JeroenGRT’s setje

Gestart door JeroenGRT, december 31, 2009, 18:34:11

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Guester

Citaat van: JeroenGRT op augustus 12, 2010, 21:48:28
Wat kost trouwens zo'n EL34 buis?

PrimaLuna Tube EL34 Silver Label  25 euro per stuk.
Ik weet niet of die in de PL2 kunnen. Op de Classic heb ik een schakelaar om te kunnen switchen van EL34 naar KT88.

Sonos - Spotify

aMUSEd

Citaat van: JeroenGRT op augustus 12, 2010, 21:48:28
Helaas klinkt de Primaluna voor mijn gevoel niet altijd even realistisch, het spettert lekker maar de emotionele betrokkenheid zoals ik die heb bij de Astin Trew is er niet bij de Primaluna.
Lijkt me dan duidelijk, toch?

JeroenGRT

Citaat van: aMUSEd op augustus 13, 2010, 13:12:28
Lijkt me dan duidelijk, toch?

Ik ga eerst even op vakantie daarna maar eens weer gaan luisteren en vergelijken....wellicht kom ik later tot een andere conclusie  :D .
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

JeroenGRT

Citaat van: B110 op augustus 13, 2010, 10:41:50
PrimaLuna Tube EL34 Silver Label  25 euro per stuk.
Ik weet niet of die in de PL2 kunnen. Op de Classic heb ik een schakelaar om te kunnen switchen van EL34 naar KT88.

Ik las ook dat de EL34 wat liever klinkt, Ik zie dat er verschillende versies van de EL34 te koop zijn, zo kwam ik deze tegen 6CA7EH (EL34) - Electro-Harmonix . Kost 14,25 per stuk....past dit op de Primaluna Prologue Two en zou dit de moeite waard zijn om eens te proberen?

Of deze:

EL34 - Svetlana
EL34EH - Electro-Harmonix
JJ EL34 € 13.25
JJ KT88 € 34.65

De nieuwe Electro-Harmonix EL34 is enorm muzikaal en voorspelbaar met een rijk en hoog gedetailleerd geluid zonder scherpe randen. Het is de perfecte EL34 voor vintage apparatuur en prima geschikt om prestaties van moderne apparatuur te verbeteren.

Volgens Vacuum Tube Valley, de "...nieuwe EL34[EH] komt erg in de buurt van het geluid van een Mullard EL34..." Zij zeggen tevens "De Electro-Harmonix buis is gebalanceerd gedurende het volledige muzikale spectrum. De bas is diep en strak, mids zijn zoet en goed gedefinieerd en hoog is gedetailleerd en uitgebreid."
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

JeroenGRT

Vanavond had ik mijn neef MarkD op visite en bracht een leuk pakketje mee:

VTL 2.5 buizenvoorsterker en een paar monoblokken van ?? merk even kwijt

Vervolgens verschillende combinaties uitgeprobeerd, 1. vtl + monoblokken 2. astin trew at2000 voorversterker + monoblokken 3. vtl voorversterker+ astin trew at2000 als eindversterker 4. astin trew at2000plus

Ja die VTL 2.5 is een erg mooie voorversterker...heel wat fijner om naar te luisteren dan de Primaluna Prologue Two, tenminste op onze eigen speakers en in onze woonkamer. Veel minder 'hard' in het mid/hoog , maar laat toch veel detail horen zonder scherp te worden. Emotieoverdracht is er wel zeker...maar goed deze voorsterker heeft dan ook een nieuwprijs van iets van 3000 euro, de monoblokken waren ook niet mis met een nieuwprijs van 2500 euro. Leuke van die eindversterkers vond ik dat ze erg klein waren :) , klonken retestrak en werden niet warm. Je hoort wel de betere kanaalscheiding die monoblokken kunnen geven.

Met een paar nummers vond ik de combi vtl + monoblokken wel iets teveel bas geven, het grappige was dat de combi vtl + astin trew at2000plus als eindversterker ook een erg goede combi was. Hier was de bas wat minder aanwezig maar dit vond ik zelfs prettiger. Klonk erg luchtig en je kunt er denk ik uren naar luisteren, hier treed geen luistermoeheid op. De VTL + monoblokken combi vond ik op een aantal punten beter dan de geintegreerde astin trew at2000plus: natuurlijker, betere kanaalscheiding, ruimtelijker, dynamiekrijker. De Astin Trew klonk wat 'vlakker' , ook leek het laag wat meer versmeerd dan met de monoblokken. Niet dat de Astin Trew slecht klinkt...maar er zijn zeker verschillen. En als je dan nagaat dat de VTL 2.5 de goedkoopste is uit de serie...hmmzz hoe zou de VTL 5.5 klinken ??  ;D

Ook nog even een setje DNM reson speakerbekabeling vergeleken met de Cardas Crosslink, de cardas vond ik zelf natuurlijker klinken. Mark bedankt maar weer voor het testen! Was weer erg gezellig...alleen dat upgrade virus he  ;)
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

MarkD

Het ging om de Audio Zone Amp-2 monoblokjes. Gainclone-variant miniversterkers, die zelfs niet handwarm worden, ook al staan ze (zoals bij mij) in een vrijwel gesloten kast.



Mijn indrukken komen grotendeels overeen met die van Jeroen, alleen ervaarde ik de toename van het laag niet direct als een probleem. De akoestiek van de (harde) ruimte speelt hier volgens mij een belangrijkere rol dan de versterking. Desondanks is met de Astin Trew inderdaad duidelijk minder energie in het laag aanwezig dan met de monoblokken.

Met de Astin Trew als eindversterker klonk het wel wat lichtvoetiger, maar vond ik de afzonderlijke instrumenten minder ver in de ruimte staan dan met de Amp-2's. Met de Astin Trew stonden de muzikanten wat verder naar achteren en allemaal op één lijn te spelen. Met de Amp-2's kwamen ze wat dichterbij en stonden bepaalde instrumenten wat verder naar voren als andere. Ik weet niet of dit nu een helemaal correcte weergave is, maar ik vond dit wel net iets mooier en boeiender om naar te luisteren. Kwestie van smaak, zoals zo vaak! :)

Met de Astin Trew aangesloten als geïntegreerde versterker klonk het allemaal heel prettig, maar wel erg laid back. Ik wil het woord saai niet gebruiken... toch kan het wel wat spannender! Dit vond Jeroen volgens mij zelf ook, maar vind maar eens een versterker die 100% naar je zin is...

Op een gegeven moment mag je natuurlijk ook best tevreden zijn als je bijvoorbeeld 80 of 90% haalt van wat je zelf belangrijk vind in de geluidsweergave. Door veel luisteren en vergelijken wordt het natuurlijk wel makkelijker om de vinger op de zere plek te leggen en kun je inderdaad weer eens last krijgen van dat hardnekkige virus...
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

MarkD

Toch de Prima Luna maar te koop gezet? Jammer van de mismatch, blijft een mooie versterker! 8)
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

JeroenGRT

Citaat van: MarkD op september  2, 2010, 19:58:22
Toch de Prima Luna maar te koop gezet? Jammer van de mismatch, blijft een mooie versterker! 8)

Ja de Primaluna is zeker een erg mooie versterker...maar ik wil graag eens wat verschillende versterkers gaan proberen. Heb je trouwens nog een keer zin om  de Electrocompaniet PI-2 te testen op de Vertigo's? Op de Vifa Vertigo's klonk dit ook erg goed...ben zeer benieuwd hoe deze het doet op de Scan Speak Vertigo's...
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

MarkD

Tuurlijk, dat kan. Maar zo eerst verder met septemberfeesten. Zien dat die spijker uit de kop van gisteren eruit komt...
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

