Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

HTip

Citaat van: beatbrother op september 17, 2013, 11:12:03
Gisteren ook het filmpje gezien Philip !
Zeer knappe ruimte en leuk om ook eens het gezicht achter een naam te zien hè.
En het is een heel leuk filmpje geworden. Congrats !
Ik wil de ruimte ook wel eens in het echt zien.  ;D
Dank je! We hebben er al zo vaak over gehad, dus volgend jaar moet een wederzijds bezoek maar een keer gepland worden. We wonen relatief zo dichtbij elkaar en toch is het er nog niet van gekomen... :unsure:

Jij zou de volgende in de serie worden. Is er al iets gepland?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

beatbrother

Citaat van: HTip op september 17, 2013, 11:59:45
Dank je! We hebben er al zo vaak over gehad, dus volgend jaar moet een wederzijds bezoek maar een keer gepland worden. We wonen relatief zo dichtbij elkaar en toch is het er nog niet van gekomen... :unsure:
Jij zou de volgende in de serie worden. Is er al iets gepland?

Ik wist eigenlijk niet dat er een serie voor gepland was. Dus er gaan er verschillende aan bod komen ? Leuk.
ik vraag me alleen af wat ik allemaal zou moeten zeggen, want ik ben absoluut niet zo technisch aangelegd, dus daarover zou ik zeer snel uitgepraat zijn. hehe  ;D
Ik weet wel dat ze interesse hebben voor thuis niet alleen de HT te filmen, maar ook de muziek-studio en eventueel foto-studio.

newday

Citaat van: HTip op september 17, 2013, 11:48:37
Mijn topic hier is in de afgelopen dagen meer dan 5000x bekeken.

lol, ik was er één van die 5000, eigenlijk via het tweakers filmpje op jouw draadje gewezen, ik kende het nog niet terwijl ik toch ook wel regelmatig op het htforum kijk.

Ziet er erg gaaf uit allemaal, nu nog "even" de rest van het draadje doorlezen  ;)

Syphon


Madhouse

#14854
Citaat van: Syphon op september 17, 2013, 15:47:09
Hoeveel vierkante meter is je ruimte?


Staat netjes in de eerste post ;)
Citaat
lengte: 5,52 m
breedte: 4,07 m
hoogte: 2,19 m
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Valkyrie

Gisteravond heb ik samen met mijn vriendin de videorapportage bekeken. Wat is het een gave rapportage geworden! Erg leuk om te zien hoe de ruimte is vastgelegd en natuurlijk jouw verhaal erbij. :) Voor mij was het natuurlijk allemaal bekend, maar voor haar allemaal nieuw. Ze herkende wel meteen de subwoofer. :D Ze was echt enorm onder de indruk van jouw ruimte!! ;)
Mooi voor mij als ik tzt ook mijn eigen ruimte wil bouwen. 8)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

StefaanD

Mooie reportage geworden Philip, héél herkenbare ruimte  ;)

Goeie to-the-point uitleg zonder al te technisch te worden, dus iedereen kan het gemakkelijk volgen. Je ziet gewoon dat je veel zelf uitgezocht hebt, en dat je er ook héél graag over praat, kortom de passie druipt er gewoon vanaf. Reportage had wat mij betreft, zoals anderen ook aangeven, zeker langer mogen duren.


Maarre popcorn dacht dat de Chamber alleen maar M&M's lustte  :D

LP

Hele mooie reportage geworden. Ook leuk dat je als persoon zelf te zien bent. Wanneer je op een forum bent dan geef je toch iedereen een gezicht wanneer je z'n posts leest. Ik had een Belg verwacht, ietsje gezet en hoog in de 40. Dat is dus 100% fout.

larzie

Haha ik had je iets dikker verwacht Philip. Geen reden verder waarom.
Maar sowieso iets wat positief is denk ik dat je zowel in je reacties op het forum als in je filmpje erg sympathiek overkomt. Dat lijkt me ook veel meer waard.  :thumbs-up:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Citaat van: beatbrother op september 17, 2013, 13:18:49
Ik wist eigenlijk niet dat er een serie voor gepland was. Dus er gaan er verschillende aan bod komen ? Leuk.
ik vraag me alleen af wat ik allemaal zou moeten zeggen, want ik ben absoluut niet zo technisch aangelegd, dus daarover zou ik zeer snel uitgepraat zijn. hehe  ;D
Ik weet wel dat ze interesse hebben voor thuis niet alleen de HT te filmen, maar ook de muziek-studio en eventueel foto-studio.
Dat is volgens mij het plan. Mijn reportage was de aftrap ;)
Je hoeft niet technisch aangelegd te zijn om over je ruimte te praten, hoor. Hoe je ertoe bent gekomen, e.d. kan ook heel boeiend zijn. Jij hebt bij de bouw al rekening gehouden met je HT. Dat is sowieso al interessant.

Citaat van: newday op september 17, 2013, 13:33:17
lol, ik was er één van die 5000, eigenlijk via het tweakers filmpje op jouw draadje gewezen, ik kende het nog niet terwijl ik toch ook wel regelmatig op het htforum kijk.

Ziet er erg gaaf uit allemaal, nu nog "even" de rest van het draadje doorlezen  ;)

Dank je! Leuk dat je mijn topic via tweakersfilmpje dan toch hebt gevonden. Veel leesplezier!

Citaat van: Valkyrie op september 17, 2013, 17:50:30
Gisteravond heb ik samen met mijn vriendin de videorapportage bekeken. Wat is het een gave rapportage geworden! Erg leuk om te zien hoe de ruimte is vastgelegd en natuurlijk jouw verhaal erbij. :) Voor mij was het natuurlijk allemaal bekend, maar voor haar allemaal nieuw. Ze herkende wel meteen de subwoofer. :D Ze was echt enorm onder de indruk van jouw ruimte!! ;)
Mooi voor mij als ik tzt ook mijn eigen ruimte wil bouwen. 8)
Dank je Jurian! Weer een vriendin om! De missie gaat slagen :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RubenV.

Het is een mooie reportage geworden  :clapping: Daar mag je trots op zijn Philip. Daarnaast kom je ook nog eens heel relaxt en natuurlijk over, dat helpt natuurlijk ook  :D Mijn collega's (die niets met HT hebben) vonden het ook erg indrukwekkend. Chapeau!
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

HTip

Citaat van: StefaanD op september 17, 2013, 17:56:33
Mooie reportage geworden Philip, héél herkenbare ruimte  ;)

Goeie to-the-point uitleg zonder al te technisch te worden, dus iedereen kan het gemakkelijk volgen. Je ziet gewoon dat je veel zelf uitgezocht hebt, en dat je er ook héél graag over praat, kortom de passie druipt er gewoon vanaf. Reportage had wat mij betreft, zoals anderen ook aangeven, zeker langer mogen duren.


Maarre popcorn dacht dat de Chamber alleen maar M&M's lustte  :D
Dank je Stef! Zou niet goed zijn als je ruimte niet meer herkende :D
De Chamber lust alles hoor, alleen wordt er vaak voor M&M's gekozen :D

Citaat van: LP op september 17, 2013, 18:46:46
Hele mooie reportage geworden. Ook leuk dat je als persoon zelf te zien bent. Wanneer je op een forum bent dan geef je toch iedereen een gezicht wanneer je z'n posts leest. Ik had een Belg verwacht, ietsje gezet en hoog in de 40. Dat is dus 100% fout.
Hahaha, dank je! Ik vraag me nu wel af hoe oud je denkt dat ik ben ;)

Citaat van: larzie op september 17, 2013, 20:14:20
Haha ik had je iets dikker verwacht Philip. Geen reden verder waarom.
Maar sowieso iets wat positief is denk ik dat je zowel in je reacties op het forum als in je filmpje erg sympathiek overkomt. Dat lijkt me ook veel meer waard.  :thumbs-up:
Haha, dank je voor het mooie compliment, Lars!

Citaat van: RubenV. op september 17, 2013, 23:06:42
Het is een mooie reportage geworden  :clapping: Daar mag je trots op zijn Philip. Daarnaast kom je ook nog eens heel relaxt en natuurlijk over, dat helpt natuurlijk ook  :D Mijn collega's (die niets met HT hebben) vonden het ook erg indrukwekkend. Chapeau!
Bedankt Ruben! Ik ben er ook wel trots op  8) Leuk dat je collega's het ook leuk vonden. Heb je het op een beamer gezet of zo?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Ik heb trouwens nog een algemene reactie onderaan de vorige pagina geplaatst. Is een beetje ongelukkig, omdat die nou net over het hoofd gezien kan worden ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RubenV.

Citaat van: HTip op september 17, 2013, 23:07:51
Bedankt Ruben! Ik ben er ook wel trots op  8) Leuk dat je collega's het ook leuk vonden. Heb je het op een beamer gezet of zo?

Het eerste wat er 's ochtends na het aanzetten van de pc en starten van de webbrowser gebeurt is naar tweakers of HWI surfen. Ze kwamen er geheel zelf bij uit, over exposure van de CoD heb je op tweakers dus niets te klagen  :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

HTip

Citaat van: RubenV. op september 17, 2013, 23:22:39
Het eerste wat er 's ochtends na het aanzetten van de pc en starten van de webbrowser gebeurt is naar tweakers of HWI surfen. Ze kwamen er geheel zelf bij uit, over exposure van de CoD heb je op tweakers dus niets te klagen  :D
:D Ik had dat ook bij mij op het werk. De computerguys zagen die video prominent op de voorpagina en hadden zoiets van... "Hé, die kennen we" ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Eigenlijk moet een deel van het filmpje opnieuw, want morgen is er iets anders... :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op september 18, 2013, 16:49:17
Eigenlijk moet een deel van het filmpje opnieuw, want morgen is er iets anders... :D

Upgrade plannen?  :angel:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

StefaanD

Citaat van: HTip op september 18, 2013, 16:49:17
Eigenlijk moet een deel van het filmpje opnieuw, want morgen is er iets anders... :D

Inderdaad donderdag ( man, man droge humor zeg )

Citaat van: Madhouse op september 18, 2013, 16:49:47
Upgrade plannen?  :angel:

Je mag/moet niet altijd van het ergste uitgaan Roy  :D

H&C Hifi

Citaat van: HTip op september 18, 2013, 16:49:17
Eigenlijk moet een deel van het filmpje opnieuw, want morgen is er iets anders... :D

Mhmm wat zou het toch zijn  ::)


;D

bmateijsen

Leuke video! Heb er ook melding van gemaakt op onze www.facebook.com/BeterBeeldenGeluid pagina en Twitter!

HTip

Citaat van: bmateijsen op september 18, 2013, 17:15:09
Leuke video! Heb er ook melding van gemaakt op onze www.facebook.com/BeterBeeldenGeluid pagina en Twitter!
Dank je Bjorn! Een groot deel van onze prachtige beeld en geluid heb ik aan jullie te danken :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

bmateijsen

Citaat van: HTip op september 18, 2013, 17:19:58
Dank je Bjorn! Een groot deel van onze prachtige beeld en geluid heb ik aan jullie te danken :pompom:

Vond het dan ook zeer leuk om er melding van te maken!

HTip

Citaat van: bmateijsen op september 18, 2013, 17:21:04
Vond het dan ook zeer leuk om er melding van te maken!
Is zeker leuk. Zal de teller van de video de komende dagen in de gaten houden ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Madhouse op september 18, 2013, 16:49:47
Upgrade plannen?  :angel:
Ik? :angel:

Citaat van: StefaanD op september 18, 2013, 16:52:08
Inderdaad donderdag ( man, man droge humor zeg )

Je mag/moet niet altijd van het ergste uitgaan Roy  :D
Heerlijk jouw humor! :clapping:

Citaat van: HcHifi.nl op september 18, 2013, 17:13:18
Mhmm wat zou het toch zijn  ::)


;D
Geen idee ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Valkyrie

Citaat van: HTip op september 18, 2013, 17:48:01
Geen idee ;D

Ik denk een Marantz PM11s3 ;) en ik denk ook te kunnen raden waar jouw huidige PM15s2 LE naartoe gaat. ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster