A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Martin!!! op december 30, 2013, 22:33:29
Je bent er vroeg bij Theo,  jullie ook de allerbeste wensen voor 2014 en ook voor alle bezoekers van dit topic  :)

Eensgelijks Martin!!

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op december 31, 2013, 13:07:29
Ik durf daardoor eigenlijk wel de uitspraak aan dat de NDX en mijn MM als streamer an sich nagenoeg gelijkwaardig zijn en dat de hoorbare verschillen puur komen door de klankmatige verschillen tussen de interne dac van de NDX en de Ndac  ;)

Jan,
Mooi compliment voor de MM en diens tweaker. :thumbs-up:

Heb je ook nog getest hoe de diverse afspeel mogelijkheden van PM afsteken tegen de NDX?

Gr
Henk




Martin!!!

Citaat van: YamahaRXV op december 31, 2013, 13:07:29
Naast het vakantie vieren, relaxen en uitkijken naar een hopelijk mooi en goed 2014 moeten we natuurlijk wel bezig blijven met onze gedeelde hobby  :pompom:

Gisteren had ik Martin!!! nog op bezoek met zijn Naim NDX en een paar mooie Furutech netkabels en zijn we weer aardig bezig geweest met wat testen en vergelijken.

Na het nodige geschuif met componenten en het aansluiten van de nodige bekabeling zijn we gaan luisteren naar de NDX via DIN interlink naar de Supernait en de NDX met de Chord Indigo dig. vanuit de dig. uitgang van de NDX naar de Ndac, die vervolgens weer gelinkt was aan de Supernait middels de analoge Chord Cadenza Reference interlink.
Op deze manier konden we snel switchen en een A-B vergelijk trekken tussen de beide set ups.

Feit is wel dat de interne dac van de NDX absoluut van hoog niveau is en dat de Ndac natuurlijk wel een dac blijft met een nieuwprijs van zo,n € 2900,00...

De vraag die Martin en ik mekaar stelden was: Is het de investering waard om een Ndac toe te voegen aan de NDX ?
Als je kijkt naar de kosten/upgrade verhouding dan denk ik dat het antwoord ''neen'' moet zijn.

Mooi verslag weer Jan  :thumbs-up: en ik ben het volledig met je eens geen speld tussen te krijgen......... echter.....

De echte test moet natuurlijk nog komen door beide (de NDX en de Ndac) te voorzien van eenzelfde interlink din/din een exoot en/of een de standaard Naim lavender.... we gaan er volgend maar eens mee aan de gang Jan :colgate: want Jan en ik denken dus verschillen te horen in netkabels en interlinks  :withstupid:  :notify:

De verschillen tussen een Furutech FP Alpha3 en FP 3TS20 powercord achter de Ndac bevestigde dit gisteren maar weer eens voor ons beide............
mainly British stuff

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op december 31, 2013, 13:23:48
Ik ben alvast tevreden met de Teddy Pardo XPS aan mijn NDX! De invloed daarvan lijkt wat op het verschil wat je hebt beschreven met de N-Dac op de NDX: een bredere en diepere weergave. En een soort toegenomen gemak en natuurlijkheid in de weergave... Als je zin hebt om een stukje te rijden, mag je mijn TD XPS altijd wel eens lenen hoor  ;).

Wat ik gehoord heb bij Echo Audio met de XPS DR op de NDX staat nog een paar trapjes hoger, maar de TD XPS komt toch aardig in de buurt voor een meer aanvaardbare prijs (zeker tweedehands).

Nick, ik geloof graag dat je nog erg tevreden ben met de Teddy XPS. Ik heb in eerste instantie sterk getwijfeld om de XPS ook meteen over te nemen van de persoon waar ik de Ndac van heb gekocht want hij was ook erg overtuigd van de invloed die deze had op de Ndac.

Jouw uitnodiging om de Teddy XPS een keertje te mogen lenen is wel erg interessant te noemen... daar heb ik zeker wel een stukje rijden voor over  ;)
Dit houden we zeker ''warm'' en eerlijk gezegd (we hebben het er al meer over gehad) zou ik graag eens i.r.l. kennis willen maken en je mooie set willen zien en horen.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

 :pompom: meteen een goed voornemen voor het nieuwe jaar dan!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op december 31, 2013, 14:44:07
Jan,
Mooi compliment voor de MM en diens tweaker. :thumbs-up:

Heb je ook nog getest hoe de diverse afspeel mogelijkheden van PM afsteken tegen de NDX?

Gr
Henk

Henk, de MM met Pure Music heeft tijdens het vergelijk in dezelfde ''modus'' gespeeld als toen jij hier de laatste keer was. (behalve die dekselse upsampling functie  :devil:)
De instellingen zoals ze nu staan in P.M. zijn eigenlijk een goede combi tussen klankmatig erg goed en toch praktisch en probleemloos qua bediening.
Ik weet dat het klankmatig nóg een stapje hoger kan gaan door de ''toggle Less is more'' instelling in te schakelen, maar dat gaat ten koste van een stukje bedieningsgemak, daar de Remote app functie geheel komt te vervallen. Eigenlijk zou het mooi zijn als Pure Music met een eigen ontwikkelde app zou komen voor op de tablet  ;)
Tijdens Martin zijn bezoek heb ik constant met de iPhone 5 (met daarop de Remote app) door de albums gebladerd en dat gaat op zich goed, maar qua overzicht net wat te beperkt voor het mooie. Ik heb Martin de eer van de iPad met de Naim n-Stream app gegeven om de NDX te kunnen bedienen  :tounge2:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Martin!!! op december 31, 2013, 15:52:20
Mooi verslag weer Jan  :thumbs-up: en ik ben het volledig met je eens geen speld tussen te krijgen......... echter.....

De echte test moet natuurlijk nog komen door beide (de NDX en de Ndac) te voorzien van eenzelfde interlink din/din een exoot en/of een de standaard Naim lavender.... we gaan er volgend maar eens mee aan de gang Jan :colgate: want Jan en ik denken dus verschillen te horen in netkabels en interlinks  :withstupid:  :notify:

Ben ik wel met je eens Martin, hoewel de standaard Naim Lavender (DIN-DIN) mij klankmatig zeker niet tegen viel.
Zouden ze bij Naim dan toch gelijk hebben dat een interlink met DIN connectoren beter klinkt dan eentje met RCA connectoren... :blink:

Als ik mijn Lavender niet aan stukken had geknipt dan hadden we deze tussen de Ndac en SN kunnen plaatsen. Maar goed, het is voor een goed doel en ik heb er toch wel erg hoge verwachtingen van...
Het ''vermiste'' gedeelte van de DIN connector is overigens weer boven water  :pompom:  Project ''exoot'' kan dus weer voortgezet worden binnenkort.

Wat betreft de gehoorde verschillen tussen de geteste netkabels achter de Ndac denk ik dat wij (maar ook Henk  :tounge:) gewoon een ''afwijking'' hebben  :wacko:





Of is het gewoon een kwestie van een goed gehoor hebben...??   En nu rapido benen maken voordat de strop van de Haxan Cloak om mijn nek gegooid wordt  :devil:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: YamahaRXV op december 31, 2013, 19:40:58
Ben ik wel met je eens Martin, hoewel de standaard Naim Lavender (DIN-DIN) mij klankmatig zeker niet tegen viel.
Zouden ze bij Naim dan toch gelijk hebben dat een interlink met DIN connectoren beter klinkt dan eentje met RCA connectoren... :blink:

Als ik mijn Lavender niet aan stukken had geknipt dan hadden we deze tussen de Ndac en SN kunnen plaatsen. Maar goed, het is voor een goed doel en ik heb er toch wel erg hoge verwachtingen van...
Het ''vermiste'' gedeelte van de DIN connector is overigens weer boven water  :pompom:  Project ''exoot'' kan dus weer voortgezet worden binnenkort.

Wat betreft de gehoorde verschillen tussen de geteste netkabels achter de Ndac denk ik dat wij (maar ook Henk  :tounge:) gewoon een ''afwijking'' hebben  :wacko:





Of is het gewoon een kwestie van een goed gehoor hebben...??   En nu rapido benen maken voordat de strop van de Haxan Cloak om mijn nek gegooid wordt  :devil:
Geen nood, ik hoor die verschillen ook. En dat was nog voor Haxan Cloack. ;)

Ik had het al gedaan, maar natuurlijk allemaal een heel goed, fijn en gelukkig 2014!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Staaled

Hier ook de allerbeste wensen aan de gastheer & familie en alle bezoekers. :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

gsuk

Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

twani

#7961
Citaat van: Martin!!! op december 31, 2013, 15:52:20
Mooi verslag weer Jan  :thumbs-up: en ik ben het volledig met je eens geen speld tussen te krijgen......... echter.....

De echte test moet natuurlijk nog komen door beide (de NDX en de Ndac) te voorzien van eenzelfde interlink din/din een exoot en/of een de standaard Naim lavender.... we gaan er volgend maar eens mee aan de gang Jan :colgate: want Jan en ik denken dus verschillen te horen in netkabels en interlinks  :withstupid:  :notify:


En voordat er misverstanden ontstaan, dat denk ik dus óók....   Maar in dit geval zie je de verschillen dus keurig genuanceerd worden omschreven, hetgeen de geloofwaardigheid en leesbaarheid van dit soort testen zéér ten goede komt :clapping:

Je kunt "believers" en "non believers" uitstekend met elkaar laten converseren over de eventueel aanwezige verschillen bij de diverse kabels, vermits je maar het kader waarbinnen deze veranderingen zich afspelen, in de gaten houd.

Wat mij betreft gaat het juist op dat punt iedere keer fout in het (overigens geweldig vermakelijke en zeer gewaardeerde) buurtopic. 

Zo'n conversatie strand "ruw" op het moment dat er gewag wordt gemaakt van een verbetering van 30%, veroorzaakt door sec de voeding van een HD.

Wég geloofwaardigheid.....

Dus kom maar op met die testen :tounge2: 

Overigens zal ik zelf mijn recente test met "Solid Core Pure Silver" kabels ipv de reguliere (en geweldig matchende) Atlas Equator MK2 Bi-Wire nog invoegen.

Tipje van de sluier: men roept dat igv "Pure Silver" ipv verzilverd copper er geen slank en kil klankbeeld ontstaat.........

twani

#7962
Mmmm, vandaag 1e cd's geript met XLD en ik moet er ronduit voor uit komen dat Garmt helemaal gelijk heeft als ie stelt dat deze superieur is aan de standaard "ripsoftware" van iTunes.

Verschil is significant.


En Jan, ook in 2014 bedankt maar weer :worship:

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari  1, 2014, 22:12:30
Mmmm, vandaag 1e cd's geript met XLD en ik moet er ronduit voor uit komen dat Garmt helemaal gelijk heeft als ie stelt dat deze superieur is aan de standaard "ripsoftware" van iTunes.

Verschil is significant.


En Jan, ook in 2014 bedankt maar weer :worship:

Ik weet wel wat ik voor tips geef  ;) ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari  1, 2014, 12:51:01
En voordat er misverstanden ontstaan, dat denk ik dus óók....   Maar in dit geval zie je de verschillen dus keurig genuanceerd worden omschreven, hetgeen de geloofwaardigheid en leesbaarheid van dit soort testen zéér ten goede komt :clapping:

Je kunt "believers" en "non believers" uitstekend met elkaar laten converseren over de eventueel aanwezige verschillen bij de diverse kabels, vermits je maar het kader waarbinnen deze veranderingen zich afspelen, in de gaten houd.

Wat mij betreft gaat het juist op dat punt iedere keer fout in het (overigens geweldig vermakelijke en zeer gewaardeerde) buurtopic. 

Zo'n conversatie strand "ruw" op het moment dat er gewag wordt gemaakt van een verbetering van 30%, veroorzaakt door sec de voeding van een HD.

Wég geloofwaardigheid.....

Dus kom maar op met die testen :tounge2: 

Overigens zal ik zelf mijn recente test met "Solid Core Pure Silver" kabels ipv de reguliere (en geweldig matchende) Atlas Equator MK2 Bi-Wire nog invoegen.

Tipje van de sluier: men roept dat igv "Pure Silver" ipv verzilverd copper er geen slank en kil klankbeeld ontstaat.........

Ik snap wel wat je bedoelt Theo, en ik zou zelf één van de laatsten zijn die hoorbare verschillen tussen tweaks, kabels etc. zou aangeven in procenten of zeggen dat mijn set dan perfect is want dat is natuurlijk een utopie.
Moet wel zeggen dat ik ''her en der'' wel dingen lees en hoor die aansluiten bij mijn eigen opgedane ervaringen, maar die ook door een grote groep mensen meteen als pure nonsens of onzin worden bestempeld zonder dat ze zelf daadwerkelijk de proef op de som hebben genomen.

De eeuwige ''welles/nietes'' discussie over (net)kabels is er bv ook ééntje die hoog in de top staat van regelmatig uit de hand lopende discussies  :devil:
Het is i.m.o. een soortgelijke discussie  als die vaak naar voren komt in de automotive branche waar vaak geroepen wordt dat er geen verschillen zouden zijn tussen motorolie en dat alles uit één fabriek zou komen.... :crazy:  Zo lees ik hier op het forum ook uitlatingen over het feit alle kabels hetzelfde zouden zijn qua geleidende eigenschappen en uit één fabriek zouden komen.... Yeah right  :crazy:

Vorig jaar heb ik een (zakelijk gerelateerde) uitnodiging gehad van Fronius, een wereldwijd bekend en hoogstaand Oostenrijks merk wat zich bezig houdt met de ontwikkeling en productie van professionele lasapparatuur ,industriële voedingen, batterijladers, en solartechniek.
Ik heb daar ook de R&D afdeling mogen bezoeken en heb daar werkelijk mijn ogen uitgekeken naar de enorme diversiteit aan types bekabeling wat zij gebruiken voor bepaalde electronica toepassingen waarbij uiterst minimale marges of afwijkingen vereist zijn.
Niet audio gerelateerd misschien, maar tijdens een paar zeer interessante gesprekken met wat medewerkers van de R&D afdeling bleek al snel dat er wel degelijk grote verschillen zijn op het gebied van opbouw, weerstand, geleidende eigenschappen, verouderingsprocessen en zelfs ook structuur veranderingen die kunnen ontstaan in het gebruikte kabelmateriaal nadat deze de nodige ampere,s hebben geleid.
Dit zou ook misschien wel eens de verklaring kunnen zijn dat (nieuwe) kabels die voor audio toepassingen gebruikt worden een set of component in eerste instantie anders laten klinken als dat deze ''ingespeeld'' zijn na verloop van tijd (en nee, geen 500 uur  :wacko:)

Persoonlijk blijf ik het intrigerend vinden dat de keuze van een bepaald type kabel invloed heeft/kan hebben op klankmatige eigenschappen.
Als ik dan hier in het bijzijn van twee forumleden met een goed gehoor duidelijke klankmatige verschillen hoor tussen twee verschillend opgebouwde Furutech netkabels achter een ''simpel'' ding als een dac dan ben ik volledig overtuigd en kan het dan toch echt niet als nonsens of onzin bestempelen.
Op basis van wat ik en een aantal andere forumleden aan verschillen heb gehoord en wat ik vernomen heb van een aantal professionele industriële elektronica technici is dat mijn mening.

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#7965
Mooi onderbouwt betoog Jan. Zoals je weet ben ik zelf zeker believer (hetgeen men nog wel eens over het hoofd ziet :tounge2:) , echter wel binnen de marges.

Inspelen is er ook zo éen. Is helemaal waar, maar als ik lees dat een kabel ná 248,7 het geluidsbeeld helemaal "opentrok" om vervolgens bij 320,6 uur nog een keer in storten waarna deze bij exact 613,33334 uur tot volle wasdom komt, gaan de nekharen definitief omhoog :D

Verder nodig ik een aantal, níet specifiek nader te noemen personen, uit om de kabeltesten in "ons" topic te blijven posten want op jullie manier beschreven zéér interessant :clapping:

Dus Henk, Martin, Jan :tounge2: :tounge2: :tounge2: kom maar op :laugh:



tompj

Citaat van: twani op januari  1, 2014, 12:51:01
Zo'n conversatie strand "ruw" op het moment dat er gewag wordt gemaakt van een verbetering van 30%, veroorzaakt door sec de voeding van een HD.

Wég geloofwaardigheid.....

Het is natuurlijk maar de vraag wat het ergst is, overduidelijke onzin of geloofwaardige onzin.... :tounge:
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen: CD: Accuphase DP-55V, Streamer: Naim ND5 XS2, Analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element
Kabels: Chord Rumour X | Audioquest Red River

twani

Citaat van: tompj op januari  2, 2014, 17:12:17
Het is natuurlijk maar de vraag wat het ergst is, overduidelijke onzin of geloofwaardige onzin.... :tounge:
Sprak daar iemand uit het kamp der "ongelovigen"? :lookaround: :tounge:

tompj

Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen: CD: Accuphase DP-55V, Streamer: Naim ND5 XS2, Analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element
Kabels: Chord Rumour X | Audioquest Red River

Deleted Member 2

#7969
Citaat van: tompj op januari  2, 2014, 20:30:18
Ik beken... :angel:

Zou het zo zijn dat een buizenversterker minder gevoelig is voor een beter netsnoer dan een transistor versterker dat is?

Gr
Henk

twani

Citaat van: Onder013 op januari  2, 2014, 20:47:50
Zou het zo zijn dat een buizenversterker minder gevoelig is voor een beter netsnoer dan een transistor versterker dat is?

Gr
Henk
Nou...dat hoop ik niet, ik heb 5 jaar geleden vét geïnvesteerd in een "Jouw Hifi" netkabel twv wel €60,-, dat zal toch niet allemaal voor niets geweest zijn :tounge2:

Deleted Member 2

Citaat van: twani op januari  2, 2014, 20:53:31
Nou...dat hoop ik niet, ik heb 5 jaar geleden vét geïnvesteerd in een "Jouw Hifi" netkabel twv wel €60,-, dat zal toch niet allemaal voor niets geweest zijn :tounge2:

Bijna voor niets ;D

twani


tompj

#7973
Citaat van: Onder013 op januari  2, 2014, 20:47:50
Zou het zo zijn dat een buizenversterker minder gevoelig is voor een beter netsnoer dan een transistor versterker dat is?

Gr
Henk
Vooral de eigenaar van de buizenversterker is er minder gevoelig voor.

Kan me overigens wel voorstellen dat een goede afscherming belangrijk is bij een netsnoer wanneer er signaalkabels in de buurt lopen. Maar dat is dan ook alles wat ik me bij dat allerlaatste miniscule stukje stroomkabel dat de versterker in gaat kan voorstellen na dat enorme eind kabel achter het pleisterwerk.
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen: CD: Accuphase DP-55V, Streamer: Naim ND5 XS2, Analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element
Kabels: Chord Rumour X | Audioquest Red River

YamahaRXV

Citaat van: YamahaRXV op januari  2, 2014, 00:08:04
Moet wel zeggen dat ik ''her en der'' wel dingen lees en hoor die aansluiten bij mijn eigen opgedane ervaringen, maar die ook door een grote groep mensen meteen als pure nonsens of onzin worden bestempeld zonder dat ze zelf daadwerkelijk de proef op de som hebben genomen.

Dus.... of dit is het geval of die buizenversterker laat de verschillen gewoon niet horen zoals Henk al suggereert  ;)
De Accuphase E 250 i.c.m. Audiovectors SI 3 Avantgarde,s van mijn goede kennis Bram laat overigens wel haarfijn de verschillen tussen de standaard netkabel en een Furutech Alpha 3 horen, maar dat terzijde... :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8