Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hanky Panky

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

riwi

Citaat van: katwax op januari 15, 2013, 14:15:38
Strike Back Hunted = Hunted?
Nee Hunted is BBC / engels en vond ik erg goed. 8 afleveringen maar toch een redelijk rond verhaal.

Xstream

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

katwax

Volgens mij is er een comma te kort en moest er staan.
Na strike back en hunted nu banshee. Allemaal van Cinemax.

Zet Hunted dan maar op mijn lijstje.

Alphas is goed voor tussendoor, maar niet iets waarvan ik mijzelf moet tegenhouden om volgende aflevering te zien. Waarschijnlijk komt er ook geen S3.
Ik zou dan andere series aanraden zoals Haven of Once upon a time, als het wat anders moet zijn :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Xstream

Citaat van: katwax op januari 15, 2013, 16:45:37
Ik zou dan andere series aanraden zoals Haven of Once upon a time, als het wat anders moet zijn :)
Ghe, die trek ik al niet :)
Al wil ik Haven misschien nog wel een kans geven ...
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Citaat van: katwax op januari 15, 2013, 16:45:37
Volgens mij is er een comma te kort en moest er staan.
Na strike back en hunted nu banshee. Allemaal van Cinemax.

Zet Hunted dan maar op mijn lijstje.

Alphas is goed voor tussendoor, maar niet iets waarvan ik mijzelf moet tegenhouden om volgende aflevering te zien. Waarschijnlijk komt er ook geen S3.
Ik zou dan andere series aanraden zoals Haven of Once upon a time, als het wat anders moet zijn :)

Klopt omtrent de komma maar who cares.
Hunted is een apart verhaal Cinemax wil doorgaan maar de vaste afnemer heeft besloten om niet meer hiermee door te gaan.
Cinemax gaat hoogstwaarschijnlijk een S2 zsm schieten en probeert deze elders te slijten.

DB628

Dacht afgelopen zondag om 22 uur Californication seizoen 6 te hebben opgenomen maar dit was nog steeds seizoen 5. Wie weet hoe laat het dan begint?

RubenV.

Citaat van: DB628 op januari 15, 2013, 19:06:49
Dacht afgelopen zondag om 22 uur Californication seizoen 6 te hebben opgenomen maar dit was nog steeds seizoen 5. Wie weet hoe laat het dan begint?

Volgens de website: Californication seizoen 6 begint op 27 januari op Comedy Central!

Blijft een meesterlijke serie, californication. Ik ben zelf gebleven bij seizoen 4 volgens mij. Dat ga ik binnenkort maar weer eens oppakken.

Daarnaast ga ik nu beginnen met seizoen 1 van Dexter. Daar heb ik al zoveel over gehoord, maar ik heb nog nooit een aflevering ervan gezien. Ik ben benieuwd.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Xstream

Hell on Wheels S2 gekeken. Niet top, maar een bovengemiddelde filler. Lijkt veel op Deadwood.
Met Elementary begonnen, maar ook niet meer dan een filler ben ik bang. Lang niet zo goed als Sherlock van de BBC.

An idiot abroad S1 gekeken, ga me klaar maken voor S2. Lachen serie :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

wiemelen

Afgelopen zaterdag de 1ste aflevering van Banshee bekeken.
Zag er goed uit.
Gaat het plekje opvullen dat vrij is gekomen nu dat Fringe gedaan is  :)

katwax

Nog bezig met laaste seizoen Fringe en moet zeggen dat het beter is dan voorgaande, bijna niveau van S1.

Gisteren eerste ep gezien van Elementary en het kon mij toch boeien dus weer eentje om te volgen :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543


katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

RubenV.

Zo inmiddels de eerste 3 afleveringen van Dexter gezien, leuke serie! Ik ben benieuwd hoe ik er aan het eind van seizoen over denk, maar tot nu toe blijft het interessant. En bij de meeste series neemt dat alleen maar toe.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

gsuk

"Suits" is weer begonnen.
"The following"
nieuw serie over serie moordenaars die met elkaar communiceren met Kevin Bacon in de hoofdrol
"Fringe" ben ik net aan begonnen ben voorlopig wel even zoet mee 23 afleveringen x 5 seizoenen
"Monroe" aanrader (zeker)(voor de mensen die "Cold Feet" gekeken hebben


Groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

LuPo

Citaat van: RubenV. op januari 21, 2013, 23:18:12
Zo inmiddels de eerste 3 afleveringen van Dexter gezien, leuke serie! Ik ben benieuwd hoe ik er aan het eind van seizoen over denk, maar tot nu toe blijft het interessant. En bij de meeste series neemt dat alleen maar toe.

Dexter moet ik ook nog een keer aan beginnen! Ben nu bezig met Lost S5..

Exxar

Citaat van: LuPo op januari 31, 2013, 06:45:10
Dexter moet ik ook nog een keer aan beginnen! Ben nu bezig met Lost S5..

Dexter is leuk. Maar bij Lost ben ik aan't begin van seizoen 2 gestopt. Het kon me gewoon niet meer boeien.

Wij kijken hier iedere maandag wel naar Homeland. Leuk, spannend, Damian Lewis zie ik graag acteren (Band of brothers, Life) en Morena Baccarin is ook leuk om naar te kijken  :)

clockwork

Citaat van: Exxar op januari 31, 2013, 10:33:14
Morena Baccarin is ook leuk om naar te kijken  :)

Echt wel! :clapping:

Heeft iemand ervaringen met 'Real Humans'? Zweedse serie uit de Lumiere stal.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

LuPo

Citaat van: Exxar op januari 31, 2013, 10:33:14
Dexter is leuk. Maar bij Lost ben ik aan't begin van seizoen 2 gestopt. Het kon me gewoon niet meer boeien.

Wij kijken hier iedere maandag wel naar Homeland. Leuk, spannend, Damian Lewis zie ik graag acteren (Band of brothers, Life) en Morena Baccarin is ook leuk om naar te kijken  :)

Ik moet zeggen dat ik mijn aandacht bij Lost af en toe ook wel verloor. Maar toch stug doorgezet en het wordt later zeker weer heel spannend. :D

Homeland was inderdaad erg goed! Ik heb alleen seizoen 1 gezien. ;)

_ MarcelloW _

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

LuPo


master30

Citaat van: LuPo op januari 31, 2013, 12:45:43
Daar heb ik de eerste vier seizoenen van gezien. :D

En de 1e 8 episodes van seizoen 5, in jullie gaan ze pas weer verder met dit laatste seizoen.

Ben bezig met homeland, nu bij deel 8 van s1, maar ik kan er nog niet lekker inkomen,
wordt het nog wat beter?
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

LuPo

Citaat van: master30 op januari 31, 2013, 13:42:58
En de 1e 8 episodes van seizoen 5, in jullie gaan ze pas weer verder met dit laatste seizoen.

Ben bezig met homeland, nu bij deel 8 van s1, maar ik kan er nog niet lekker inkomen,
wordt het nog wat beter?

Nee, seizoen 5 heb ik nog niet gekeken.

Homeland vond ik eigenlijk continu spannend. Ik zat op het puntje van m'n stoel zeg maar. Als je dat niet hebt dan zit je er niet lekker in denk ik. Wellicht wordt het dan ook niets voor je, maar dat kan ik niet beoordelen..

alexander2

Citaat van: master30 op januari 31, 2013, 13:42:58
En de 1e 8 episodes van seizoen 5, in jullie gaan ze pas weer verder met dit laatste seizoen.

Ben bezig met homeland, nu bij deel 8 van s1, maar ik kan er nog niet lekker inkomen,
wordt het nog wat beter?

Nee.

fct1983