Bug reports of perfomance problemen vanaf 6 Maart

Gestart door J.A.F._Doorhof, maart 6, 2004, 10:04:30

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

 Author  Topic: V-vormige vouw in nieuw scherm  (Read 49 times) 

Notice: Undefined index: gender in /var/www/htdocs/yabbse/Sources/Load.php on line 5428: Undefined index: gender
File: /var/www/htdocs/yabbse/Sources/Load.php
Line: 542

eduard

rond 17.30 was het erg moeilijk om de site tebereiken
Page created in 126.153 seconds with 13 queries.

Roland

:
/var/www/htdocs/yabbse/Sources/Load.php
307

Jeroen.

#4
in topic:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=15183
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=15189

Ook de gender fout (Sir-round post) om Maart 8, 2004, 14:09:32

Roland

#5
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=15189 :

Notice: Undefined index: gender in /var/www/htdocs/yabbse/Sources/Load.php on line 5428: Undefined index: gender
Bestand: /var/www/htdocs/yabbse/Sources/Load.php
Regel: 542


SiR-ROUND

CitaatOok de gender fout (Sir-round post)

Sorry?

What the hell's wrong with my gender?

>:(

;D


Jeroen.

#8
Het gekke is ik sluit de browser kom terug in dit topic en klik op een link die het niet deed en het werkt nu wel.
Toeval? want het lijkt mij een serverkant probleem, en geen gebruikerskant probleem.

@ SiR-ROUND: zoiets had ik al verwacht  ;D ik had geen zin en vond het niet nuttig om de foutmelding weer volledig te noteren. Vandaar de verwijzing naar je post

J.A.F._Doorhof

Weird die links doen het hier wel, draaien jullie NL of ENG.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jeroen.

ik draai NL, maar zoals ik al aangaf ging het probleem vanzelf weg.

Als ik nog eens zo'n fout heb zal ik eens kijken of het werkt met een andere taal instelling.

SiR-ROUND


Roland


marz01

Notice: Undefined index: gender in /var/www/htdocs/yabbse/Sources/Load.php on line 5428: Undefined index: gender
File: /var/www/htdocs/yabbse/Sources/Load.php
Line: 542

ben trouwens al heel de dag om op het forum te komen, het is nu eindelijk gelukt :)
pana 65st50E , b&w m1,velodyne spl1000ultra, apple tv4, synlogy ds216j, yamaha rx-v673, subdude

thommy

Het wordt toch stilaan tijd dat het forum loopt als een trein!
De hele avond was het weer niet bereikbaar, dit heb ik nog nooit ergens anders meegemaakt, graag wat een professioneler aanpak!
Sorry, moest er even uit.

Mvgr
Yves.

J.A.F._Doorhof

Geloof me dat ik dat zelf ook wil.
Maar een beetje unfair is dit wel, op dit moment loopt het forum als een speer (alleen geen zoekfunctie) gisteren was de eerste keer in ruim 3 weken dat we niet beschikbaar waren.
Dit komt mede omdat we dachten gevonden te hebben waardoor de zoekfunctie niet werkte en dat is 'savonds dus misgelopen met een query.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

Tja, unfair misschien wel, maar misschien wordt er iets te veel "gefreaked" met dit forum?

Ik bedoel, dat dit forum vaker eruit ligt dan anderen is wel een argument.


thommy

Citaat van: SiR-ROUND op maart 12, 2004, 10:01:43
Tja, unfair misschien wel, maar misschien wordt er iets te veel "gefreaked" met dit forum?

Wat is er nu unfair aan met de waarheid te zeggen ???
Heb hier ook geen kwade bedoelingen mee hoor, zit er zelfs mee in, anders zou ik niet reageren ;)

CitaatIk bedoel, dat dit forum vaker eruit ligt dan anderen is wel een argument.



You took the words right out...

Mvgr
Yves.

SiR-ROUND


J.A.F._Doorhof

#19
We hebben het gevonden :D
Bij een search wordt de message tabel gelocked.

Nu komt het probleem hoe we dit gaan omzeilen.

We zullen wat pogingen gaan doen vandaag, dus be patience er zijn backups dus geen stress als er wat fout gaat aub.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

CitaatBij een search wordt de message tabel gelocked.

Nu komt het probleem hoe we dit gaan omzeilen.

Volgens mij moet je dan op dit dingetje drukken:


Sullivan

#21
Het forum is weer rete traag >:(.

Is het niet mogelijk om de hele forumdatabase op een testmachine te gooien en dan lekker debuggen totdat het probleem is opgelost. Dan heeft de productiedatabase er tenminste geen last van...

mvg,
Frank

J.A.F._Doorhof

We gaan maandag naar een testserver als het goed is, maar het zoeken staat nu aan zoals iedereen wilde, en dat betekend dat als iemand zoekt het forum vertraagt.

Zoals eerder aangegeven wordt er table gelocked gedurende een search, we gaan maandag kijken of we dat eruit kunnen krijgen, de benchmarks van onze machine op MySQL is sneller dan de referentie machine ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sullivan

Citaat van: J.A.F._Doorhof op maart 13, 2004, 15:43:48
...maar het zoeken staat nu aan zoals iedereen wilde, en dat betekend dat als iemand zoekt het forum vertraagt...

Heb ik iets gemist? Niemand wil toch een search functie als hierdoor het forum zo enorm vertraagt? Volgens mij wil iedereen een zoek fucntie en een snel forum. Blijkbaar kan dat nog niet, dus dan nog maar geen zoekfunctie lijkt  me.

mvg,
Frank

Marcel_T.

Ik weet niet of het al eerder is gemeld, maar ik mis de -NEW- vermelding bij de posts alsook het feit dat je niet meer alle pagina's van een onderwerp in één keer kan opvragen. Vond beide functies zeer handig.

Mvg Marcel
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650