A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Xander32 op februari  7, 2014, 08:39:49
Een fraai en betrouwbaar 4.4 ontwerp van Yamaha.
Jij bent goed op de hoogte, mooi motor inderdaad.

tompj

#8676
Citaat van: Perfectionist op februari  7, 2014, 00:10:34
Is dit nou allemaal weer nodig? Ik heb geen zin alles via waarschuwingen af te dwingen, dus ik zou zeggen pas je teksten naar elkaar aan en maak het wat vriendelijker. Volgens mij alleen maar een teken van volwassenheid als je in tweede instantie iets bijstelt als je in eerst instantie los bent gegaan...
Ik voel mee eerlijk gezegd wel een beetje schuldig als ik deze terechte tekst zo lees. Ik heb mijn mening gegeven over een tedens in dit topic, waar ik gewoon geen liefhebber van ben. Daarbij heb ik ook niet echt altijd even vleiende bewoordingen gekozen. Mijn mening is één ding, maar ik heb denk ik toch mensen voor het hoofd heb gestoten. Dat is niet nodig en niet netjes, dus daarvoor mijn excuses. Ik kan beter een ander topic gaan lezen dan impulsief reageren. Ik ken Theo een beetje en dat is gewoon een fijne vent. Yamaha ken ik niet, en ondanks dat ik het niet eens ben met een aantal van zijn statements, wil ik ook hem niet beledigen of ergeren. Aan beide heren mijn excuses (en aan evt. anderen die zich hebben gestoord aan mijn mening of uitlatingen). Ik vind het vervelend dat er nu mensen op het strafbankje zitten.
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen: CD: Accuphase DP-55V, Streamer: Naim ND5 XS2, Analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element
Kabels: Chord Rumour X | Audioquest Red River

twani

Citaat van: tompj op februari  7, 2014, 10:53:05
Ik voel mee eerlijk gezegd wel een beetje schuldig als ik deze terechte tekst zo lees. Ik heb mijn mening gegeven over een tedens in dit topic, waar ik gewoon geen liefhebber van ben. Daarbij heb ik ook niet echt altijd even vleiende bewoordingen gekozen. Mijn mening is één ding, maar ik heb denk ik toch mensen voor het hoofd heb gestoten. Dat is niet nodig en niet netjes, dus daarvoor mijn excuses. Ik kan beter een ander topic gaan lezen dan impulsief reageren. Ik ken Theo een beetje en dat is gewoon een fijne vent. Yamaha ken ik niet, en ondanks dat ik het niet eens ben met een aantal van zijn statements, wil ik ook hem niet beledigen of ergeren. Aan beide heren mijn excuses (en aan evt. anderen die zich hebben gestoord aan mijn mening of uitlatingen). Ik vind het vervelend dat er nu mensen op het strafbankje zitten.

Geen van jouw opmerkingen heb ik als storend ervaren Tom.  Kan wel ergens tegen hoor ;) 

Alex Groningen

Citaat van: Pinohelmond op februari  7, 2014, 08:21:49
Over auto's gesproken, vannacht kwam ik na die fantastische overwinning aanschouwd te hebben tegen Alex Groningen z'n cluppie in de file te staan. Sloot aan achter een Volvo S80 V8, dat geluidje toen we na de wegversmalling van 5-baans naar 1-baan weer het gaspedaal in mochten duwen....  :worship:

Ik zou willen dat wij zo vaak hulp kregen van de KNVB, dan deden wij ook mee in de top 3. :D
Was wel een heel gemakkelijk gegeven penalty.

Maar gefeliciteerd met de 2-1 overwinning. :clapping:

vieze freddie

Citaat van: tompj op februari  7, 2014, 10:53:05
Ik voel mee eerlijk gezegd wel een beetje schuldig ...
:worship:
dit kom ik niet veel tegen op het forum
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

tompj

Citaat van: twani op februari  7, 2014, 12:12:19
Geen van jouw opmerkingen heb ik als storend ervaren Tom.  Kan wel ergens tegen hoor ;)
Dat wist ik eigenlijk wel Theo. Ben ik blij om.
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen: CD: Accuphase DP-55V, Streamer: Naim ND5 XS2, Analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element
Kabels: Chord Rumour X | Audioquest Red River

twani

Citaat van: vieze freddie op februari  7, 2014, 13:11:04

:worship:
dit kom ik niet veel tegen op het forum
En dát terwijl de discussie juist en vooral ging om plaatjes zoals die in "jouw sig" :tounge:

Xander32

Citaat van: twani op februari  7, 2014, 09:34:21
Jij bent goed op de hoogte, mooi motor inderdaad.
Mijn schoonvader had een S80 T6 en was op zoek naar een XC90 met minimaal een gelijke motor. Ik heb hem natuurlijk proberen lekker te maken voor die V8  ;D. Maar "helaas" is het weer "slechts" een T6 geworden (XC90).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Pinohelmond

Citaat van: Alex Groningen op februari  7, 2014, 12:50:28
Ik zou willen dat wij zo vaak hulp kregen van de KNVB, dan deden wij ook mee in de top 3. :D
Was wel een heel gemakkelijk gegeven penalty.

Maar gefeliciteerd met de 2-1 overwinning. :clapping:

:D

Ajax is statistisch gezien de club die al drie seizoenen op rij de minste penalty's krijgt. Vond dit overigens weer een schoolvoorbeeld van dom verdedigen, je geeft de aanvaller en scheidsrechter daarmee de kans om tegen een been aan te lopen / ervoor te fluiten.
Succes tegen Twente volgende week!!  ;)


Lekker offtopic weer..  :P
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Alex Groningen

Off topic??? Hier??? Volgens mij kunnen we het in deze topic over van alles en nog wat hebben. :D ;)

Twente pakken we wel, maar zondag eerst Heerenveen.

twani

Citaat van: Pinohelmond op februari  7, 2014, 14:52:45
:D

Ajax is statistisch gezien de club die al drie seizoenen op rij de minste penalty's krijgt. Vond dit overigens weer een schoolvoorbeeld van dom verdedigen, je geeft de aanvaller en scheidsrechter daarmee de kans om tegen een been aan te lopen / ervoor te fluiten.
Succes tegen Twente volgende week!!  ;)


Lekker offtopic weer..  :P
Huize Waning is behoorlijk Ajax minded, echter ik kan niet ontkennen dat het de club bij het behalen van de titels afgelopen jaren niet aan geluk heeft ontbroken.

De huidige filosofie om alles met eigen jeugd en opleiding in te vullen wekt veel sympathie op, maar je moet er ook wel wat geluk bij hebben.  Welnu, vooral op het gebied van competitieverloop hebben ze gewoon vet mazzel gehad laatste jaren......

twani

Heb je nu ook een "Naim lampje" Jan? :tounge2:

Sonority audio

Citaat van: twani op februari  9, 2014, 22:17:18
Heb je nu ook een "Naim lampje" Jan? :tounge2:
ik heb laatst vernomen dat ie zelfs een Naim onderbroek draagt..
Schiit audio : www.schiit-europe.com
Ludic Audio Cables :new Affordable standards
Mrspeakers: www.mrspeakers-europe.com
Soundaware streamers : www.soundaware-europe.com

twani

Citaat van: Sonority audio op februari  9, 2014, 22:33:04
ik heb laatst vernomen dat ie zelfs een Naim onderbroek draagt..
Ik ga het niet controleren :tounge2:

twani

Hatseflats, een nieuw project staat in de steigers....

twani

Volgende week berkenplex laten zagen.

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari  9, 2014, 22:17:18
Heb je nu ook een "Naim lampje" Jan? :tounge2:

Die had ik ooit al eerder, maar nu niet Theo  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: tompj op februari  7, 2014, 10:53:05
Ik voel mee eerlijk gezegd wel een beetje schuldig als ik deze terechte tekst zo lees. Ik heb mijn mening gegeven over een tedens in dit topic, waar ik gewoon geen liefhebber van ben. Daarbij heb ik ook niet echt altijd even vleiende bewoordingen gekozen. Mijn mening is één ding, maar ik heb denk ik toch mensen voor het hoofd heb gestoten. Dat is niet nodig en niet netjes, dus daarvoor mijn excuses. Ik kan beter een ander topic gaan lezen dan impulsief reageren. Ik ken Theo een beetje en dat is gewoon een fijne vent. Yamaha ken ik niet, en ondanks dat ik het niet eens ben met een aantal van zijn statements, wil ik ook hem niet beledigen of ergeren. Aan beide heren mijn excuses (en aan evt. anderen die zich hebben gestoord aan mijn mening of uitlatingen). Ik vind het vervelend dat er nu mensen op het strafbankje zitten.

;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

VlisChris

Citaat van: twani op februari  9, 2014, 23:02:41
Hatseflats, een nieuw project staat in de steigers....

Uit interesse, wat is het? Een versterker? Kan ik me niet voorstellen aangezien je tevreden bent met je spullen? Of bouw je dit gewoon puur voor de lol en het "kunnen bouwen"?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

YamahaRXV

#8694
Citaat van: Sonority audio op februari  9, 2014, 22:33:04
ik heb laatst vernomen dat ie zelfs een Naim onderbroek draagt..

Dat klopt Dennis, zelfs met groene lampjes er in  8)

Volgende keer neem ik hem mee om ongewenste bezoekers bij jou weg te jagen... :D  :pompom:

Audiofiele eenden... :withstupid:


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

VlisChris

Ah. Dat is inderdaad wat anders dan een versterker ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Xander32

Citaat van: twani op februari  9, 2014, 23:02:41
Hatseflats, een nieuw project staat in de steigers....
Incl. bijbehorende speakers?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Citaat van: Christiaan S op februari  9, 2014, 23:10:02
Uit interesse, wat is het? Een versterker? Kan ik me niet voorstellen aangezien je tevreden bent met je spullen? Of bouw je dit gewoon puur voor de lol en het "kunnen bouwen"?
Ik ga de Klonwalls van Marco Brouwer bouwen, inderdaad gewoon om lekker te kunnen bouwen.


http://www.audio-creative.nl/projecten/klonwall-een-zelfbouw-hoornluidspreker-van-formaat/


De huidige spullen blijven gewoon, inderdaad 0,0 reden om te wisselen. 

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.