The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Gestart door Jean Sibelius, mei 25, 2008, 23:30:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DV79

Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

Jean Sibelius

Vanochtend een pakketje ontvangen vanuit Engeland. Helaas past het niet onder de kerstboom >:D



Het was helaas slecht weer, dus na het aftekenen van de pakbon, snel de pallet afgestapeld en alles naar de ruimte gebracht.



De ruimte staat weer goed vol, dus hopelijk snel tijd om de boel op te hangen.

Ondertussen 1 doos geopend om te controleren of er ongeveer inzit wat ik had besteld. Lijkt te kloppen, maar de andere 15 dozen zitten nog dicht.



Zoals je op de foto kunt zien hebben deze RPG's nog een fijnere periode dan de WW1-panelen.
De diffractal op de foto is een zogenaamd eindstuk. Op iedere wand komen 2 x 4 panelen te hangen: eindstuk - middenstuk - middenstuk - eindstuk.

Ze zijn wel wat groter dan de WW1-panelen nl. 0.6 x 1.2 x 0.23; bxlxh maar het zou moeten passen :)

Hoop ze in de loop van volgende week aan de muur te hebben!


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

mtissink

Wow.., er werkt hier iemand zo hard.., zelfs posts vanuit de toekomst! :P

Maar super gaaf! Moet een ontzettende voldoening geven denk ik zo!
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op december 16, 2011, 21:02:02
Houden we een reünie bij jou. Leuk! Natuurlijk kom ik dan ook graag ;)

Ok, dan houden we dat idee vast en gaan we het te zijner tijd tot uitvoering brengen :)
Vanaf nu dus een kwestie van dit topic een beetje in de gaten te houden om na te gaan wanneer de ruimte ongeveer gereed is.
Vooralsnog hoop ik ergens rond de zomer van 2012 de eerste film hier te kunnen opstarten.

Citaat van: HTip op december 16, 2011, 21:02:02
Heel goed dat je een goed ontwerp van te voren hebt gemaakt. Dat kun je bij elke beslissing toetsen ipv zomaar iets doen. Ik heb het ook zo aangepakt, alleen hoefde ik niet zo veel te doen als jij...

Ook in jouw geval was het nodig om vooraf goed na te denken wat je allemaal wel en niet wilde.
Misschien was het in mijn geval zelfs nog makkelijker omdat ik nergens rekening mee hoefde te houden van wat er allemaal al was (ik kon gewoon opnieuw beginnen). :)

Citaat van: Etiennevh op december 16, 2011, 23:00:17
Wauw Jan! Wat een mooi project is dit toch. Wanneer de presales kaartverkoop begint hoor ik het graag! :D:D

Dank je voor je compliment! Kaartverkoop in het openbaar wordt wat lastig in verband met concurrentiebeding met Pathe ;)

Citaat van: Sonic Circle op december 16, 2011, 23:28:45
Mee eens! Lijkt me heel.. bijzonder om mee te maken.

Lijkt me een goed plan. We houden contact! Voordat we überhaupt iets plannen, wil ik wel zeker zijn dat het goed (zowel qua geluid als beeld) rekening houdend met zulk kritisch publiek >:D

Citaat van: DV79 op december 17, 2011, 12:45:47
Gefeliciteerd met deze hele mooie en zeer geslaagde ruimte.  :worship:

Bedankt voor je compliment! De ruimte is zeker nog niet klaar, maar het einde begint wel in zicht te komen

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Nooff


Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Jean Sibelius

Citaat van: TheSpeedSkater op december 20, 2011, 22:27:48
Ik kan de foto's niet zien... Ligt dat aan mij?

Vreemd... nu gewoon als bijlagen :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

VlisChris

Hm, vreemd, ik kan ze beiden zien?
Indrukwekkend stapeltje. Past qua uitstraling bij je net zo indrukwekkende kamer ;)
Maar de zomer van 2012? Heb je nog zoveel te doen? Je noemde laatst 200 uur?
Dat zou 33 uur/maand zijn. Hm, een goed uur per dag inderdaad.
Zo zie je hoe snel iets heel lang kan duren :) Hoop dat je gedurende de laatste loodjes net zo minutieus weet te blijven werken als de afgelopen jaren 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

R


larzie

Wat een enorme panelen :blink: Ben benieuwd hoe dat straks staat als je ze aan de wand hebt bevestigd en hoeveel dat gaat helpen akoestiek gezien! :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

skyfox

Wow, dat zijn inderdaad enorme panelen... Maarre, Jan, over die kerstboom... is dat niet gewoon een kwestie van de juiste boom uitkiezen en dan de onderste takken een beetje wegsnoeien?  :D
Je zult ze in ieder geval niet in je eentje monteren, mag ik hopen. Ze zien er zwaar uit...

Zomer 2012... Wat een werk. Respect!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Imposant kerstpakket inderdaad. Was zo te zien nog niet eenvoudig om die in de ruimte te krijgen.
Je bent nu met de laatste loodjes begonnen. Succes met de laatste fase van dit indrukwekkende project!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jean Sibelius

Citaat van: mtissink op december 20, 2011, 21:16:35
Wow.., er werkt hier iemand zo hard.., zelfs posts vanuit de toekomst! :P

haha... dus als ik hard genoeg doorwerk, dan is het zelfs af voordat ik er aan begonnen ben :D

Citaat van: mtissink op december 20, 2011, 21:16:35
Maar super gaaf! Moet een ontzettende voldoening geven denk ik zo!

Absoluut. Geeft een goed gevoel en het wordt steeds moeilijker om niet als een idioot gas te gaan geven om alles zo snel mogelijk af te hebben.
Heeft echter weinig zin, dus ik neem er nog gewoon steeds de tijd voor die ervoor nodig is.
Nieuwe planning lijkt reëel, dus daar houd ik me maar aan vast

Citaat van: Christiaan S op december 20, 2011, 23:42:13
Hm, vreemd, ik kan ze beiden zien?
Indrukwekkend stapeltje. Past qua uitstraling bij je net zo indrukwekkende kamer ;)

Dank je! Deze panelen staan al heel lang op het verlanglijstje.
Heb toch nog wel even zitten dubben of ik het wel of niet zou doen, maar ik heb ze uiteindelijk na eerder overleg met Toine toch besteld.
De eerste reflectiepunten op de zijwanden bij de fronts zijn zo ontzettend belangrijk voor het geluidsbeeld dat ik daar geen compromis wilde sluiten.
(heb dat o.a. wederom recentelijk in de woonkamer gemerkt nadat ik mijn CD/DVD-racken, incl. inhoud naar de ruimte verplaatste.
Aanzienlijk anders geluidsbeeld (en dan zijn die er nog niet eens speciaal voor bedoeld). Dan kom je uiteindelijk bij deze panelen uit.
Waarom in totaal 2.4 meter hoog... mogelijk dat er in de toekomst nog eens hogere speakers komen en dan wil je daar ook op voorbereid zijn.

Citaat van: Christiaan S op december 20, 2011, 23:42:13
Maar de zomer van 2012? Heb je nog zoveel te doen? Je noemde laatst 200 uur?
Dat zou 33 uur/maand zijn. Hm, een goed uur per dag inderdaad.

Ik heb een vrij gedetailleerde lijst van alle werkzaamheden die nog gedaan moeten worden.
Nog een paar grote dingen, maar vooral ook veel kleine dingen. Ik schat dat dit alles bij elkaar nog zo'n 190 uur werk is.
Tot begin maart zal ik niet al teveel meer doen aan de ruimte (andere prioriteiten), daarna weer flink gas erop (circa 20 uur/week), dan moet ik voor de zomer wel klaar kunnen zijn :D

Citaat van: Christiaan S op december 20, 2011, 23:42:13
Zo zie je hoe snel iets heel lang kan duren :) Hoop dat je gedurende de laatste loodjes net zo minutieus weet te blijven werken als de afgelopen jaren 8)

Klopt, met een grote zak geld was het veel sneller afgeweest, maar dan had ik niet alle ervaringen opgedaan, die ik nu wel heb.
Verder voordeel is dat ik al het geld wat ik heb bespaard door veel dingen zelf te doen in de ruimte heb kunnen steken.
Daardoor heb ik me erg goed kunnen houden aan het doel wat ik had gesteld: 'een compromisloze luisterruimte'.
Hoe zoiets ongeveer klinkt heb ik al ervaren bij anderen en ik ben erg benieuwd hoe dat hier uit gaat pakken.
Ach, hopelijk weet ik dat over ongeveer 6 maanden.

Citaat van: R op december 20, 2011, 23:45:19
Wow, imposant kerstpakket ;)

Helaas wel zelf moeten betalen >:D. Mijn baas had een mooie extra waardebon van bol.com onder de boom gelegd, maar ook dat is natuurlijk altijd welkom!

Citaat van: larzie op december 21, 2011, 07:23:01
Wat een enorme panelen :blink: Ben benieuwd hoe dat straks staat als je ze aan de wand hebt bevestigd en hoeveel dat gaat helpen akoestiek gezien! :pompom:

Ze zijn inderdaad 'groot' maar vooral diep vergeleken bij de WaveWeaver1 panelen.
Ik 'hoop' straks weer zo'n 'wow' moment te hebben als ze aan de muur hangen. Deze week nog gewoon werken, hopelijk gaat het lukken om ze volgende week op te hangen.
Als ik af moet gaan op de ervaringen van Toine, dan gaat dit heel veel doen voor de akoestiek.

Citaat van: skyfox op december 21, 2011, 09:13:01
Wow, dat zijn inderdaad enorme panelen... Maarre, Jan, over die kerstboom... is dat niet gewoon een kwestie van de juiste boom uitkiezen en dan de onderste takken een beetje wegsnoeien?  :D

Ik had de dozen natuurlijk onder de apenboom kunnen zetten (was wel een leuke foto geweest), maar het weer was gisteren zo bar en boos dat ik het risico niet heb durven nemen, bang dat de panelen nat zou worden.
Denk dat er op 1 van de eerste pagina nog wel een foto van die boom staat, het had zeker gekund!

Citaat van: skyfox op december 21, 2011, 09:13:01
Je zult ze in ieder geval niet in je eentje monteren, mag ik hopen. Ze zien er zwaar uit...

Ik hoop dat Antoin (mijn vaste klusmaat) volgende week weer een beetje opgeknapt is.
Als dat zo is dan hebben we ze waarschijnlijk relatief snel hangen.
Natuurlijk wel hopen dat alles compleet is, want ik heb nog niet alle dozen open gemaakt.

Citaat van: skyfox op december 21, 2011, 09:13:01
Zomer 2012... Wat een werk. Respect!

Dank je! Het kost even wat tijd en moeite, maar dan heb je ook wat 8)

Citaat van: HTip op december 21, 2011, 10:20:56
Imposant kerstpakket inderdaad. Was zo te zien nog niet eenvoudig om die in de ruimte te krijgen.

De ruimte ligt momenteel weer aardig vol, was even snel doorlopen gisteren en snel stapelen, want het was gisteren echt rotweer :-[

Citaat van: HTip op december 21, 2011, 10:20:56
Je bent nu met de laatste loodjes begonnen. Succes met de laatste fase van dit indrukwekkende project!

Dank je Philip! Ik ga mijn best doen om er iets moois van te maken.
Nog maar 3 grote uitgaven voordat de ruimte (voorlopig) helemaal klaar is :headbanging:

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Maximus_Aurelius

Citaat van: Jean Sibelius op december 20, 2011, 21:15:00
Vanochtend een pakketje ontvangen vanuit Engeland. Helaas past het niet onder de kerstboom >:D








Groeten, Jan


Is die kerstboom bij jullie zo klein dat het pakket er niet onder past :D.

Wel erg indrukwekkende panelen  :o
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

high-q

 :o :o :o ....  :D

Zegt genoeg toch? Ontzettend gaaf weer! Ben alweer benieuwd naar de volgende foto update!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Jean Sibelius

Citaat van: Jean Sibelius op december 14, 2011, 20:46:32
:headbanging: bedankt! (en geloof me, ik heb nog meer tegenslagen dan jou gehad)
Zoals vandaag tot de conclusie komen dat RPG geblunderd heeft en niet exact datgene heeft geleverd wat ik had besteld :-[ (ik had het ze gelukkig niet verschillende keren verteld).
Het klinkt raar, maar op een gegeven moment word je zo wantrouwend dat je bijna verbaasd bent als het wel goed is gegaan.

De conclusie zover. Er zijn twee panelen (links en rechts) opgewisseld (dus ik heb 1 maal rechts teveel en 1 maal links te weinig) en er is daarnaast 1 ander paneel flink beschadigd (en dat moet dus ook vervangen worden).
Heb al in de telefoon gehangen en hoop en ga ervan uit dat ze dit snel en adequaat oplossen :o

Hoop desalniettemin vandaag nog wel e.e.a. op te kunnen hangen om alvast een eerste indruk te krijgen.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Jammer voor je Jan! Het was mooi geweest als het in 1 keer goed gegaan was, maar zoals je zegt is dat helaas niet vaak het geval. Laat er je jaarwisseling in ieder geval niet door verpesten...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

R

Dat is zuur :( Wat verwacht je qua vertraging?

Citaat van: Jean Sibelius op december 29, 2011, 13:26:48
Zoals vandaag tot de conclusie komen dat RPG geblunderd heeft en niet exact datgene heeft geleverd wat ik had besteld :-[ (ik had het ze gelukkig niet verschillende keren verteld).
Het klinkt raar, maar op een gegeven moment word je zo wantrouwend dat je bijna verbaasd bent als het wel goed is gegaan.

De conclusie zover. Er zijn twee panelen (links en rechts) opgewisseld (dus ik heb 1 maal rechts teveel en 1 maal links te weinig) en er is daarnaast 1 ander paneel flink beschadigd (en dat moet dus ook vervangen worden).
Heb al in de telefoon gehangen en hoop en ga ervan uit dat ze dit snel en adequaat oplossen :o

Hoop desalniettemin vandaag nog wel e.e.a. op te kunnen hangen om alvast een eerste indruk te krijgen.


Groeten, Jan


Etiennevh

Wat een progressie weer! Hopen dat je de RPG's gauw kunt wisselen zonder al te veel ellende.

In ieder geval een fijne jaarwisseling gewenst!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Jean Sibelius

Ondanks de eerdere tegenslag van vandaag later in de middag toch begonnen met het ophangen van de Diffractals, die wel in orde waren.

Momenteel hangen de eerste 14 panelen aan de muur. Het ophangen van de andere twee is nu nog in principe een kwestie van minuten :).

Hieronder twee foto's van de linkerwand (die is ondertussen helemaal gereed) plus een detail foto van de profielen die gebruikt worden in de panelen.

Qua akoestisch effect zijn deze RPG's overweldigend!

Is er tussen twee onbehandelde wanden nog steeds sprake van aanzienlijke flutterecho, deze is direct verdwenen door slechts 1 paneel op 1 van de wanden te plaatsen.
Voor het verdere diffusie effect moet ik nog 'even' wachten tot de set-up in de ruimte staat, maar ik heb er wel vertrouwen in! :D


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Citaat van: Maximus_Aurelius op december 22, 2011, 12:34:08

Is die kerstboom bij jullie zo klein dat het pakket er niet onder past :D.

Wel erg indrukwekkende panelen  :o
Grote HT-ruimte, maar klein huis en dus kleine boom >:D
(deze panelen doen inderdaad goed hun werk)

Citaat van: high-q op december 22, 2011, 12:52:49
Zegt genoeg toch? Ontzettend gaaf weer! Ben alweer benieuwd naar de volgende foto update!
:) Bedankt! Zie hierboven!

Citaat van: HTip op december 29, 2011, 13:31:17
Jammer voor je Jan! Het was mooi geweest als het in 1 keer goed gegaan was, maar zoals je zegt is dat helaas niet vaak het geval. Laat er je jaarwisseling in ieder geval niet door verpesten...
Inderdaad jammer, maar die dingen gebeuren helaas.
Drie jaar geleden zou ik nog helemaal uit mijn plaat zijn gegaan, ben er ondertussen wel op voorbereid/aan gewend, dus die jaarwisseling gaat helemaal goed komen ;)

Citaat van: R op december 29, 2011, 17:01:02
Dat is zuur :( Wat verwacht je qua vertraging?
Inderdaad jammer dat ik het niet in 1 keer af kan maken. Ondertussen is er al een boze e-mail en dito telefoontje richting UK gegaan.
Nog geen uitsluitsel, maar ik verwacht dat het 6 weken gaat duren (dat is althans de normale levertijd).

Citaat van: Etiennevh op december 29, 2011, 21:47:07
Wat een progressie weer! Hopen dat je de RPG's gauw kunt wisselen zonder al te veel ellende.

In ieder geval een fijne jaarwisseling gewenst!
We houden er hier een beetje de gang in! :) Laat nog wel even weten hoe dit opgelost gaat worden.

Bedankt en jij ook een goede jaarwisseling! :happy:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

VlisChris

Ik durf te wedden dat zelfs die bouwradio nog goed klinkt in die ruimte nu :D
Ziet er weer erg mooi uit. Kun je niet eens een major blunder maken waardoor we eens wat minder eentonig kunnen reageren ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

larzie

Jeetje Jan... dat is nog eens een groot blu-ray opberg rack hahaha :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Wow Jan! Dat is wel iets anders dan Toine zijn WaveWeaver :o Wat een imposante verschijning!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive