Welke LP heb je het laatst aangeschaft

Gestart door advr, juni 4, 2006, 23:10:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Linx

#1850
 :withstupid:

pietjepc


Linx

#1852
 :withstupid:

Arno P


garmtz

Plaatjes van Black Tar Prophecies 4,5 & 6 van Grails...

garmtz

En deze... Met dank aan Raindog voor de tip!

raindog

Heb ze vorige week ook ontvangen en al meerdere keren gedraaid. Klinkt erg goed!
Maareh, ik zie dat jij een gratis cd kreeg bij 'Alice', die zat er hier niet in..  :dontgetit:



Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

raindog

Wow, dat is nog eens een mooi pakketje!!  :worship:

Ben heel benieuwd naar die live LP van Cave, die twee van Webster en die van Oscar Peterson..
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Bas Akkerman

Citaat van: garmtz op december  1, 2013, 12:32:53
Plaatjes van Black Tar Prophecies 4,5 & 6 van Grails...
Geil!!!Mooi! Binnenkort hier ook wat posten als ik wat lp's van mijn wensenlijst heb besteld.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz


AbZ

#1861
oei erg mooi  :worship:

is die dino dood?  ???

Bas Akkerman

Citaat van: AbZ op december  1, 2013, 18:10:23
is die dino dood?  ???
Ik hoop het wel, je zou je toch lam schrikken zeg!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

AbZ

Citaat van: Bas Akkerman op december  1, 2013, 18:55:41
Ik hoop het wel, je zou je toch lam schrikken zeg!
Ja die moet je niet in de buurt van je draaitafel hebben.

garmtz

Citaat van: AbZ op december  1, 2013, 18:10:23
oei erg mooi  :worship:

is die dino dood?  ???

:D ja hoor... Een Talarurus om precies te zijn... ;)

AbZ

Citaat van: garmtz op december  1, 2013, 21:32:36
:D ja hoor... Een Talarurus om precies te zijn... ;)
Oh die heb ik nog niet  :-\

weust

Ik heb genoeg LP's aangeschaft de laatste maanden, maar deze wilde ik wel even vermelden.
Elvis Presley - Elvis is back!



De reden is het nummer "Fever". Natuurlijk een cover door hem, maar hoorde deze versie afgelopen september op de X-fi beurs in Veldhoven op een set dure Blumenhofer luidsprekers en nog duurdere platenspeler, etc.
Dit klonk mij zo geweldig. Als of Elvis voor mij stond te zingen.
En ondanks dat de akoestiek natuurlijk niet geweldig was, klonken de weinige instrumenten in dit nummer super.

Voor £5 voor de LP plus £5 verzendkosten (praktisch mint uitvoering van de LP en hoes) moest ik 'm hebben :)

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Linx

#1867
 :withstupid:

weust

Volgens de advertentie op discogs is het een heruitgave uit 1964, maar kom dat jaartal nergens tegen op de hoes.

Remasterd heb ik expres niet naar gekeken. Wilde graag de originele uitvoering.
Nu nog een audio set thuis om er naar te kunnen luisteren...

Ik ga de LP wel laten schoonmaken, is wat viezig.
Morgen maar even bij Vinyl Vinyl langs. 50 cent heb ik er wel voor over :)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Nosferatu

Deze box. Blijkt Back To black release te zijn. Toch wel verschil met andere releases, Brothers In Arms is b.v. nu een 2LP versie en die is 'stiller' en iets ingetogener dan de Music On Vinyl versie. Overige nog niet beluisterd maar verwacht dat de oude jaren '80 versies hun mannetje blijven staan tegenover deze nieuwe.
Video corner: Denon X-4000 AVR + DBT-3313UD + DNP-2000NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Yamaha A-S3200 versterker + Denon DCD-2020AE SACD speler + Denon DCD-1520 CD speler + Denon DNP-2000NE streamer, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R DAP, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000 hoofdtelefoons.

Linx

#1870
 :withstupid:

weust

Citaat van: Linx op december  6, 2013, 18:00:57
Vermoed dat deze heruitgave helaas ook een remaster/mix zal betreffen,  in de periode van overgang van mono naar stereo werd er regelmatig een nieuwe mix gemaakt voor een nieuwe uitgave, soms zelfs al na een aantal maanden en zoniet loop je het risico dat deze versie weer van 4e of 5e gebruik maakt, eea afhankelijk van het land van herkomst. Helaas is de vinyl markt er een met vele valkuilen en daarom is een goede remaster obv originele mix en in goede staat zijnde mastertapes soms helemaal zo gek nog niet... ;)

Ik merk het wel zodra ik hem kan draaien.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Linx

#1872
 :withstupid:

weust

Maakt niet uit. Maar wat Elvis op zich betreft is het toch wel voornamelijk het nummer Fever.
De rest doet mij niet zo veel.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Linx

#1874
 :withstupid: