A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Trevor1 op mei 17, 2014, 23:07:47
Het enige dat niet is gelogen in je post is in vet weergegeven.  :baaa:
Je hebt het zwaar hé kerel, ik merk het aan alles ;)

Misschien mag je wel weer op het forum reclasseren als je het lief vraagt aan de mods :D :D

twani

Blijft toch ook niet te versmaden Mitch ;)

twani

.

twani

En nog mét de obligate "gouden schroefjes" :pompom:  die zag ik helaas niet meer terug op de nieuwe "Plus" :nopompom:

Mitch--

Citaat van: twani op mei 18, 2014, 23:10:43
Blijft toch ook niet te versmaden Mitch ;)

Ze zijn gewoon 'damn sexy!'!! :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Maro

Mooie combi ook, Accuphase & Harbeth....in een mooie kleur ook nog.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Xander32

#9881





... dat zijn de oude, de voorgaande serie  :angel:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

#9882
Daarom stond er: deze zijn ÓÓK NIET te versmaden ;). Én stond er: NÓG met de gouden schroefjes ;)

Tannoy Junkie! :devil: :tounge2:

Xander32

Citaat van: twani op mei 19, 2014, 07:06:48
Daarom stond er: deze zijn ÓÓK NIET te versmaden ;). Én stond er: NÓG met de gouden schroefjes ;)

Tannoy Junkie! :devil: :tounge2:



Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Peerless Monster

Citaat van: Mitch-- op mei 18, 2014, 23:34:34
Ze zijn gewoon 'damn sexy!'!! :)

Rechthoekige dozen waar de schroefjes in te zien zijn...?
Ik weet niet wat jij sexy vind, maar verre van zeg maar...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

twani

#9885
Citaat van: Peerless Monster op mei 19, 2014, 12:18:04
Rechthoekige dozen waar de schroefjes in te zien zijn...?
Ik weet niet wat jij sexy vind, maar verre van zeg maar...
Tja, zo kun je ze ook omschrijven :D


Zag ik nu goed dat dit jouw speakers zijn/set-up is Peerless? :D

Peerless Monster

Citaat van: twani op mei 19, 2014, 12:45:41
Tja, zo kun je ze ook omschrijven :D


Zag ik nu goed dat dit jouw speaker/set-up is Peerless? :D

Ik heb ook nooit gezegd dat ik dat sexy vond ;D ;D ;D
Daarnaast zijn het geen dozen, maar folies en zie ik verder geen schroeven ;D
(Moest wel ff heel hard gniffelen). Maar jij bent weer aan zet. ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

twani

Ik kan jouw set nochtans prima waarderen hoor ;) , ik moest alleen ook even lachen ;D

Wij audiofielen zijn "overall', volgens "de gewone man", toch niet goed snik met die "zooi" in de huiskamer :laugh:

Staaled

#9888
Citaat van: twani op mei 19, 2014, 13:07:55
Ik kan jouw set nochtans prima waarderen hoor ;) , ik moest alleen ook even lachen ;D

Wij audiofielen zijn "overall', volgens "de gewone man", toch niet goed snik met die "zooi" in de huiskamer :laugh:
Gewoon even meewarig terug kijken.
De arme man weet niet wat hij mist. ;)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

twani

Citaat van: Staaled op mei 19, 2014, 14:25:15
Gewoon even meewarig terug kijken.
De arme man weet niet wat hij mist. ;)
Niet weten wat je mist kán een zegen zijn :)



Staaled

#9890
Citaat van: twani op mei 19, 2014, 22:35:01
Niet weten wat je mist kán een zegen zijn :)
Eerder een hoofd als een leeg verfblik.
Monotoon van kleur ,er roert niets meer en komt nog maar weinig uit. ;D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Joris1971

Die imac is geen gezicht op die verder mooie set, zet dan een mooie streamer weg.

twani

Citaat van: Staaled op mei 19, 2014, 22:40:25
Eerder een hoofd als een leeg verfblik.
Monotoon van kleur ,er roert niets meer en komt nog maar weinig uit. ;D
Maar dekt wel in één keer :tounge:

twani

#9893
Mmm..... zojuist met enige weemoed afscheid genomen van de Primaluna buizenversterker :nopompom:

Gelukkig werd dat afscheid behoorlijk "verzacht" door de ontmoeting met de "aimable" Peter (Pjotr) en zijn evenzo vriendelijke zoon... :pompom:

Ná gedrieën nog een "moppie" Spotify te hebben geluisterd (Jan Akkerman, hetgeen volgens mij voor de jongste van ons drieën even slikken was :tounge2:) verdween de erg mooie PL in z'n originele doos, waarna deze onderweg ging naar een ongetwijfeld prima nieuw téhuis.....

Dank voor jullie plezierige aanwezigheid, prima zó👍👍

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Peerless Monster

Citaat van: twani op mei 19, 2014, 13:07:55
Ik kan jouw set nochtans prima waarderen hoor ;) , ik moest alleen ook even lachen ;D

Wij audiofielen zijn "overall', volgens "de gewone man", toch niet goed snik met die "zooi" in de huiskamer :laugh:

Ik de Harbeth's ook. Ik heb ze 1 keer mogen horen bij Bas Akkermans. Echt lekker.
We worden vaak als gek aangezien als audiofielen... Maar we houden ook van prachtige spullen ;)
Deze dingen gaan gelukkig vaak samen ;)

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Peerless Monster

Citaat van: Staaled op mei 19, 2014, 14:25:15
Gewoon even meewarig terug kijken.
De arme man weet niet wat hij mist. ;)

Jawel, dat weet ik wel.
Bijzonder is het wel, maar valt buiten mijn muzikale interesse.
Ik hou meer van het analytische, technische om mijn betrokkenheid erbij te halen.





Ik denk ook eerder dat het andersom is ;D ;D ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Pjotr27

Citaat van: twani op mei 21, 2014, 21:31:42
Mmm..... zojuist met enige weemoed afscheid genomen van de Primaluna buizenversterker :nopompom:

Gelukkig werd dat afscheid behoorlijk "verzacht" door de ontmoeting met de "aimable" Peter (Pjotr) en zijn evenzo vriendelijke zoon... :pompom:

Ná gedrieën nog een "moppie" Spotify te hebben geluisterd (Jan Akkerman, hetgeen volgens mij voor de jongste van ons drieën even slikken was :tounge2:) verdween de erg mooie PL in z'n originele doos, waarna deze onderweg ging naar een ongetwijfeld prima nieuw téhuis.....

Dank voor jullie plezierige aanwezigheid, prima zó👍👍

En de Primaluna speelt sinds gisterenavond de sterren van de hemel!
Leuk om Theo eens in levende lijve te ontmoeten en een korte indruk van zijn set (met de Primaluna) te hebben. Was genieten!
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Mitch--

Citaat van: Pjotr27 op mei 22, 2014, 09:03:06
En de Primaluna speelt sinds gisterenavond de sterren van de hemel!
Leuk om Theo eens in levende lijve te ontmoeten en een korte indruk van zijn set (met de Primaluna) te hebben. Was genieten!

Heb je de Leben dan nog wel Theo? of heb je nu totdat de Croft's komen helemaal geen muziek meer?!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Citaat van: Mitch-- op mei 22, 2014, 10:40:58
Heb je de Leben dan nog wel Theo? of heb je nu totdat de Croft's komen helemaal geen muziek meer?!

Die staat er nu weer ;)   Gelukkig maar dat ik die nog heb, heb gisteren een mailtje van Glenn Croft ontvangen dat het nog zeker 2 weken gaat duren >:(