00
Ja, die decoupeerzaag zal me worst zijn. Zo veel moeite gedaan en verder geen mededelingen ........
Niet zomaar een worst, een braadworst, want Ronald heeft 'm uit Duitsland gehaald! ;) :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: Automaat op mei 22, 2009, 16:38:00
Ja, die decoupeerzaag zal me worst zijn. Zo veel moeite gedaan en verder geen mededelingen ........
;D

Ik wacht bewust nog even met het vertellen van mijn indrukken, redenen hiervoor zijn ten eerste dat ik aardig gaar ben nu, ten tweede dat ik nog niet echt lang heb geluisterd en ten terde dat ik niet een al te enthousiaste eerste indruk wil neerpennen die ik dan 2 dagen later weer naar beneden moet bijstellen  ^-^

hifiman

Citaat van: )p( op mei 22, 2009, 16:40:26
Ben onderhand met al dat zaagwerk bij verschillende upgrades benieuwd naar een foto van hoe de kast er van achter eruit ziet... ;D

peter


Dat wil je niet weten  ;D

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Toen ik vanochtend thuis kwam had ik overigens een e-mail van de duitse afhaker die zei dat hij bij nader inzien de versterker toch alsnog aan mij wilde verkopen.  :-X

hifiman

Citaat van: celerontje op mei 22, 2009, 16:44:03
Maar valt het mee of valt het tegen?
Het enige wat ik er op dit moment over kwijt wil is dat ik er nog geen spijt heb  ;)

celerontje

Zeg gewoon wat je er NU van vindt, dat is het leuke van een forum!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: celerontje op mei 22, 2009, 16:49:18
Zeg gewoon wat je er NU van vindt, dat is het leuke van een forum!

jongens mun pizza wordt net bezorgd dus ik ben effe lekker happen  ;D

BuSpu

niet met de vette vingers aan je nieuwe amp he  >:D

Gefeliciteerd, trouwens !!

celerontje

Citaat van: Audioloog op mei 22, 2009, 16:49:48
jongens mun pizza wordt net bezorgd dus ik ben effe lekker happen  ;D
En hier is mijn subwoofer door de zoldervloer gezakt, goeie he?
Maar daar trappen we niet in! >:( ;D
Citaat van: BuSpu op mei 22, 2009, 16:51:01
niet met de vette vingers aan je nieuwe amp he  >:D
Poetsen, wat er ook gebeurd, blijven POETSEN! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: celerontje op mei 22, 2009, 16:52:06
En hier is mijn subwoofer door de zoldervloer gezakt, goeie he?
Maar daar trappen we niet in! >:( ;DPoetsen, wat er ook gebeurd, blijven POETSEN! ;D
Zucht, moet ik nu ook al als bewijs mijn pizza gaan fotograferen  :-\

celerontje

Ach, voor een IT'er is het ''piece of pizza ;D'' om een fotootje op internet te knallen!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!