Ghosty J Cinema

Gestart door Ghosty J, januari 15, 2011, 14:12:16

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Atmoz


Mooie kamer en mooie speakers.
Dat gele van B&W toch he... :wub:

Meer foto's maakt het nog leuker O0

Met vriendelijke groet,

Atmoz

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Ghosty J

Ik zal zeker snel nieuwe foto's maken, maar eerst een ander tv meubel met me "nieuwe" eindversterker :D
Vind de speakers zonder frontjes ook het mooist.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

SV..S

CitaatAha kijk eens aan!
Welkom op dit forum  ;) ;D

ik kreeg ook dit soort opmerkingen toen ik mijn eigen topic opende. ;)
je zou bijna geen eigen topic meer durven openen als je hier langer zit als 3 jaar :D
leuke foto, ik hoop dat onze woonkamer binnenkort er ook weer zo goed uitziet. ;D
je pakketje staat klaar om te verzenden ;)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

simsatit

#28
mooie set-up
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

JCL

Super gave set! Die 600 serie kan natuurlijk niet, echte mannen hebben CM speakers (a)

Rotel versterking :inlove: Daar heb ik ook wel eens naar gekeken, maar ben nu met een Denon 4308 bezig voor een extreem zacht prijsje. Wat mij weerhoud van Rotel is dat het toch wel vrij prijzig is, anders gezegd ze hebben weinig oude modellen die je met dikke korting kunt krijgen! Kun je wat vertellen over hoe het klinkt? Bijvoorbeeld in relatie tot Denon? De match moet geweldig zijn omdat ze van hetzelfde bedrijf zijn!

Ghosty J

Misschien had je beter naar de 600 serie kunnen gaan, dan had je nu een Rotel gehad ;)
Ik heb zelf geluisterd naar de CM serie, ik hoorde weinig verschil nadat de cm verder van de muur werd gezet. Dat gaf mij de doorslag om naar de 600 uit te wijken.

Citaat van: JCL op januari 17, 2011, 10:51:16
Super gave set! Die 600 serie kan natuurlijk niet, echte mannen hebben CM speakers (a)

Rotel versterking :inlove: Daar heb ik ook wel eens naar gekeken, maar ben nu met een Denon 4308 bezig voor een extreem zacht prijsje. Wat mij weerhoud van Rotel is dat het toch wel vrij prijzig is, anders gezegd ze hebben weinig oude modellen die je met dikke korting kunt krijgen! Kun je wat vertellen over hoe het klinkt? Bijvoorbeeld in relatie tot Denon? De match moet geweldig zijn omdat ze van hetzelfde bedrijf zijn!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

Gister naar de Ikea geweest. Heb een nieuw audiomeubel gehaald.
Misschien herken je het meubel ? Ik heb inspiratie opgedaan van een andere forummember rexp. Ik zeg maar zo "beter goed gejat dan slecht bedacht"  :D

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Nooff

Zijn dat lichtgevende nautilus bolletjes op je 683's?  :D

Ziet er mooi uit hoor, hele behoorlijke set heb je daar  :thumbs-up:

Lars_Portman

Mooie verbetering hoor! (ik wil zelf ook nog ander meubel maar we zitten nog maar aan de teken tafel)

En mooi plekje nog vrij in de kast voor eindbak van Rotel die gekocht hebt...

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

Ghosty J

Klopt de plek naast de receiver is nog vrij voor de eindbak. Binnenkort maar eens gaan ophalen denk ik :)

Wij hebben er ook een poosje overgedaan om het zo te krijgen zoals het nu is. met wat tips en voorbeelden kom je al een heel eind!

Citaat van: Lars_Portman op januari 21, 2011, 17:18:24
Mooie verbetering hoor! (ik wil zelf ook nog ander meubel maar we zitten nog maar aan de teken tafel)

En mooi plekje nog vrij in de kast voor eindbak van Rotel die gekocht hebt...


Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

jowi

Netjes, mooie set 8) maar ik waardeer die zwarte bank ook wel erg :worship:

Maximus_Aurelius

Mooie set heb jij. Wat een bakbeest die subwoofer  :D

Rotel vind ik qua uitstraling echt vooruit gegaan. De huidige serie vind ik best mooi uitzien.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

rexp

Ik kreeg een... een... een deja vu!

Maar zo op het oog kan je center beter een plek naar links?
Yamaha - Oppo - Focal - BK - Epson

Lars_Portman

Citaat van: rexp op januari 21, 2011, 18:42:17
Maar zo op het oog kan je center beter een plek naar links?

Daar hebben we eerste G van gelijke afstand.  ;D
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

Ghosty J

Heb zitten kijken bij de huidige serie maar die mag de WAF hier niet binnen komen.
Ze vond de Classé mooier, na het prijsverschil vond ze de Rotel toch mooier ;)


Citaat van: Maximus_Aurelius op januari 21, 2011, 18:30:02
Mooie set heb jij. Wat een bakbeest die subwoofer  :D

Rotel vind ik qua uitstraling echt vooruit gegaan. De huidige serie vind ik best mooi uitzien.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

Lastig, ik kan me receiver niet verder naar rechts verplaatsen ivm te korte rear kabels (15m). Woonkamer is 5.20 x 7.5.


Citaat van: rexp op januari 21, 2011, 18:42:17
Ik kreeg een... een... een deja vu!

Maar zo op het oog kan je center beter een plek naar links?
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Martijnst1990

Erg mooi zo, staat een stuk strakker! Sowieso een prachtige set en dito inrichting.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

blue-eyes

Citaat van: Nooff op januari 21, 2011, 17:15:31
Zijn dat lichtgevende nautilus bolletjes op je 683's?  :D

Ziet er mooi uit hoor, hele behoorlijke set heb je daar  :thumbs-up:
Nee. Het is een Nautilus 802 :D

Ken je die reclame, een indiaase auto, net zolang beuken, botsen dat ie op een Peugeot 206 lijkt :D




Ziet er mooi uit! Ik hou van een strak interieur ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Atmoz


Mooi interieur inderdaad O0
En sjieke speakers!!

Mvg,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

WilcoL

Gave set en het lijkt me een prettige ruimte om te vertoeven!

Groeten, Wilco
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

stevefilmfreak54

Ziet er gelikt uit maaaaaaaaaaaaaaaaaar hide those cabels man O0
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

hoekie


Gaeje

mooie ruimte. wel raar dat je geen verschil hoorde tussen de 600 reeks en de CM's. Deze laatste vind ik qua uiterlijk ook nog mooier.
heb je foto's van de andere kant ook? (vraag me altijd af hoe de gehele ruimte eruit ziet)

groetz,
Gaetan

ddejonge

Nette opstelling zo!  :thumbs-up:

Hoe ver staan je speakers eigenlijk uit elkaar? En hoe ver zit je er vanaf? Als ik de foto bekijk staan (voor mijn gevoel) de speakers wel erg ver uit elkaar. In mijn set leverde dat wel een mooi breed podium op, maar het hoog "integreerde" niet meer. Bij bepaalde duetten stonden de zangers niet meer naast elkaar, maar ver naar links en rechts op het podium.

Dennis
Stereo:- HTPC + Roon - Mytek Brooklyn+ DAC/Pre- NuForce R9V3SE - Nordost Valkyrja
           - Wilson Audio Sophia I

HT      :- OPPO 93 - TAG McLaren AV32R bp192 - JVC DLA-X5900 - 3x JOB 150
           - Wilson Audio CUB II surround
           - Wilson Audio Watch center

Stroom:- Aparte audiogroep - Electra Glide Ultra Kahn II kabels - HiFi tuning zekeringen

blue-eyes

Wat is de volgende upgrade Ghosty J ?
Waar zie je verbeteringen, of wat is je grote wens?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey