A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Martin!!!

Citaat van: YamahaRXV op januari 14, 2013, 22:56:42
@Martin  Hoe is het met het nieuwe meubel, al helemaal opgebouwd en ''ingespeeld'' ?  :D
Alu voetjes er nog onder of inmiddels verwijderd ?

Ik zit nog op een laatste onderdeel van het meubel te wachten, waarschijnlijk krijg ik dit donderdag binnen. De voetjes zitten nog onder de DVD5 en zoals al tegen jou in vertrouwen :closedeyes: gezegd lijkt het iets minder upfront te klinken hetgeen mij tot nu toe wel bevalt. Als het meubel in elkaar zit spreken we wat mij betreft zo spoedig mogelijk af om verder te testen met de voetjes.....

Morgen wordt overigens mijn Velodyne SPL 1200 Ultra geleverd, toch maar voor de iets grotere gekozen, mede dankzij het mooie aanbod dat Garmtz van BB&G mij heeft gedaan...... :worship:
mainly British stuff

Deleted Member 2

Citaat van: twani op januari 14, 2013, 22:55:38
Wordt binnenkort vervangen door deze: (op aanraden van 013 :D)  Omdat ik in 020 niemand ken die mij hier iets zinnigs over kan vertellen  ;D
Heb ik je deze Audioquest echt geadviseerd? Kan het me niet voorstellen. Het zal de WireWorld Starlight Gold geweest zijn. Dat is een kabel die het (bijna) overal erg goed doet.

Groet,

Henk

YamahaRXV

Alle gekheid op een stokje over die Mac mini, maar ik zit er serieus aan te denken om er eentje over niet al te lange tijd aan te gaan schaffen en het ding maximaal te gaan tweaken, lijkt mij een zeer leuk en interessant project  :angel:

Ik zou hem in ieder geval in of op op het audio meubel zetten vlak bij de plasma en dan sowieso met de HDMI aansluiten op mijn Pio.
Buiten het streamen zijn er nog meer denkbare mogelijkheden mee te realiseren  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Martin!!! op januari 14, 2013, 23:12:06
Ik zit nog op een laatste onderdeel van het meubel te wachten, waarschijnlijk krijg ik dit donderdag binnen. De voetjes zitten nog onder de DVD5 en zoals al tegen jou in vertrouwen :closedeyes: gezegd lijkt het iets minder upfront te klinken hetgeen mij tot nu toe wel bevalt. Als het meubel in elkaar zit spreken we wat mij betreft zo spoedig mogelijk af om verder te testen met de voetjes.....

Morgen wordt overigens mijn Velodyne SPL 1200 Ultra geleverd, toch maar voor de iets grotere gekozen, mede dankzij het mooie aanbod dat Garmtz van BB&G mij heeft gedaan...... :worship:

Klinkt goed Martin  ;)  Maar in ieder geval alvast gefeliciteerd met de bestelde SPL 1200 Ultra, want dat is een mooie sub zeg  :headbanging:
Als het zover is neem ik nog wat dingetjes mee die ik graag bij jou zou willen testen  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: Onder013 op januari 14, 2013, 23:13:13
Heb ik je deze Audioquest echt geadviseerd? Kan het me niet voorstellen. Het zal de WireWorld Starlight Gold geweest zijn. Dat is een kabel die het (bijna) overal erg goed doet.

Groet,

Henk
Ohw, niet mijn 1e misser vandaag :crazy: ik geloof je direct Henk......

Martin!!!

!
#3680
Citaat van: YamahaRXV op januari 14, 2013, 23:19:12
Als het zover is neem ik nog wat dingetjes mee die ik graag bij jou zou willen testen  ;)

Spannend en leuk........ ben benieuwd!
mainly British stuff

YamahaRXV

Citaat van: Martin!!! op januari 14, 2013, 23:22:12
Spannend en leuk........ ben benieuwd!

Ik ook  ;)  Maar zo ben ik ook benieuwd naar je Naim set i.c.m. de Harbeth,s en de nieuwe Velodyne  ::)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8


Martin!!!

Citaat van: YamahaRXV op januari 14, 2013, 23:48:07
Ik ook  ;)  Maar zo ben ik ook benieuwd naar je Naim set i.c.m. de Harbeth,s en de nieuwe Velodyne  ::)

De Velodyne komt een dagje later vanwege de weersomstandigheden...............
mainly British stuff

twani


Martin!!!

Citaat van: twani op januari 15, 2013, 18:45:54
Hoezo, is toch prachtig weer? ;D

Ik denk dat Garmt met de kids daar vandaag ook van genoten heeft als ik foto's van zijn tuin zo zag elders op het forum  :smile:

Ik hoop niet dat die arme Velodyne in Den Haag bij de verwachte -8 vannacht kou ligt te lijden in zijn auto.....  :unhappy:
mainly British stuff

BuSpu

Nou reken maar dat die luidsprekerspoel flink vastgevroren zit........ ;)

twani

Ik zag jouw Velodyne bij Garmt in de tuin staan toen ik langs reed :D

Martin!!!

mainly British stuff

garmtz

Citaat van: Martin!!! op januari 15, 2013, 19:38:34
Ik hoop niet dat die arme Velodyne in Den Haag bij de verwachte -8 vannacht kou ligt te lijden in zijn auto.....  :unhappy:

Nee joh, die staat uiteraard binnen! :)  Laat dat soort spullen niet in mijn auto staan...

twani


Deleted Member 2

#3691
Citaat van: twani op januari 15, 2013, 14:47:35
deze Henk? ;D     http://www.audio-creative.nl/hifi/metrum-acoustics-nos-mini-dac-octave/3/

juist, die is het. En leuk om te lezen als hij het heeft over die "jongens op htforum" en dat hij dezelfde constatering doet.

Nieuw inderdaad nogal kostbaar, maar gebruikt moeilijk te vinden. Voor mij een investering die het elke cent waard is.

Martin!!!

Citaat van: garmtz op januari 15, 2013, 22:00:26
Nee joh, die staat uiteraard binnen! :)  Laat dat soort spullen niet in mijn auto staan...

:pompom: :pompom: zo ik kan weer lekker slapen vannacht  :pompom: :pompom:

Dat na een brandlucht in mijn gangkast vanmiddag, installateur erbij meterkast uitelkaar niets aan de hand. Dan maar even bij de onderbuurvrouw van 85 kijken en ja hoor daar een giga brandlucht in huis, meterkast open en ook daar niets aan de hand. Blijkt er een pannetje met cranberry's al ruim een uur op de hoogste stand op de keramischekookplaat te staan, e.e.a. al door en door tot kooltjes en as verbrand. Ze had niets geroken........ en was het tijdens het bridgen op de computer vergeten af te zetten, pffff dat is echt goed afgelopen. Als ik niet thuis was geweest weet ik niet hoe het afgelopen was. Meteen maar voorgesteld een rookmelder in haar keuken te monteren, dat vond ze een goed idee  :sadlike:
mainly British stuff

twani

Tjee, daar schrik je toch altijd wel van.... :nopompom: ben voor weinig bang maar dit soort dingen :o

Martin!!!

Citaat van: twani op januari 15, 2013, 23:11:09
Tjee, daar schrik je toch altijd wel van.... :nopompom: ben voor weinig bang maar dit soort dingen :o

Ik ben me rot geschrokken maar de buuvrouw eigenlijk niet, ze ging meteen weer achter de computer alsof het de normaalste zaak van de wereld was.....  :nowink:
mainly British stuff

Deleted Member 2

Zeg theo, de reviewer is toch de ontwerper/maker van de door jou zo geliefde dac he?

Groet,

Henk

twani

Citaat van: Martin!!! op januari 15, 2013, 23:15:23
Ik ben me rot geschrokken maar de buuvrouw eigenlijk niet, ze ging meteen weer achter de computer alsof het de normaalste zaak van de wereld was.....  :nowink:
Dat zegt meer over het geestelijke niveau van de buurvrouw dan over de ernst van de kwestie :devil:

BuSpu

of ze hield eigenlijk helemaal niet van cranberry's.

vieze freddie

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs