Het Linn topic

Gestart door royal d, september 16, 2012, 01:12:02

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

advr

Citaat van: Joris1971 op februari 28, 2015, 16:21:08
Las zojuist op he Linn forum dat Qobuz geimplenteert gaat worden in Kazoo.

Dat is mooi!! ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Kerkhoffd

Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

newday

Citaat van: Joris1971 op februari 28, 2015, 16:21:08
Las zojuist op he Linn forum dat Qobuz geimplenteert gaat worden in Kazoo.
Heb je daar een linkje van, ik kan het niet vinden.
Zou wel een mooie optie zijn.

Joris1971

Citaat van: newday op februari 28, 2015, 16:48:14
Heb je daar een linkje van, ik kan het niet vinden.
Zou wel een mooie optie zijn.

We're looking forward to a, hopefully, successful Qobuz integration as well as a number of other features we're working on.

Speak soon,

So to all Qobuz fans, lets keep our fingers crossed

http://forums.linn.co.uk/bb/showthread.php?tid=17757&page=7

Kjelt

er staan de laatste tijd opeens behoorlijk veel Linn streamers in de marksektie te koop, is er iets nieuws op de markt verschenen ?

newday

Citaat van: Joris1971 op februari 28, 2015, 17:03:39
We're looking forward to a, hopefully, successful Qobuz integration as well as a number of other features we're working on.

Speak soon,

So to all Qobuz fans, lets keep our fingers crossed

http://forums.linn.co.uk/bb/showthread.php?tid=17757&page=7
Dank je [emoji122]

newday

Citaat van: Kjelt op februari 28, 2015, 17:11:36
er staan de laatste tijd opeens behoorlijk veel Linn streamers in de marksektie te koop, is er iets nieuws op de markt verschenen ?
Nee, behalve Exakt maar dat is alweer even geleden.

Joris1971

Citaat van: Kjelt op februari 28, 2015, 17:11:36
er staan de laatste tijd opeens behoorlijk veel Linn streamers in de marksektie te koop, is er iets nieuws op de markt verschenen ?

Behoorlijk veel? Dat valt toch wel mee..
Naar mijn weten niks nieuws gekomen

gast2018

Citaat van: advr op februari 28, 2015, 16:29:25
Dat is mooi!! ;D

dat is zeker mooi. Ik heb Tidal en Qobuz (via gemodde Sonos) als het zover is ga ik dat eens goed vergelijken. Nu is het zo dat ik vind dat qobuz beter klinkt, weliswaar spdif op de Linn. Maar dan kan ik het mooi vergelijken 1 op 1. Ga ik zeker doen. ;D O0

advr

Citaat van: ergé op februari 28, 2015, 18:42:19
dat is zeker mooi. Ik heb Tidal en Qobuz (via gemodde Sonos) als het zover is ga ik dat eens goed vergelijken. Nu is het zo dat ik vind dat qobuz beter klinkt, weliswaar spdif op de Linn. Maar dan kan ik het mooi vergelijken 1 op 1. Ga ik zeker doen. ;D O0
Benieuwd naar het resultaat. Misschien ga ik dan toch nog eens aan de live stream [emoji2]
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

newday

#1510
Citaat van: Kjelt op februari 28, 2015, 17:11:36
er staan de laatste tijd opeens behoorlijk veel Linn streamers in de marksektie te koop, is er iets nieuws op de markt verschenen ?

Heb je een glazen bol?  ;D

Ja, nu wel dus, nieuwe DS spelers aangekondigd, Klimax DS, Akurate DS, Majik DS and Majik DSM:
http://forums.linn.co.uk/bb/showthread.php?tid=29662

en hier:
http://forums.linn.co.uk/bb/showthread.php?tid=29655

Staaled

En het klinkt nu al zo fijn. :music:

De board upgrade is ook weer beschikbaar. :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

advr

Jammer dat er nooit een Acurate DS-i /DSM is gekomen....
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Joris1971

Citaat van: advr op maart  5, 2015, 08:48:45
Jammer dat er nooit een Acurate DS-i /DSM is gekomen....

Die is er wel, alleen dan niet zoals de Majik DSM, de Akurate DSM heeft een eindversterker nodig... dat is inderdaad wel jammer dat ze niet zoals bij de Majik het als one box solution hebben gemaakt

advr

Heb al jaren een DS-i naast mijn buizenampje en het klinkt gewoon heerlijk. Volgens mij ook door een gebrek aan interlinks en de directe koppelingen. Ik had gehoopt dat er ooit een Accurate DS-i zou komen maar daar zullen ze wel te weinig aan verdienen denk ik. :-)
Ik wil ook niet meer apparaten dan nu en het Exact verhaal vind ik gewoon te duur en tevens moet mijn LP12 signaal digitaal worden en daar gaat het toch echt mank hoe goed de DAC's van Linn ook zijn, het blijft digitaal.  :withstupid: :xmas:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

scrutinizer

#1515
Citaat van: advr op maart  5, 2015, 10:06:06
Heb al jaren een DS-i naast mijn buizenampje en het klinkt gewoon heerlijk. Volgens mij ook door een gebrek aan interlinks en de directe koppelingen. Ik had gehoopt dat er ooit een Accurate DS-i zou komen maar daar zullen ze wel te weinig aan verdienen denk ik. :-)
Ik wil ook niet meer apparaten dan nu en het Exact verhaal vind ik gewoon te duur en tevens moet mijn LP12 signaal digitaal worden en daar gaat het toch echt mank hoe goed de DAC's van Linn ook zijn, het blijft digitaal.  :withstupid: :xmas:

;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Rudi64

Citaat van: newday op maart  4, 2015, 20:19:51
Heb je een glazen bol?  ;D

Ja, nu wel dus, nieuwe DS spelers aangekondigd, Klimax DS, Akurate DS, Majik DS and Majik DSM:
http://forums.linn.co.uk/bb/showthread.php?tid=29662

en hier:
http://forums.linn.co.uk/bb/showthread.php?tid=29655

Ben eens benieuwd hoe de nieuwe Majik DS en Majik DSM geluidsmatig zich zal verhouden t.o.v de
"oude"Akurate DS...stapje dichter gekomen?
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

mradem

En ook de vergelijking van de nieuwe Majik dsm tov de huidige.

Achiel

Blijf lekker bij mijn "oude" majik dsm, ben er stiktevreden mee. Als het goed is komt er een liefhebber van de week om mijn Wakonda en 2 LK100's die nog op zolder stonden. Blij dat het eindelijk eens verkocht is aan een enthousiasteling.
Linn Majik DSM, Klipsch Cornwall III,  Linn Akurate 2200 dynamik, VPI Scoutmaster/Grado, JL E-112. Onderweg: HiBY R5 II + Grado GW100X

eddy135

Citaat van: Staaled op maart  4, 2015, 22:43:07
De board upgrade is ook weer beschikbaar. :thumbs-up:

Ik ben er klaar voor!  ;) :worship:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Joris1971

Citaat van: Staaled op maart  4, 2015, 22:43:07


De board upgrade is ook weer beschikbaar. :thumbs-up:

Wat bedoel je met de board upgrade?

Staaled

Renew optie, al laat ik deze gezien de voorlopige berichten aan mij voorbij gaan.
Analoog uit is het mij de investering niet waard.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Kerkhoffd

Ik wacht eerst maar eens af wat de kosten zijn en weeg die af tegen de winst die er te behalen valt in geluidskwaliteit. Als de DS een digitale uitgang krijgt is het eventueel ook van meerwaarde voor mij.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

garmtz

Citaat van: Kerkhoffd op maart  8, 2015, 21:42:22
Ik wacht eerst maar eens af wat de kosten zijn en weeg die af tegen de winst die er te behalen valt in geluidskwaliteit. Als de DS een digitale uitgang krijgt is het eventueel ook van meerwaarde voor mij.

Wat bedoel je? Je huidige DS/1 heeft dat toch ook al?

Kerkhoffd

Je hebt helemaal gelijk Garmt. Ik overweeg om - wanneer budget weer toelaat - voor de versterking te gaan luisteren naar de Devialet 200. Omdat ik de Akurate pas net heb wil ik er eigenlijk ook geen afscheid van nemen en dan zou die als bron dienst kunnen gaan doen. Kan ik gewoon via UPnP muziek blijven streamen. Maar dat kan ik met mijn huidige DS/1 dus ook al (wel een dure oplossing).
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio