Demo dag madvr

Gestart door J.A.F._Doorhof, februari 16, 2024, 13:26:30

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard70…

Citaat van: reza op februari 18, 2024, 20:37:51Zekers wel.
Ik had een 16/9 scherm toen , maar hoe plakt hij dat erbij dan ?
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

reza

Hij plakt het er niet bij hij "perst" het in elkaar volgens mij.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kjelt

Sterker nog een Imax+21:9+16:9 film zoals Interstellar of de Dark Knight, scaled ie on the fly, je kunt niet zien dat de aspectvratio veranderde. Bizar goed apparaat, alleen bizar duur  :)

buckler

NLS+
De lumagen bv kan alleen wat doen met het beeld in de breedte.
De Envy kan dat in de hoogte en breedte. Dat is het verschil tussen NLS en NLS+
Je geeft eerst de hoeken aan zodat de Envy weet wat exact de maten zijn van de scherm, daar begin je mee.
Dan zet je ,zoals wij het hier maar ff noemen, de NLS+ op actief. Dat kan verschillen qua afstelling voor bv 1.77:1 of 1.85;1 of zoals bij veel streaming 2.00:1 of 2.10:1 etc etc
De Envy geeft standaard al wat hij denkt dat goed is maar je kan hem zelf verder veranderen en aanpassen.
Dan kan je hem verdelen in drie vlakken , links midden en rechts. Ook die vlakken kan je zelf aanpassen en groter of kleinder of hoger of lager maken/veranderen. Ook de sterkte daarvan.
Dus als je geen dikke koppen wilt dan trek je bv het middelste vlak wat hoger en de buitenste twee vlakken wat smaller. Zo kan je zelf alles finetunen en veranderen totdat jij het acceptabel vind.
Maar ja , de Envy kan een 21/9 ratio scherm helemaal opvullen bij 16/9 materiaal.
Als je echt als een fanaat gaat kijken ja dan kan het soms wel zien bij beweging van de scène in de breedte of hoogte maar als je alles heel goed heb staan is er heel goed naar te kijken.
Ik zelf heb een DCR lens en dan heeft het denk ik een wat andere afstelling nodig dan zonder maar ik ben zeer tevreden met het resultaat. Zal echt niet zonder kunnen. Sterker nog ik weet soms niet eens of ik naar een 16/9 of een 2.40:1 film aan het kijken bent. Dat zegt alles denk ik
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

buckler

Citaat van: Kjelt op februari 18, 2024, 21:38:54Sterker nog een Imax+21:9+16:9 film zoals Interstellar of de Dark Knight, scaled ie on the fly, je kunt niet zien dat de aspectvratio veranderde. Bizar goed apparaat, alleen bizar duur  :)

Klopt, dat zie je niet.
Je kan de snelheid van reactie instellen. Dacht dat ik op 'insane' staat daarbij.
En als hij van IMAX naar bv 2.40:1 gaat dan gaat dat zo snel dat zie je niet.
Bij de concurrentie kan dat soms even duren voordat die erin springt en bij mijn maat toen met zijn lumagen duurde dat soms wel tien seconde voordat hij eindelijk omging. Ik heb wel begrepen dat dat nu verbeterd is bij hun maar hoe goed dat nu is weet ik niet.
Bij de Envy zie je het in ieder geval niet zo snel.
Zelfde met de ondertiteling, die kan je zo afstellen dat je geen millimeter verliest qua zwart balk beneden. Het beeld blijft dan zo groot mogelijk.
Werkt echt top.
En zoals ik net al schreef ik weet soms echt niet of ik naar een 16/9 of een 2.40:1 ratio film zit te kijken.
Zelfde met de upscaling... die is zo ongelooflijk goed dat het me ondertussen niks uitmaakt of ik naar een SDR of 4k HDR film zit te kijken. Ik sta daar nog steeds versteld van.
Maargoed het begint als een reclame spot te klinken hahah
En Werner heeft hier al vele uitgebreide verslagen over geschreven en demo's gegeven dus het zal ondertussen wel bekend zijn denk ik. Hij heeft daar echt veel tijd in geïnvesteerd.
Kortom ik ben enthousiast, nog steeds.
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

home@the movies

CitaatEn Werner heeft hier al vele uitgebreide verslagen over geschreven en demo's gegeven dus het zal ondertussen wel bekend zijn denk ik. Hij heeft daar echt veel tijd in geïnvesteerd.

Ik denk dat we inderdaad al vanaf dag 1 in alle geuren en kleuren de mogelijkheden van de madVR hebben beschreven en gedemonstreerd, iedereen die oa de Home Cinema happenings heeft bezocht kon zien wat het toestel in zijn mars heeft. De scaling, de aspect ratio switching, de non lineair stretch enz enz enz, het ding is al 4 jaar op de markt, en is alleen maar beter geworden, en ja, ook duurder. Dus diegenen die de eerste drie jaar hebben geïnvesteerd in de Envy zijn zeker de winnaars, want ook die toestellen doen nog steeds perfect wat ze moeten doen. Wij hebben zelfs nog een eerste versie van de Xtreme draaien en zelfs daarop draait de nu zo geweldige motion interpolatie zonder probleem, iets wat normaal zelfs niet voorzien was op deze video kaart.
Zoals je zelf van de gebruikers hier al kon lezen, zou niemand nog zijn Envy uit de keten willen halen, en dat begrijp ik voor 100% Er zijn wel wat klanten die hun "oude" toestel gaan inruilen voor een nieuwe MKII versie, dus er komen wel wat mogelijkheden van inruiltoestellen.

Niet dat deze weggaan voor een prikje, maar toch voor aanzienlijk minder geld dan de nieuwe toestellen, sterker nog, als je een MKI Extreme versie zou kopen, heb je meer mogelijkheden dan met een nieuwe MKII pro, die een stuk duurder is.
De MKII pro draait nl geen Motion algoritme, de MKI Xtreme doet dat wel, dus zeer zeker iets om over na te denken.

buckler

Ik zelf zou het eerder doen voor de algo om de beeldlijnen mee recht(er) te trekken voor mijn voorzetlens...
Vind in principe de Motion van de JVC al goed genoeg.
Heb je geen voorzetlens dan kan ik me niet voorstellen dat je de duurdere versie nodig hebt maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Het enige wat ik me voor kan stellen om de stap niet te zetten is de prijs... €12000 voor de goedkoopste (Pro) is niet niks.
Als ze daar nou eens de helft lager mee waren gaan zitten ,zoals ze in het begin beloofde toen het product nog uit moest komen, dan hadden ze er drie a vier keer zoveel van verkocht. En nog maar helemaal niet te beginnen over de €20000 die de extreme moet kosten nu.
Ik ben super enthousiast en ben helemaal weg van deze machine maar dat is toch echt te gek vind ik.
Maargoed de Lumagen kost tegenwoordig ook al heel wat.
Niet dat dat de prijs goedmaakt.
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Teejoo

Citaat van: Richard70... op februari 18, 2024, 20:25:46Hoe moet ik dat zien ? Hij maakt op een 240/1 scherm toch niet een 16/9 file beeldvullend?
Dat kan, maar wil je niet. Je kunt wel een beetje stretchen zonder dat het opvalt. Maar belangrijker is dat het 16:9 instant in het 21:9 wordt geplaatst bijv.

papaleo

Zoals jullie wellicht nog wel weten draai ik nog steeds naar alle tevredenheid met een Lumagen Radiance Pro maar toen ik destijds hoorde dat de Envy AI/motionflow ging toepassen krabte ik me toch wel op mijn achterhoofd want een mooie smooth motion is voor mij toch wel een van de belangrijkste aspecten om het beeld voor mij aantrekkelijker te maken...
Maar 20k uitgeven in mijn (HT/woonkamer) situatie vind toch wel overkil voor een mooiere/betere motionflow.

Wellicht dat ik toch maar wacht op de 2e of 3e generatie Apple Vision Pro wellicht dat ze dit daar ook in gaan implementeren dan kan ik het 4k beeld ook gelijk naar bv 160 inch uit vergroten...zonder hak en breek werk plus dat de portemonnee minder leeg getrokken wordt ::)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Richard70…

Citaat van: papaleo op februari 19, 2024, 10:35:11Zoals jullie wellicht nog wel weten draai ik nog steeds naar alle tevredenheid met een Lumagen Radiance Pro maar toen ik destijds hoorde dat de Envy AI/motionflow ging toepassen krabte ik me toch wel op mijn achterhoofd want een mooie smooth motion is voor mij toch wel een van de belangrijkste aspecten om het beeld voor mij aantrekkelijker te maken...
Maar 20k uitgeven in mijn (HT/woonkamer) situatie vind toch wel overkil voor een mooiere/betere motionflow.

Wellicht dat ik toch maar wacht op de 2e of 3e generatie Apple Vision Pro wellicht dat ze dit daar ook in gaan implementeren dan kan ik het 4k beeld ook gelijk naar bv 160 inch uit vergroten...zonder hak en breek werk plus dat de portemonnee minder leeg getrokken wordt ::)


Maar dan zou de mk1 extreme misschien wel een mooie optie zijn.
Geen idee qua prijs trouwens  :D
Al vind ik de motion met de nieuwe nz7 wel serieus vooruit gegaan tov de n7
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Richard70…

Citaat van: Teejoo op februari 19, 2024, 10:33:41Dat kan, maar wil je niet. Je kunt wel een beetje stretchen zonder dat het opvalt. Maar belangrijker is dat het 16:9 instant in het 21:9 wordt geplaatst bijv.
Maar als ik je goed begrijp blijf je dan nog altijd wat leeg scherm overhouden L/R ?
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

home@the movies

Citaat van: Richard70... op februari 19, 2024, 10:51:48Maar als ik je goed begrijp blijf je dan nog altijd wat leeg scherm overhouden L/R ?

Afhankelijk van wat je zelf aanvaardbaar vindt als stretch, en hoe je het hebt aangepakt. Als je wil kan je het helemaal vullen, maar dat gaat steeds ten koste van iets, het is een heel mooie oplossing, maar je kan uiteraard de wetten van de fysica niet veranderen. Van een 16/9 een perfecte 2:35 maken zonder enige vorm van compromis is uiteraard nooit mogelijk.
De meeste kiezen dus voor een wat conservatievere stretch, en houden nog wat marge over, maar nogmaals, Ider zijn eigen recept  ;)  ;D

Richard70…

Citaat van: home@the movies op februari 19, 2024, 11:13:59Afhankelijk van wat je zelf aanvaardbaar vindt als stretch, en hoe je het hebt aangepakt. Als je wil kan je het helemaal vullen, maar dat gaat steeds ten koste van iets, het is een heel mooie oplossing, maar je kan uiteraard de wetten van de fysica niet veranderen. Van een 16/9 een perfecte 2:35 maken zonder enige vorm van compromis is uiteraard nooit mogelijk.
De meeste kiezen dus voor een wat conservatievere stretch, en houden nog wat marge over, maar nogmaals, Ider zijn eigen recept  ;)  ;D

Ja dat leek me ook al, anders krijg je net als vroeger bij de eerste breedbeeld tv's van die brede koppen. :D
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

buckler

#39
Ik heb hem bij mij zo dat het midden vrij goed is en wat naar boven en beneden weg gooi. De linker en rechter kant kan je smaller maken en als je daar iets vervorming in creëert valt dat minder op en is minder irritant.
Maar het is zoeken en afregelen naar hoe jij dat prettig vind of niet te doen vind.
Maar zoals ik al zei als je als een fanaat ernaar gaat kijken dan zal je altijd wel wat zien.
Ik kan er zelf heel goed mee leven hoe ik het nu heb.
En bij 2.00:1 en 2.10:1 ratio's zoals streaming soms heeft is het helemaal goed. Hoe dichter bij de 21/9 ratio je komt hoe beter het is.
Bij 1.77:1 zal je het snelst wat vervorming zien dan.
Zijn gewoon keuzes.
Voor de een is het prima (zoals voor mij) en voor een ander is het not done.
 
