JVC 4k projectoren 2019

Gestart door vik, augustus 17, 2018, 07:46:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maximus79

Citaat van: Teejoo op oktober  7, 2019, 17:36:55
Idd, hij mag vrijgegeven worden.
Weet ook niet wat de reden is om hem niet te delen terwijl hij al op andere machines word gezet.....
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

home@the movies

Citaat van: maximus79 op oktober  7, 2019, 17:45:14
Weet ook niet wat de reden is om hem niet te delen terwijl hij al op andere machines word gezet.....

Wat anderen dealers al doen is hun keuze maar wij hebben strikte orders gekregen om de software die ons reeds gegeven is enkel voor review toepassingen te gebruiken.
De officiële release is binnen een paar dagen, ik wil onze goede relatie met JVC niet op de helling zetten door deze afspraak te breken, hoe gek dit voor sommigen onder jullie ook mag klinken.

Ik weet dat dit een beetje " kinderachtig " overkomt maar een woord is een woord.

maximus79

Citaat van: home@the movies op oktober  7, 2019, 18:34:16
Wat anderen dealers al doen is hun keuze maar wij hebben strikte orders gekregen om de software die ons reeds gegeven is enkel voor review toepassingen te gebruiken.
De officiële release is binnen een paar dagen, ik wil onze goede relatie met JVC niet op de helling zetten door deze afspraak te breken, hoe gek dit voor sommigen onder jullie ook mag klinken.

Ik weet dat dit een beetje " kinderachtig " overkomt maar een woord is een woord.
Weet ik, je hebt ook gelijk.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

home@the movies

Citaat van: maximus79 op oktober  7, 2019, 18:36:19
Weet ik, je hebt ook gelijk.

Dank voor je begrip, nog heel even op de tanden bijten  :D :D

Teejoo

Citaat van: home@the movies op oktober  7, 2019, 18:34:16
Wat anderen dealers al doen is hun keuze maar wij hebben strikte orders gekregen om de software die ons reeds gegeven is enkel voor review toepassingen te gebruiken.
De officiële release is binnen een paar dagen, ik wil onze goede relatie met JVC niet op de helling zetten door deze afspraak te breken, hoe gek dit voor sommigen onder jullie ook mag klinken.

Ik weet dat dit een beetje " kinderachtig " overkomt maar een woord is een woord.
Ignore mijn mail dan maar  ;)

papaleo

Citaat van: home@the movies op oktober  7, 2019, 18:50:11
Dank voor je begrip, nog heel even op de tanden bijten  :D :D

Pffff,die wie de nieuwe software nog niet hebben zijn het nu roerend met je eens... :-\

Dat ik stom toevallig een nieuwe jvc had gekocht en dat er dan ook stom toevallig op dat moment ook de de nieuwe software voorhanden was is een samenloop van omstandigheden geweest...
Door een stommiteit van mijn kant heb ik mijn mond voorbij gepraat en heb ik nu mijn dealer in een lastig pakket gebracht niet wetende dat dit zo een impact zou gaan krijgen.
Ik wil dan ook alle verantwoording op mij nemen en hoop dat ik hierdoor mijn dealer niet in een lastig pakket heb gebracht wil daarom hem mijn welgemeende excuses voor aanbieden.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Teejoo

Och, we moeten het ook niet spannender maken dan het is. Het is vooral een onnozele move van JVC.

Ik begrijp een embargo bij beta software. Maar er is geen enkele reden om dealers software te geven voor op hun demo toestellen en deze niet meteen beschikbaar te stellen.

Ik vind het niet meer dan normaal dat je de update meteen hebt gekregen.


home@the movies

Citaat van: papaleo op oktober  7, 2019, 19:15:34
Pffff,die wie de nieuwe software nog niet hebben zijn het nu roerend met je eens... :-\

Dat ik stom toevallig een nieuwe jvc had gekocht en dat er dan ook stom toevallig op dat moment ook de de nieuwe software voorhanden was is een samenloop van omstandigheden geweest...
Door een stommiteit van mijn kant heb ik mijn mond voorbij gepraat en heb ik nu mijn dealer in een lastig pakket gebracht niet wetende dat dit zo een impact zou gaan krijgen.
Ik wil dan ook alle verantwoording op mij nemen en hoop dat ik hierdoor mijn dealer niet in een lastig pakket heb gebracht wil daarom hem mijn welgemeende excuses voor aanbieden.

