De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

celerontje

Waarom heb je voor een SMS-1 gekozen en niet voor een Anti-Mode, bv.?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

De mogelijkheid om zelf zaken in te stellen.

De AM is op 2 knoppen drukken en klaar, geen inregeling mogelijk. Daarnaast geeft de SMS grafisch weer wat gedaan is.
De SMS biedt ook de mogelijkheid speakers af te stellen. Op de Classe kan ik per speaker correcties toepassen, een AM helpt me daarin niet.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

riwi

#4428
Citaat van: riwi op juni  8, 2010, 18:33:46
Gaan we nu de retour policy van de shop testen.  :-\

Vanmorgen een RMA formulier gekregen en ingevuld. Hij gaat in dezelfde envelop naar een retour adres in Nederland. Ze sturen de 'dunnere' batterij op en storten het verschil terug op mijn rekening (paypal+CC ik weet niet hoe dat werkt met tegoeden).
Erg soepel tot nu dus.  :)

Kjelt

Ik heb er zelf verleden jaar een accu voor mijn PDA gekocht. Het origineel was 1100mAh, toen had ik ook de keuze tussen een 1100mAh, een enhanced 1400mAh waarbij stond dat deze 1:1 size was met de originele batterij en een large 2000mAh waarbij stond aangegeven dat deze wat dikker was dan het origineel. Dus ik vind het vreemd dat ze dit bij jouw accu er niet bij hebben vermeld. Ik heb trouwens voor de 1400mAh gekozen want ik houd niet van dikmakers op mijn portable apparatuur  :D

blue-eyes

Batterij hier ook binnen. Staat nu op te laden.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

HTip

Dus ook ongeveer even snel gegaan.

Jammer voor riwi dat de batterij niet meteen bruikbaar is, maar het lijkt erop dat het met de service ook goed zit.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

jaco

Citaat van: riwi op juni  9, 2010, 15:31:17
Ze sturen de 'dunnere' batterij op en storten het verschil terug op mijn rekening (paypal+CC ik weet niet hoe dat werkt met tegoeden).
Paypal is gewoon een bank rekening waar geld op kan staan.
Je krijgt daar een tegoed, en dat kun je naar je bank rekening overboeken, of laten staan tot de volgende betaling waarbij eerst je tegoed opgemaakt wordt, en daarna verder je bank rekening of je credit kaart gebruikt wordt.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

blue-eyes

Frank komt morgenvroeg langs om de TV te calibreren. Ik heb net alle instellingen gereset, de TV staat nu op de standaard, af fabriek instellingen.

Ben benieuwd.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

En Frank is zojuist vertrokken. Veel gesproken, admintalk en tv talk. Over het eerste kan ik goed meekomen, over beeld moet ik echt alles nog leren. Ik heb me nooit gefocusd op het beeld, dat was echt een bijzaak.

Ik had me voorgenomen pas wat aan het beeld te doen nadat de bron in orde was. En dat was nu zover. Ik heb nog wel zoveel verstand van beeld dat ik wel kon zien dat bijv. blauw te sterk aanwezig was, dat kwam in de meting ook duidelijk naar voren.
Frank heeft even lekker lopen te "zweten", ik had natuurlijk net dat ene model dat lastig is :D
Maar complimenten aan Frank. Zonder verstand van zaken te hebben is duidelijk te zien dat het een verbetering is.
Nu maar eens rustig afwegingen gaan maken waarin dat dan zit, daar nemen we wat tijd voor.

Maar eerst een weekje weg.
De fietsdragers zojuist op de bagaekar bevestigd en getest. De fietskar past in de bagagewagen, dus de kar gaat mee!
Een midweekje naar centerparks met de 2 kleinen.


Frank (en Annewiek!) dank!

p.s. Ik stuur je een reminder voor iets :D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Snowmaster

#4435
Annewiek bedankt ????
Hadden jullie een adminkransje  :P ?
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

blue-eyes

Is het zo raar dat zijn vrouw af en toe met hem meekomt? Ik ken Annewiek al jaren. Altijd leuk als ze mee komt.

Adminkransje? Tja, als jij 2 admins bij elkaar zo noemt ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Snowmaster

Citaat van: Blue-Eyes op juni 13, 2010, 13:08:13
Is het zo raar dat zijn vrouw af en toe met hem meekomt? Ik ken Annewiek al jaren. Altijd leuk als ze mee komt.

Adminkransje? Tja, als jij 2 admins bij elkaar zo noemt ;)

Gewoon een beetje gekkigheid, joh.  Natuurlijk is zoiets leuk.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

HTip

Gefeliciteerd met je nieuwe beeld. Heb je weer iets om op te focussen ;)

Fijne vakantie. Weer ziet er goed uit.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

riwi

Altijd goed zo'n calibratie : weet je tenminste dat je het beste eruit hebt gehaald.
Wat voor TV had je ook al weer? Een Sony 46" toch? Of had je al weer gewisseld?

blue-eyes

52" Sony LCD.

Het kleurgebruik valt me erg op. De kleuren zijn natuurlijker. Minder nadrukkelijk zoals de Sony LCD's dat erg doen. Cartoon achtige is weg.
Het is net of het gemakkelijker is verschillende soorten tinten van een kleur te onderscheiden.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

We genieten nog steeds erg van de gecalibreerde TV, ook mijn vriendin was het opgevallen, veel scherpe aftekening, meer 3D waren haar woorden.
Goede investering geweest derhalve.

Waar ik nog steeds geen tijd voor heb gevonden is het programmeren van de Pronto. Ik heb met al dat voetbal, en straks de Tour de France echt geen tijd.
En op het werk..... IK heb al twee jaar lang voor bijna 3 FTE aan werk, en dat veranderd niet. Ik sta rond 5:30 op, kom meestal rond 18:00 uur thuis. Dan heb ik er geen zin meer in. Eerst de gemiste wedstrijden inhalen, etc.
O ja, en het gezin schijnt af en toe ook aandacht nodig te hebben, dus gisteren een tuinhuis gebouwd, als speelhok voor de kids.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Met een beetje geluk heb ik vandaag of morgen weer RVS onderdelen ontvangen van TNT voor een extra level op mijn BE rackie. Dit omde Oppo een plekje te kunnen geven. Ik overweeg nog een level voor de Velodyne SMS-1.

@Raymen: nu alvast bedankt ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Teejoo

Citaat van: Blue-Eyes op juli  6, 2010, 12:00:53
Met een beetje geluk heb ik vandaag of morgen weer RVS onderdelen ontvangen van TNT voor een extra level op mijn BE rackie. Dit omde Oppo een plekje te kunnen geven. Ik overweeg nog een level voor de Velodyne SMS-1.

@Raymen: nu alvast bedankt ;)
Foto!

blue-eyes

Jullie weten dat ik geen foto's meer plaats . . . .
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Joris1971

Citaat van: Blue-Eyes op juli  6, 2010, 12:49:44
Jullie weten dat ik geen foto's meer plaats . . . .

uh nee (ik niet tenmimnste) waarom is dat?

Kjelt

Citaat van: Blue-Eyes op juli  6, 2010, 12:49:44
Jullie weten dat ik geen foto's meer plaats . . . .
en je weet dat een groot deel van het ht publiek niet goed leest  :D

blue-eyes

Citaat van: Joris1971 op juli  6, 2010, 13:04:08
uh nee (ik niet tenmimnste) waarom is dat?

Daar ga ik niet meer op in.
Het is niet omdat ik dat niet wil maar omdat ik mij gedwongen voel door gedrag van een aantal forumleden over mijn rack.



Ik heb nog steeds geen tijd gevonden voor de Pronto. Zoals het er nu naar uitziet ben ik vanaf 22 juli zonder opdracht, dat geeft zeeen van tijd, temeer dat ik in de eerste week van Augustus op vakantie ga, en in die anderhalve week daarvoor echt geen nieuwe opdracht ga krijgen :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Workaholic

Citaat van: Blue-Eyes op juli  6, 2010, 15:13:59
Daar ga ik niet meer op in.
Het is niet omdat ik dat niet wil maar omdat ik mij gedwongen voel door gedrag van een aantal forumleden over mijn rack.



Ik heb nog steeds geen tijd gevonden voor de Pronto. Zoals het er nu naar uitziet ben ik vanaf 22 juli zonder opdracht, dat geeft zeeen van tijd, temeer dat ik in de eerste week van Augustus op vakantie ga, en in die anderhalve week daarvoor echt geen nieuwe opdracht ga krijgen :D

Komt er ruimte bij de politie ja? :P Misschien toch maar is een belletje doen volgende week ;-)
Classé Audio | Pioneer | B&W | AudioQuest | MJ Acoustics

blue-eyes

Als je ITIL Service Manager bent, voorzien van MCSE technisch nivo tegen een uurtarief van 60 euro maak je een kans :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey