Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Xander32

#550
Citaat van: Eddye op maart 23, 2013, 19:59:38
Hehe, trotse SR-7005 en UD-5005 bezitter, hoor.
Shame on you dat je dan nog geen lid bent!   :sly:


:D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op maart 23, 2013, 20:03:06
Shame on you dat je dan nog geen lid bent!   :sly:


:D
LOL, heb me heel even geschaamd.

Dit forum slokt al veel tijd op, nog 1 erbij en ik kom tekort.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

quattronl

Bij de buren is het minder druk hoor.

Ik heb de SHMCD van Brothers in Arms, tenminste, de gedownloade versie.
Heb ze nog niet 1:1 kunnen vergelijken. Zal dat eens gaan doen.....ooit.

Ga je over 3 weken naar Sander toe Eddy? Next M&G?
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Eddye

Citaat van: quattronl op maart 23, 2013, 20:15:16
Bij de buren is het minder druk hoor.

Ik heb de SHMCD van Brothers in Arms, tenminste, de gedownloade versie.
Heb ze nog niet 1:1 kunnen vergelijken. Zal dat eens gaan doen.....ooit.

Ga je over 3 weken naar Sander toe Eddy? Next M&G?
Yep, ik ben 1 van de gelukkigen  :pompom:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

RoGEK

Voor de mensen die te lui zeijn om naar de buren te fietsen, hier ook maar even mijn verslagje van de M&G gecopy-pasted:

Na een Ritje van een uur en 20 minuten vanuit het wonderschone Limburg naar het land van Maas en Waal bij Xander32 aangekomen.

Na het ontvangst met een brede glimlach van hem kennis gemaakt met Wbrands.
Iets later kwam ook Marantz81 al binnen (beiden van marantzforum).

Stiekem stond ondertussen op de achtergrond al een mooi setje "warm" te draaien.
Eerst werd er begonnen met een kleine Spotify demonstratie, bediend via de Ipad.
Het geluid hiervan viel zelfs echt niet tegen, het is en blijft streaming/mp3 kwaliteit natuurlijk

Toen ook van een lekker bakkie koffie en een heerlijk tompouce genoten.

Over naar de cd's en de sacd's, er kwam vanalles langs, 2meter sessies (erg van onder de indruk!!), Direstraits in cd en sacd vorm, Anouk, Frank Boeijen, de Dali cd, mijn cd's van Melody Gardot, Suzanne Vega, Supertramp en nog vanalles wat ik even niet meer weet..

Tussen de cd's luisteren door nog lekker gelunched met zoals al gezegd, broodjes, beleg en jus   .

De tijd vloog om en het was zo tegen 6-en ineens ( ik had voorgenomen omstreek 5 uur richting huis te gaan maar dat was echt mislukt).

Mijn "ongezouten" mening over de set

Heerlijk open, helder en zeer gedetailleerd geluidsbeeld zonder dat het onrustig of druk werd.
Een stereobeeld van keuken tot aan de voortuin 
Zeer onder de indruk wat de monitors aan laag neerzette met en zonder de subs ingeschakeld maar ik miste toch wat body in het laag bij wat nummers van Supertramp (al is deze niet zo heel "dik" op cd gezet) en de Direstraits.

Maar ook hier hebben we het duidelijk over gehad..
Dit is echt een kwestie van smaak.

Al met al een zeer geslaagde eerste M&G voor mij.
Zoals ik al aangaf, nu ben ik helemaal benieuwd wat andere mensen van mijn "budget" setje vinden.
- Stereo: Marantz PM-11S1, Marantz SA-15S1, Marantz NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Audio Physic Celsius center II, XTZ SUB 12.17
- Woonkamer: Panasonic TX-55FZW835, Marantz NR1609, Boston A250, Boston A225C, Boston A25, Boston ASW250

Xander32

Dank RoGek; de meesten hier zijn idd. aartslui. Als alleen al de remote controle buiten bereik ligt, wordt er al heel wat afgevloekt :D.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Ik had ze even gelezen. Wanneer komt Anouk terug :)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op maart 24, 2013, 20:25:36
Ik had ze even gelezen. Wanneer komt Anouk terug :)
... waarschijnlijk reist ze van Rotterdam naar Enschede, alwaar op 20 april een M&G zal plaatsinden. Daar in Enschede is ook W. uit Schijndel aanwezig, die Anouk op zijn weg terug mee zal nemen naar het Brabantse land. Ergens in April of Mei zal ik vervolgens van uit het Land van Maas en Waal ver richting het zuiden rijden, ver het Limboland in, t.b.v. wederom een M&G, waar ook ene W. uit Schijndel aanwezig zal zijn en, als er niets tussen komt, Anouk weer aan de rechtmatige eigenaar zal worden overgedragen!


Of de ontvoerder van Anouk, gaat haar morgen via de post retourneren ...


:D



Echt suf; eerst laat ik het album zelf bij Bas slingeren. Koop ik een nieuwe en verdwijnt die naar Rotjeknor :(.


:D.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

RoGEK

Citaat van: Eddye op maart 24, 2013, 20:25:36
Ik had ze even gelezen. Wanneer komt Anouk terug :)

Ik heb uit betrouwbare bron dat ze door Nederland toert op dit moment ;)  :sneaky2:
- Stereo: Marantz PM-11S1, Marantz SA-15S1, Marantz NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Audio Physic Celsius center II, XTZ SUB 12.17
- Woonkamer: Panasonic TX-55FZW835, Marantz NR1609, Boston A250, Boston A225C, Boston A25, Boston ASW250

RoGEK

Citaat van: Xander32 op maart 24, 2013, 20:33:56
bla bla bla....

Ergens in April of Mei zal ik vervolgens van uit het Land van Maas en Waal ver richting het zuiden rijden, ver het Limboland in, t.b.v. wederom een M&G, waar ook ene W. uit Schijndel aanwezig zal zijn en, als er niets tussen komt,

bla bla bla....


ohw, ver limboland in?? ik weet nog van niks ;)
- Stereo: Marantz PM-11S1, Marantz SA-15S1, Marantz NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Audio Physic Celsius center II, XTZ SUB 12.17
- Woonkamer: Panasonic TX-55FZW835, Marantz NR1609, Boston A250, Boston A225C, Boston A25, Boston ASW250

Xander32

Citaat van: RoGEK link=topic=100788.msg2388127#msg2388127  date=1364153884
ohw, ver limboland in?? ik weet nog van niks ;)
...  :D ... Allicht ome J.  ;).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

RoGEK

Citaat van: Xander32 op maart 24, 2013, 20:39:04
...  :D ... Allicht ome J.  ;).

Zegt me niet direct zo iets...
Mijn regio of nog verder zuidelijker?
- Stereo: Marantz PM-11S1, Marantz SA-15S1, Marantz NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Audio Physic Celsius center II, XTZ SUB 12.17
- Woonkamer: Panasonic TX-55FZW835, Marantz NR1609, Boston A250, Boston A225C, Boston A25, Boston ASW250

Xander32

Citaat van: RoGEK op maart 25, 2013, 07:35:43
Zegt me niet direct zo iets...
Mijn regio of nog verder zuidelijker?
J O E P   :)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

RoGEK

zit die ook in het zuiden des lands?

da wist ik nie ;)  :ph34r:

Mocht je het in je hoofd halen, hier staat de koffie gewoon klaar ;)
komende 2 weken heb ik zelfs door de week redelijk wat tijd :D
- Stereo: Marantz PM-11S1, Marantz SA-15S1, Marantz NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Audio Physic Celsius center II, XTZ SUB 12.17
- Woonkamer: Panasonic TX-55FZW835, Marantz NR1609, Boston A250, Boston A225C, Boston A25, Boston ASW250

Xander32

Citaat van: RoGEK op maart 25, 2013, 20:53:20
zit die ook in het zuiden des lands?

da wist ik nie ;)  :ph34r:

Mocht je het in je hoofd halen, hier staat de koffie gewoon klaar ;)
komende 2 weken heb ik zelfs door de week redelijk wat tijd :D
Zeer zeker ga ik in op jouw aanbod :thumbs-up:, maar dat zal niet in de komende maand(en) zijn; die staat al behoorlijk vol en ik dien ook enige tijd te reserveren voor thuisstudie om mijn huidige opleiding op een gewenste wijze af te sluiten. Maar ik verwacht dat deze hobby ook voor jou nog wel ff zal blijven; komt goed dus ;).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

RoGEK

Citaat van: Xander32 op maart 25, 2013, 21:00:58
Zeer zeker ga ik in op jouw aanbod :thumbs-up:, maar dat zal niet in de komende maand(en) zijn; die staat al behoorlijk vol en ik dien ook enige tijd te reserveren voor thuisstudie om mijn huidige opleiding op een gewenste wijze af te sluiten. Maar ik verwacht dat deze hobby ook voor jou nog wel ff zal blijven; komt goed dus ;).

komrt helemaal goed...
er is geen haast bij..
misschien tegen die tijd ook een premium amp ipv de range die ik nu heb..
- Stereo: Marantz PM-11S1, Marantz SA-15S1, Marantz NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Audio Physic Celsius center II, XTZ SUB 12.17
- Woonkamer: Panasonic TX-55FZW835, Marantz NR1609, Boston A250, Boston A225C, Boston A25, Boston ASW250

Xander32

Morgen op visite bij YamahaRXV aka Jan.
Ben heel erg benieuwd naar de persoon maar natuurlijk ook zijn Adam Pencills.


Tevens volg ik zijn ontwikkelingen betreft zijn MAC, hetgeen ook zeker mijn interesse heeft.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op april  4, 2013, 22:16:47
Morgen op visite bij YamahaRXV aka Jan.
Ben heel erg benieuwd naar de persoon maar natuurlijk ook zijn Adam Pencills.


Tevens volg ik zijn ontwikkelingen betreft zijn MAC, hetgeen ook zeker mijn interesse heeft.

:) Yep, wat betreft de Mac mini; daar heb ik vanavond weer een mooie klankmatige stap opwaarts mee behaald en ik ben zeer tevreden met het resultaat nu.
Ben nu nog even wat nummers in AIFF op de iTunes server aan het zetten voor morgen  ;)  Ben benieuwd hoe je e.e.a gaat ervaren hier Xander.
Voor nu zeg ik: tot morgen  :coffee:

Mvg.

Jan
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Eddye

Citaat van: Xander32 op april  4, 2013, 22:16:47
Morgen op visite bij YamahaRXV aka Jan.
Ben heel erg benieuwd naar de persoon maar natuurlijk ook zijn Adam Pencills.


Tevens volg ik zijn ontwikkelingen betreft zijn MAC, hetgeen ook zeker mijn interesse heeft.
Veel plezier, wie weet dat de Adam's ook erg je smaak zijn (ze stonden toch ook op je lijst).
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: YamahaRXV op april  5, 2013, 00:58:10
:) Yep, wat betreft de Mac mini; daar heb ik vanavond weer een mooie klankmatige stap opwaarts mee behaald en ik ben zeer tevreden met het resultaat nu.
Ben nu nog even wat nummers in AIFF op de iTunes server aan het zetten voor morgen  ;)  Ben benieuwd hoe je e.e.a gaat ervaren hier Xander.
Voor nu zeg ik: tot morgen  :coffee:

Mvg.

Jan
Citaat van: Eddye op april  5, 2013, 07:05:36
Veel plezier, wie weet dat de Adam's ook erg je smaak zijn (ze stonden toch ook op je lijst).
Mijn verwachting is dat ik een zeer afgewogen set zal aantreffen, vooral ook gezien de aandacht die Jan er aan besteedt. Voorts betreft het immer een kwestie van smaak, allicht ook die van mij, dat zal zich uitwijzen :).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: YamahaRXV op april  5, 2013, 00:58:10
:) Yep, wat betreft de Mac mini; daar heb ik vanavond weer een mooie klankmatige stap opwaarts mee behaald en ik ben zeer tevreden met het resultaat nu.
Ben nu nog even wat nummers in AIFF op de iTunes server aan het zetten voor morgen  ;)  Ben benieuwd hoe je e.e.a gaat ervaren hier Xander.
Voor nu zeg ik: tot morgen  :coffee:

Mvg.

