The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Gestart door Jean Sibelius, mei 25, 2008, 23:30:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

donaldk

H Vogels staat er in de whois. Ook staat er een adres bij de fax entry in Eindhoven in plaats van Belgie waar de volgende bedrijven zijn gevestigd en ja er staat altijd een Mevrouw Vogels als bass van de beugeltoko, voor in de Catalogi van Vogels.

Distrilec B.V.‎ - Beoordelen...

Empeha B.V.‎ - Beoordelen...

Gepeha B.V.‎ - Beoordelen...

Germatron B.V.‎ - Beoordelen...

Stichting Administratiekantoor Domein De Lint‎ - Beoordelen...

Stichting Administratiekantoor Vogels‎ - Beoordelen...

Vogel's Beheer B.V.‎ - Beoordelen...

Vogel's Products B.V.‎ - Beoordelen...


Jean Sibelius

Citaat van: LexiconLogan op augustus  7, 2011, 21:00:12
Heel erg mooi Jan :clapping:
Dank je LL! :)

Afgelopen weken wederom hard doorgetrokken met gemiddeld 30 uur/week naast mijn normale baan (Angelie begint nu te klagen dat ze me nooit meer ziet en ik begin het te voelen in mijn schouders, dus ik ga weer iets rustiger aan doen en o.a. wat vaker naar de sportschool). Met iets minder uren/week komt het tenslotte ook wel een keertje af :).

Ondertussen met Toine contact gehad en afgesproken dat we nog 1 laatste tussentijdse nagalmmeting uit zullen voeren zodra alle diffusie panelen op het plafond bevestigd zijn. De resterende reeds gemonteerde diffusie panelen zullen dan eveneens tijdelijk in de ruimte geplaatst worden. Dat betekent concreet dat bij deze meting alleen nog de houten vloer, de RPG-diffractals en het overige interieur zullen ontbreken. Zodra alles klaar is, zal dan nog 1 laatste referentie meting uitgevoerd worden.

Deze aanpak biedt dan in ieder geval nog de mogelijkheid voor een laatste (kleine) aanpassing aan het akoestisch ontwerp indien noodzakelijk.

Nu verder met het schilderen van de volgende 13 diffusie panelen, zodat deze snel opgehangen kunnen worden, zodat er weer wat ruimte beschikbaar komt en de nieuwe meting snel plaats kan vinden.

Vooralsnog lijkt het mogelijk om nog dit jaar de apparatuur over te verhuizen naar deze nieuwe ruimte en te gaan luisteren/testen wat alle inspanningen hebben opgeleverd.

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)


HTip

Erg gaaf om die panelen zo mooi achter elkaar te zien hangen. 30 uur is wel wat veel hoor, want je wilt toch nog straks kunnen genieten van al dat moois. Veel succes met rustig aan doen! :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Denon Focal

Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

skyfox

Wauw, dat plafond ziet er echt fantastisch uit!! En 30 uur per week, naast je reguliere job (40 uur p/w?)? Respect!! Als ik zoveel uren naast m'n werk in m'n huis zou steken dan zou ik onderhand ook klaar zijn...
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Kjelt

Wow pracht HT/luisterkamer gaat dat worden. Als ik even teruglees was de bouw al 2 jaar geleden, wat vliegt de tijd. Dat je zoveel geduld op kunt brengen om te wachten en toch steeds maar door blijft gaan, super.

Jean Sibelius


Citaat van: R op augustus 20, 2011, 23:41:28
WoWW O0 O0
:) Met dit tempo komt een nieuw foto moment snel in zcht.

Citaat van: HTip op augustus 21, 2011, 00:19:34
Erg gaaf om die panelen zo mooi achter elkaar te zien hangen. 30 uur is wel wat veel hoor, want je wilt toch nog straks kunnen genieten van al dat moois. Veel succes met rustig aan doen! :D
Dank je Philip. Die panelen zijn idd wel fotogeniek ;). Het wordt in ieder geval steeds leuker om in de ruimte te werken. Genoemde aantal uren was omdat ik perse afgelopen zaterdag plafond af wilde hebben (anders ging het twee weken schuiven, omdat de hele ruimte bezaaid lag met diffusie panelen). Ga het nu weer (iets) rustiger aan doen :D

Citaat van: Denon Focal op augustus 22, 2011, 08:32:39
Enorm mooi Jan  :clapping: :clapping: :clapping:
Bedankt! :)

Citaat van: skyfox op augustus 22, 2011, 08:47:53
Wauw, dat plafond ziet er echt fantastisch uit!! En 30 uur per week, naast je reguliere job (40 uur p/w?)? Respect!! Als ik zoveel uren naast m'n werk in m'n huis zou steken dan zou ik onderhand ook klaar zijn...
Dank je! :) Plafond wordt nu idd de volgende blikvanger van de ruimte. Onderzijde van het plafond hangt nog steeds bijna 2.6 meter boven de vloer, dus de angst dat het plafond op je af zou komen is ongegrond.
Reguliere job is idd. 40+, vandaar dat ik weer even gas terug ga nemen, anders heb ik straks wel een ruimte, maar geen vriendin meer >:D. Maar het is een lekker gevoel om te weten dat als het echt moet, je behoorlijk wat uren kunt verstoken in de ruimte (maar het moet wel leuk blijven natuurlijk).

Citaat van: Kjelt op augustus 22, 2011, 08:51:55
Wow pracht HT/luisterkamer gaat dat worden. Als ik even teruglees was de bouw al 2 jaar geleden, wat vliegt de tijd. Dat je zoveel geduld op kunt brengen om te wachten en toch steeds maar door blijft gaan, super.
Bedankt Kjelt! ;D Bouw is gestart in maart 2009, afwerking binnenzijde is natuurlijk wat later begonnen. Heb de afgelopen 4 jaar enorm veel gedaan, waarvan dit project er 1 was, dus ik heb me in die tijd niet hoeven vervelen.
Nu dit project tot een goed einde brengen, want het loopt al lang genoeg en Angelie staat te trappelen om met de woonkamer aan de slag te gaan (goede stok achter de deur om vele uren in het hok te verantwoorden).

Ben ondertussen wel benieuwd naar het eindresultaat, dus geduld begint een beetje op te raken :D

Hieronder nog een foto van hetzelfde object maar vanuit een andere hoek. Er is nog genoeg werk te doen :). Tot later!

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Hoi allemaal,

Het is alweer even wat stil(ler) in dit topic. Dat betekent niet dat er niet hard gewerkt wordt in de ruimte en daarbuiten, maar de laatste weken/weekenden waren er nogal erg veel 'social events' die overigens ook belangrijk zijn, maar die wel een groot deel van mijn tijd in beslag namen, o.a. dagen WK-judo in Parijs. Tel daarbij op een paar extreem drukke weken op het werk en alle voorsprong die ik had op de oorspronkelijke planning zijn weer teniet gedaan.

Het goede nieuws is dat ondertussen de laatste 13 diffusie panelen voor het plafond opgehangen zijn aan het plafond. Ondertussen met Toine gesproken en komende donderdag is er weer een belangrijke mijlpaal in dit project: 'de laatste tussentijdse akoestische meting' = hoe staat het met de breedbandige nagalmtijd van de ruimte? Als ik op het geluid van mijn bouwradio af mag gaan: 'erg goed'. ;)

Als alles goed is gegaan bij de realisatie van het plafond en de WW-1 panelen geen onaangename verrassingen, anders hierna de laatste kans om nog wat (kleine) aanpassingen qua akoestiek te doen in het vervolgtraject bij de realisatie van deze ruimte. De variabelen waar nog 'iets' mee te doen is: aantal RPG-Diffractals en de aankleding van de ruimte (dus dat beperkt de mogelijkheden), oftewel: 'fingers crossed' :)

Zodra er weer wat nieuws te melden is, volgt er vanzelf een posting.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Oracle

Misschien tijd voor een nieuw keurmerk: "Akoestisch Verantwoord".
En dat we dan jouw ruimte gebruiken als referentie... ;)

Ik blijf bij mijn eerdere opmerking:

Citaat van: Oracle op juni  3, 2011, 23:03:38
- respect. Oprecht respect voor je toewijding en inspanning. Kan niet anders zeggen!

Gr,
Mark

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op september 25, 2011, 10:01:37
Spannende tijden! Ik doe met je mee...
Het heeft geholpen. Volgens Toine geen beren en/of beertjes op de weg, gaat helemaal goed komen :D
Zodra ik de meetresultaten binnen krijg, zal ik ze hier posten.

Citaat van: Oracle op september 26, 2011, 23:04:13
Misschien tijd voor een nieuw keurmerk: "Akoestisch Verantwoord".
En dat we dan jouw ruimte gebruiken als referentie... ;)
8) Nogmaals bedankt voor je compliment Mark.

Het lijkt erop alsof alles goed gaat komen, maar voordat we het keurmerk toekennen, wil ik eerst nog even muziek geluisterd hebben in deze ruimte ;)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Aangezien Toine vandaag langs zou komen voor een serie akoestische metingen, moest de ruimte zover mogelijk leeg gemaakt worden.
De resterende diffusie-panelen voor op de wanden ook maar direct opgesteld om het effect mee te nemen tijdens de metingen (deze moeten uiteraard nog geschilderd worden).

Tevens een goed moment voor nieuwe foto's van de huidige status! (zie onder) :)

Er moet nog het nodige gedaan worden, maar het einde komt nu echt in zicht :D


Groeten, Jan

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

clockwork

Het wordt echt prachtig Jan! Wat een verschil met de situatie in april.


De laatste loodjes!

:headbanging:

Waar dienen overigens die leidingen voor op de eerste foto?
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

HTip

Wat ziet dat toch allemaal imposant uit!! Prachtig is je plafond geworden. Ik ben erg benieuwd hoe jouw grafieken eruit zien.

Heeft Toine rekening gehouden met de verdere aankleding van de ruimte?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jean Sibelius

Citaat van: clockwork op september 29, 2011, 12:32:51
Het wordt echt prachtig Jan! Wat een verschil met de situatie in april.
Dank je Clockwork! ;D Er is het afgelopen jaar inderdaad een hoop gebeurd, maar dat was ook de bedoeling (plafond heeft wel onwijs veel tijd in beslag genomen).
Nu nog de laatste dingen afmaken en dan muziek draaien! :D

Citaat van: clockwork op september 29, 2011, 12:32:51
Waar dienen overigens die leidingen voor op de eerste foto?
Dat zijn loze pijpen die naar voren en naar achteren lopen in de ruimte (je weet maar nooit tenslotte wat je nog allemaal bedenkt tijdens zo'n traject)
In 1 van de pijpen zit al stroom (bv. ten behoeve van de elektrische stoelen) => de pijpen komen exact uit op de plek waar straks de luisterplek komt.

Citaat van: HTip op september 29, 2011, 15:59:28
Wat ziet dat toch allemaal imposant uit!! Prachtig is je plafond geworden.
Dank je Philip. Ben zelf ook erg blij met het eindresultaat. Ook dit was een hoop werk, maar dat is het wel waard geweest.

Citaat van: HTip op september 29, 2011, 15:59:28
Ik ben erg benieuwd hoe jouw grafieken eruit zien.
Het (sub)(mid)laag zit nu al helemaal op target. Het mid/hoog loopt nog wel wat op, maar dat zal vanzelf minder worden met de RPG's, de vloer en de aankleding van de ruimte.
In dat gebied is eventueel een kleine correctie makkelijk realiseerbaar, maar dit lijkt vooralsnog niet nodig.

Citaat van: HTip op september 29, 2011, 15:59:28
Heeft Toine rekening gehouden met de verdere aankleding van de ruimte?
Toen we deze ochtend de metingen samen aan het bekijken waren, hebben we inderdaad al afgeschat hoe het gaat worden.
Toine zou op basis van deze metingen en datgene wat nog komen gaat een voorspelling maken van de uiteindelijke curve.

Uiteraard gaan we nog een keertje meten zodra alles klaar is :)
Zodra ik de gegevens van Toine heb, zal ik ze hier posten.


Groetjes, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

AbZ

Citaat van: Jean Sibelius op september 29, 2011, 20:35:19
In 1 van de pijpen zit al stroom (bv. ten behoeve van de elektrische stoelen)
elektrische stoelen  :blink:  voor de ongewenste gasten?  :devil:
Jij hebt echt overal aan gedacht!  :D

Jean Sibelius

Citaat van: Jean Sibelius op september 29, 2011, 20:35:19
Zodra ik de gegevens van Toine heb, zal ik ze hier posten.

Ondertussen het resultaat binnen van de metingen van gisteren.

Tja, moet ik hieraan nog iets toevoegen? :laugh:

Er komen straks nog 16 RPG Diffractals in de ruimte, een houten vloer en de rest van de inrichting.
Toine geeft zelf aan (en daar ben ik het volledig mee eens)... dit kan niet meer fout gaan.
Bovengenoemde 'akoestische' componenten zullen daar waar het nodig is de curve nog iets naar beneden trekken tot het nivo waar we vanaf het begin af aan naar gestreefd hebben.

Daarna wordt het een kwestie van luisteren, maar ik ben niet meer bang voor over- of onderdemping :)


Groetjes, Jan (<= 'very happy') :pompom:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Prachtig resultaat Jan! Daar mag je met recht heel trots op zijn. Dat kan inderdaad niet meer fout gaan. Blijven de frequenties onder de 80 Hz nu ook al binnen de grenzen?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maximus_Aurelius

Zo nu gaat het erg hard met de bouw  ;D. Almost finishing touch?

Denk eraan laatste loodjes wegen het zwaarst  ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.


Jean Sibelius

Citaat van: AbZ op september 29, 2011, 23:40:57
elektrische stoelen  :blink:  voor de ongewenste gasten?  :devil:
Ik bedoel het minder rottig, dan dat ik het heb verwoord :D

Citaat van: AbZ op september 29, 2011, 23:40:57
Jij hebt echt overal aan gedacht!  :D
Dit idee kwam toevallig van Antoin (aka 'De Lange'). Met de mogelijke komst van elektrisch verstelbare stoelen natuurlijk ideaal.
Verder heb ik de eerste 9 maanden goed gebruikt om bij mensen langs te gaan om ideeen op te doen, dan helpt :)

Citaat van: HTip op september 30, 2011, 12:31:46
Prachtig resultaat Jan! Daar mag je met recht heel trots op zijn. Dat kan inderdaad niet meer fout gaan.
Dank je Philip. Ben er zelf ook erg blij mee (was toch wel weer even een spannend moment).

Citaat van: HTip op september 30, 2011, 12:31:46
Blijven de frequenties onder de 80 Hz nu ook al binnen de grenzen?
Ik heb met Toine afgesproken om geen verdere simulaties meer uit te voeren omdat het vanaf nu recht toe recht aan is (gewoon geen domme dingen doen).

Onderstaande overzicht is wel interessant (en geeft eveneens antwoord op jouw vraag):

Situatie met alleen basstraps (18-Juni-2010)



Gesimuleerde breedbandige nagalmtijd op basis van bovenstaande meting met daarin alle akoestische maatregelen



En hieronder het resultaat van de metingen die gisteren zijn uitgevoerd.



Je mag dus wel concluderen dat het onder de 80Hz ook zal kloppen (dat is ook hetgeen wat je ervaart als je in de ruimte bent).
Verder heb ik 4 basstraps in de ruimte, die hun afstemfrequentie onder de 80 [Hz] hebben, waarvan het effectieve bereik van de grootste basstrap (de 43Hz basstrap) doorloopt tot circa 20 Hz.

Citaat van: Maximus_Aurelius op september 30, 2011, 13:10:12
Zo nu gaat het erg hard met de bouw  ;D. Almost finishing touch?

Denk eraan laatste loodjes wegen het zwaarst  ;)
Het schiet inderdaad lekker op :) Dat laatste klopt zeker... af en toe lastig om de motivatie vast te houden.

Citaat van: R op september 30, 2011, 13:53:27
Te gek!!
Echt wel :) Bedankt!
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

ProXius

Maar uiteindelijk, als alles af is en je na een half jaar terugkijkt... Zal je vast en zeker erg blij zijn dat je alles zo compromisloos hebt aangepakt. Bakken vol respect, erg gaaf hoe je dit voor mekaar krijgt. Toch eigenlijk wel het gaafste project op het HTforum momenteel, vind ik.  :pompom:
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

xynyx

Ik wil Erik niet op de tenen trappen maarhu.....
Dit is toch echt wel Dé HT der HT's !

Jammer dat er zo'n Yamo setje in komt ;)

Al eens wat geprust met je Pronto?

HTip

Helemaal mee eens! In ieder geval wordt het sowiewo de best klinkende O0

De grafieken zeggen inderdaad genoeg. Leuk om de progressie te zien...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive