FullHD-HT van 13 - 14 - 15 - 16- 17 jarige. Nieuwe projector! (+ centerspeaker)

Gestart door -Freek-, augustus 24, 2005, 22:28:16

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

donaldk

Velours!

Pimp it, echt pluche;-).

Maar een beetje zware kwaliteit is of niet meer te krijgen of te betalen. Misschien wat van dat witte verduisteringsstof, wat ze hier ook wel gebruiken voor goedkope diy schermen gebruiken, erachter. Want gewone gordijnen verduisteren slecht, die rolgordijnen met vinyl rug werken goed.

Het raam (west, waar 's avonds de zon dus recht opstaat) waar ik zo'n rolgordijn voor heb hangen heeft nu ook een rolluik, met motor nogwel, yeah;-).

-Freek-

#101
Upgraaaaaaaaaade ;D.




Ik heb trouwens ook al mijn Xbox verkocht en er een Xbox 360 voor in de plaats gekocht zodat ik in HD kan gamen en films kan streamen.

Sjors


donaldk


-Freek-


mexmen2

ps3 40gb / 16 bluray films

dynam1ke

Citaat van: mexmen2 op december  4, 2006, 16:28:35
je verdient goed denk ;)
Freek is gewoon heeeel goed in tweedehands spulletjes zoeken  ;D

Ik zou willen dat ik dat zo goed kon   8)
Harman/Kardon Bowers&Wilkins Apple Wyrewizard Monster vdHull GLS-Audio Rittal Lapp DIY

-Freek-

Citaat van: dynam1ke op december  4, 2006, 19:54:09
Freek is gewoon heeeel goed in tweedehands spulletjes zoeken  ;D

Ik zou willen dat ik dat zo goed kon   8)
Tja, je hebt er eigenlijk gewoon ontzettend veel mazzel bij nodig :D. De beamer was niet echt extreem goedkoop ofzo (500 euro bij 800  lampuren van de 3000). Maar hij is het wel dubbel en dwars waard ;D.

Job


-Freek-


Job


-Freek-

Citaat van: Job op december 16, 2006, 19:32:28
't Is wel de DVD-versie, zie ik....  ::)
;D
Tja, de posters moeten binnenkort maar eens vernieuwd worden :P.

-Freek-

Ik zie dat ik hier al een tijdje niet meer heb gepost. Maar ik heb zeker niet stil gezeten. De MFB's waren vervangen door een mooie MJ Reference 1mkII sub van yorkie.





Maarrrrrrrr. Die hield het toch niet zo lang vol als gepland ;D. Voor films wilde ik toch echt iets meer druk, dus je raadt het al ;D:





Ervaringen komen later.

Ik ben ook eens voor de 1ste keer aan de slag gegaan met fotosoep. Het resultaat is errug slecht, maar dat komt gewoon omdat ik op mijn kamer geen goede foto's kan maken (al het licht komt van voren, dus moeten foto's in het donker, maar er is amper goed licht).
Ik vind wel dat de kwaliteit van het beamerbeeld erg goed naar voren komt. Lijkt alleen een beetje groenig, maar dat is in het echt niet zo.







-Freek-

Oh, ik zie dat ik nóg een huge upgrade vergeten ben:

De frontspeakers (JMlab Profil 3) zijn vervangen door hun grote broer, de JMlab Profil 5b. Die is een stuk mooier afgewerkt, en ook een stuk groter. De Profil 3 zijn naar achter verhuisd, zodat ik nu 4 (bijna) gelijke tweaters in de opstelling heb staan (ik draai zonder center). En over het resultaat ben ik zeer tevreden.






En de allerlaatste upgrade: een HTPC (met Holo3d scalercard). Ik ben er nog mee aan het klooien, maar ik vind 'm nu al fijn:).

Heb ik trouwens al gezegd dat er bass-shakers onder m'n bed zitten? :D Die heb ik al een tijdje, maar ze zijn nu overbodig geworden met de komst van de monolith ;D ;D ;D. Misschien dat ik ze alléén laat trillen onder de 30hz ofzo.

donaldk


-Freek-

Citaat van: donaldk op juli  4, 2007, 00:43:14
Beste upgrade: de gordijnen :P.
;D


/edit: ohja, ik zie dat je er een halve pagina over vol hebt geschreven op de vorige pagina ;D.

Eriks

ben toch benieuwd naar je bevindingen van die sub in jou ruimte, ik moet 60m2 vullen en heb niet de drang om bass-shakers in te zetten  ;D  En verder is het al vaker gezegd; voor jou leeftijd    man man man   goed bezig hoor.  Prachtig

yorkie13

en bevalt de monolith , dit is een stap omhoog tov de MJ
en inderdaad geen bas shakers nodig ::)
mooie set

donaldk

Citaat van: JKI op juli  4, 2007, 00:44:05
;D


/edit: ohja, ik zie dat je er een halve pagina over vol hebt geschreven op de vorige pagina ;D.

Oh ja, kan ik me al niets meer herinneren, maar ja ben dan ook al oud ;D.

Stadium III

5.2.4 Marantz Klipsch setup

Rielplayer

Jij bent goed bezig man, ben nu al benieuwd naar wat je over 15 jaar bij elkaar hebt staan. Als ik kijk wat je nu al hebt staan op deze leeftijd.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Raphie

Mocht willen dat ik dit had toen ik zo oud was als jij! waanzinnig man.....
JBL PRX Power!

Seth__Gekko


Atmoz

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4