Beginnend 5.1 setje (nieuwe foto's)

Gestart door Romano, mei 18, 2005, 18:04:28

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Romano

http://my.hifi.nl/index.php?user=403

ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Peerless Monster

Hoi,

Je bent al goed bezig op zo'n jonge leeftijd.
Ben ook altijd jaloers geweest op mijn ouders Bose 301... Heb ze ook geprobeerd op mijn eerste stereosetje en sjonge wat moest ik moeite doen om ze te behouden. Mijn vader wilde ze helaas terug na het testen. En jij hebt ze gewoon op die leeftijd!!!

Buitengewoon mooi 3D plaatje joh! Wordt je ontwerper oid? Want je hebt buitengewoon talent om te ontwerpen met de PC (of MAC oid om maar niemand tegen het hoofd te stoten)...

Grtz,
Rens
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

OscarTango

Eh, niet om zijn talent de grond in te boren, maar dit is gewoon een SketchUp tekening, hoor  :-\ ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Romano

#3
Citaat van: Peerless Monster op mei 18, 2005, 18:09:59
Hoi,

Je bent al goed bezig op zo'n jonge leeftijd.
Ben ook altijd jaloers geweest op mijn ouders Bose 301... Heb ze ook geprobeerd op mijn eerste stereosetje en sjonge wat moest ik moeite doen om ze te behouden. Mijn vader wilde ze helaas terug na het testen. En jij hebt ze gewoon op die leeftijd!!!

Buitengewoon mooi 3D plaatje joh! Wordt je ontwerper oid? Want je hebt buitengewoon talent om te ontwerpen met de PC (of MAC oid om maar niemand tegen het hoofd te stoten)...

Grtz,
Rens


het is gemaakt met sketchUp zoals Oscar Tango al zei.
het ontwerpen stelt niet zo heel veel voor.
en ik heb het niet ontworpen maar gewoon me kamer na getekend.

Peerless Monster

CitaatEh, niet om zijn talent de grond in te boren, maar dit is gewoon een SketchUp tekening, hoor

Weet ik veel. Ben helemaal niet thuis in dat soort dingen.
Voor een leek ziet het er goed uit OT!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

OscarTango

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Rappie

Leuk beginnerssetje, maar dit kan natuurlijk snel groeien hè. Als je 15 bent mag je immers beginnen met bijbaantje etc. ;)

Dus gooi het topic over een jaar maar omhoog met een mooie marantz/B&W combo ;D
Eigenaar van Paulthé

patrick_vdb

Hi Romano,

Laat je niet gek maken door meningen van anderen wat betreft jouw set. Rome is inderdaad niet op een dag gebouwd en eenmaal bezig met Hifi of HT, en het einde zal nooit meer in zicht komen (sky is the limit ;) ).

Het doet mij ontzettend veel deugd om te zien dat ook de jongere generatie nog steeds geintresseerd is in goed geluid. Zeker gezien het MP3-tijdperk.

Veel luisterplezier :D

mvrg

Patrick

Sjors

Citaat van: patrick_vdb op mei 18, 2005, 19:00:44
Hi Romano,

Laat je niet gek maken door meningen van anderen wat betreft jouw set. Rome is inderdaad niet op een dag gebouwd en eenmaal bezig met Hifi of HT, en het einde zal nooit meer in zicht komen (sky is the limit ;) ).

Het doet mij ontzettend veel deugd om te zien dat ook de jongere generatie nog steeds geintresseerd is in goed geluid. Zeker gezien het MP3-tijdperk.

Veel luisterplezier :D

mvrg

Patrick

Hi,

Mee eens Ptrick  :)  En die Bose luidsprekers kon ik toen ik jouw leeftijd had, aleem maar van Dromen  :)

Top en ga zo door ;)

Groet, Sjors

Wowly

idd, gewoon beginnen en genieten, wacht maar eens tot je serieus "het virus"te apkken krijgt!

Romano

Citaat van: Rappie op mei 18, 2005, 18:51:32
Leuk beginnerssetje, maar dit kan natuurlijk snel groeien hè. Als je 15 bent mag je immers beginnen met bijbaantje etc. ;)

Dus gooi het topic over een jaar maar omhoog met een mooie marantz/B&W combo ;D

ik heb me al ergens aan gemeld om te gaan werke, alleen weet ik nog niet of ik ben aangenomen.
in ieder geval ga ik vammidag belle.

Romano

#11
Citaat van: patrick_vdb op mei 18, 2005, 19:00:44
Hi Romano,

Laat je niet gek maken door meningen van anderen wat betreft jouw set. Rome is inderdaad niet op een dag gebouwd en eenmaal bezig met Hifi of HT, en het einde zal nooit meer in zicht komen (sky is the limit ;) ).

Het doet mij ontzettend veel deugd om te zien dat ook de jongere generatie nog steeds geintresseerd is in goed geluid. Zeker gezien het MP3-tijdperk.

Veel luisterplezier :D

mvrg



Patrick

ja vertel mij wat ik ken geen 1 persoon die onder de 20 jaar is die echt bezig is met Hifi en of HT

Romano

Citaat van: Wowly op mei 18, 2005, 23:14:11
idd, gewoon beginnen en genieten, wacht maar eens tot je serieus "het virus"te apkken krijgt!

ik begin al een beetje ziek te worden van het virus,  vooral door jullie hierzo.  >:D :P

Romano

Citaat van: Rappie op mei 18, 2005, 18:51:32
Leuk beginnerssetje, maar dit kan natuurlijk snel groeien hè. Als je 15 bent mag je immers beginnen met bijbaantje etc. ;)

Dus gooi het topic over een jaar maar omhoog met een mooie marantz/B&W combo ;D

ik hoop al eerder als ik aangenomen word zal er al snel een vesterker, cd-speler en speakers worden gekocht.

R

Citaat van: Romano op mei 19, 2005, 14:12:21
ja vertel mij wat ik ken geen 1 persoon die onder de 20 jaar is die echt bezig is met Hifi en of HT

Zoek maar eens een beetje door de ledenlijst heen. Er zijn er toch wel een aantal op het forum.

Rappie

Citaat van: Romano op mei 19, 2005, 14:12:21
ja vertel mij wat ik ken geen 1 persoon die onder de 20 jaar is die echt bezig is met Hifi en of HT
Zijn er toch een aantal hier op het forum hoor ..... oke geen dikke eindversterkers en 9" CRT beamers, maar toch aardige setjes  .... Op mijn 15e had ik mijn eerste dolby digital reciever met losse dvd speler :) Een set goedkope zuiltjes erbij en het was al heel wat toen ....
Eigenaar van Paulthé

Romano

ik bedoel ook niet op het forum, maar gewoon vrienden van school en in de buurt.

Sjors

Citaat van: Rappie op mei 19, 2005, 14:17:29
en het was al heel wat toen ....

JAHHHH dat was toen!!  >:( maar gelukkig leven we nu  ;D :D ;)

R

Citaat van: Romano op mei 19, 2005, 14:22:14
ik bedoel ook niet op het forum, maar gewoon vrienden van school en in de buurt.

Oh, maar dat is nog steeds schaars. Dat heeft niet zoveel te maken met leeftijd. Niet zo veel mensen zijn er zo intensief mee bezig. Toevallig zitten de meeste hier op het forum.

Rappie

Citaat van: Romano op mei 19, 2005, 14:22:14
ik bedoel ook niet op het forum, maar gewoon vrienden van school en in de buurt.
Maar daar hebben we in alle leeftijdscategoriën last van :) Ik ken ook niemand buiten dit forum die een HT heeft .... Heb al wel iedereen uit mijn vriendengroep aangestoken inmiddels en binnen nu en 5 jaar mag ik nog een paar HTtjes in gaan richten ... :D
Eigenaar van Paulthé

Romano

Citaat van: Rappie op mei 19, 2005, 14:35:10
Maar daar hebben we in alle leeftijdscategoriën last van :) Ik ken ook niemand buiten dit forum die een HT heeft .... Heb al wel iedereen uit mijn vriendengroep aangestoken inmiddels en binnen nu en 5 jaar mag ik nog een paar HTtjes in gaan richten ... :D

ik ken wel 2 ouder die er aardig mee bezig is.
niet teveel het virus doorgeven anders komt de wereldgezonheid in gevaar. >:D  >:D ^-^  ;D

triple_A

Goed begin al!
Alleen zou ik als ik jou was eerst je speakers upgraden.
Want overstappen op een versterker van bijv. €200,- zal minder verbetering geven dan een set speakers van €200,- in jou geval.. ;)
Denk ik dan he, als je niet weer bose gaat kopen want er zijn voor het geld betere speakers ;)

Das mijn "tip" ;D

Nou ja, succes ermee.
mvg, Triple_A

Sjors

Citaat van: triple_A op mei 19, 2005, 15:53:31

als je niet weer bose gaat kopen want er zijn voor het geld betere speakers ;)


:( :( :(


















;D ;D ;)

Groet, Sjors

triple_A

Citaat van: Sjors op mei 19, 2005, 16:09:23
:( :( :(


















;D ;D ;)

Groet, Sjors
Dacht al dat je daarop ging reageren :P
Maar je snapt me toch wel he ;)
mvg, Triple_A

Sjors

Citaat van: triple_A op mei 19, 2005, 16:13:07
Dacht al dat je daarop ging reageren :P
Maar je snapt me toch wel he ;)

;D ;D ;D

Jep t'is duidelijk ;) aleen zijn dit geen speaker die duizenden euro's kosten, je hebt ze al voor pakweg 150 euro  :) en dan is het niet veel geld (vind ik)