Het is denk ik geen drama hoor Leo, maar ik probeer me gewoon aan de afspraak te houden. laten we het inderdaad niet dramatiseren er zullen geen doden of gewonden vallen  ;)

papaleo

Oke...het is gebeurt en kan het helaas niet meer terug draaien...so be it.
Overmorgen zal jvc de nieuwe software publiekelijk vrij geven dus nog ff geduld en ook jullie kunnen er van gaan genieten.  :popcorn:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

williams

Hoi mannen ik maak even een zijsprong omtrend de tonemapping ,zelf gebruik ik madVR met de dynamische tonemapping en ook ik ben hier erg tevreden over en ik ga ervan uit dat de jvc's dit gelijkwaardig kunnen doen .
Wat ik me dan ook afvraag is het nog nuttig om met de dynamische iris te draaien i.p.v. uit te zetten .
Neen even als voorbeeld een donkere scene met een aantal straatverlichting in beeld en de tonemapping gaat hier mee aan de gang om dit met de highlights zo goed mogelijk weer te geven en vervolgens gaat de iris dit weer terug zitten regelen dus wat is dan de winst .Je hebt dan wel highlights die niet meer clippen maar wel wat minder licht op het  doek .
Zelf ga ik er vandaag nog wat mee testen maar ben benieuwd wat anderen hier van vinden .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

riwi

#1660
Citaat van: Teejoo op oktober  7, 2019, 19:38:38
Ik begrijp een embargo bij beta software. Maar er is geen enkele reden om dealers software te geven voor op hun demo toestellen en deze niet meteen beschikbaar te stellen.

Ik vind het niet meer dan normaal dat je de update meteen hebt gekregen.
Ik begrijp wel dat de dealers eerste de FW krijgen. Beetje zoals een final field test. Als er dan nog rare dingen ontdekt worden kan je dat als JVC nog recht zetten en is de software nog niet bij de eindklant aanbeland.

Ik heb er geen haast mee al ben ik wel benieuwd. Ik kijk al vanaf april met tevredenheid naar de N5 met externe tone mapping door MadVR. Dus een weekje meer of minder boeit me niet.

Citaat van: williams op oktober  8, 2019, 09:31:41
zelf gebruik ik madVR met de dynamische tonemapping en ook ik ben hier erg tevreden over en ik ga ervan uit dat de jvc's dit gelijkwaardig kunnen doen .
Ik vraag het me af of dat zo is. Kwa mapping misschien wel maar alle andere zaken die MadVR doet kan de JVC niet verwacht ik.

Citaat van: williams op oktober  8, 2019, 09:31:41
Neem even als voorbeeld een donkere scene met een aantal straatverlichting in beeld en de tonemapping gaat hier mee aan de gang om dit met de highlights zo goed mogelijk weer te geven en vervolgens gaat de iris dit weer terug zitten regelen dus wat is dan de winst.
Ik weet het niet. Je bedoelt dat de highlight/tonemapping de straatverlichting maximaal helder maakt zonder te clippen en tegelijk de iris nog dicht gaat en het effect weer verminderd? Lijkt me iets dat je moet testen en dan kiezen.

papaleo

#1661
Ben vanmorgen gezellig  :coffee: bij Reza geweest om zijn setup met de veel besproken madVR te komen bewonderen.
Deze afspraak had ik al staan vòòr dat ik wist dat ik mijn n7 zou hebben en zeker vòòr dat ik ook heb kunnen spelen met de nieuwe v3.10 software.

We hebben diverse UHD/hdr bekeken en daar heb reza ook laten zien wat er allemaal mogelijk is met madVR,kort samengevat te veel om op te noemen de tweak mogelijkheden zijn bijna grenzeloos.
Wat mij vooral interesseerde wat doet madVR met 'gewoon' HDR en hoe de software van de madVR omgaat met dynamische HDR...
Reza liet mij zien dat wanneer hij 'normaal' hdr kijk er bv veel intensere highlights zijn in het beeld dan wanneer je in de madvr schakelt naar dynamische hdr het beeld word overall wat softer/minder intense highlights dan wanneer je normaal hdr inschakeld je ziet met de ingeschakelde dynamische hdr wel meer detail in de donkere scenes dan als je naar 'normaal' hdr kijk bij reza...aan de ene kant vond ik dat jammer want ik ben wel iemand die van 'pop' highlights houd waarin veel/intense kleuren in vrij komen

Ik kan je vertellen dat ik een heel andere ervaring beleef wanneer ik schakel (in de JVCn7) met 'gewoon'  HDR en Frame adapt HDR bij mij is het juist het tegenovergestelde...theoretisch zou je denken dat het zou moeten doen hoe het bij reza gebeurt...,dus HDR (gewoon) veel meer highlights tov van het complete plaatje en met frame adapt minder highlights in het overall beeld....
Maar bij mijn n7 is Frame adpt HDR juist de stand die ten eerste de kleuren meer pop intensiteit geven maar ook de highlights zijn met frame adapt hdr meer aanwezig dan in stand (normaal/statisch) HDR en de details in de donkere scenes zijn en blijven uitstekend  8) 8)
Hoe het komt dat het in de praktijk verschillend werkt...,ik zou het niet weten wat ik wel weet is, dat ik met deze situatie heel erg blij ben ik hoef in in ieder geval niet te gaan schakelen met de verschillende hdr standen.

Edit
Btw ik heb mijn iris vast/statisch staan  ;)
Ik ben benieuwd hoe andere dit ervaren die én madVR hebben én ook de N5/N7 hebben?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

Hoi Leo,

Ik weet bijna wel zeker dat je in high lamp modes draait ;)
Dat was bij mij vanochtend ook het geval met "pure" HDR. Vandaar ook die pop. Met Madvr draai ik op low lamp modes, als ik deze op high zet krijg ik ook weer die highlights terug ( wel in mindere maten als met de HDR gamma curve) maar stukken meer als wat je vanochtend zag.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

#1663
Jij projecteerde beide instellingen toch in lowlamp mode?
Ik heb je dit niet zien veranderen in je jvc,of gaat je jvc autom. naar highlamp mode wanneer je in madvr switch tussen statisch en Dynamisch hdr?
Bij mij draai ik inderdaad in high lamp mode maar dat is dan ook voor beide instellingen,statische hdr en FA hdr dus dat is om het even...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Hoe belangrijk is de optie om een specifieke 'screen code' toe te voegen in de JVC?

Wie weet welke 'screen code' ik kan gebruiken voor mijn WS-Spalluto projectiescherm...,ik had gehoord dat je daarvoor ook de code van Projecta kon gebruiken maar deze staat er ook niet (meer) bij.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Teejoo

#1665
Citaat van: papaleo op oktober  8, 2019, 16:32:58
Ben vanmorgen gezellig  :coffee: bij Reza geweest om zijn setup met de veel besproken madVR te komen bewonderen.
Deze afspraak had ik al staan vòòr dat ik wist dat ik mijn n7 zou hebben en zeker vòòr dat ik ook heb kunnen spelen met de nieuwe v3.10 software.

We hebben diverse UHD/hdr bekeken en daar heb reza ook laten zien wat er allemaal mogelijk is met madVR,kort samengevat te veel om op te noemen de tweak mogelijkheden zijn bijna grenzeloos.
Wat mij vooral interesseerde wat doet madVR met 'gewoon' HDR en hoe de software van de madVR omgaat met dynamische HDR...
Reza liet mij zien dat wanneer hij 'normaal' hdr kijk er bv veel intensere highlights zijn in het beeld dan wanneer je in de madvr schakelt naar dynamische hdr het beeld word overall wat softer/minder intense highlights dan wanneer je normaal hdr inschakeld je ziet met de ingeschakelde dynamische hdr wel meer detail in de donkere scenes dan als je naar 'normaal' hdr kijk bij reza...aan de ene kant vond ik dat jammer want ik ben wel iemand die van 'pop' highlights houd waarin veel/intense kleuren in vrij komen

Ik kan je vertellen dat ik een heel andere ervaring beleef wanneer ik schakel (in de JVCn7) met 'gewoon'  HDR en Frame adapt HDR bij mij is het juist het tegenovergestelde...theoretisch zou je denken dat het zou moeten doen hoe het bij reza gebeurt...,dus HDR (gewoon) veel meer highlights tov van het complete plaatje en met frame adapt minder highlights in het overall beeld....
Maar bij mijn n7 is Frame adpt HDR juist de stand die ten eerste de kleuren meer pop intensiteit geven maar ook de highlights zijn met frame adapt hdr meer aanwezig dan in stand (normaal/statisch) HDR en de details in de donkere scenes zijn en blijven uitstekend  8) 8)
Hoe het komt dat het in de praktijk verschillend werkt...,ik zou het niet weten wat ik wel weet is, dat ik met deze situatie heel erg blij ben ik hoef in in ieder geval niet te gaan schakelen met de verschillende hdr standen.

Edit
Btw ik heb mijn iris vast/statisch staan  ;)
Ik ben benieuwd hoe andere dit ervaren die én madVR hebben én ook de N5/N7 hebben?
Waarom heb je de iris vast staan? Dat werkt juist erg mooi bij de N serie op standje 2. En high lamp? heb je dan niet teveel licht en teveel lawaai? Of is je scherm zo groot? Zelfs Werner kijkt op z'n grote scherm op low.

Verder is het juist logisch dat het beeld helderder wordt als je per frame tonemapt ipv een vaste stand voor de hele film zoals de Pana doet. Per frame haal je in feite het maximale uit elk frame qua helderheid. Zo zie ik het tenminste.

Aanvulling: heb je ook al eens geëxperimenteerd met de lamp iris van de N7?


papaleo

Citaat van: Teejoo op oktober  8, 2019, 19:18:50
Waarom heb je de iris vast staan? Dat werkt juist erg mooi bij de N serie. En high lamp? heb je dan niet teveel licht en teveel lawaai? Of is je scherm zo groot? Zelfs Werner kijkt op z'n grote scherm op low.

Verder is het juist logisch dat het beeld helderder wordt als je per frame tonemapt ipv een vaste stand voor de hele film zoals de Pana doet. Per frame haal je in feite het maximale uit elk frame qua helderheid. Zo zie ik het tenminste.

Aanvulling: heb je ook al eens geëxperimenteerd met de lamp iris van de N7?

Dit wilde ik toevallig vanavond gaan proberen... ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Teejoo

Citaat van: papaleo op oktober  8, 2019, 19:21:23
Dit wilde ik toevallig vanavond gaan proberen... ;)
Daarmee kun je ook het eventuele helderheidsverschil tgv het filter en tonemapping corrigeren. Je gebruikt het filter wel?

papaleo

Hier de eerste Franse impressie...ik spreek/versta geen Frans dus weet niet wat hier verteld word.

https://www.homecinema-fr.com/article-hcfr-jvc-dla-n7-frame-adapt-hdr-1eres-impressions/
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Citaat van: Teejoo op oktober  8, 2019, 19:23:46
Daarmee kun je ook het eventuele helderheidsverschil tgv het filter en tonemapping corrigeren. Je gebruikt het filter wel?

Bij de instelling 'Frame Adapt' schuift het filter er volgens mij autom voor...,je ziet gelijk terug in de kleuren.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Teejoo

Wat zijn eigenlijk de verschillen met de optie Auto, hoog, medium en laag bij de nieuwe tonemapping?

reza

Citaat van: papaleo op oktober  8, 2019, 18:41:56
Jij projecteerde beide instellingen toch in lowlamp mode?
Ik heb je dit niet zien veranderen in je jvc,of gaat je jvc autom. naar highlamp mode wanneer je in madvr switch tussen statisch en Dynamisch hdr?
Bij mij draai ik inderdaad in high lamp mode maar dat is dan ook voor beide instellingen,statische hdr en FA hdr dus dat is om het even...


Nope, waren twee verschillende standen. Met de Panna gaat de JVC gelijk naar highlampmodes (heb jij ook ) Met Madvr draai ik in lowlamp modes.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

home@the movies

#1672
Citaat van: Teejoo op oktober  8, 2019, 19:32:11
Wat zijn eigenlijk de verschillen met de optie Auto, hoog, medium en laag bij de nieuwe tonemapping?

Dat zijn eigenlijk de verschillende target Nits, gaande van helder naar nog meer helder naar nog helderderderder :D :D
Ik heb gevraagd aan JVC of ze er ook getallen aan kunnen plakken, dat maakt het iets overzichtelijker.
Het is zoals in Madvr waarbij je de target Nits ingeeft waar de software naartoe moet mappen.

Teejoo

Citaat van: home@the movies op oktober  8, 2019, 19:55:08
Dat zijn eigenlijk de verschillende target Nits, gaande van helder naar nog meer helder naar nog helderderderder :D :D
Ik heb gevraagd aan JVC of ze er ook getallen aan kunnen plakken, dat maakt het iets overzichtelijker.
Het is zoals in Madvr waarbij je de target Nits ingeeft waar de software naartoe moet mappen.
Dan ben ik wel benieuwd waarop de auto stand dan z'n keuze maakt.
Welke stand gebruik jij op je scherm?

The Luggage

Citaat van: papaleo op oktober  8, 2019, 19:24:14
Hier de eerste Franse impressie...ik spreek/versta geen Frans dus weet niet wat hier verteld word.

https://www.homecinema-fr.com/article-hcfr-jvc-dla-n7-frame-adapt-hdr-1eres-impressions/

Zeer kort samengevat: ze zijn zeer enthousiast   :pompom: