hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

scrutinizer

Citaat van: Audioloog op februari 10, 2008, 15:16:43
Wat voor set heb jij eigenlijk Anton  ???  ;D

Dit draagt verantwoording voor het verwijderen van stof uit mijn platencollectie, Ronald.

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

garmtz


scrutinizer

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Citaat van: scrutinizer op februari 12, 2008, 00:48:20
Dit draagt verantwoording voor het verwijderen van stof uit mijn platencollectie, Ronald.
Zoo dat is mooi speelgoed Anton  :D  8)

hifiman

Citaat van: scrutinizer op februari 12, 2008, 11:12:58
Volgens een 4-tal 'German Stiffs' wel!! ;)
Spreekt (of eigenlijk bedoel ik "schrijft") altijd in raadselen die Anton  ;D  ;)

garmtz


hifiman

Ondertussen is er een CD loopwerk bijgekomen  :) Een Van Medevoort CT333.
De Squeezebox mag blijven maar vanaf nu zal serieus luisteren weer vanaf cd gebeuren  8)

De audio PC is voorlopig weer terug naar boven verhuisd  :P

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Citaat van: Audiofiel op februari 13, 2008, 21:26:17
Had je meteen maar even een HDCD opgezet? O0
Verrek nou je het zegt, ik wist niet eens dat ik HDCD's had   :D

Audiofiel

Je zou alleen die Genesis nog eens hoger moeten proberen te zetten. Doe er voor de gein maar eens een kartonnen doos tussen of zo. Dan zou hij nog beter moeten klinken dan zo dicht tussen die andere apparaten in. :)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Citaat van: Audiofiel op februari 13, 2008, 21:35:58
Je zou alleen die Genesis nog eens hoger moeten proberen te zetten. Doe er voor de gein maar eens een kartonnen doos tussen of zo. Dan zou hij nog beter moeten klinken dan zo dicht tussen die andere apparaten in. :)
Je bedoeld de Genesis bovenaan zetten (en dan wat ertussen..) ?

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Citaat van: Audiofiel op februari 13, 2008, 21:45:07
Een kartonnen doos. ;D
Ik probeer het even opnieuw:
Je bedoeld de Genesis bovenaan zetten (en dan wat ertussen..) ?

;D

Audiofiel

Babylonische spraakverwarring?



Ik bedoel dus - onderaan de stapel beginnend - het loopwerk, de DAC (misschien zelfs andersom), een kartonnen doos, de lens. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

BuSpu

of nog beter: het loopwerk - plank - de Dac - plank - kartonnen doos - plank - Genesis

;D

Audiofiel

Citaat van: BuSpu op februari 14, 2008, 09:34:39
of nog beter: het loopwerk - plank - de Dac - plank - kartonnen doos - plank - Genesis ;D

In dat geval mag de doos gevoegelijk weggelaten worden.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman


BuSpu


hifiman

Tentlabs XO3 module is ondertussen ook binnen  :)
Eens kijken of het er van het weekend van komt om deze in te bouwen :P

DJ-Foxx


Audiofiel

Citaat van: Audioloog op februari 15, 2008, 09:32:35
Tentlabs XO3 module is ondertussen ook binnen  :)
Eens kijken of het er van het weekend van komt om deze in te bouwen :P

Mooiste is wel een losse voeding voor de klok. Heb je niet nog iets daarvoor liggen? :)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Citaat van: Audiofiel op februari 15, 2008, 09:56:09
Mooiste is wel een losse voeding voor de klok. Heb je niet nog iets daarvoor liggen? :)
Klopt, die ligt ook al klaar  :P

molle

Heb nog wat karton liggen als je wil ;D

En eerste indrukken van de speler?
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

hifiman

Citaat van: molle op februari 15, 2008, 11:08:14
En eerste indrukken van de speler?
Relaxt, stuk beter dan de squeezebox, mis nog wat detail.
Dat laatste zal ongetwijfeld verbeteren na inbouw van de tent clock  :)

molle

Citaat van: Audioloog op februari 15, 2008, 13:17:23
Relaxt, stuk beter dan de squeezebox, mis nog wat detail.
Dat laatste zal ongetwijfeld verbeteren na inbouw van de tent clock  :)

Dat klinkt al terug beter dan de dip van vorige week 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4