Band of brothers BD

Gestart door svmnb, augustus 7, 2008, 19:36:26

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

svmnb

Bij bol staat de versie mét NL subs en DTSHD-MA voor EUR 100 :o :o :o
Da's bijna 2x zo duur als de cdwow.nl versie. De groeten voor ze, wat een ordinaire graaiers. >:(
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Paul Landsmeer

Citaat van: svmnb op december  4, 2008, 12:53:24
Bij bol staat de versie mét NL subs en DTSHD-MA voor EUR 100 :o :o :o
Da's bijna 2x zo duur als de cdwow.nl versie. De groeten voor ze, wat een ordinaire graaiers. >:(

Volgens mij is dat zo ongeveer wat ik er ooit op DVD voor heb betaald  ;D

rbormans

Citaat van: Raf (B) op december  2, 2008, 13:04:20
hem ook besteld
33.99 bij cdwow.nl

Citaat van: Raf (B) op december  3, 2008, 11:46:30
Inderdaad, crappy website, maar redelijke goede e-mail respons

Maar toch maar even afwachten tot ik hem heb of het idd een correcte versie is ;)

Ter info: net binnen, en volgens de doos bevat hij NL ondertitels

celerontje

Is dat de UK versie?
Dus met een rood en blauw 15 logo op de hoes?
Of de NL versie met het 16 logo en NL tekst op de hoes?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

rbormans

Citaat van: celerontje op december 12, 2008, 19:52:44
Is dat de UK versie?
Dus met een rood en blauw 15 logo op de hoes?
Of de NL versie met het 16 logo en NL tekst op de hoes?
9325336045664
De Australische versie  met een 15+ MA rood logo en engelse tekst op de metalen doos
dts-hd master audio en dolby truehd

celerontje

Ik heb de serie nooit gezien, maar oorlogsfilms weten me wel te boeien.
Voor deze prijs komt ie er zeker een keer in.
't is eigenlijk geen geld, zeker nu ik me bedenk dat een kennis een paar jaar geleden de DVD box heeft gekocht voor 50 euro.

Zeer veel dank voor de info, ik zat me bij al helemaal krom te lachen door de achterlijke prijs bij de V&D, 100 pleuro's!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

kippekop

Citaat van: celerontje op december 12, 2008, 21:16:05
Ik heb de serie nooit gezien, maar oorlogsfilms weten me wel te boeien.
Voor deze prijs komt ie er zeker een keer in.
't is eigenlijk geen geld, zeker nu ik me bedenk dat een kennis een paar jaar geleden de DVD box heeft gekocht voor 50 euro.

Zeer veel dank voor de info, ik zat me bij al helemaal krom te lachen door de achterlijke prijs bij de V&D, 100 pleuro's!

Echt een geweldige serie, kun je makkelijk 3 keer kijken en nog niet verveeld raken.
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Nosoforos

@ Raf: Dus jij hebt nu echt de volledige serie op BD met nl ondertitels voor 33 euri binnengekregen? Ik zie het ook staan op de site, wil natuurlijk onmiddellijk op bestel drukken, maar kan het nauwelijks geloven. Waarom staan er op die pagina wel 3 versies op BD, allemaal met een andere prijs? Wat maakt de release dan uit?

papaleo

Ik heb de gok,gisteren,genomen en deze met 'Barak' bij hun besteld......   :unsure:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

dvd-fan

regio 0 is ook een beetje dubieus :police:
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

rbormans

Citaat van: Nosoforos op december 14, 2008, 18:24:51
@ Raf: Dus jij hebt nu echt de volledige serie op BD met nl ondertitels voor 33 euri binnengekregen? Ik zie het ook staan op de site, wil natuurlijk onmiddellijk op bestel drukken, maar kan het nauwelijks geloven. Waarom staan er op die pagina wel 3 versies op BD, allemaal met een andere prijs? Wat maakt de release dan uit?
Ja echt, en uit Australie verstuurd

Werkt alvast op mijn PC (ik ben nog in afwachting van de levering van mijn BR speler)
Is een tinnen (?) doos met daarin een harmonica systeem van blurays

svmnb

De versie van cdwow.nl heeft geen NL subs, maar wel DTSHD-MA. Het geluid is beduidend mooier dan de dvd versie. De beeldkwaliteit is geen wow ervaring vanwege de grain, maar dat hoort er wel gewoon in, natuurlijk. Zeker een van de geslaagde aankopen op dit gebied, wat mij betreft.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

rbormans

Citaat van: svmnb op december 19, 2008, 15:34:37
De versie van cdwow.nl heeft geen NL subs, maar wel DTSHD-MA. Het geluid is beduidend mooier dan de dvd versie. De beeldkwaliteit is geen wow ervaring vanwege de grain, maar dat hoort er wel gewoon in, natuurlijk. Zeker een van de geslaagde aankopen op dit gebied, wat mij betreft.
Over welke versie heb jij het ? Mijn heeft wel NL subs en komt evenzeer van CDWOW.nl

Citaat van: Raf (B) op december 12, 2008, 19:55:47
9325336045664
De Australische versie  met een 15+ MA rood logo en engelse tekst op de metalen doos
dts-hd master audio en dolby truehd

Brimme

Citaat van: svmnb op december 19, 2008, 15:34:37
De versie van cdwow.nl heeft geen NL subs, maar wel DTSHD-MA. Het geluid is beduidend mooier dan de dvd versie. De beeldkwaliteit is geen wow ervaring vanwege de grain, maar dat hoort er wel gewoon in, natuurlijk. Zeker een van de geslaagde aankopen op dit gebied, wat mij betreft.

vind het beeld juist een van de mooiste blu rays die ik tot nu toe gezien heb, super veel diepte!
Denon AVR-3808A , Monitor Audio RS6 ,Monitor Audio Silver 3i , Playstation 3, Panasonic Th42pz80.

LOTS

Veel diepte, maar die zat er in de DVD ook.

Licht teleurstellend toch de Blue Ray. Had op referentie nivo gerekend, maar door het veel softere beeld, blijft dat uit. Volgens sommigen is er een lichte vorm van DNR toegepast, en dat is toch wel zichtbaar en heel jammer.

Geluid is mooi, m.n. de muzikale score komt veel beter tot zijn recht met de DTS MA versie.
LOTS: Lord Of The Strings

jantje112

Mijn order is ondertussen verzonden volgens cdwow. (voor 35 euro)

papaleo

Citaat van: jantje112 op december 21, 2008, 14:01:49
Mijn order is ondertussen verzonden volgens cdwow. (voor 35 euro)

Dan nog kan het denk ik wel 'n weekje duren voordat die op de mat valt.....  ;)

Want de mijne is volgens cdnow nu 4 dagen geleden verzonden,en 'Baraka' heeft nu de status 'Pre-Release' gekregen,dus die is zeker voor de Kerst niet binnen  :unhappy:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

jantje112

Ach, als die maar eens komt. Voor 35 euro mag het wel even duren :)

papaleo

Bij mij nog steeds niets op de mat gevallen.....order loopt al v/a 13-12-'08  :unhappy: 't zal wel door de Kerst komen...zullen we maar zeggen.  :unsure:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

riwi

Citaat van: papaleo op december 28, 2008, 14:05:30
Bij mij nog steeds niets op de mat gevallen.....order loopt al v/a 13-12-'08  :unhappy: 't zal wel door de Kerst komen...zullen we maar zeggen.  :unsure:


Ik heb ook enkele bestellingen al vanaf 13/12 onderweg, maar nog niks binnen. 1x van play en 2x vanuit de US.

jantje112

Hier ook nog niets in de bus geland.. zal wel volgend jaar worden

WilcoL

@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

celerontje

Dan bekijk je de koers verkeerd om, want de Pond is momenteel nog steeds iets meer waard dan een euro.
Bovendien is de UK versie gelijk aan de USA versie, dus geen NL subs, tenzij momenteel er een andere persing is, omdat de labels op de discs wel een NL kijkwijzerlogo hebben.
De Australische versie heeft wel NL subs er kost bijna evenveel.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

WilcoL

#74
Citaat van: celerontje op december 31, 2008, 19:24:14
Dan bekijk je de koers verkeerd om, want de Pond is momenteel nog steeds iets meer waard dan een euro.
Bovendien is de UK versie gelijk aan de USA versie, dus geen NL subs, tenzij momenteel er een andere persing is, omdat de labels op de discs wel een NL kijkwijzerlogo hebben.
De Australische versie heeft wel NL subs er kost bijna evenveel.

Hmm: volgens de GWK-site is 100 Pond momenteel 94,79, dus dat zou wel degelijk in 'ons' voordeel moeten zijn ;) (wazig is wel dat als ik 100 euro wil verkopen, daar maar 90 Pond voor krijg ;D ;D)...

Maareuh: waar kan ik eventueel die Australische versie vandaan halen? Mijn vriendin kan subs in het NL wel waarderen.

EDIT: volgens mij moet ik de versie van play.com dan hebben is het niet?
"Languages English - DTS-HD Master Audio

Additional Languages French ; German ; Spanish ; Italian

Subtitles English ; Dutch ; French ; German ; Italian ; Korean ; Portugese ; Danish ; Norwegian ; Swedish ; Finnish ; Spanish"



Bedankt alvast en het allerbeste voor dit kersverse jaar trouwens!

Groeten, Wilco 
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear