iPad topic

Gestart door Staaled, januari 19, 2010, 17:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Teejoo

Dan moet ik de apple remote maar eens gaan bekijken. Ytrack werkt op zich goed. Alleen laadt het kleine albumart beeld aan de linkerzijde als je een album hebt geselecteerd pas nadat je voor de 2e keer een track van het zelfde album hebt geselecteerd. Je moet tussendoor dus even een ander album kiezen en een track afspelen. Pas dan zie je de kleine albumart laden. Dat is dus nog een kleine bug.

peterrr

Hij kost niets dus wat letje.. ;D

Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Durk

Hèhè.. Eindelijk de sonos app
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

danielo

Citaat van: Teejoo op september 29, 2010, 14:37:02
Dan moet ik de apple remote maar eens gaan bekijken. Ytrack werkt op zich goed. Alleen laadt het kleine albumart beeld aan de linkerzijde als je een album hebt geselecteerd pas nadat je voor de 2e keer een track van het zelfde album hebt geselecteerd. Je moet tussendoor dus even een ander album kiezen en een track afspelen. Pas dan zie je de kleine albumart laden. Dat is dus nog een kleine bug.

Het plaatjes niet willen laden en langzaam zijn, en kleine vs grote plaatjes is meer een issue van de appletv en het protocol. Zowel ytrack and remote app hebben zelfde problemen.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Teejoo

Citaat van: pagr op juli 29, 2010, 19:41:57
Yep dat bedoel.  Helaas nog niet gevonden als beschikbaar product. Hier kom ik op terug.

Ha Ha die kit heb ik al dus dat is een meevaller.  Nu nog die USB-to-Ethernet converter, wist niet eens dat die bestonden  :blush:

update: ik zag zelfs in de Apple Store voor de Mac: Apple USB-Ethernet-adapter voor 29 Euro.  Zals eens uitzoeken of dit werkt icm camera connection kit (USB) en iPad.
Die andere heb ik nog niet gevonden: van 30 pins connector naar Ethernet
Werkt dit nou? Je ziet tenslotte in steeds meer hotels ethernet ipv wifi. Of zijn er al betere adapters?

danielo

Citaat van: Teejoo op oktober  4, 2010, 23:22:52
Werkt dit nou? Je ziet tenslotte in steeds meer hotels ethernet ipv wifi. Of zijn er al betere adapters?

De kans dat dit gaat werken is bizar klein, als je toch dit wilt neem je toch een wifi puntje mee in je tas. Daar steek je je ethernet in en dat maak je een eigen wifi in je hotel kamer :). Kosten pfff 20 euro voor een goedkope wifi router ?

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

J.A.F._Doorhof

Grootste probleem bij veel hotels is dat ze met een Cloud werken. Vaak erg duur en traag. Vind de mifi steeds meer onmisbaar worden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

danielo

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober  5, 2010, 00:14:19
Grootste probleem bij veel hotels is dat ze met een Cloud werken. Vaak erg duur en traag. Vind de mifi steeds meer onmisbaar worden.

Moet morgen naar rome, wil de mifi best gebruiken maar daar 'snel' een kaart vinden is niet zo eenvoudig. We gaan het beleven misschien dat het meevalt.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

J.A.F._Doorhof

Gewoon in Rome een winkel binnen stappen en kopen ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

oud_account_1

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober  5, 2010, 00:14:19
Grootste probleem bij veel hotels is dat ze met een Cloud werken. Vaak erg duur en traag. Vind de mifi steeds meer onmisbaar worden.
Wat is een Cloud in deze context?
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

J.A.F._Doorhof

FREE WIFI IN THIS HOTEL.
En dan kom je daar en dan heb je inderdaad wifi maar geen internet, dat werkt met een cloud.
Vaak 25.00 voor 2 dagen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Teejoo

Het voordeel van bekabeld internet op de kamer is vaak dat dit niet het geval is, vandaar mijn vraag.

JeKa

Citaat van: Teejoo op oktober  6, 2010, 08:36:48
Het voordeel van bekabeld internet op de kamer is vaak dat dit niet het geval is, vandaar mijn vraag.
:blink:

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SV..S

kunnen jullie mij vertellen hoe goed het scherm afleesbaar is bij gebruik buiten.
ik meen gelezen te hebben dat het bij zonnig weer slecht is, wat zijn jullie ervaringen?

bvd  ;)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Kjelt

Citaat van: SV..S op oktober  8, 2010, 15:13:40
kunnen jullie mij vertellen hoe goed het scherm afleesbaar is bij gebruik buiten.
ik meen gelezen te hebben dat het bij zonnig weer slecht is, wat zijn jullie ervaringen?
Inderdaad bij direct zonlicht of kunstlicht vind ik het lastig leesbaar. De iPad is daarom naar mijn mening niet goed te gebruiken of te vergelijken met een passieve display van een eReader maar meer met die van een laptop. Ook daar is het display slecht leesbaar buiten of bij direct kunstlicht.

SV..S

Citaat van: Kjelt op oktober  8, 2010, 15:16:16
Inderdaad bij direct zonlicht of kunstlicht vind ik het lastig leesbaar. De iPad is daarom naar mijn mening niet goed te gebruiken of te vergelijken met een passieve display van een eReader maar meer met die van een laptop. Ook daar is het display slecht leesbaar buiten of bij direct kunstlicht.

hhmm, de afweging laptop of ipad wordt hier niet makkelijker op.
de gedachte is om een ''mobiel'' surf apparaat te hebben voor thuis en onderweg.
eigenlijk dus 90% internet.
dus beeld van laptop of ipad buiten is gelijk of zijn er ook laptops die beter presteren buiten?




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

AllStar

Citaat van: SV..S op oktober  8, 2010, 15:25:32
hhmm, de afweging laptop of ipad wordt hier niet makkelijker op.
de gedachte is om een ''mobiel'' surf apparaat te hebben voor thuis en onderweg.
eigenlijk dus 90% internet.
dus beeld van laptop of ipad buiten is gelijk of zijn er ook laptops die beter presteren buiten?

Ja, laptops zonder glossy display. Ik kan prima buiten werken met mijn Macbook (antiglare display). Als ik de iPad ernaast heb is het wel een groot verschil.

Tinus_

Citaat van: Kjelt op oktober  8, 2010, 15:16:16
Inderdaad bij direct zonlicht of kunstlicht vind ik het lastig leesbaar. De iPad is daarom naar mijn mening niet goed te gebruiken of te vergelijken met een passieve display van een eReader maar meer met die van een laptop. Ook daar is het display slecht leesbaar buiten of bij direct kunstlicht.
Ik heb die van mij meegenomen naar Fuertaventura en ik heb bij het zwembad gewoon alles kunnen lezen.
Rebuilding my HT

Erik

Maandje terug in de trein proberen te kijken terwijl de zon door het raam viel. Ik moest echt een moeilijke hoek zoeken om niet alle reflecties te zien ipv beeld. Zonder zon overigens superbeeld. Met zon buiten wel leesbaar als je moeite doet maar echt fijn is het niet in volle zon. Misschien wel voor witte achtergrond met zwarte letters maar film en colleges was toch lastig kijken. Gewoon licht heb ik overigens nooit problemen mee gehad.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

SV..S

andere vraag de 3g werkt dat in nederland alleen met vodafone met sim lock zoals de iphone of kan er elke wilkeurige simkaart in?




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Teejoo

Er zit geen simlock op de iPad.

SV..S

dat valt weer niet tegen,
tenminste, als het installeren van (bv een kpn sim) een beetje wilt lukken. ::)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Teejoo

Citaat van: SV..S op oktober 10, 2010, 08:50:28
dat valt weer niet tegen,
tenminste, als het installeren van (bv een kpn sim) een beetje wilt lukken. ::)
Ik gebruik ook een KPN / Rabo mobiel sim. Op maat geknipt met zo'n apparaatje.

Durk

Ik heb de mijne gewoon met een keukenschaar een maatje kleiner gemaakt.. (kon niet wachten)..
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749