Jan
Terug van een dagdeeltje Adam Pencils; erg fraai.
Zal straks wel een wat meer uitgebreid verslag typen, nu eerst een broodje schaap naar binnen werken  ;D.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Vanmiddag heb ik Xander32 op bezoek gehad voor de M&G die wij al enige tijd geleden hadden vastgezet op deze datum.
Buiten het feit dat zo,n M&G altijd leuk en gezellig is, was het voor Xander interessant om mijn setje te kunnen horen en dan met name de Adam Audio Pencil MK3.
Voor mij was het ook een mooie gelegenheid om eens te kijken welke persoon er schuil gaat achter de gebruikersnaam Xander32 en uiteraard ook wat ''onbekende'' oren objectief aan kunnen geven over de set zoals die hier speelt en waar ik zelf overigens nog zeer content mee ben.
Verder was ik eigenlijk ook wel stiekem benieuwd hoe Xander de Mac mini klankmatig zou ervaren en of hij de verschillen tussen de interne streamer van de Superuniti en de MM die ik hoor ook zou kunnen aangeven.
We hebben redelijk wat uiteenlopende muziek afgespeeld en de aftrap begon met een aantal nummers via de Mac mini. Later hebben we de switch gemaakt naar de interne streamer van de Superuniti en zijn we gestart met het laatst afgespeelde nummer op de Mac mini.

@Xander  Ik vond het een leuke en gezellige middag en hopelijk heb je het ook naar je zin gehad  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

#572
Citaat van: YamahaRXV op april  5, 2013, 18:34:20
Vanmiddag heb ik Xander32 op bezoek gehad voor de M&G die wij al enige tijd geleden hadden vastgezet op deze datum.
Buiten het feit dat zo,n M&G altijd leuk en gezellig is, was het voor Xander interessant om mijn setje te kunnen horen en dan met name de Adam Audio Pencil MK3.
Voor mij was het ook een mooie gelegenheid om eens te kijken welke persoon er schuil gaat achter de gebruikersnaam Xander32 en uiteraard ook wat ''onbekende'' oren objectief aan kunnen geven over de set zoals die hier speelt en waar ik zelf overigens nog zeer content mee ben.
Verder was ik eigenlijk ook wel stiekem benieuwd hoe Xander de Mac mini klankmatig zou ervaren en of hij de verschillen tussen de interne streamer van de Superuniti en de MM die ik hoor ook zou kunnen aangeven.
We hebben redelijk wat uiteenlopende muziek afgespeeld en de aftrap begon met een aantal nummers via de Mac mini. Later hebben we de switch gemaakt naar de interne streamer van de Superuniti en zijn we gestart met het laatst afgespeelde nummer op de Mac mini.

@Xander  Ik vond het een leuke en gezellige middag en hopelijk heb je het ook naar je zin gehad  ;)
Beste Jan, ik heb het zeer zeker naar mijn zin gehad;
nogmaals bedankt voor jouw gastvrijheid  :thumbs-up:.

Bezit jij overigens een eigen Showroomtopic, dan zet ik daar mijn verslagje straks wel neer?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

 ;D Mooi stukje timing Xander, twee reply,s die elkaar kruisen van personen die mekaar een paar uur geleden hebben gezien en gesproken  :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op april  5, 2013, 18:38:12
Beste Jan, ik heb het zeer zeker naar mijn zin gehad;
nogmaals bedankt voor jouw gastvrijheid  :thumbs-up:.

Bezit jij overigens een eigen Showroomtopic, dan zet ik daar mijn verslagje straks wel neer?

Fijn te horen en graag gedaan  ;)

Ik heb geen eigen showroomtopic (ik ''leen'' die van twani met zijn toestemming  :P) en daar mag je ook wel wat plaatsen hoor  ;)

Groet,

Jan
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8