The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Gestart door Jean Sibelius, mei 25, 2008, 23:30:20

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

clockwork

Aangezien iedereen op het forum met een nieuwe projector bezig lijkt te zijn:  ;)
Heb je al bepaald welke projector je gaat plaatsen?

En welk album je als eerste gaat luisteren?  :headbanging:



Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

KIK

Onkyo: TX-NR 809 Front: Jamo C809 Rear: C803 Center: C80Cen Subwoofer: TMA Twister 8000 TV: Samsung UE46D6500 Humax: 5200 Mac Mini 2014 late 2,8 Ghz NAS Synology DS3612 + 4GB Ram + 10x WDREDPRO 4TB

VlisChris

Nu was het al een mooie ruimte natuurlijk, en je kon bijna niet anders dan onder de indruk zijn.
Maar zo met die verlichting en die eerste stoel die er is neergezet krijg je pas echt een beeld hoe schitterend de ruimte gaat worden. Ook hier een echt "Wow" moment.
Chapeau!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Staaled

Lijkt nergens op. (letterlijk ,in de zin van onvergelijkbaar fraai) :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Jenkins

Citaat van: ronnym op december 13, 2011, 22:01:55
waar en wanneer kan ik kaartjes kopen voor de eerste voorstelling?

Als ik niet mocht kunnen, dan kun je de mijne overkopen.  :tongue2:

Maandag was ik bij Jan en Angelie te gast.
Het was alweer een aantal jaren geleden dat we elkaar gezien en gesproken hadden.
Bij binnenkomst vielen de grote Dyno's natuurlijk meteen op. En hoewel ze in het eerste ogenblik enorm groot lijken,
blijkt al na 'n half uurtje hoe opvallend onopvallend ze in een relatief smalle woonkamer kunnen staan!
Waar het aan ligt? Het smalle front? De sokkel die de zuil lijkt te doen zweven? De losse baffle??
What ever. Het zijn zeer fraaie speakers. En niet alleen qua design en afwerking.
Helaas had iemand een kerstboom voor de linker speaker geplaatst.  ;)

Het geluid trok dus naar de rechter speaker.
Maar wat een prettige klank en wat een vloeiend geluid... Vloeiend, maar niet soft!
Schitterend snel en spetterend klinkt deze combinatie. Maar van een hard chromen randje geen sprake!
Ik neig eerder naar zilver dan chroom; beiden erg helder, maar zilver is schoon zonder hardheid...
Ben ik 'n beetje te volgen?  :unsure:

Als jarenlange Magnepan addept kan ik wel genieten van mooi, strak, snel en "gecontoureerd" dynamisch laag!
En laag is er!
Het maakte ook niets uit op welk volume er gespeeld werd. Alles bleef in het lood, nergens een frequentiegebied dat vervelend ging opspelen. Ben benieuwd naar hoe deze set gaat klinken in de Confidence Mansion.

Een korte tour door de luisterkamer in wording liet een ongekende vlijt, passie en doorzettingsvermogen zien.
met grote precisie zijn de diffusers en bass traps gebouwd, gemonteerd en geschilderd.
De maandenlange voorbereiding is een goed begin geweest als ik aanhoorde met welke details Jan had rekening gehouden VOORdat er aan de bouw werd begonnen!  :worship:

Ik verbaasde me eerst een beetje over de lichte parket. Voor een bioscoop niet de beste keuze.
Maar Jan legde me uit dat muziekweergave en prettige atmosfeer boven een optimale bioscoop lay-out staan.
En een donker gat is geen prettige plaats om gezellig naar muziek te luisteren.

Jan, we blijven je volgen en ik wens je nog eens heel veel succes met de komende examens!

Grt,
Roy

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Danny1981

Wat is dit een fantastisch mooie HT geworden :inlove:... de nieuwe Godfather of HT's ;D kreeg een soort déjà vu...
WOON Pioneer KRP-600M :: Marantz sr-7007 :: NAD stereo verst. :: Inakustik :: Monitor Audio RX8 >> GX300 on hold :: Humax IRHD-5200 :: Dune mediasp. :: PS3 500Gb :: Kordz EVX + LUX :: PS Audio Dectet & Quintet :: PS Audio & Furutech kabels :: Furutech rhodium wcd SLAAP Samsung UE46ES6800 :: Marantz sr-6006 :: :: Dune mediasp. :: Kordz EVX :: Inakustik :: Kef Q900 EN 15" Macbook pro retina 2,7-GHz :: iPad 3 64GB :: iPhone 4S :: Synology DS1511+ :: Panasonic Full HD hc-x900...

HTip

Citaat van: Danny1981 op december 14, 2011, 12:03:07
Wat is dit een fantastisch mooie HT geworden :inlove:... de nieuwe Godfather of HT's ;D kreeg een soort déjà vu...
:clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

larzie

Ik zie wel op de foto's dat wanneer je voor een M&G langs wilt gaan dat je je eigen stoel mee moet nemen hahaha  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

papaleo

Citaat van: Danny1981 op december 14, 2011, 12:03:07
Wat is dit een fantastisch mooie HT geworden :inlove:... de nieuwe Godfather of HT's ;D kreeg een soort déjà vu...

:clapping: :clapping:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

JCL

Ronduit geweldig! Wat een prachtige ruimte en wat zijn die kleuren toch mooi! Volgens mij kun je het er niet koud hebben ;)

Ik zie trouwens dat jullie een zelfde stoel hebben als wij thuis. Die van ons (wij hebben er 2) zijn bijna meteen na levering verkleurd en echt heel vies wit/bege geworden (was veel meer geel). Zo te zien heeft die van jullie dat niet? Heb je daar wel last van gehad maar met iets bewerkt oid?

Jean Sibelius

Ongelofelijk wat een complimenten allemaal :clapping: Ik word er helemaal stil van :inlove:

Citaat van: ProXius op december 13, 2011, 20:46:51
:o :o :o :o :o
Man ò man, wát een ruimte zeg!!! Als dit geen referentie cinema wordt, weet ik het niet meer. Dat moet heerlijk film kijken zijn, super sfeertje ook!
Bedankt! Ik hoop dat het vervolgtraject net zo positief uitpakt als mijn ervaring van afgelopen zaterdag. Nu even doorwerken en dan weet ik het :) (maar 'referentie' blijft een beladen woord, het kan nl altijd beter)

Citaat van: xynyx op december 13, 2011, 20:48:36
S C H I T T E R E N D !!!!!  :omg:
D A N K !

Citaat van: R op december 13, 2011, 20:59:04
WOW.....

ik kom graag nog een keer foto's schieten ;)
O0 Is goed. Laat maar weten wanneer je een keertje tijd/zin hebt ;)

Citaat van: jan-rotterdam op december 13, 2011, 21:09:44
Erg gaaf

:worship:  :worship:  :worship:
Bedankt Jan! :pompom:

Citaat van: Joris1971 op december 13, 2011, 21:11:56
ONWIJS MOOI!  :clapping:
Dank je Joris! :)

Citaat van: larzie op december 13, 2011, 21:46:54
Oehhh had de nieuwe foto's nog niet gezien :blink: Wat een luxe! Wat een welvaart! En maar klagen met z'n allen dat het zo slecht gaat met de economie! :P
haha... nog even snel wat geld uitgeven voordat de recessie echt doortrekt. Als ik dan in de WW kom, dan heb ik tenminste wat te doen.

Citaat van: ronnym op december 13, 2011, 22:01:55
waar en wanneer kan ik kaartjes kopen voor de eerste voorstelling?
Sorry, Pathé heeft me al uitgekocht voordat het af is :-X

Citaat van: HTip op december 13, 2011, 22:19:54
Wow en nog eens wow!! En dan is je prachtige vloer nog niet eens zichtbaar...
Thanks! Ik kom graag het resultaat van jouw harde werk bekijken en beleven :worship:
Dank je Philip. Hopelijk kan ik mezelf en jullie nog een paar keer verrassen ;). Lijkt me een goed plan, zeker na alle tips en ervaringen die je met me hebt willen delen (en de macaroni en lasagna schotel)

Citaat van: donaldk op december 13, 2011, 22:27:11
Ah die vierkante inham in het plafond is natuurlijk voor de kolom waarin de dikke Barco komt te staan, lol. Fraaie donkere kamer.
Kan voor jou ook niets geheim houden, he? Bedankt, zeker als het van jou komt! :D

Citaat van: high-q op december 14, 2011, 08:04:59
:omg: :omg: :omg: Wat ontzettend mooi!!  :worship:
:headbanging: bedankt! (en geloof me, ik heb nog meer tegenslagen dan jou gehad)

Citaat van: Madhouse op december 14, 2011, 08:06:45
Heel erg sfeervol Jan! Lekker rustgevend ook tijdens het luisteren van muziek!  :pompom:
Dank je Roy! Dat was ook exact de sfeer die ik wilde creeren. Heb het geluk gehad dat ik bij een paar hele mooie HT's heb mogen gaan kijken om inspiratie op te doen.

Citaat van: CoSo op december 14, 2011, 08:35:48
:wub: :inlove: :wub:

Echt schitterend.
Dank je wel! 8)

Citaat van: Tinus_ op december 14, 2011, 08:44:09
Hier kan je echt trots op zijn Jan.  :clapping:
Bedankt Tinus voor je compliment!

Citaat van: clockwork op december 14, 2011, 08:53:17
Aangezien iedereen op het forum met een nieuwe projector bezig lijkt te zijn:  ;)
Heb je al bepaald welke projector je gaat plaatsen?

En welk album je als eerste gaat luisteren?  :headbanging:
Nog geen definitief besluit genomen, het gaat momenteel zo hard, dat het model wat ik nu op het oog heb, al weer oud is zodra ik het wil kopen.
Vooralsnog iets met JVC, Sony of Epson ervoor.

Nog geen keuze qua CD gemaakt, film... waarschijnlijk de Darknight

Citaat van: KIK op december 14, 2011, 08:53:47
ziet er echt geweldig uit!  :worship:
Dank je KIK!

Citaat van: Hipster op december 14, 2011, 09:51:16
Lijkt nergens op. (letterlijk ,in de zin van onvergelijkbaar fraai) :)
Een mooier compliment kun je eigenlijk niet geven :) Bedankt! :D

Citaat van: Valkyrie op december 14, 2011, 11:11:07
Spra-ke-loos! :o Wat onwijs mooi! :inlove:
Dank je wel! :)

Citaat van: Danny1981 op december 14, 2011, 12:03:07
Wat is dit een fantastisch mooie HT geworden :inlove:... de nieuwe Godfather of HT's ;D kreeg een soort déjà vu...
Dus je stelt voor om de naam te veranderen in 'Godfather Mansion'? ;) Heb je trouwens snel gedaan die foto ;)

Citaat van: larzie op december 14, 2011, 12:29:03
Ik zie wel op de foto's dat wanneer je voor een M&G langs wilt gaan dat je je eigen stoel mee moet nemen hahaha  :D
Ik kan je verklappen dat deze straks weer naar de woonkamer verdwijnt, dus dat wordt met zijn allen op de vloer zitten :)

Citaat van: JCL op december 14, 2011, 19:08:46
Ronduit geweldig! Wat een prachtige ruimte en wat zijn die kleuren toch mooi! Volgens mij kun je het er niet koud hebben ;)
Dank je wel! Het kleurenpallet past gelukkig goed bij elkaar, die halogeen spots maken het idd. wel af.

Citaat van: JCL op december 14, 2011, 19:08:46
Ik zie trouwens dat jullie een zelfde stoel hebben als wij thuis. Die van ons (wij hebben er 2) zijn bijna meteen na levering verkleurd en echt heel vies wit/bege geworden (was veel meer geel). Zo te zien heeft die van jullie dat niet? Heb je daar wel last van gehad maar met iets bewerkt oid?
Heb deze stoel al zo'n 9 jaar, maar hij staat niet in de zon of zo. Heb hem destijds gekocht als 'luisterstoel'. Nu moest hij even wijken om plaats te maken voor de kerstboom :-X

Het is wel duidelijk wie er bij ons in huis de baas is >:D


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

WickedGame


Sonic Circle

Citaat van: Jean Sibelius op december 14, 2011, 20:46:32
Nog geen keuze qua CD gemaakt, film... waarschijnlijk de Darknight

Als ik je een tip mag geven dan qua film: Inception. Zelfde regisseur, maar cinematografisch en qua beeld en geluid een nog betere en meer intensere beleving.
TDK is wel meer in your face.

Overigens. Wow! Zo mooi.
Hoop dat ik een keer mag komen genieten van je ruimte.

1969mach1

Schitterend!

Welke lampen heb je opgehangen?
Ben nog op zoek naar 3 stuks.

R

Ik kom wel langs als het klaar is! Kan niet wachten, zo mooi dat het aan het worden is. Mail je tzt wel.

Danny1981

Citaat van: Jean Sibelius op december 14, 2011, 20:46:32
Dus je stelt voor om de naam te veranderen in 'Godfather Mansion'? ;) Heb je trouwens snel gedaan die foto ;)

Nee... zou 't lekker houden bij "Confidence Mansion" ;) Die naam onderscheid zich toch veel meer... net als je HT. Had je voor de grap gegoogled, onder afbeeldingen, al een aardige verzameling van je "Confidence Mansion". Je HT is al een begrip... je kan nu niet meer switchen van naam ;D

En die foto was zo gepiept... ben redelijk handig met Photoshop omdat dit ook m'n werk is.

Ben benieuwd wanneer de Grand Opening is.
WOON Pioneer KRP-600M :: Marantz sr-7007 :: NAD stereo verst. :: Inakustik :: Monitor Audio RX8 >> GX300 on hold :: Humax IRHD-5200 :: Dune mediasp. :: PS3 500Gb :: Kordz EVX + LUX :: PS Audio Dectet & Quintet :: PS Audio & Furutech kabels :: Furutech rhodium wcd SLAAP Samsung UE46ES6800 :: Marantz sr-6006 :: :: Dune mediasp. :: Kordz EVX :: Inakustik :: Kef Q900 EN 15" Macbook pro retina 2,7-GHz :: iPad 3 64GB :: iPhone 4S :: Synology DS1511+ :: Panasonic Full HD hc-x900...

chansig

Mooi hoor, respect voor mensen met dit geduld en deze bouwkwaliteiten.. :worship: :worship:

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Marco66

Hier kan je alleen maar vol bewondering naar kijken, prachtig project  :clapping:

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Jean Sibelius

Bedankt Roy voor je leuke reactie!

Citaat van: Jenkins op december 14, 2011, 10:52:51
...
Helaas had iemand een kerstboom voor de linker speaker geplaatst.  ;)
Het geluid trok dus naar de rechter speaker.

Tja, de gedachten van een vrouw zijn soms ondoorgrondelijk.
Zoals ik je maandag al vertelde, maakte het weinig indruk op haar toen ik vertelde dat jij zou komen en dat hier vanavond weer de jaarlijkse 'Metal night' wordt gehouden.
Dat soort argumenten werden meteen van tafel geveegd onder de noemer: "daar staat de kerstboom het mooiste. Punt!".

Citaat van: Jenkins op december 14, 2011, 10:52:51
Maar wat een prettige klank en wat een vloeiend geluid... Vloeiend, maar niet soft!
Schitterend snel en spetterend klinkt deze combinatie. Maar van een hard chromen randje geen sprake!
Ik neig eerder naar zilver dan chroom; beiden erg helder, maar zilver is schoon zonder hardheid...
Ben ik 'n beetje te volgen?  :unsure:

"Ja hoor!" Samenvattend: opvallend hoe onopvallend ze klinken, maar toch alles laten horen in de juiste proporties ;).
Mooi compliment van een ervaren mede-audiofiel en degene die het mede mogelijk heeft gemaakt dat ik alweer ruim 10 jaar lid ben van een club waar ik maandelijks mensen tref die me wel begrijpen als het over de audio hobby gaat (lees: Audioclub Oost-Brabant).
(en iedereen hier natuurlijk!) :D

Citaat van: Jenkins op december 14, 2011, 10:52:51
Een korte tour door de luisterkamer in wording liet een ongekende vlijt, passie en doorzettingsvermogen zien.
met grote precisie zijn de diffusers en bass traps gebouwd, gemonteerd en geschilderd.
De maandenlange voorbereiding is een goed begin geweest als ik aanhoorde met welke details Jan had rekening gehouden VOORdat er aan de bouw werd begonnen!  :worship:

In dit geval was de voorbereiding inderdaad cruciaal. In principe heb ik geprobeerd om voor alle grote beslissingen die zouden gaan komen in het traject al een beslissing te nemen voor wat betreft een oplossing en om het hele plan van A tot Z in gedachten en op papier uit te werken alvorens überhaupt met A te beginnen. In zo'n traject als dit gebeuren er dan toch nog af en toe dingen die onvoorzien waren, maar die kun je dan beter opvangen. In het openingstopic heb ik ergens onderaan een overzichtje van 'lessons learned' gemaakt. Ik hoop dat iedereen die ooit aan iets vergelijkbaars als dit begint, deze tips leest en ter harte neemt.

Citaat van: Jenkins op december 14, 2011, 10:52:51
Ik verbaasde me eerst een beetje over de lichte parket. Voor een bioscoop niet de beste keuze.
Maar Jan legde me uit dat muziekweergave en prettige atmosfeer boven een optimale bioscoop lay-out staan.
En een donker gat is geen prettige plaats om gezellig naar muziek te luisteren.

Klopt, ook hier moest ik o.a. rekening houden met de wensen van Angelie, maar het blijft natuurlijk een luisterruimte waar tevens een filmpje gekeken moet kunnen worden.
De insteek van bv. Peelke en zijn 'DreamTheater' en die Angelie ook heeft mogen bewonderen, heb ik hierbij ter harte genomen. Het moest ook een ruimte worden waar je ook gewoon lekker kunt zitten/relaxen, zolang het maar niet ten koste zou gaan van een compromisloze luisterruimte.

Citaat van: Jenkins op december 14, 2011, 10:52:51
Jan, we blijven je volgen en ik wens je nog eens heel veel succes met de komende examens!

"Bedankt! Hopelijk na maart nooit meer examens voor deze jongen"

Citaat van: WickedGame op december 14, 2011, 20:56:34
Wow wat een fantastische ruimte is het al.

Bedankt! Ben er ook al erg blij mee.

Citaat van: Sonic Circle op december 14, 2011, 22:20:44
Als ik je een tip mag geven dan qua film: Inception. Zelfde regisseur, maar cinematografisch en qua beeld en geluid een nog betere en meer intensere beleving.
TDK is wel meer in your face.

Hoi Marius. Lijkt me een goede tip, heb hem hier al op Blu-Ray liggen. Zal eens kijken of ik Angelie kan overtuigen, maar zoals je hierboven hebt gelezen heeft die ook haar eigen willetje. Verder zal het voorstel dat de eerste film in de ruimte geen Batman-film wordt niet in dank afgelopen worden. Ik laat je de uitkomst nog wel weten.

Citaat van: Sonic Circle op december 14, 2011, 22:20:44
Overigens. Wow! Zo mooi.
Hoop dat ik een keer mag komen genieten van je ruimte.

Natuurlijk! Die belofte staat nog steeds (alhoewel het alweer even is geleden dat we elkaar gezien/gesproken hebben).
Hoop tegen die tijd Dennis en Roy ook weer te mogen begroeten (en Philip natuurlijk als die aan wil schuiven).

Citaat van: 1969mach1 op december 14, 2011, 22:40:51
Schitterend!

Welke lampen heb je opgehangen?
Ben nog op zoek naar 3 stuks.

Dank je! Lampen zijn van het merk Lucide. Weet alleen niet of die er nog zijn, want ik heb ze alweer een tijdje geleden gekocht omdat ik de maten nodig had voor de montage in het plafond. Ik weet ondertussen ook dat sommige van de halogeenlampjes die nu in de spots zitten al niet meer te krijgen zijn omdat ze uit de collectie zijn/gaan. Heb lang gezocht, maar deze serie was de enige die ik kon vinden waarbij inbouw, opbouw en wandspots allemaal nagenoeg hetzelfde waren. Echt 'shocking' zeker als je kijkt naar de prijs die sommige leveranciers durven te vragen.

Citaat van: R op december 14, 2011, 23:18:37
Ik kom wel langs als het klaar is! Kan niet wachten, zo mooi dat het aan het worden is. Mail je tzt wel.

Prima! Gaat waarschijnlijk nog wel even duren, maar ik hoor een BBQ aankomen!

Citaat van: Danny1981 op december 15, 2011, 09:40:07
Nee... zou 't lekker houden bij "Confidence Mansion" ;) Die naam onderscheid zich toch veel meer... net als je HT. Had je voor de grap gegoogled, onder afbeeldingen, al een aardige verzameling van je "Confidence Mansion". Je HT is al een begrip... je kan nu niet meer switchen van naam ;D

En die foto was zo gepiept... ben redelijk handig met Photoshop omdat dit ook m'n werk is.

Ben benieuwd wanneer de Grand Opening is.

Ok. Ik werd al bang! Als de naam ooit nog anders wordt, dan verwacht ik dat het 'Evidence Mansion' wordt. Maar dat gaat sowieso nog enkele jaren duren en misschien stap ik voor dat geld wel over op wat anders (bv. Kharma). Hoop dat de Grand Opening rond de zomer 2012 plaats gaat vinden, nu even wat andere prioriteiten en bovendien zitten er nog een paar grote uitgaven voor de ruimte in de pijplijn (maar dat loopt mooi voor/parallel met de tijd die ik aan de ruimte kan besteden).

Citaat van: chansig op december 15, 2011, 10:53:33
Mooi hoor, respect voor mensen met dit geduld en deze bouwkwaliteiten.. :worship: :worship:

Dank je Hans! Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik niet alles alleen heb gedaan (zie begin topic en het bijbehorende 'project team').

Citaat van: Marco66 op december 15, 2011, 11:05:17
Hier kan je alleen maar vol bewondering naar kijken, prachtig project  :clapping:

Bedankt voor je compliment Marco. Het geeft nog steeds veel voldoening.

Citaat van: TheSpeedSkater op december 15, 2011, 21:52:32
:headbanging:

heel gaaf!
Bedankt Simon! :)


Ondertussen telefoontje gehad van de Nederlandse distributeur en de RPG's staan klaar om richting Nederland verzonden te worden.
Nu nog definitieve datum/tijd afspreken en dan hopelijk(!) opnieuw een 'wow'-moment.

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Houden we een reünie bij jou. Leuk! Natuurlijk kom ik dan ook graag ;)

Heel goed dat je een goed ontwerp van te voren hebt gemaakt. Dat kun je bij elke beslissing toetsen ipv zomaar iets doen. Ik heb het ook zo aangepakt, alleen hoefde ik niet zo veel te doen als jij...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Wauw Jan! Wat een mooi project is dit toch. Wanneer de presales kaartverkoop begint hoor ik het graag! :D:D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Sonic Circle

Citaat van: HTip op december 16, 2011, 21:02:02
Houden we een reünie bij jou. Leuk! Natuurlijk kom ik dan ook graag ;)

Mee eens! Lijkt me heel.. bijzonder om mee te maken.