Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

yessica

:) oooch... hoe durven jullie :)
Vaste klant bij CinéMike !!!

Sjors

#1376
Het is dan eindelijk zover, vanavond komt Bjorn met de SMS-1  :D

Wat voor een mooier 'cadeau' kan je nou krijgen op je verjaardag  ;)




Groet, Sjors

Sjors

Citaat van: TearS op juni 28, 2007, 18:02:48
Prachtig cadeau inderdaad!!  O0 Ennuh...... GEFELICITEERD!!!!!  ;D


Thanks  :)



Groet, Sjors

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors

Citaat van: reza op juni 28, 2007, 18:54:32
Heb je hem al?
[/quote




Nee nog niet, Bjorn kan elk moment hier zijn ;)




Groet, Sjors

bmateijsen

Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag!

-madison-

Van harte met je verjaardag!! En veel plezier met je nieuwste aanwinst 8)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

mikeske

feli en veel plezier met je prachtige cadeau  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sjors

Bedankt allemaal !!  :D



Citaat van: bmateijsen op juni 28, 2007, 22:10:34
Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag!


Bjorn ook jij super bedankt voor de service en je uitleg :)


Foto's en uitleg volgen nog ;)



Groet, Sjors

reza

Ik begrijp dat hij er is ;D Dan willen we ook een foto zien.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors

Citaat van: reza op juni 29, 2007, 16:58:57
Ik begrijp dat hij er is ;D Dan willen we ook een foto zien.


Nou dan zal ik deze maar eens even gaan maken  ;D



reza

DAt heb jij goed begrepen ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors

Whehehe dan toch maar even gedaan  :)












Het verschil met de SMS is enorm ! zoveel meer rust, de sub is zoveel strakker en vrijwel niet meer lokaliseer baar geworden ook het het te voorheen was de SVS veels te prominent aanwezig en de opdringerig, dit is allemaal helemaal weg.

Het mag gezegd, een echte aanrader ! ik zat al jaar(en) te rommelen maar kreeg het niet naar mijn zin, dit is echt een dag en een nacht verschil.




Groet, Sjors

Daklem

He Sjors,


Gefeliciteerd nog! Ik ben je verjaardag helemaal vergeten! sorry  :o


Anyway, Toch de SMS gekocht? Je was er al lang over na aan het denken, en toch de knoop doorgehakt. Erg mooie update :D  O0

Sjors

Citaat van: Daklem op juni 30, 2007, 00:43:09
He Sjors,


Gefeliciteerd nog! Ik ben je verjaardag helemaal vergeten! sorry  :o


Anyway, Toch de SMS gekocht? Je was er al lang over na aan het denken, en toch de knoop doorgehakt. Erg mooie update :D  O0



Robbert!

Bedankt  ;)


Citaat van: TearS op juni 30, 2007, 09:52:36
Gefeliciteerd met de SMS Sjors! Ben benieuwd hoe het nu allemaal bij je klinkt, ik kom nog wel een keertje buurten.  ;)

Het klinkt stukken beter ! wereld van verschil, maar Kom gerust weer eens langs  :)




Groet, Sjors

Jan-Willem

Gefeliciteerd Sjors  ;)



Jan-Willem
I love my S8 :-)

Sjors

Na 3,5(!) jaar trouwe dienst werd het de hoogste tijd voor een betere beamer, mijn huidige Philips Garbo matchline is verkocht en word morgenavond opgehaald. Ondanks de vele tegenberichten over deze beamer ben ik er niets meer dan positief over ! hij heeft altijd zonder problemen gefunctioneerd maar de laatste tijd begon ik mij te ergeren aan de slechte black - level dus werd het tijd voor een upgrade.

Ik ga (onder voorbehoud) zondag afrijden naar België om daar een Infocus screenplay van een forum genoot te bekijken, ik heb nog nooit gezien hoe deze presteert maar dat zien we zondag, als ik de Spec mag geloven gaat dit een enorme upgrade worden.

Ik heb een CRT overwogen.. maar ook Bjorn van BB&G vertelde dat dat gewoon weg niet te doen was (of ik moet een gat in de muur maken en hem op de logeerkamer hangen ;)

De Infocus is een DLP beamer, ik heb eerdere DLP's mogen aanschouwen en ik had bij allen geen last van het rainbow effect ;) Hopelijk bij de Infocus ook niet.



Groet, Sjors



reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors

Citaat van: reza op augustus 27, 2007, 20:42:07
ik zal voor je duimen ;)


Ha ! als er iemand is die kan mee praten over beamer upgrade's ben jij het wel Reza  ;)

Bedankt.


Groet, Sjors

reza

Citaat van: Sjors op augustus 27, 2007, 20:49:52

Ha ! als er iemand is die kan mee praten over beamer upgrade's ben jij het wel Reza  ;)

Bedankt.


Groet, Sjors



Yep ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Arno P

Citaat van: Sjors op augustus 27, 2007, 20:39:10

Ik heb een CRT overwogen.. maar ook Bjorn van BB&G vertelde dat dat gewoon weg niet te doen was (of ik moet een gat in de muur maken en hem op de logeerkamer hangen ;)


Ja?  ::) dus...???? ^-^ hup de moker erin  ;D ;)

Sjors

#1396
Citaat van: TearS op augustus 27, 2007, 20:50:02
Gaaf Sjors.  O0 Dit was ook het enige in je HT dat een upgrade nodig had. Al vond ik, en dat heb ik je toen ook gezegd, het beeld van de Philips absoluut niet tegenvallen.


Dat heb ik ook gezegd in mijn quote hierboven, ik heb er ook 3,5 jaar met veel plezier naar gekeken.. maar gegeven moment wil je toch wat beters (is bei meerdere een probleem op het forum)  ;D




Citaat van: Arno P op augustus 27, 2007, 21:06:17
Ja?  ::) dus...???? ^-^ hup de moker erin  ;D ;)



LOL  ;D Ik ben bang dat ik die moker net zo hard weer terug tegen m'n kop aan krijg Arno  ::) :-\ ;D





Groet, Sjors

Rappie

Citaat van: Arno P op augustus 27, 2007, 21:06:17
Ja?  ::) dus...???? ^-^ hup de moker erin  ;D ;)
Dat zei ik ook al tegen sjors op de terugweg van het luxor en kelmond city theather een paar jaar terug :) Ik zit inmiddels al een tijd met mijn crt. Maar sjors .... ;D
Eigenaar van Paulthé

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Citaat van: Arno P op oktober  1, 2004, 07:30:26
Mooi man...en de Hema is zo slecht nog niet...later misschien een mooi doekje???  ;)


En inmiddels kijk ik nog steeds naar dat zelf gemaakte scherm met Hema hoeslaken  :-X


Maar ik heb ook al een jaar écht doek liggen wat ik destijds meteen bij ITC heb meegenomen toen Frank de Garbo Calibreerde.

Eenmaal mijn nieuwe beamer in bezit komt er een nieuw scherm met écht projectie doek  ;)




Groet, Sjors