Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

HTip

Citaat van: Xander32 op september 18, 2013, 22:30:54
... 'n 11Es3, ah nice  :clapping:.


Ben erg benieuwd naar de door jou ervaren verschillen met de 15.
Ben ik ook erg benieuwd naar. Ik verwacht wel een grote stap. Met name de controle in het laag moet erg goed zijn. 1 op 1 vergelijk is natuurlijk niet mogelijk, maar we weten aardig hoe onze testnummers klinken ;)

Citaat van: Etiennevh op september 18, 2013, 22:34:38
Mooie upgrade Philip, heb er zondag nog een kwartiertje naar geluisterd en dat was geen straf...
Dank je Etienne! Leuk dat je hem al gehoord hebt. Kan me voorstellen dat het geen straf was, want dat was het met de PM15S2LE al niet. Dat gaat Roy heel binnenkort ook meemaken :music:

Citaat van: vik op september 18, 2013, 22:45:44
:clapping: Goed bezig Philip. Gefeliciteerd me je nieuwe aanwinst.
Dank je vik! Weet je ook meteen wat dat "iets anders" is ;D Kunnen we met de test ook de gebalanceerde uitgang van de UD-7007 proberen...

Citaat van: Rha007 op september 18, 2013, 22:57:06
Wow, wat een prachtige upgrade weer. Houd het dan nooit op  :hehe:
Niet te lang wachten met je bevindingen  ;)
Je weet het, HTip hé? Altijd "in progress" ;D Deze staat stiekem al sinds vorig jaar, toen de eerste previews werden gepubliceerd, op mijn verlanglijstje. Maar toen kwamen de CA platen en toen was het "even" naar de achtergrond verschoven ;) Bevindingen volgen natuurlijk snel, maar hij zal toch eerst moeten inspelen...

Citaat van: Eddye op september 19, 2013, 07:27:16
PM11S3-Day  :pompom:

Veel plezier met je nieuwe speeltje (van 27 kilo)
:headbanging:
;D Dank je Eddy! De PM15S2LE was al 19 kg, maar de PM11S3 is inderdaad 27 kg. En dat is zelfs nog zwaarder dan de SR9600 :o

Citaat van: frankp op september 19, 2013, 07:38:04
Dat is inderdaad weer een schitterende upgrade zeg.
Je houd echt niet van half werk hè  ;)
Dank je Frank! Je kent me hé? Dit aanbod was te goed om voorbij te laten gaan. En ik kon ook nog Roy heel erg blij maken. Wat wil je dan nog meer? :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

Ik heb net de review zitten kijken op youtube.

Fantastisch mooi afgewerkt (behuizing, knoppen en speaker terminals) en een mooi stukje techniek. En net zo zwaar als mijn AVP  ;D

Ik ben erg benieuwd in Oktober  :)


De UD 7007 XLR uitgangen gaan we uiteraard proberen, maar nu kun je ook de Oppo goed benutten via XLR? Of heb je die al eerder horen spelen? Dan ben ik even kwijt.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HTip

Citaat van: vik op september 19, 2013, 08:41:53
Ik heb net de review zitten kijken op youtube.

Fantastisch mooi afgewerkt (behuizing, knoppen en speaker terminals) en een mooi stukje techniek. En net zo zwaar als mijn AVP  ;D

Ik ben erg benieuwd in Oktober  :)


De UD 7007 XLR uitgangen gaan we uiteraard proberen, maar nu kun je ook de Oppo goed benutten via XLR? Of heb je die al eerder horen spelen? Dan ben ik even kwijt.
Die van AV Land UK? Gaf inderdaad een goed beeld van wat ik vanavond in mijn handen ga hebben. Als ik voor een test de CA plaat daaronder zou moeten halen dan moet je met zijn 3-en zijn ;)

Je gaat het binnenkort meemaken. Net zo benieuwd als ik ben naar jouw referentiespeler 8)

Mijn Oppo heeft geen XLR-uitgang, dus ook dat is voor mij een primeur. Moet je wel een interlink meenemen, maar dat zal geen probleem zijn, want je hebt er nogal een paar hé ;) Mocht je je Furutechkabel dan nog hebben ben ik daar ook wel benieuwd naar, maar als je hem voor die tijd verkoopt geen probleem.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op september 19, 2013, 09:56:51
Als ik voor een test de CA plaat daaronder zou moeten halen dan moet je met zijn 3-en zijn ;)

Ik kom wel helpen hoor ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Het kan overigens niet op, want sinds gisteren sta ik ook op Youtube...



Weer een ander publiek aan de reacties te lezen.

Dit kan ik mijn openingspost plaatsen!!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Rha007

Citaat van: HTip op september 19, 2013, 10:02:00
Het kan overigens niet op, want sinds gisteren sta ik ook op Youtube...



Weer een ander publiek aan de reacties te lezen.

Dit kan ik mijn openingspost plaatsen!!

Pas maar op, straks kan je niet eens meer rustig over straat omdat mensen om je handtekening gaan vragen  :D
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

LuPo

Goed voorbeeld doet volgen. Hier ook een nieuwe Marantz. :D :worship:

HTip

Citaat van: Rha007 op september 19, 2013, 10:07:43
Pas maar op, straks kan je niet eens meer rustig over straat omdat mensen om je handtekening gaan vragen  :D
:clapping: Ik zal maar voortaan met petje en zonnebril de straat op gaan dan :D

Citaat van: LuPo op september 19, 2013, 10:23:49
Goed voorbeeld doet volgen. Hier ook een nieuwe Marantz. :D :worship:
Jij ook feli! We kunnen hier op het een Marantzclubje beginnen :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Eddye

Citaat van: HTip op september 19, 2013, 10:26:26
:clapping: Ik zal maar voortaan met petje en zonnebril de straat op gaan dan :D
Jij ook feli! We kunnen hier op het een Marantzclubje beginnen :D
Volgens mij is er al een apart Marantzclubje... iets met Marantz en forum en punt en nl

:P
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

quattronl

Citaat van: Eddye op september 19, 2013, 10:31:05
Volgens mij is er al een apart Marantzclubje... iets met Marantz en forum en punt en nl
Idd. Wel een select gezelschap daar hoor ;)
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

quattronl

Citaat van: Eddye op september 19, 2013, 10:36:47
Welnee, ik zie Xander32 daar ook vaak :P
Ja, ze laten ook wel eens gewone mensen toe :P
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

HTip

Ik ken dat selecte groepje inderdaad, maar nog een forum erbij gaat het echt niet worden ;) Kom nu al tijd tekort ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive


StefaanD

Citaat van: Madhouse op september 18, 2013, 16:49:47
Upgrade plannen?  :angel:
Citaat van: HcHifi.nl op september 18, 2013, 17:13:18
Mhmm wat zou het toch zijn  ::)

;D

Jullie hadden beide inside information, dus moest dit een beursgang geweest zijn ...  :devil:  :D

Kijk vier mensen gelukkig zo hoort het gewoon. Vier ? Jawel vermoed dat de nieuwe eigenaar van ene PM8003 ook niet ongelukkig zal zijn  ;)

Madhouse

Citaat van: StefaanD op september 19, 2013, 11:08:03
Kijk vier mensen gelukkig zo hoort het gewoon. Vier ? Jawel vermoed dat de nieuwe eigenaar van ene PM8003 ook niet ongelukkig zal zijn  ;)

Dat klopt, die is er super blij mee.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

H&C Hifi

En begint het al te kriebelen heren.... ;D

nog maar een paar uur  :music:

HTip

Citaat van: StefaanD op september 19, 2013, 10:49:56
Je kan altijd je job als moderator opgeven  >:D  :devil:  :D
Nee hoor, niet nodig. Mijn oproep heeft geholpen, want iedereen gedraagt zich keurig :worship:

Citaat van: HcHifi.nl op september 19, 2013, 11:29:11
En begint het al te kriebelen heren.... ;D

nog maar een paar uur  :music:
Nee hoor, hoezo? :D :D :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

Klopt die van AV land.


Ah ok, ik dacht dat ik op mijn oude 83 TUC ook XLR connectoren had laten zetten. Niet dus.  :)



Citaat van: HTip op september 19, 2013, 09:56:51
Die van AV Land UK? Gaf inderdaad een goed beeld van wat ik vanavond in mijn handen ga hebben. Als ik voor een test de CA plaat daaronder zou moeten halen dan moet je met zijn 3-en zijn ;)

Je gaat het binnenkort meemaken. Net zo benieuwd als ik ben naar jouw referentiespeler 8)

Mijn Oppo heeft geen XLR-uitgang, dus ook dat is voor mij een primeur. Moet je wel een interlink meenemen, maar dat zal geen probleem zijn, want je hebt er nogal een paar hé ;) Mocht je je Furutechkabel dan nog hebben ben ik daar ook wel benieuwd naar, maar als je hem voor die tijd verkoopt geen probleem.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

DD2

 ;D


Ik zag hem ook net voorbij komen op tweakers!  O0

Heel leuk om dit enthousiastme op tweakers nog een x te ervaren!  grappig detail (voor mij ) is dat de helderheid van het geluid  in het filmpje (voor mij herkenbaar) over komt.   O0

MVG

En weer een upgrade! Van harte proficiat Philip!  :pompom: Ik had het al verwacht, enkel niet zo snel! Maar toen ik in Roy z'n topic las over zijn komende upgrade en buitenkans ging er al een lampje branden  ;) Veel plezier vanavond!

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op september 18, 2013, 20:52:47

Dat is knap, want ik wist het toen nog niet. Maar je begint me aardig te kennen ;D Je was over de 15LE op de CA Diamond-2 als erg onder de indruk. Dus ik denk dat ik al weet hoe jij gaat schrijven over de 11S3 op de nieuwe D-2 :music: :wub: Maar tegen die tijd dat die is ingespeeld en de nieuwe D-2's er zijn, kom je nog maar een keer buurten...

Mijn mensen kennis is heel goed en soms door het enthousiasme van het vertellen haal je er al veel dingen uit of ze bezig zijn met een upgrade. ;) of dat ze er toch al aan denken om een stap verder te maken  ;)
Ik kom wanneer het allemaal ingespeeld is weer graag buurten.

De afspraak die we gemaakt hebben om een keer naar mij te komen om mijn set te beoordelen staat natuurlijk vast en blijft ook staan ;).
Ik hoop dat het in het najaar nog  plaats kan vinden maar zoals je al gemerkt hebt gaan we naar een andere ruimte  :headbanging: :pompom: en dat kost veel energie ;) plus geduld.
Meeste werk verwacht ik te hebben om akoestische aanpassingen te realiseren. De ruimte ombouwen neemt niet zo heel veel tijd in beslag, het afwerken daar in tegen weer wel.
Maar in mijn eigen topic  hou ik (nauwkeurig) het verloop van de verhuizing en aanpassingen bij.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Xander32

Citaat van: quattronl op september 19, 2013, 10:39:00
Ja, ze laten ook wel eens gewone mensen toe :P

:clapping:


@ts. je kan wel 1 op 1 vergelijken; de overdracht van de 15 LE gewoon een weekje uitstellen  :angel:




:D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Valkyrie

Wat een gave aankoop, gefeliciteerd!  :pompom: Ik ben erg benieuwd naar de resultaten!

Ik mag zeker niet meer raden in jouw topic? ;) De vorige keer had ik er een M&G mee gewonnen volgens mij. :D
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster