Allerslechtste film ooit

Gestart door CZ79, april 28, 2012, 20:28:18

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peerless Monster

Citaat van: Lord Elrond op juli 28, 2013, 14:55:53
Vorige week een bezoekje gebracht aan de Bioscoop om daar "Now you see me " te bekijken want de voorstukjes vond ik errug goed.

Het was met recht van een kouwe kermis terug komen , ben in de pauze weg gegaan kon het niet langer aan zien vond het
echt MEGA slecht.
Men denkt zekers als we een paar bekende namen (Morgan Freeman en Michael Cain) er in mee laten spelen dat het een mega succes wordt
IMHO niet dus .

Jeetje... Wat was er slecht aan dan?
Hij krijgt een 7,4 op imdb. Niet dat heel wat zegt, maar is wel vaak een indicator voor me...
Trailer voorspelt wat moois in ieder geval.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Midcall

Citaat van: Lord Elrond op juli 28, 2013, 14:55:53

Men denkt zekers als we een paar bekende namen (Morgan Freeman en Michael Cain) er in mee laten spelen dat het een mega succes wordt
IMHO niet dus .
Toch denk ik dat je er meer dan volledig naast zit... een 7.4 van meer dan 60.000 voter op een normaal gesproken nogal conservatief IMDB vertelt een ander verhaal. Net zoals de harde cijfers:

Box Office
Budget:
$75.000.000 (estimated)
Opening Weekend:
$29.254.674 (USA) (31 May 2013)
Gross:
$114.410.708 (USA) (19 July 2013)
GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Callas Audio Clamprack - Sony VPL-VW590ES - Yamaha CX-A5000 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - XTZ A2-400 - NBS Statement XLR - Korsun D9

Lord Elrond

@ Peerless en Midcall

Vond en vind het acteerwerk eigenlijk heel erg slecht ( behalve dan van Freeman en Cain )maar dat is dan ook mijn mening de film deed afbreuk aan de goede naam van Freeman en Cain beide goede acteurs .
Ieder beleefd de film anders wat de een mooi vind,  vind de ander vreselijk bijvb een aantal bladzijdes terug werd Avatar ook genoemd als erg slecht ik vind het wel een mooie film en wil graag ook deel 2 zien :) .
Gelukkig heeft ieder zo z'n eigen smaak :) :) :)
Atmos 5.1.4  setup Usher CP6311 > X-616 > 3 paar Usher S520 MkII
Marantz SR7011 en Marantz MM7025 , Sony BDP 800 MkI
Sub Yamaha

dchris

Ik ben ook vol verwachting naar Now You See Mee gegaan, ik ben gek op illusionisme, en vernam dat David Copperfield(wat wordt ie oud :lookaround:) zelfs een vinger in de pap heeft gehad bij het project!
Alleen het is in de film, afgezien van een korte cameo, nergens aan af te zien! :confused:

Illusionisme is op zichzelf een kunst, welke mooi genoeg is om te aanschouwen zonder effecten. Waarom moeten ze het dan volproppen met CGI effecten die helemaal nergens op slaan!
Dat heeft voor mij de hele film om zeep geholpen  :-\

De bekende namen hadden geen toevoeging aan het geheel, het had veel kunnen worden, maar voor mij tot nu toe de grootste tegenvaller van het jaar.
Mvg,

Dchris

Raymond187

Een film van Arnie. Dat hij de film in wordt getrokken. oude film die ik in de bios heb gezien en halverwege weg ben gegaan  :crazy:

Maro

Citaat van: Raymond187 op augustus  1, 2013, 08:35:21
Een film van Arnie. Dat hij de film in wordt getrokken. oude film die ik in de bios heb gezien en halverwege weg ben gegaan  :crazy:

The Last Action Hero bedoel je denk ik..
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Raphie

Alle films van Arnie super camp  :D heerlijk toch?
JBL PRX Power!

Raymond187

Citaat van: Maro op augustus  1, 2013, 08:40:16
The Last Action Hero bedoel je denk ik..
Die jah.... zo de knetter wat slecht :D

Midcall

Citaat van: Lord Elrond op juli 28, 2013, 21:52:58
@ Peerless en Midcall

Vond en vind het acteerwerk eigenlijk heel erg slecht ( behalve dan van Freeman en Cain )maar dat is dan ook mijn mening de film deed afbreuk aan de goede naam van Freeman en Cain beide goede acteurs .
Ieder beleefd de film anders wat de een mooi vind,  vind de ander vreselijk bijvb een aantal bladzijdes terug werd Avatar ook genoemd als erg slecht ik vind het wel een mooie film en wil graag ook deel 2 zien :) .
Gelukkig heeft ieder zo z'n eigen smaak :) :) :)
Natuurlijk heeft ieder zijn smaak, maar kom op... dit kan, gezien bovenstaande cijfers, toch onmogelijk een van de slechtste film allertijden zijn?
GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Callas Audio Clamprack - Sony VPL-VW590ES - Yamaha CX-A5000 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - XTZ A2-400 - NBS Statement XLR - Korsun D9

alexander2

Citaat van: Midcall op augustus  1, 2013, 09:48:56
Natuurlijk heeft ieder zijn smaak, maar kom op... dit kan, gezien bovenstaande cijfers, toch onmogelijk een van de slechtste film allertijden zijn?

Imdb zegt in mijn ogen toch ook niets het gaat toch om je eigen mening?
Ik zie films voorbij komen die nog een 6 scoren en die zijn bedroevend triest om te zien.

rattaplan

#310
Ik moet wel zeggen dat een hoop films uit de jaren 80 nu niet meer om aan te gluren zijn. Ik heb er laatst nog ff een paar gekeken die mij in positieve herrinnering zijn bjigebleven, maar toen ik ze opzette bleef er niet veel meer van die herrinnering over.
Dan moet ik natuurlijk voorbeelden geven. ff denken want ik heb ze eigenlijk meteen weer uit het systeem verwijdert.
Oja. Spellbinder bijvoorbeeld. Man want vond ik dat spannend. Actie thriller beetje horror. Maar nu stelt het eigenlijk niet veel meer voor. Acteerprestaties camerawerk, actiescenes enzo wat een drama zeg.
Achja ik was toen nog jong dus andere beleving natuurlijk. En de budgetten zijn nu ook giga geworden.

edit> ook de films Its alive enzo over die moordende baby. Man o man wat slecht zeg nu. Maar vroeger kon je geen baby maar zien zonder daar aan te denken  ;D

alexander2

Citaat van: rattaplan op augustus  1, 2013, 11:35:29
Ik moet wel zeggen dat een hoop films uit de jaren 80 nu niet meer om aan te gluren zijn. Ik heb er laatst nog ff een paar gekeken die mij in positieve herrinnering zijn bjigebleven, maar toen ik ze opzette bleef er niet veel meer van die herrinnering over.
Dan moet ik natuurlijk voorbeelden geven. ff denken want ik heb ze eigenlijk meteen weer uit het systeem verwijdert.
Oja. Spellbinder bijvoorbeeld. Man want vond ik dat spannend. Actie thriller beetje horror. Maar nu stelt het eigenlijk niet veel meer voor. Acteerprestaties camerawerk, actiescenes enzo wat een drama zeg.
Achja ik was toen nog jong dus andere beleving natuurlijk. En de budgetten zijn nu ook giga geworden.

Dacht ik ook van lethal weapon wat een deceptie snel uitgezet en de herinneringen gewist. :D

Raymond187

.... geen slechte woorden over lethal weapon he Alex  :sneaky2:

alexander2

Citaat van: Raymond187 op augustus  1, 2013, 11:43:04
.... geen slechte woorden over lethal weapon he Alex  :sneaky2:

Zal het niet meer doen. ;)

Raymond187


Xstream

Het topic heet "Allerslechtste film ooit". En niet, "Wat vind jij de allerslechtste film?"
Dus kijk even wat verder naar een recente tegenvallende ervaring ;)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

r3v0ss

Ik zet niet snel een film af, maar deze heb ik tot 30 minuten kunnen rekken, daarna trok ik het niet meer. Cabin Fever was het lijdend voorwerp.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.

alexander2

Citaat van: r3v0ss op augustus  3, 2013, 16:50:48
Ik zet niet snel een film af, maar deze heb ik tot 30 minuten kunnen rekken, daarna trok ik het niet meer. Cabin Fever was het lijdend voorwerp.

Was ook niet mijn film maar velen vonden hem geweldig.
Hetzelfde oordeel had ik ook over The Hunger Games wat een deceptie maar als ik de trailer van deel 2 zie denk ik....heel misschien wordt het nu toch echt wat.
Maar ja trailers zeggen ook niets meer tegenwoordig. :D

r3v0ss

Citaat van: alexander2 op augustus  3, 2013, 16:54:32
Was ook niet mijn film maar velen vonden hem geweldig.
Hetzelfde oordeel had ik ook over The Hunger Games wat een deceptie maar als ik de trailer van deel 2 zie denk ik....heel misschien wordt het nu toch echt wat.
Maar ja trailers zeggen ook niets meer tegenwoordig. :D

Hunger Games vond ik wel meevallen. Ik keek vooral vanwege Jennifer Lawrence.  :coffee:
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.

CZ79

Ik vond hem wel aardig, keek lekker weg.
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

alexander2

#320
Citaat van: cz79 op augustus  3, 2013, 17:23:20
Ik vond hem wel aardig, keek lekker weg.

Ik ga ervan uit dat deel 2 beter is gelet de trailer.

CZ79

Snlel maar eens kijken. Feit blijft wel dat het een slapper aftrelsel is van battle royale...
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

AnubisNefer

Citaat van: cz79 op augustus  3, 2013, 17:59:15
Snlel maar eens kijken. Feit blijft wel dat het een slapper aftrelsel is van battle royale...

....zeer slap ;-) zelfs Jennifer Lawrence redde de film niet voor mij.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

r3v0ss

Al die schreeuwende Japanners werkten wel op m'n zenuwen.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.

CZ79

Ja ik kreeg flashbacks uit 1944 :D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika