A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tompj

Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen: CD: Accuphase DP-55V, Streamer: Naim ND5 XS2, Analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element
Kabels: Chord Rumour X | Audioquest Red River

twani


Deleted Member 2


twani

Ik denk dat jij vooral hier naar heb geluisterd Tom

tompj

Da's een smakelijke spaghetti! Was genieten icm Accuphase, Harbeth en een prutslaptop...
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen: CD: Accuphase DP-55V, Streamer: Naim ND5 XS2, Analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element
Kabels: Chord Rumour X | Audioquest Red River

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari  7, 2013, 23:24:00
Zeker daar doelde ik ook op met de :D smiley.....

Al was de beste man de laatste Hifi dealer op aarde :D

Wij begrijpen mekaar helemaal  ;) :)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: tompj op januari  7, 2013, 23:35:13
Da's een smakelijke spaghetti! Was genieten icm Accuphase, Harbeth en een prutslaptop...

Is op basis van een NOS tda 1543 (of 1541 ben ik even kwijt) chip met buizentrap........Met daaraan natuurlijk de V-link voor de Async modus. De bron ervoor hoor ik nu niet meer zoveel verschillen in (beoordeeld met 3 verschillende laptops)

Deleted Member 2


weet je of het oplossend vermogen van de dac het toelaat om eventueel verschil te horen?

twani

Tussen Henk? 1541 en 43?  Echt een vraag van een "detailfetishist" ;D

Deleted Member 2

#3534
Citaat van: twani op januari  8, 2013, 18:37:20
Tussen Henk? 1541 en 43?  Echt een vraag van een "detailfetishist" ;D

Echt een opmerking van een detailfetishist: "De bron ervoor hoor ik nu niet meer zoveel verschillen in (beoordeeld met 3 verschillende laptops)" ::)

Maaruh, ik houd wel van een beetje detail hoor ;D

twani

Ben eigenlijk al een tijdje op onderzoek naar het hoé en waaróm van bijv. een SOtM geluidskaart in mijn laptop. Ik kom er in ieder geval al niet uit of ieder laptop überhaupt geschikt is voor ombouw naar zo'n kaart.... En stel, dan moet ie er nog in ook :crazy:
Volgende vraag is natuurlijk, wat ga ik winnen?

Enfin (te) veel onzekerheden nog om direct tot aanschaf over te gaan (€300)

YamahaRXV

Zojuist reactie gehad van een zeer tevreden koper van mijn nauwelijks gebruikte V-Link + Monster Cable USB  ;)
Ik heb besloten om hem te verkopen omdat ik er niet of nauwelijks gebruik van maakte.
De persoon in kwestie gaat hem gebruiken tussen z,n dac en een.............Mac mini  :pompom:

Ik zeg: Theo, ''give it a try''  ;)

O ja, over smakelijke spaghetti gesproken......  :D  http://www.youtube.com/watch?v=6mj3MkmEZgs
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op januari  8, 2013, 20:14:33
Zojuist reactie gehad van een zeer tevreden koper van mijn nauwelijks gebruikte V-Link + Monster Cable USB  ;)
Ik heb besloten om hem te verkopen omdat ik er niet of nauwelijks gebruik van maakte.
De persoon in kwestie gaat hem gebruiken tussen z,n dac en een.............Mac mini  :pompom:

Ik zeg: Theo, ''give it a try''  ;)

O ja, over smakelijke spaghetti gesproken......  :D  http://www.youtube.com/watch?v=6mj3MkmEZgs
Een Duitser  ;D zou zeggen: "Blitzsaubere Verarbeitung". Weinig spaghetti maar "kneiterstrakke" afwerking zeg.  Echt wat voor jou Jan ;).  "Perfektion ohne ende" :clapping:

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari  8, 2013, 21:11:26
Een Duitser  ;D zou zeggen: "Blitzsaubere Verarbeitung". Weinig spaghetti maar "kneiterstrakke" afwerking zeg.  Echt wat voor jou Jan ;).  "Perfektion ohne ende" :clapping:

Ja, best wel  ;)  Ik was al langere tijd aan het zoeken naar ''inside pictures'' van de Superuniti, maar die waren nog niet makkelijk te vinden.
Totdat ik tegen dit filmpje aan liep.... :D

Zoals ik de interne opbouw van de SU qua looks kan waarderen, zo waardeer ik ook de sound van de Superuniti - Pencil MK3 combi.
De set is nu wel aardig ingespeeld en laat een heerlijke vloeiende en muzikale weergave horen waar ik zeer content mee ben.
Eerlijk gezegd heb ik niets te klagen, en ik merk dat ik nu echt geniet van de muziek en dat geeft vooral rust en een voldaan gevoel  :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op januari  8, 2013, 22:06:18
Ja, best wel  ;)  Ik was al langere tijd aan het zoeken naar ''inside pictures'' van de Superuniti, maar die waren nog niet makkelijk te vinden.
Totdat ik tegen dit filmpje aan liep.... :D

Zoals ik de interne opbouw van de SU qua looks kan waarderen, zo waardeer ik ook de sound van de Superuniti - Pencil MK3 combi.
De set is nu wel aardig ingespeeld en laat een heerlijke vloeiende en muzikale weergave horen waar ik zeer content mee ben.
Eerlijk gezegd heb ik niets te klagen, en ik merk dat ik nu echt geniet van de muziek en dat geeft vooral rust en een voldaan gevoel  :pompom:
Mmmm tevreden, ik wist niet dat jij ook saai kon zijn... ;D

Jumping Jack

 :inlove: erg netjes binnenin. En wat een joekel van een trafo!

Ik moet zeggen dat de SU mij ook ongekend veel plezier verschaft hoor, samen met de fact's...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari  8, 2013, 22:10:02
Mmmm tevreden, ik wist niet dat jij ook saai kon zijn... ;D

Ja ja, dat had je niet verwacht hé  :P :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op januari  8, 2013, 22:16:12
:inlove: erg netjes binnenin. En wat een joekel van een trafo!

Ik moet zeggen dat de SU mij ook ongekend veel plezier verschaft hoor, samen met de fact's...

De trafo is zeker ''huge'' te noemen..... Ben blij dat mijn 2e SU exemplaar erg stil is, v.w.b. een brom uit die grote trafo  ;) :worship:
Geen trafo brom, geen vastlopers met streamen, een zeer mooi afgewerkte behuizing, en een heerlijke sound.

Ik ben net als jou Nick een zeer tevreden mens  :pompom:   Best wel saai hé Theo  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Kingpin

Hoezo overbemeten voeding :D


En dat met maar 50W aan vermogen...
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

twani


twani

Citaat van: YamahaRXV op januari  8, 2013, 23:00:24
De trafo is zeker ''huge'' te noemen..... Ben blij dat mijn 2e SU exemplaar erg stil is, v.w.b. een brom uit die grote trafo  ;) :worship:
Geen trafo brom, geen vastlopers met streamen, een zeer mooi afgewerkte behuizing, en een heerlijke sound.

Ik ben net als jou Nick een zeer tevreden mens  :pompom:   Best wel saai hé Theo  :D
Blijft toch raar dat de 1e SU met een dergelijke brom door de QC is gekomen bij Naim, vind je niet Jan?  Gelukkig dat het opgelost is......

Herken jij de datum 17 februari? :D

Kingpin

Citaat van: twani op januari  9, 2013, 08:02:05
Is dat een "lasapparaat" KP? ;D
Haha :D
Ooit eens gekocht in Duitsland en nog steeds in bezit.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari  9, 2013, 08:02:05
Is dat een "lasapparaat" KP? ;D

  :angel: O0  :D

Mijn favoriete merk lasapparatuur........Fronius, topkwaliteit uit het land waar ook Ayon wordt vervaardigd  :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari  9, 2013, 08:07:44
Blijft toch raar dat de 1e SU met een dergelijke brom door de QC is gekomen bij Naim, vind je niet Jan?  Gelukkig dat het opgelost is......

Herken jij de datum 17 februari? :D

Het is ''opmerkelijk'' te noemen, zeker als je mag geloven dat ieder component niet eerder de fabriek verlaat voordat dat deze geheel manueel aan een grondige inspectie is onderworpen door een medewerker van de Q.C. department  :angel: ;)
Verder erg blij (zoals bekend) met de geboden oplossing  ;)

Wat betreft de door jou vermelde datum......... :angel:  Het zegt mij nog niet zoveel, maar misschien ben ik niet helemaal scherp op dit moment...... :D
Kan je een tipje van de sluier oplichten misschien ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

weust

Heel iets anders, maar op pagina 101 werd er gepraat over Johan Timman, Trip into the body.
Maandag via Discogs besteld, en vandaag binnen.

Als nieuw, op het wat vergeelde karton na :)
Hoes is verder in perfecte staat, de vinyl is gewoon nog nooit bespeeld volgens mij.
Echt super blij mee :)

Dat wilde ik even kwijt.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4