A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 11, 2013, 20:19:22
Alles mag hier, je kunt hier gewoon zeggen dat je een Leben versterker stom vindt, Harbeth speakers lelijk enz enz.  :xmas:

Niemand die boos wordt of op de welbekende tenen is getrapt. Feel free O0

And RIP Mandela  :worship:(doen we die er gelijk even bij)

In dat geval.... draait Pure Music al Theo ?  :tounge2:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Eddye

Citaat van: YamahaRXV op december 11, 2013, 20:44:26
In dat geval.... draait Pure Music al Theo ?  :tounge2:
In dat geval ;), het zou me niets verbazen als dat nog niet draait, wat een buggy app..... Ik heb een hele tijd terug begrepen dat er een update komt (ong. 5 maanden ofzo), is die update er al? Misschien dat die bij mij wel werkt....
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

YamahaRXV

Citaat van: Eddye op december 11, 2013, 20:47:20
In dat geval ;), het zou me niets verbazen als dat nog niet draait, wat een buggy app..... Ik heb een hele tijd terug begrepen dat er een update komt (ong. 5 maanden ofzo), is die update er al? Misschien dat die bij mij wel werkt....

Ben je niet in de war met dat ''buggy'' Amarra ? Heb zelf 0,0 problemen met Pure Music en ook nooit gehad moet ik zeggen.
ChannelD (Pure Music) is van alle audio software optimizers constant de eerste die goed anticipeert op conflicten met evt. iTunes updates.
Kan mij nog herinneren dat iTunes 11.1 uitkwam en Amarra, Audirvana, BitPerfect, etc.grote problemen hadden om hun software aan te passen.
Waar bij Pure Music na één dag al een fix beschikbaar was, daar duurde het bij Amarra en Audirvana minimaal een week tot 1,5 week voordat zij een fix hadden hiervoor  ;)
Op het computeraudiophile forum ''regende'' het klachten van gefrustreerde Amarra en Audirvana gebruikers. Bijna € 200,00 betalen voor pure ergernis en frustratie software, in het geval van Amarra  :devil:
Vind het niet verwonderlijk dat ze nu lopen te stunten met hun prijzen...
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Eddye

Citaat van: YamahaRXV op december 11, 2013, 21:05:03
Ben je niet in de war met dat ''buggy'' Amarra ? Heb zelf 0,0 problemen met Pure Music en ook nooit gehad moet ik zeggen.
ChannelD (Pure Music) is van alle audio software optimizers constant de eerste die goed anticipeert op conflicten met evt. iTunes updates.
Kan mij nog herinneren dat iTunes 11.1 uitkwam en Amarra, Audirvana, BitPerfect, etc.grote problemen hadden om hun software aan te passen.
Waar bij Pure Music na één dag al een fix beschikbaar was, daar duurde het bij Amarra en Audirvana minimaal een week tot 1,5 week voordat zij een fix hadden hiervoor  ;)
Op het computeraudiophile forum ''regende'' het klachten van gefrustreerde Amarra en Audirvana gebruikers. Bijna € 200,00 betalen voor pure ergernis en frustratie software, in het geval van Amarra  :devil:
Vind het niet verwonderlijk dat ze nu lopen te stunten met hun prijzen...
Amarra is inderdaad nog veel buggier, maar dat heeft ook echt tijden niet gewerkt na een iTunes update. Audirvana had binnen een paar dagen een update waarna het weer werkte, daar hadden ze geen grote problemen mee, hoor. Pure Music werkte bij mij (tijdens de 15 dagen trail) niet goed. Meerdere keren verwijdert, en opnieuw geinstalleerd, handleiding goed doorgenomen, en het werkte nog steeds niet goed, na een paar songs alles opnieuw moeten opstarten, niet afspelen van songs e.d. De Mac Mini was toen out-of-the-box na alle normale updates, verder geen enkele app geinstalleerd, en ook nog geen OS tweaks gedaan. Na een paar dagen gekl**t te hebben was ik het gewoon zat, dus verder gegaan met Audirvana, waar ik echt erg happy mee ben.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

twani

Citaat van: YamahaRXV op december 11, 2013, 20:44:26
In dat geval.... draait Pure Music al Theo ?  :tounge2:
Nope, Theootje is heel traag met de zogeheten "softe waren" :blush:

Linx

#7830
 :withstupid:

YamahaRXV

Citaat van: Linx op december 11, 2013, 22:10:42
Is JMC voor Mac geen optie? Ik gebruik deze zelf voor een windows based server en ben zeer tevreden.

Ken ik persoonlijk niet... :blush:  Las zojuist op het net wel e.e.a. over redelijk gecompliceerde en niet altijd vlekkeloze integratie van de software etc. ?
Als ik al dingen lees over combinaties met Java etc. dan haak ik al af... ;D

Anyway, ik ben zeer tevreden met Pure Music en ben ook niet meer van plan om te gaan switchen  ;)
Het is even wennen aan de zeer uitgebreide set up, maar eenmaal goed ingesteld hoef je daar ook niet meer naar te kijken...
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#7832
Citaat van: Linx op december 11, 2013, 22:10:42
Is JMC voor Mac geen optie? Ik gebruik deze zelf voor een windows based server en ben zeer tevreden.
Ik heb jaren lang JMC over windows gedraaid en ik moet zeggen dat deze player er mooi uitziet, maar tevens moet ik dan helaas ook melden dat er altijd wel wát was dat voor een "buggy" ambiance zorgde. Eigenlijk hou ik daar Windows voor verantwoordelijk en niet JMC.
Bij mij draait nu een dikke week de DDDouma XSMOS 1794 DAC over OSX en ik heb nog niets maar dan ook helemaal niets kunnen ontdekken dat me niet bevalt.

De RemoteApps voor zowel Spotify als iTunes werken hier voor het eerst feilloos.

Mijn ervaring is nog te kort om te roepen dat OSX beter is maar de eerste tekenen bedriegen vooralsnog niet.

Het feit ook dat je totaal geen drivers hoeft te downloaden bevalt mij enorm. Het was echt plug N play met de MAC.

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

lynch1979

Citaat van: twani op december 11, 2013, 20:19:22
Alles mag hier, je kunt hier gewoon zeggen dat je een Leben versterker stom vindt, Harbeth speakers lelijk enz enz.  :xmas:

Niemand die boos wordt of op de welbekende tenen is getrapt. Feel free O0

And RIP Mandela  :worship:(doen we die er gelijk even bij)

:clapping:

Harbeth speakers komen op foto's niet goed uit de verf, maar ik heb ze bij Bas mogen aanschouwen en ik ben er erg van gecharmeerd.

Leben kan ik geen oordeel over geven aangezien ik deze nog nooit in het echt heb gezien of gehoord.....helaas.

En Mandela....ik teken ervoor om 95 te mogen worden  ;)

twani

Citaat van: lynch1979 op december 12, 2013, 08:26:33
:clapping:

En Mandela....ik teken ervoor om 95 te mogen worden  ;)

Nou had de man ook nog wel wat in te halen ná z`n lange vakantie op "Robben eiland" :tounge2:

lynch1979

Citaat van: twani op december 12, 2013, 15:03:29
Nou had de man ook nog wel wat in te halen ná z`n lange vakantie op "Robben eiland" :tounge2:

Misschien een idee voor de zomervakantie  :D

Deleted Member 2



twani

#7839
Coole site voor buizenliefhebbers en schellakpuristen:


http://www.bigearsaudio.org.uk/valve_amps/used_valve_amplifiers.html

Deleted Member 2


twani

#7841
Streamen anno 2013 :)

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Joris1971

#7843
Citaat van: mikekiwi op december 10, 2013, 23:48:06
Waar is Koos Spee als je hem nodig hebt???

Wat een mafketel....

Wat een mongool, kijk mij nou stoer zijn met mijn b&w... Gatver wat een patser.
Meteen zijn rijbewijs afnemen..

Joris1971


twani

Citaat van: Joris1971 op december 12, 2013, 21:20:21
Wat een mongool, kijk mij nou stoer zijn met mijn b&w... Gatver wat een patser.
Goh Joris, normaal gesproken ben je zo genuanceerd :D


Het is overigens BMW ipv B&W ofwel "Bayerische Motorenwerken München", uit B&W komt alleen dúúr geluid :colgate:


En ja die dingen zijn zó goed dat zelfs een minimaal 20 jaar oude E34 het asfalt er nog uitsloopt.

Die meneer achter het stuur is wel "wat raar", dáár ben ik het met je eens ^^

twani

Citaat van: Joris1971 op december 12, 2013, 21:29:28
Streamen anno 2013 is meer met een ipad
Aangezien ik dáár de foto mee maakte kon die er niet op :D

Joris1971

Citaat van: twani op december 12, 2013, 21:31:19
Goh Joris, normaal gesproken ben je zo genuanceerd :D

Dit soort mensen krijgen van mij geen andere benaming, wat een stuk onbenul is het.

Deleted Member 2

Citaat van: twani op december 12, 2013, 21:31:19
Goh Joris, normaal gesproken ben je zo genuanceerd :D


Het is overigens BMW ipv B&W ofwel "Bayerische Motorenwerken München", uit B&W komt alleen dúúr geluid :colgate:


Als we dan toch bezig zijn.... Het is: Bayerische Motoren Werke AG te München. AG staat voor AktienGesellschaft (zoals NV in Nederland)

YamahaRXV

#7849
Citaat van: Onder013 op december 12, 2013, 21:49:01

Als we dan toch bezig zijn.... Het is: Bayerische Motoren Werke AG te München. AG staat voor AktienGesellschaft (zoals NV in Nederland)

Dat is geheel correct  ;D

Nu we toch op de BMW toer zijn.....
Hier lukt het mij ook wel mee om de straten onveilig te maken  :tounge:



BMW M4  What a beauty of a car  :worship:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8