R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bmateijsen

Citaat van: R op maart 22, 2010, 08:11:52
Hoeft niet, heb een pdf. ik zal hem je een dezer dagen mailen.


Top!

fugazi_2009

Citaat van: R op maart 21, 2010, 23:41:05
Ha ha, dat heb ik vaker gehoord de afgelopen dagen ;) Wat vond je er van? Mag ook per PM.

Mooi verkooppraatje, niks mis mee dus  ;D Maar wat mij natuurlijk vooral opviel was waar je team zich mee bezighoudt. Gezien het feit dat jullie een grote klant van ons zijn is het natuurlijk wel interresant hoe daar over gedacht wordt qua UI.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Robbert54

een breder meubel dan je tv is altijd mooi, maar ook wel erg standaard. vind jou idee juist wel wat hebben. en je legt op die manier veel meer de nadruk op je speakers en je tv. (jammer dat je geen KURO hebt ;) )
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

R

Lijkt me goed om het daar eens over te hebben, ik PM je nog wel even, vanavond of zo.

Citaat van: fugazi_2009 op maart 22, 2010, 13:48:26
Mooi verkooppraatje, niks mis mee dus  ;D Maar wat mij natuurlijk vooral opviel was waar je team zich mee bezighoudt. Gezien het feit dat jullie een grote klant van ons zijn is het natuurlijk wel interresant hoe daar over gedacht wordt qua UI.

Starred

Citaat van: The Vampire op maart 22, 2010, 17:10:46
en je legt op die manier veel meer de nadruk op je speakers en je tv.

Dat moet je maar willen

Robbert54

Citaat van: Starred op maart 22, 2010, 20:47:44
Dat moet je maar willen
met zulke prachtige speakers? waarom niet? geeft ook een rustiger plaatje in het geheel
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

R

De optie met het brede meubel wordt nu gerenderd.

Starred

Citaat van: The Vampire op maart 22, 2010, 20:51:55
met zulke prachtige speakers? waarom niet? geeft ook een rustiger plaatje in het geheel

Sommige mensen willen juist geen nadruk op speakers of TV of whatever, maar gewoon een harmonieus geheel waar dus geen dingen uitspringen

R

Ik wil voor namelijk wat meer rust in het "beeld", en meer uniformiteit qua apparatuur in het zicht. Voor mij is gedurft afwijken van de symmetrie en prima optie.

Robbert54

Citaat van: R op maart 22, 2010, 21:39:32
Ik wil voor namelijk wat meer rust in het "beeld", en meer uniformiteit qua apparatuur in het zicht. Voor mij is gedurft afwijken van de symmetrie en prima optie.
dan vind ik zo'n blok juist ideaal. zoals ik al eerder aangaf heeft een vriend van mij dit ook en het staat gewoon mooi strak. hij heeft hem nu zelfs aan de zijkant gezet. zijn hele ruimte lijkt hierdoor nog groter en schoner.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

R

#3460
Naast elkaar..

Robbert54

vind dit nogal saai, sorry
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

R

Spannend is het niet.

Davey

Prachtige rustige opstelling zoals het helemaa bij het meubel past. Ik vind deze helemaal top.

Starred


R

Zie edit hier boven.

Robbert54

vind die tweede toch echt mooier..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

DV79

Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

S@m

#3468
De apparatuur op elkaar vind ik ook visueel de mooiste optie, maar ik denk dat de apparatuur in symmetrie naast elkaar onder je tv meer rust geeft....


R

#3469
Ik ben er uit, ik vind de smalle het mooist. Nu maar eens bedenken of we het zelf gaan maken of laten doen.  Ge? zin in een
klusje? ;)



S@m

Citaat van: R op maart 23, 2010, 14:57:07
Ik ben er uit, ik vind de smalle het mooist. Nu maar eens bedenken of we het zelf gaan maken of laten doen.  Ge? zin in een
klusje? ;)



Een gepensioneerde meubelmaker aan het werk zetten....

denoontje

Geen optie om het meer zwevend te maken.....

R

Helaas geen optie.

Robbert54

Citaat van: R op maart 23, 2010, 16:07:11
Helaas geen optie.
van welk materiaal wil je het hebben? en welke scharnieren etc??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

wil

Toch vind ik het gestapel onrecht doen aan het geheel. Doe mij dan maar de brede lage opstelling. Wel graag iets van pootjes er onder. Ben niet voor niets een Pastoe-fan

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60