Wat je zelf wilt, het is echt persoonlijk.


JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

buckler

Hier zie je bv een clipje van een 16/9 film op een 21/9 scherm...
Hier krijg je wel een idee van lijkt mij:

https://www.youtube.com/watch?v=xCN37qQlpBs

JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

reza

#41
Frank hoeft geen demo dag meer te organiseren :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

riwi

Citaat van: buckler op februari 19, 2024, 11:44:36Zijn gewoon keuzes.
Voor de een is het prima (zoals voor mij) en voor een ander is het not done.

Ik wil gewoon de orginele aspect ratio, waar niet gesleuteld, gestretched of geknipt wordt aan het beeld.
Dus ik zou die NLS+ functie niet gebruiken denk ik. Subtitles in de actieve area doet de kodi/madvr oplossing ook.

Met de Penvy (met cheapo HDMI input kaart) had ik enorm veel audio delay (300ms) nodig in mijn pre-pro/versterker. Is dat met de Envy ook zo ?

Ik vind de MadVR algoritmes voor mapping en scaling gewoon heel erg goed, ik houd het voorlopig bij de knutsel versie met de oude Kodi/DsPlayer oplossing.

buckler

Citaat van: riwi op februari 23, 2024, 19:13:07Ik wil gewoon de orginele aspect ratio, waar niet gesleuteld, gestretched of geknipt wordt aan het beeld.
Dus ik zou die NLS+ functie niet gebruiken denk ik. Subtitles in de actieve area doet de kodi/madvr oplossing ook.

Met de Penvy (met cheapo HDMI input kaart) had ik enorm veel audio delay (300ms) nodig in mijn pre-pro/versterker. Is dat met de Envy ook zo ?

Ik vind de MadVR algoritmes voor mapping en scaling gewoon heel erg goed, ik houd het voorlopig bij de knutsel versie met de oude Kodi/DsPlayer oplossing.

Ja dat heeft de envy ook wel... de envy geeft een delay van 220ms

Dat van het NLS+ verhaal is echt iets persoonlijks en ik kan heel goed begrijpen dat de meeste het niks vinden. Ik moet ook zeggen dat ik er heel lang over heb gedaan om het naar mijn zin te krijgen... en in alle eerlijkheid een maatje van me die ook aardig kritisch is in dit soort dingen had laatst tijdens het film kijken niet eens door dat het een 16/9 film was totdat ik het liet zien.
Maargoed ik snap je zeker en als ik heel goed kijk zie ik het wel hoor maar het stoort me niet echt. Maar het staat dan ook vrij goed afgeregeld al zeg ik het zelf.

Nu ben ik niet over alles vol lof hoor wat MadVR betreft.
Ik ben nog steeds zwaar pissig dat ze 'traid in' voostellen hebben voor mk1 extreme eigenaren en Pro eigenaren in mijn ogen in de kou laten staan.
En heel eerlijk was ik zo over de zeik dat ik bijna de Envy weg wou doen voor een Lumagen.
Serieus.
Maargoed daar ben ik alweer wat in gekalmeerd  :sneaky2:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

riwi

OK dus alleen de Extreme mk1 krijgen een inruil deal. Dat wist ik niet.

In ieder geval moet je blij zijn dat je nog een goed werkende mk1 hebt gekocht voor de toenmalige prijs, want dat was best een goede deal vergeleken met wat de mk2's nu kosten.

Mijn Arcam heeft max 250ms en ik had voor de Penvy oplossing ongeveer 280-300ms nodig, dus dat werkte niet goed. En ik wilde ook de mogelijkheid houden om bv. kabel TV (voetbal of F1 etc.) op de projector te kijken zonder de MadVR ertussen, maar met de HDMI input kaart is het alles of niks.

Kjelt

Ik vraag me wel eens af of je bij een echte Envy de videokaart zelf kunt vervangen door een upgrade of het dan nog werkt en of het dan ook weer beter werkt.
Of zijn die vaste releases echt 100% alleen maar voor de geleverde hardware zodat je vast zit?

riwi

Volgens mij mag je de Envy niet open schroeven.
Je krijgt de software van MadVR, dus als je een 3080 vervangt door een 4090 weet ik niet of het nog werkt (ik denk het wel). Maar volgens mij is de grafische power niet echt limiterend, dus waarom zou je dat doen? Je maakt niet van een Pro een Extreme dus die extra functionaliteit krijg je er toch niet bij.

Kjelt

Citaat van: riwi op februari 24, 2024, 13:04:50Volgens mij mag je de Envy niet open schroeven.
Je krijgt de software van MadVR, dus als je een 3080 vervangt door een 4090 weet ik niet of het nog werkt (ik denk het wel). Maar volgens mij is de grafische power niet echt limiterend, dus waarom zou je dat doen? Je maakt niet van een Pro een Extreme dus die extra functionaliteit krijg je er toch niet bij.
Zit er een 3080 in die eerste generatie? Ik dacht een 20x0.
Gewoon voor de extra frames/second of zal die software matig ook gelijk gehouden worden ivm beperking originele grafische kaart.

Anders gezegd, is er al een tweaker bezig geweest om hier mee te experimenteren of zijn het allemaal de normale gebruikers die het zien als een standaard kastje.

Richard70…

Citaat van: buckler op februari 23, 2024, 20:22:37Nu ben ik niet over alles vol lof hoor wat MadVR betreft.
Ik ben nog steeds zwaar pissig dat ze 'traid in' voostellen hebben voor mk1 extreme eigenaren en Pro eigenaren in mijn ogen in de kou laten staan.
En heel eerlijk was ik zo over de zeik dat ik bijna de Envy weg wou doen voor een Lumagen.
Serieus.
Maargoed daar ben ik alweer wat in gekalmeerd  :sneaky2:

Je punt is ook wel te begrijpen Martin .
Je bent volgens mij gebruiker van het eerste uur.
Ook regelmatig mee geholpen om bugs op te sporen, dan zou je toch verwachten dat ze in ieder geval een mooi voorstel zouden doen.
Maar goed, daar hebben we t wel vaker over gehad.
Je hebt op beeld gebied toch wel echt de top staan, heeft klauwen met geld gekost , maar de service die je krijgt kan volgens mij echt 10 keer beter.
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

buckler

Klopt, zodra je hem open schroeft varvalt de garantie.

In de Pro zit een andere kaart van een ander merk dacht ik en in de mk2 Pro zit al een zwaardere kaart dan in de mk1 Extreme van het eerste uur. Maar de prestaties tussen de mk1 en de mk2 Pro zit niks, die zijn exact hetzelfde.
De eerste Extreme had een 2070 kaart erin, de latere versie van een jaar later de 3080.
De 2070 draait nu nog met de AI Motion maar dat koste Mathias al moeite om dat werkend te krijgen en 60/120 is al onmogelijk maar bij het doorontwikkelen is de kans zeer groot tot vrijwel zeker dat de Motion op die unit al niet meer blijft werken zei hij mij.
Ik wou eerst een 2070 unit al was het alleen maar om de beeldlijnen recht te trekken voor mijn A-lens (want die algo en de motion zijn de enige twee vesrchillen tussen de Extreme en de Pro) maar Mathias raade mij dat af. Zeer resoluut zelfs, hij zei met wat er nog gaat komen zegt ik 'absoluut niet doen' vandaar ook niet gedaan.
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek