A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

twani

 :yin-yang:
Citaat van: YamahaRXV op oktober  8, 2012, 18:15:38
Komt goed Theo  ;)

Ik heb al wel wat dingen in gedachten die ervoor kunnen zorgen dat er straks niets meer zichtbaar is van de uhh ''verkeerde'' bewerking van je stekkerblok  ;)
Als ''Head Welding Department and Quality Control/Assurance'' zal ik je beloven dat je straks weer een mooi stekkerblok heb  ;)
Mét markers voor de fase zijde  :headbanging:

We PM-en wel even over het verdere verloop  ;)
Supercool dat je me wilt helpen Jan, ben er heel blij mee.....   Ik zal je nog pm'en ;)


twani

Nu ik het rijtje speakers waarmee jij de laatste tijd hebt " beschäftigt "  ;D in gedachten zo nog eens langs ga Jan mis ik eigenlijk nog de ME Geithain 160, ook een zeer goed speaker ;)

Alleen dat van die kleur zwart, dat weet ik niet zeker ;)

Ik roep m ook vanwege het andere bassreflex principe, downfiring namelijk ;)


YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober  8, 2012, 22:46:02
@Jan


http://www.stereophile.com/content/adam-audio-classic-column-mk3-loudspeaker

Weet niet of je deze al kent....

Yep, gelezen  ;D  Mooie review, komt aardig overeen met mijn bevindingen tot nu toe  :worship:
Mooi plaatjes ook van de hoogglans zwarte versie  :wub:

Als ik mij niet vergis heb ik ook nog een (positieve) review gelezen op 6 Moons, maar die kan ik niet meer terug vinden zo gauw  :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober  8, 2012, 22:52:57
Nu ik het rijtje speakers waarmee jij de laatste tijd hebt " beschäftigt "  ;D in gedachten zo nog eens langs ga Jan mis ik eigenlijk nog de ME Geithain 160, ook een zeer goed speaker ;)

Alleen dat van die kleur zwart, dat weet ik niet zeker ;)

Ik roep m ook vanwege het andere bassreflex principe, downfiring namelijk ;)

@Theo  Ik heb hier in het verleden de Focal 826 W gehad met downfiring poort en een poort aan de voorzijde  ;)
Ook dit ''concept'' werkte niet perfect hier.......  :(  Die ME Geithain,s zullen met hun uiterlijk ook niet goedgekeurd worden door de vrouw des huizes :angel:

Die Adam,s doen het i.c.m. de Naim Superuniti wel heel lekker hier hoor..... ;) @4 ohm 2x120 watt voor de SU en helemaal in z,n element hierdoor  :pompom:

Mijn vriendin is wel gecharmeerd van het uiterlijk, maar dan wel in hoogglans zwart  ;)
Wat zoonlief Brandon ervan vindt weet ik eigenlijk niet......


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani


Bas Akkerman

Haha, leuke foto! Is dit nu deel van een DBT voor het testen van de luidspreker? ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober  9, 2012, 08:08:47
Wat een leuk kereltje :clapping: kan geen speaker tegenop ;)

Mijn kleine held  ;D  Kan inderdaad geen speaker of audiocomponent tegenop  ;)

@Bas  Je bedoelt een ''Dialectical Behavior Therapy''.....  ;) ;D

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: YamahaRXV op oktober  9, 2012, 19:59:58
@Bas  Je bedoelt een ''Dialectical Behavior Therapy''.....  ;) ;D
Nou dat hoop ik niet voor jou en je kleine held... :unsure:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  9, 2012, 20:45:22
Nou dat hoop ik niet voor jou en je kleine held... :unsure:

Nee, geen persoonlijkheidstoornissen hier  ;) Gelukkig maar  ;D
Alhoewel ik het af en toe wel leuk vind om bepaalde ''grenslijnen'' op te zoeken, maar dat is op totaal andere vlakken en heeft (gelukkig) totaal niets met psychotherapie te maken  :P

Maar even serieus Bas, de eerder genoemde afkorting DBT ken ik, maar ik zit nog steeds te verzinnen over jouw genoemde ''variant''.... :withstupid:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan het nu even niet ''rijmen'' ....... :crazy:

Help mij even verder  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: YamahaRXV op oktober  9, 2012, 21:07:18
Nee, geen persoonlijkheidstoornissen hier  ;) Gelukkig maar  ;D
Alhoewel ik het af en toe wel leuk vind om bepaalde ''grenslijnen'' op te zoeken, maar dat is op totaal andere vlakken en heeft (gelukkig) totaal niets met psychotherapie te maken  :P

Maar even serieus Bas, de eerder genoemde afkorting DBT ken ik, maar ik zit nog steeds te verzinnen over jouw genoemde ''variant''.... :withstupid:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan het nu even niet ''rijmen'' ....... :crazy:

Help mij even verder  ;)
Tsja, mijn hersenenkronkels maken soms vreemde bochten, sorry! Ik zag zo een zingend kind voor met daarnaast eenzelfde opname afgespeeld op de luidspreker. Luisteren of je het verschil kon horen. Maar flauwe grapjes worden zelden leuker als je ze uit moet leggen. :unsure: :crazy: :bigsmile:

Gelukkig maar dat het die variant niet is overigens!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

vanzomereng

Citaat van: YamahaRXV op oktober  9, 2012, 00:02:28
Yep, gelezen  ;D  Mooie review, komt aardig overeen met mijn bevindingen tot nu toe  :worship:
Mooi plaatjes ook van de hoogglans zwarte versie  :wub:

Als ik mij niet vergis heb ik ook nog een (positieve) review gelezen op 6 Moons, maar die kan ik niet meer terug vinden zo gauw  :angel:

Sinterklaas komt ook in Belgie toch ? (let op, mijn voorspelling komt uit  ;D)
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

YamahaRXV

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  9, 2012, 21:19:24
Tsja, mijn hersenenkronkels maken soms vreemde bochten, sorry! Ik zag zo een zingend kind voor met daarnaast eenzelfde opname afgespeeld op de luidspreker. Luisteren of je het verschil kon horen. Maar flauwe grapjes worden zelden leuker als je ze uit moet leggen. :unsure: :crazy: :bigsmile:

Gelukkig maar dat het die variant niet is overigens!

Aha, dat bedoelde je dus, ''I,ve got the picture''  ;)   Maar geen sorry hoor, niet nodig voor mij  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: VANZOMERENG op oktober  9, 2012, 21:24:21
Sinterklaas komt ook in Belgie toch ? (let op, mijn voorspelling komt uit  ;D)

@ VANZOMERENG alias ''Summerfear''  ;D   Helaas passen de Adam Audio Column,s niet in mijn schoenmaatje 42..... O0
Als de Sint mij gunstig gezind is mag hij ook een andere manier verzinnen om mij te verrassen  :pompom:

Maarre België ? :angel: :crazy:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani


Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober  9, 2012, 21:56:50
DBT = "De Brandon Test"  toch? ;D

Chapeau  :clapping:  Hmm, dat ik daar niet aan heb gedacht  :eh: ;D

Even wat anders  ;)
Theo, het adres: Leidsevaart 574 in Haarlem ken je waarschijnlijk wel ?  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op oktober  9, 2012, 22:25:06
Chapeau  :clapping:  Hmm, dat ik daar niet aan heb gedacht  :eh: ;D

Even wat anders  ;)
Theo, het adres: Leidsevaart 574 in Haarlem ken je waarschijnlijk wel ?  ;)
Naar dat lelijke gebouw moet ik bijna ieder dag verplicht kijken :D  Iets met scheepvaart toch?

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober  9, 2012, 22:57:59
Naar dat lelijke gebouw moet ik bijna ieder dag verplicht kijken :D  Iets met scheepvaart toch?

  :D  de Voogt Naval Architects  ;)  Hier wordt o.a. de engineering uitgevoerd van s,werelds beste custom build luxe jachten, genaamd Feadship (ga maar eens google-en, dan weet je meteen in welke branche ik werkzaam ben  ;))
Klantnamen mag ik niet noemen, maar er is iets ''onder handen'' wat met een appeltje te maken heeft  ;)

Maar goed, dit terzijde. Waar het mij om gaat is dat je hier (als je wil) je stekkerblok met outlets af kan geven zodat het bij mij ''beland''  ;)
Een klein stukje lopen, en het scheelt weer verzendkosten  ;)
Morgen(ochtend) is een collega van mij daar aanwezig die het evt. wel mee kan nemen.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani


YamahaRXV

#2120
Citaat van: twani op oktober 10, 2012, 09:27:35
Oh wat super zeg, hoe heet die collega?

Theo, heb nu pas even tijd om reactie te geven, het is tenslotte een werkdag en de centen van ''de baas'' zijn niet van blik  8) ;D

Ik weet niet of mijn collega op dit moment van schrijven nog in Haarlem zit bij de Voogt, maar heb jij het stekkerblok nog op de zaak liggen ?
Zoniet, dan moeten we even een andere dag afspreken wanneer één van m,n collega,s daar weer is.

Laat het maar even weten dan kan ik nog even bellen naar m,n collega om te vragen of hij nog in het Haarlemse zit  ;)

Zijn naam is trouwens Rob de Kam  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Ik heb het blok bij 2 lieftallige dames afgegeven Jan ;)

twani

Trouwens Jan, ik dacht dat ík in een coole branche werkzaam was, maar jij :worship: :clapping:  Wauw man, ik ben gek op mooie materialen en het authentieke gebruik dáárvan..

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 10, 2012, 13:12:09
Ik heb het blok bij 2 lieftallige dames afgegeven Jan ;)

Ben je niet te lang blijven hangen Theo ?  :tongue2: ;D  De lieftallige dames waren zeker blond ?

Mijn collega was helaas al een uur vertrokken uit Haarlem toen ik hem belde en wist dat je het stekkerblok al afgegeven had  :(
Het wordt nu maandag voordat ik jouw stekkerblok in handen hebt en aan de gang kan gaan.
Vrijdag a.s. is onze voltallige directie aanwezig in dat grote lelijke gebouw ;) en ik heb ze maar even opdracht gegeven om het stekkerblok mee te nemen vanuit Haarlem en volgende week maandag af te geven bij mij  ;) ;D

Maar goed, ik denk dat je nog wel even het geduld op kan brengen toch  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op oktober 10, 2012, 21:38:56
Ben je niet te lang blijven hangen Theo ?  :tongue2: ;D  De lieftallige dames waren zeker blond ?

Mijn collega was helaas al een uur vertrokken uit Haarlem toen ik hem belde en wist dat je het stekkerblok al afgegeven had  :(
Het wordt nu maandag voordat ik jouw stekkerblok in handen hebt en aan de gang kan gaan.
Vrijdag a.s. is onze voltallige directie aanwezig in dat grote lelijke gebouw ;) en ik heb ze maar even opdracht gegeven om het stekkerblok mee te nemen vanuit Haarlem en volgende week maandag af te geven bij mij  ;) ;D

Maar goed, ik denk dat je nog wel even het geduld op kan brengen toch  ;)
Tuurlijk, ik ben al zo blij :pompom:   Een donker en een blond "exemplaar" waarvan de oudste, gezien haar reactie op mijn aanwezigheid, kennelijk in nogal "behoeftige" staat verkeerde ;D
Of ik gauw weer koffie kwam drinken vroeg ze gewillig.  Nou, dan kent ze mijn Monique nog niet :D