Bionica's Nieuwe Appartement HT Living!!!! Nu met Panorama foto

Gestart door Bionica, januari 20, 2005, 23:20:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rielplayer

Citaat van: hometheatrerulezz op juli 18, 2006, 12:05:01
hij droomt van een cine 9, en aangezien t ook een slaapkamer is word de slaapkamer naar zen dromen genoemt ;D
ach ik wil ook wel zown cine 9, kan em alleen niet kwijt  :-\ dat ding zou me nhalve kamer in nemen:P

Ik kan hem wel kwijt, maar ik kan hem dan weer niet betalen ;D
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

jowi

Citaat van: hometheatrerulezz op juli 18, 2006, 12:05:01
hij droomt van een cine 9, en aangezien t ook een slaapkamer is word de slaapkamer naar zen dromen genoemt ;D
ach ik wil ook wel zown cine 9, kan em alleen niet kwijt  :-\ dat ding zou me nhalve kamer in nemen:P
Ik kan hem makkelijk kwijt, kan hem alleen niet vinden... en als ik hem vind, kan ik hem niet betalen :'(

HTR

die prijs zit ik ook mee  ;D ach als ik dat ding kan betalen bouw ik dr gewoon een kamer bij dan is dr wel plaats!
maar die dingen worden toch bijna niet aangeboden? ja nieuw... maar 2ehands?
wat kost dat ding eigenlij knieuw?

jowi

Ja zou ik ook wel willen weten... hier staat bijv. een Barco 919 te koop voor £9190... http://www.b4projection.com/919.htm

mart

Hoi.

nieuw zijn ze peperduur.
laatst zag ik er een "staan" voor 58.000 euro.
vind je een goedkopere laat me wat weten.!

Groet Mart. 

Bionica

Aangezien ik op huisnr 9 woon noem ik het zo :), maar hoef geen projector, te groot etc. Gr
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

donaldk

Cine 9 kostte een paar maanden terug bij Rob nieuw (in doos) 29.500,- euro. Dat was de vraagprijs hier op het forum. Adviesprijs ligt inderdaad op iets boven de 50K, maar dat is de listprice uit '99 >:D.

Iemand moet die Per Johnny eens mailen, want hij verbaasde zich op het AVS Forum over de populariteit van en de prijzen die men in Amerika over heeft voor Sony G90's, hij klaagde bijna dat hij zelfs voor cine 9, bg/br(?) 909 en 919's met weinig wear niet zoveel kon krijgen.

Ik kon online even geen email adres vinden (ben niet geregistreerd op avs, noch het Noorse forum) anders had ik hem wel even een mailtje gestuurd met de vraag over hoeveel duizend euro hij het heeft voor een 909/919/c9 en dat als het over 'enkele' duizenden gaat hij zijn marketing maar eens uit moet breiden naar Holland, want dan zijn zijn er vast genoeg Hollanders die even met de auto op vakantie willen naar het prachtige Noorwegen ;D.

Bionica

Citaat van: Rob Eric Blank op juli 18, 2006, 11:27:10
Een hootbare upgrade?;-) Nice car!

Hoot?

Citaat van: hometheatrerulezz op juli 18, 2006, 12:05:01
hij droomt van een cine 9, en aangezien t ook een slaapkamer is word de slaapkamer naar zen dromen genoemt ;D
ach ik wil ook wel zown cine 9, kan em alleen niet kwijt  :-\ dat ding zou me nhalve kamer in nemen:P

Waaruit herlijd jij dat?
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Rob Eric Blank


Bionica

Ik vond het maar eens tijd om wat foto's te posten van me gehele kamer waarin ik me HT heb.

The Sweetspot:

The Sweetspot van de andere kant:

Daar waar de apparatuur staat:

Vanaf daar word op HT Forum gepost

Daar waar de apparatuur staat vanuit een andere hoek:

De andere DVD Tower


Reacties zijn altijd welkom :D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Rappie

Irritante topictitel inderdaad, ben er net als alle andere bezoekers op dit moment ingestonken ;) Maar je set is inmiddels een flink stuk gegroeid zie ik al wel, zonde dat die auto weer roet in het eten gooit van het HT upgraden, heb ik zelf ook last van ;D
Eigenaar van Paulthé

Bionica

Citaat van: Rappie op augustus  8, 2006, 19:14:24
Irritante topictitel inderdaad, ben er net als alle andere bezoekers op dit moment ingestonken ;) Maar je set is inmiddels een flink stuk gegroeid zie ik al wel, zonde dat die auto weer roet in het eten gooit van het HT upgraden, heb ik zelf ook last van ;D

Ben eigenlijk best tevreden hoe me set nu is, en auto vind ik toch net iets belangrijker :D

Geluid is goed, beeld is goed dus wat wil ik nog meer :D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

tiptop

Hoi Bionica,

Je opstelling is zeker verbeterd sinds het begin van dit topic. :)

Je hebt ook je Dolby Digital-bordje aangepast zie ik.

Grappig gedaan 8)

Succes met de voortgang ;)

gr.
Fabian
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Bionica

Citaat van: tiptop op augustus  8, 2006, 19:34:42
Hoi Bionica,

Je opstelling is zeker verbeterd sinds het begin van dit topic. :)

Je hebt ook je Dolby Digital-bordje aangepast zie ik.

Grappig gedaan 8)

Succes met de voortgang ;)

gr.
Fabian

Laat dit nu ook net mijn avatar zijn :D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

tiptop

Citaat van: Bionica op augustus  8, 2006, 19:36:20
Laat dit nu ook net mijn avatar zijn :D
Dat had ik al gespot ja ;)

Je maakt er wel wat leuks van zo ;)

Ik ga in december verhuizen en heb dan een hele zolder tot mijn beschikking als HT.
Ik kijk nog rond voor ideen om 'm leuk aan te kleden.
(Niet dat ik jouw idee steel natuurlijk ;) ), maar ik ben wel wat meer gespitst op hoe anderen dingen hebben gedaan.
Ik ben al vanaf een half jaar terug posters aan het sparen en aan het kijken wat voor meubels en bekleding het mooist passen. Helaas was ik in het begin iets te enthousiast waardoor mijn wensen naar beneden bijgesteld moesten worden. Maar ja, er zijn nog zat jaren over om er wel een droomcinema van te maken ;D

gr,
Fabian

Leuk
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Bionica

Nog meer op/aanmerkingen zijn welkom,

Hebben jullie verder nog tips voor de plaatsing etc. van bepaalde componenten hoor ik dat graag van jullie.

Ook voor verder informatie over mijn HT verwijs ik jullie naar de "citaat" of "antwoord" button

groeten

Bionica 



Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

HTR


Citaat van: hometheatrerulezz op juli 18, 2006, 12:05:01
hij droomt van een cine 9, en aangezien t ook een slaapkamer is word de slaapkamer naar zen dromen genoemt Grin
ach ik wil ook wel zown cine 9, kan em alleen niet kwijt  Undecided dat ding zou me nhalve kamer in nemen:P

Waaruit herlijd jij dat?

no offence, gewoon grapje... (doe psychologie, laat me soms beeeeeetje meeslepen ;D)

Bionica

Citaat van: hometheatrerulezz op augustus 13, 2006, 12:43:26
Citaat van: hometheatrerulezz op juli 18, 2006, 12:05:01
hij droomt van een cine 9, en aangezien t ook een slaapkamer is word de slaapkamer naar zen dromen genoemt Grin
ach ik wil ook wel zown cine 9, kan em alleen niet kwijt  Undecided dat ding zou me nhalve kamer in nemen:P

Waaruit herlijd jij dat?

no offence, gewoon grapje... (doe psychologie, laat me soms beeeeeetje meeslepen ;D)

Ah vandaar :D

Maar nu weer ontopic graag :D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Bionica

Hier weer een klein updateje,

Nadat ik bij een kennis een SONY RM-AX4000 in me handen had gekregen was ik verkocht.

Gelijk op internet gespeurd, en 1 gevonden.

Donderdag krijg ik hem waarschijnlijk al binnen :D

Nu kunnen de rest van me remotes in de kast :D

Heerlijk opgeruimd :D

greetz


P.S. Hier een plaatje van internet :D


Bron:www.google.nl
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors

Citaat van: Bionica op januari 30, 2007, 19:36:09
Hier weer een klein updateje,

Nadat ik bij een kennis een SONY RM-AX4000 in me handen had gekregen was ik verkocht.

Gelijk op internet gespeurd, en 1 gevonden.

Donderdag krijg ik hem waarschijnlijk al binnen :D

Nu kunnen de rest van me remotes in de kast :D

Heerlijk opgeruimd :D

greetz


P.S. Hier een plaatje van internet :D


Bron:www.google.nl



Dat is een leuk apparaat  ;)




Groet, Sjors

Bionica

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Bionica

Nou ik heb hem gister ontvangen, en er al een beetje mee gespeeld.

Wat een gebruiksgemak heeft de AX4000. Kan van alles instellen, en werkt prettiger dan de Harmony 525 die ik hier ook heb liggen.

Ook kan ik gebruik maken van macro's wat het een en ander vereenvoudigd.


Hierbij wat foto's:







Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors


Bionica

Citaat van: Sjors op februari  4, 2007, 01:45:28
Schitterend  8) 8)




Groet, Sjors

Dank je!!!

Ik kan nu al niet meer zonder. Heb zoveel gebruiksgemak nu, en de andere AB's liggen nu ver uit het bereik :)

Ik ga niet meer terug naar de losse AB's.

Moet hem natuurlijk nog wel fine tunen, maar dat blijft de komende tijd nog wel een aantal x gebeuren!!

P.s. Sjors, hoe staat het nu met jou HT???
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Bionica

Zo nu eindelijk weer een update!! Ik zit nu 2 weken in mijn appartementje(na een maand wezen klussen) en wilde toch ff het eindresulaat posten.

Er komen in de loop van het jaar nog andere meubels.










Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen