With greetz from Seoul

Gestart door citac, december 16, 2005, 11:51:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

citac

Iemand met teveel geld geloof ik   
http://forum.audiogon.com/cgi-bin/fr.pl?vopin&1130338041&openfrom&1&4#1

Zijn set(s) :
  DCS Verdi La Scala Transport
  Esoteric P-0S
  DCS Elgar plus DA converter
  DCS Purcell DA converter
  Esoteric UX-1
  Nagra PL-P Tube preamp
  Levinson No 32 Preamplifier
  Classe Audio SSP-60 Surround Pre
  Krell FPB-650mc Amplifier
  Pass Labs XA200
  Nagra VPA Tube amp
  Classe Audio CAV-500 Multichamp
  Wilson Benesch Bishop Speaker
  Sonus Faber Guarnieri Homage Speaker
  Avalon Acoustics Opus Speaker
  Magnum Dynalab MD-108 Tuner
  Rega Planar-25 Turntable
  Teac V-8030s Tape deck
  Audio Quest SKY XLR Interconnect
  Siltech Many G3 Series.. Interconnect
  Audio Quest Volcano & Kilemanjaro Speaker cable
  Wireworld Electra Silvers.. Power cord
  B&W Nautilus HTM-1 Monitor
   :o  :o :o   
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

Kerstmanno


wil

Idd belachelijk, en dan kwak je het zó neer:



geen respect voor  ::)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Jean Pierre

Ik snap die man wel.. je moet toch eens iets geprobeerd hebben om te begrijpen hoe het klinkt, toch ?  :-X

Romano


Kerstmanno


simonW

#6
een mooi audio rack zou wonderen doen. en het even met wat  meer met gevoel voor waarde de boel opstellen  neer zetten :S:S
het is gewoon neer gekwakt.

Groeten Simon

Bionica

Tis allemaal leuk duur spul, maar of k er nou warm van kan worden nee...

Dan hou ik het liever bij mijn 'simpele' Pioneer set :D:D:D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

garmtz

Ben best jaloers... Ik zou echter een selectie maken uit alle apparatuur, er 1 mooie set mee maken die lekker vrij kan 'ademen' en dan gewoon genieten in plaats van upgraden/ontevreden zijn...  ::) Dit zou ik uiteindelijk behouden denk ik:

  Esoteric P-0S
  Esoteric UX-1
  Nagra PL-P Tube preamp
  Nagra VPA Tube amp
  Wilson Benesch Bishop Speaker OF (moeilijke keuze)
  Sonus Faber Guarnieri Homage Speaker
  Magnum Dynalab MD-108 Tuner
  Audio Quest SKY XLR Interconnect
  Audio Quest Volcano & Kilemanjaro Speaker cable

Al die spelfouten ook, die gast weer niet eens hoe de apparatuur precies heet: Guarnieri... Kilemanjaro...  ::)

-Freek-

Zeer mooie spullen allemaal, maar ik heb nog nooit een lelijkere HT gezien... Een setje dat 20 keer zo goedkoop was maar mooi zou zijn opgesteld zou ik misschien nog wel meer waarderen.

citac

Hoe het klinkt is moeilijk te beoordelen aan de hand van een foto.
Hebben jullie weleens de luisterruimte van de ontwerper van 47 Labs gezien?
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

bmateijsen

Bekende units in die luidspreker... Jordan...

garmtz

Citaat van: citac op december 16, 2005, 13:23:37
Hoe het klinkt is moeilijk te beoordelen aan de hand van een foto.
Hebben jullie weleens de luisterruimte van de ontwerper van 47 Labs gezien?

Veel diffusie... ;)

citac

Vind de Konus Audio Essence icm 47 Lab versterker fantastisch klinken.
Zeer natuurlijk weergave , totaal geen stress als je luistert.
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

Likos

Bij mijn opa thuis zag het er vroeg ongeveer ook zo uit... Had een wand van 4m breed en plafondhoog VOL met de nieuwste audio/video gadgets.

Hij was hoofdredacteur van een reeds ter ziele gegaan review-blad in Nederland en Duitsland. Hij kreeg wekelijks dozen vol "spul" om te testen. Was geweldig

Jammer genoeg is mijn opa te vroeg overleden, alles is destijds naar een opkoper gegaan, ik was toen pas 13 ofzo, maar ik kan me nog herinneren dat die van de helft niet wist wat het was. Buiten de verstekers (meestal buizen) had hij een hele stapel speciale filters en equalisers staan etc. Die vond hij het leukst, en waren goud waard zei hij vaak.

Ik zou willen dat ik destijds al meer interesse in de materie had... Hetgene wat ik van mijn opa heb gekregen  (sentimentele waarde)  en wat nog steeds werkt zijn over-the-top dure interlinks.. (veel goud)

Wat trouwens wel een leuke anekdote is: Ik heb van mijn opa ooit een Pioneer casettedeck gekregen, alles erop en eraan (eerste model met Dolby C geloof ik) lang nadat mijn opa was overleden gaf dat ding de geest (auto-reverse deed het niet meer) Ik met dat ding naar de lokale audio-boer met de vraag of de techn. dienst er even naar wilde kijken. Een dag later belde ze op met de vraag "HOE ik in hemelsnaam aan dat ding kwam" Dat was niet direct hun vraag, maar de vraag van pioneer zelf, die dit model pas na lang zoeken ergens in de boeken konden terugvinden omdat het een proto-type bleek, welke later onder een ander type-nummer in uitgeklede versie op de markt is gekomen. Het vervelende was, dat hij niet meer te repareren was....

Heb m nog steeds... Op zolder in een hoekje... :)
LG 50PK950 | Denon AVR-1906 | Denon DVD-700 | Zalman zelfbouw HTPC Win7 MCE | XBOX360 | ASRRock ION330HT| Speakers: Op zoek

Kerstmanno


M.P.A. de Jong

Dat is idd een hele mooi anekdote.
Marantz DV4300, Marantz SR7002, B&W 685, B&W HTM62, B&W M1, BK XXLS400, Philips Pronto RU940, Playstation 3.