MarkD

En de Electrocompaniet is afgeleverd. Ik verwacht binnenkort verslag! ;)
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

JeroenGRT

Ik was erg benieuwd hoe de Electrocompaniet PI-2 klonk op mijn eigen Scan Speak Vertigo's, eerst maar eens over de vormgeving van Electrocompaniet: deze versterker uit de 'budget' lijn  vind ik erg geslaagd qua looks. Geen gouden knopjes  zoals de andere series :D . Mijn eerste luisterindruk was dat het hoog in vergelijking met de Astin Trew AT2000plus wat "donkerder" klonk. Maar wat een muzikale versterker! Niet opdringerig, maar een warm, vol en muzikaal geluid.
De PI-2 geeft in mijn set zeker wat meer laag dan de Astin Trew, ik ben daar zelf niet zo heel kapot van, maar het geeft in ieder geval wel een 'vol' geluid.
Je kunt er rustig uren naar luisteren, er is geen luistervermoeidheid. Het geluid klinkt dan wel wat 'donker' op mijn speakers, met de ProAcs was dit weer juist niet het geval, maar toch is er veel detail te horen. Ik ga vanavond even weer verder luisteren...

Ik vond deze PI-2 op de Vifa Vertigo's een betere match, dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat deze wat neutraler klinken dan de Scan Speak Vertigo's. Die laatste klinkt al wat 'warmer' , en dan kan het net teveel worden.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

MarkD

Had ik wel een beetje verwacht deze uitkomst. De EC klinkt inderdaad tonaal "anders" dan veel andere versterkers. Ik vind het zelf een mooie sound, die ook op mijn ProAc's aanvankelijk wat donker leek te klinken (zeker i.c.m. Cardas bekabeling). Na een tijdje hoorde ik dit niet meer (= gewenning). Het kan ook zijn dat veel hedendaagse versterkers te helder klinken natuurlijk...

Ik vind hem zelf eigenlijk helemaal niet zo erg gedetailleerd of analytisch. Daardoor gelukkig ook niet vermoeiend of opdringerig. Het laag vind ik wel een bijzondere kwaliteit van deze versterker, maar in combinatie met jouw speakers misschien te veel van het goede.

Overigens is dit nu de tweede versterker op rij waarbij je dit opvalt. Toeval of ligt het meer aan het feit dat de Astin Trew juist laag wegfiltert? Hoe dan ook speelt de akoestiek je parten. Naast de harde ruimte ligt dit volgens mij vooral aan de bank (luisterplek) die pal tegen de achterwand aan staat. Misschien ook nog eens even met de speakers schuiven.
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

JeroenGRT

Update...ik heb de Astin Trew AT2000plus ingeruild bij W&W Audio, het is een Chord set geworden. Namelijk de CPA-2200 voorvsterker en SPM-1000B eindversterker. De Chord set bevalt zeer goed! De Chord combi klinkt behoorlijk 'neutraal' , er is eigenlijk niets opvallends aan op te merken. Nou wellicht dat ik voorheen altijd meer laag gewend was, het mid en laag wordt wat minder benadrukt maar het is allemaal wel zeer goed in balans. Ik denk dat de Chord set dichter bij de waarheid zit. De stemmen klinken behoorlijk 'echt' , net of de artiest voor je staat. Die eindversterker klinkt eigenlijk hetzelfde als het goedkopere broertje..de SPM 800...welke ik ook thuis heb geprobeerd...zeer snel...er is geen traagheid. Dynamiek is enorm, het verschil met de  SPM 800 is in ieder geval dat het ook wat "rustiger" speelt. Er is gewoon ontzettend veel controle, klinkt allemaal heel vloeiend en levendig. Het volume maakt gewoon niet uit, het klinkt gewoon altijd hetzelfde. Ben blij dat ik via wenw bij het merk Chord ben gekomen, nu komen de Vertigo's wat beter uit de verf.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Xander32

#163
Hey Jeroen, gefeli, mooie upgrade. Wat doen de Chord beter/anders dan voorgaande versterkers?


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JeroenGRT

Nou de Chord versterkers staan bekend om hun snelheid, en dit hoor je terug. Verder merk je dat er heel veel dynamiek is maar dat het toch rustig speelt. Deze voor/eind versterker combi hebben mijn speakers in een ijzeren houdgreep....er is zoveel controle. De Astin Trew set klonk wat laid back in combinatie met mijn speakers...op zich wel een erg aangename combi die nooit vermoeiend klinkt....maar het mocht van mij wel iets "spannender" ...en dit is naar mijn mening behoorlijk geslaagd.

Het is wel duidelijk dat deze combi wel van een ander niveau is dan de Astin Trew...als ik de berichten zo lees op het internet zit het in dezelfde klasse als Mark Levinson, Krell en Classe...

Nu nog even wat testen met wat kabels...ik heb er nu een gebalanceerde Cardas Hexlink (op proef thuis) tussen de voor-, en eindversterker zitten en dat geeft een heel ander geluid dan de Cardas Crosslink. Ik heb bij W&W ook nog een setje Best-Wire gebalanceerde kabel meegekregen daar ga ik dit weekend mee testen.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JeroenGRT

#166
Inderdaad  :D , ben de hele set een beetje aan het omgooien. Volgende stap is een surround processor en een 3 kanaals eindversterker  ;)
Ik heb ook een Popcorn A-200 aangeschaft, inclusief 2 TB schijf. De Mediacenter heb ik verkocht...de vrijgekomen ruimte kan straks gebruikt mooie gebruikt worden voor een 3 kanaals eindversterker. Het bedieningsgemak van een network media tank is echt erg handig. Het beeld en geluid is top!
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Magura

Hey Jeroen, feli met je mooie chord set!  8)
Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

dre73

nu nog van die fraaie legs er aan! 8)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

JeroenGRT

Bedankt! Ben er ook zeer tevreden mee!

Die legs vind ik ook erg mooi..wat zou zoiets kosten?
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Stef

Toch wel enkele honderden Eur voor een set van 4 geloof ik....  :o
- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).

dre73

Citaat van: JeroenGRT op oktober 15, 2010, 18:24:31
Bedankt! Ben er ook zeer tevreden mee!

Die legs vind ik ook erg mooi..wat zou zoiets kosten?

zijn inderdaad echt absurd duur,maar wel geweldig om te zien.
en dan schijnen ze ook nog een funtie te hebben :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Magura

Je kan ook eerst met vibrapods / cones gaan experimenteren, voordat je de legs aanschaft.
Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

JeroenGRT

Citaat van: Stef op oktober 15, 2010, 18:28:14
Toch wel enkele honderden Eur voor een set van 4 geloof ik....  :o

:o ..hmmmzz laat maar zitten...want ik zou er dan 8 nodig hebben.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

JeroenGRT

Sinds 2 weken heb ik nu een Marantz PM8000 thuis staan. Deze staat in een tweede luisterruimte te spelen, samen met een Marantz CD67-SE en Vifa Vertigo speakers. De PM8000 heeft een warme klankkleur, lijkt een beetje op een PM7200 maar heeft iets meer vermogen. 2 x 105W @ 8Ohm als ik het goed heb. Bovendien speelt hij 2 x 25W in klasse A. Het niveau van een PM17 haalt hij niet, maar ik denk dat deze goed te vergelijken is in de klasse van een PM7000/PM7200 . Klinkt in ieder geval al erg lekker, zeker voor het geld waar deze voor te koop stond. Als bekabeling gebruik ik een belden luidsprekerkabel en een 47 labs ota 4708 interlink. Verder heb ik ook een Cardas G-Master Reference interlink gekocht en ben ik deze aan het vergelijken met de Crosslink.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)