LuPo's HT

Gestart door LuPo, december 11, 2012, 16:02:15

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

W.Otter

hmm ja eenmaal I am watching aangeklikt kun je het niet meer veranderen..:P xmbc etc heb ik niet. zo wil het ook wel ;) series begin ik niet aan die kijk ik per 5 of 6 achter een elke keer laptop open en zeggen dat ik het kijk wordt wat te veel ;D
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Ik log ff in op m'n telefoon. Easy peasy ;)

W.Otter

zou ook kunnen, ik ben niet zo'n telefoon fan  :dozingoff: heb geen échte smart phone ;)

jij bent aan boardwalk empire  s4 begonnen zie ik  8) ik ben bij 3! veelbelovende serie vind ik.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Citaat van: W.Otter op november  4, 2013, 23:38:14
zou ook kunnen, ik ben niet zo'n telefoon fan  :dozingoff: heb geen échte smart phone ;)

jij bent aan boardwalk empire  s4 begonnen zie ik  8) ik ben bij 3! veelbelovende serie vind ik.

Zonder smartphone is het wat lastiger inderdaad. Elke keer naar de laptop.

9 heb ik laatst ook gekeken! Wat vond je ervan? Ik vond het allemaal wat te snel gaan. Had wel wat meer opbouw in gemogen.

W.Otter

ja er zat sowieso meer in maar ik vond het een erg goede sfeer hebben, post-apocalyptisch vind ik een erg leuk genre, samen met animatie een zeer goede combi aangezien je dan nog net even wat meer vernieling neer kunt zetten. Het verhaal was erg leuk bedacht maar wat je zegt ze hadden de film nog wel wat langer kunnen maken met wat meer diepgang. op het einde had ik wel zoiets van, hmm en nu? ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Je hebt je trakt weer aan de gang zie ik W.Otter ;)

W.Otter

ja je tip heeft geholpen ;)
jij bent aan Sherlock begonnen, goede/leuke serie he!
ik ga morgen red2 kijken en planes.. ben benieuwd ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Citaat van: W.Otter op november 18, 2013, 08:49:14
ja je tip heeft geholpen ;)
jij bent aan Sherlock begonnen, goede/leuke serie he!
ik ga morgen red2 kijken en planes.. ben benieuwd ;)

Sherlock is inderdaad leuk! Je moet het wel met een korrel zout nemen want hij weet alles op de meest onwaarschijnlijke manieren maar het is zeker vermakelijk. Ik weet zelf alleen niet of ik het echt een dikke 9 qua cijfer vind.

Planes ga ik ook zeker nog wel kijken. Niet nadenken maar gewoon lekker genieten is dat denk ik. :D

W.Otter

Citaat van: LuPo op november 18, 2013, 08:56:12
Sherlock is inderdaad leuk! Je moet het wel met een korrel zout nemen want hij weet alles op de meest onwaarschijnlijke manieren maar het is zeker vermakelijk. Ik weet zelf alleen niet of ik het echt een dikke 9 qua cijfer vind.

Planes ga ik ook zeker nog wel kijken. Niet nadenken maar gewoon lekker genieten is dat denk ik. :D

het is in mijn ogen inderdaad meer een 8/8,5. Het is wel prettig dat de afleveringen anderhalf uur duren, het aantal afleveringen is wel teleurstellend..
planes zal waarschijnlijk weer prachtig gemaakt zijn, het verhaal heb ik geen idee van. De vrouw is gek op animatie/tekenfilms dus we zullen zien ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Kanariepiet

Red 2 hebben wij gisteravond gezien en viel ons heel erg tegen.
We hebben hem met pijn en moeite gekeken.

Voor ons een heel klein 6je

Citaat van: W.Otter op november 18, 2013, 08:49:14
ja je tip heeft geholpen ;)
jij bent aan Sherlock begonnen, goede/leuke serie he!
ik ga morgen red2 kijken en planes.. ben benieuwd ;)

W.Otter

Citaat van: kanariepiet op november 18, 2013, 12:46:16
Red 2 hebben wij gisteravond gezien en viel ons heel erg tegen.
We hebben hem met pijn en moeite gekeken.

Voor ons een heel klein 6je

lekkere anticlimax ;)
ik vond deel 1 wel grappig (als ik het me goed kan heugen). Ik heb het niet zo op Amerikaanse humor maar volgens mij was deel 1 niet echt 'textbook' Amerikaans. Deel 2 wel?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

larzie

Sherlock is inderdaad een topserie. Helaas maar 2x 3 afleveringen :(
Die gast speelt het wel fantastisch.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

W.Otter

idd!

haha pacific rim gekeken. ruk film:P
net als red 2 pfff dat mensen daar een 8 voor geven, heb me echt moeten weerhouden om niet op stop te drukken. echt een waardeloze film
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Kanariepiet

Idd echt een ruk film he, de stop knop kwam hier ook elke keer dicht in de buurt.

Citaat van: W.Otter op november 22, 2013, 00:14:06
idd!

haha pacific rim gekeken. ruk film:P
net als red 2 pfff dat mensen daar een 8 voor geven, heb me echt moeten weerhouden om niet op stop te drukken. echt een waardeloze film

Bas Akkerman

Citaat van: W.Otter op november  5, 2013, 12:43:02
ja er zat sowieso meer in maar ik vond het een erg goede sfeer hebben, post-apocalyptisch vind ik een erg leuk genre, samen met animatie een zeer goede combi aangezien je dan nog net even wat meer vernieling neer kunt zetten. Het verhaal was erg leuk bedacht maar wat je zegt ze hadden de film nog wel wat langer kunnen maken met wat meer diepgang. op het einde had ik wel zoiets van, hmm en nu? ;)
Klinkt goed! Is er eigenlijk een post-apocalyptisch topic? Nou ja, een topic over post-apocalysme?
Zal je showcase binnenkort eens helemaal doornemen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

LuPo

Citaat van: W.Otter op november 22, 2013, 00:14:06
idd!

haha pacific rim gekeken. ruk film:P
net als red 2 pfff dat mensen daar een 8 voor geven, heb me echt moeten weerhouden om niet op stop te drukken. echt een waardeloze film

Ja Pacific Rim was weer heerlijk cliché en amerikaans. Maar goed.. Ik heb m'n cijfer maar gebaseerd op de beeld en audiokwaliteit. :D

W.Otter

Citaat van: LuPo op november 22, 2013, 08:59:41
Ja Pacific Rim was weer heerlijk cliché en amerikaans. Maar goed.. Ik heb m'n cijfer maar gebaseerd op de beeld en audiokwaliteit. :D

wel olderwets rammen en beuken ;) zag er allemaal wel mooi uit! leek af en toe alsof ik naar sons of anarchy keek ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Hoe is 2 Guns? Die heb ik net binnengehaald.

W.Otter

Citaat van: Bas Akkerman op november 22, 2013, 07:55:07
Klinkt goed! Is er eigenlijk een post-apocalyptisch topic? Nou ja, een topic over post-apocalysme?
Zal je showcase binnenkort eens helemaal doornemen.

nee niet echt.. ook fan van post-apocalysme? misschien eens wat films op een rijtje zetten..
ook fallout3 behoort nog steeds tot een van mijn favoriete games, geweldige sfeer!

mijn showcase doornemen.. hmm is een beetje een rotzooi op dit moment  :D zit al even te wachten tot ik weer nieuwe foto's kan schieten en de openingspost aanpassen. maar; tot daar! ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Citaat van: LuPo op november 22, 2013, 09:27:03
Hoe is 2 Guns? Die heb ik net binnengehaald.

bovengemiddeld! wel leuke humor op zich, leuk verhaal ook wel. keek goed weg! 7/7,5

planes ook bekeken en dat was visueel en auditief ook genieten. verhaal was ook leuk hoewel vrij voorspelbaar maarja, tis voor kinderen ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Citaat van: W.Otter op november 22, 2013, 09:30:23
bovengemiddeld! wel leuke humor op zich, leuk verhaal ook wel. keek goed weg! 7/7,5

planes ook bekeken en dat was visueel en auditief ook genieten. verhaal was ook leuk hoewel vrij voorspelbaar maarja, tis voor kinderen ;)

Oke leuk! Ik ga beide binnenkort dan maar eens lekker kijken. :D

VTEC_genieter

Ben ook fan van de game Fallout 3! :headbanging:
Moet hem nog uitspelen! Heb Jerrico als vriend. :D
Hij heeft een rifle en ik gebruik mijn dikke shotgun! 8)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Citaat van: VTEC_genieter op november 23, 2013, 00:13:12
Ben ook fan van de game Fallout 3! :headbanging:
Moet hem nog uitspelen! Heb Jerrico als vriend. :D
Hij heeft een rifle en ik gebruik mijn dikke shotgun! 8)

uitspelen is tot daar aan toe, platinum troffee halen kostte mij 600uur speeltijd ;D geweldige game. Opvolger vond ik wat minder. Fallout4 is in de maak..
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF