Lentekriebels bij Cinedream Breendonk

Gestart door home@the movies, maart 28, 2023, 21:27:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

home@the movies

De lente staat voor de deur, dus begint het te kriebelen onze ontvangst en demo ruimtes in een nieuw kleedje te steken, de ontvangstruimte is als eerste aan de beurt.
Het moet niet altijd voor een klant zijn dat we de handen uit de mouwen steken, af en toe mag het eens voor onszelf zijn, van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn verzameling filmmemorabilia en ander fraais wat mooier tentoon te spreiden.
De eerste twee fotos zijn de afbraakwerkzaamheden :-)


home@the movies

Nog wat verdere afwerking met tafeltje, stoeltje enz, en we kunnen onze klanten weer in een aangename sfeer ontvangen alvorens de demo ruimtes in te duiken, en die worden binnenkort ook in een nieuw kleedje gestopt.

williams

Erg mooi geworden en als klant kom je zo gelijk in de juiste sfeer .
Heeft dit keer toch geen vingers gekost hoop ik 😉
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

home@the movies

Citaat van: williams op april  2, 2023, 09:10:47Erg mooi geworden en als klant kom je zo gelijk in de juiste sfeer .
Heeft dit keer toch geen vingers gekost hoop ik 😉

Neen, geen ledematen gesneuveld deze keer  ;D

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

denoontje


buckler

Citaat van: williams op april  2, 2023, 09:10:47Erg mooi geworden en als klant kom je zo gelijk in de juiste sfeer .
Heeft dit keer toch geen vingers gekost hoop ik 😉

Ha  ;D , hier moest ik wel even om lachen... humor. Sorry Werner  :pompom:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek