De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

R

Gelukkig is alles binnen!! Alles ziet er gelukkig goed uit dus.

JeKa

Citaat van: Blue-Eyes op februari 19, 2008, 23:05:08
Update:

ik ben net thuis van een etentje met wat Hewled Packerd mensen (baan aangeboden gekregen ;D, vriendelijk bedankt, de ICT wereld staat op zijn kop, ze bieden elkaar kapot!), staat er een PRE in de gang!
Dus het is binnen! Uiteraard al uitgepakt (nog geen foto's) en op het meubel geplaatst. Morgen aansluiten, eerst even acclimatiseren.
heerlijk, dus alles is binnen!

PS; HP= Hewlett Packard. Zal je toekomstig werkgever leuk vinden :P

blue-eyes

Gelukkig voor mij ga ik daar niet werken, maar het eten was lekker ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

JeKa

Citaat van: Blue-Eyes op februari 19, 2008, 23:14:58
Gelukkig voor mij ga ik daar niet werken, maar het eten was lekker ;D

Toch lekker, met volle maag en een veer in je reet weer naar huis, staat er ook nog eens een verassing in de gang ;D

blue-eyes

#1554
Net vorige week 700 euro salarisverhoging bedongen, biedt HP wederom 700 euro meer......
De markt wordt gek.... dat gaat niet goedkomen zo.

Ik heb mijn visitekaarte gegeven, en gevraagd of ze over 2 jaar terug willen komen, dan moet ik nieuwe leasebak, en wij hebben nogal een slechte leaseregeling ;D Wil graag dezelfde wagen terug, maar dat is nu bij lange na niet mogelijk. Of je moet verkassen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

JeKa

Citaat van: Blue-Eyes op februari 19, 2008, 23:21:15
Net vorige week 700 euro salarisverhoging bedongen, biedt HP wederom 700 euro meer......
De markt wordt gek.... dat gaat niet goedkomen zo.

Ik heb mijn visitekaarte gegeven, en gevraagd of ze over 2 jaar terug willen komen, dan moet ik nieuwe leasebak, en wij hebben nogal een slechte leaseregeling ;D Wil graag dezelfde wagen terug, maar dat is nu bij lange na niet mogelijk. Of je moet verkassen ;)

Heerlijk om in zo'n positie te zitten, want dat zijn geen kleine bedragen zeg!

blue-eyes

Wat ik al zei, belachelijk. Heeft te maken met de vele opdrachten welke ze niet in kunnen vullen, vaak opdrachten voor een jaar. Zoek een projectmanager biedt een goed salaris, vang zelf 100-125 euro per uur en zeg na een jaar het contract op, of indien een nieuwe opdracht verleng het contract....

Ik heb nu een vast contract, en heb het naar mijn zin. Heb een goed inkomen, heb een goede relatie met werkgever en mag erg veel en krijg erg veel. Boven een minimum is er meer dan geld alleen.
Zodra je meer binnen krijgt dan noodzakelijk voor levensbehoefte, wat luxe en sparen wordt geld minder belangrijk.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

JeKa

Citaat van: Blue-Eyes op februari 19, 2008, 23:28:06
Wat ik al zei, belachelijk. Heeft te maken met de vele opdrachten welke ze niet in kunnen vullen, vaak opdrachten voor een jaar. Zoek een projectmanager biedt een goed salaris, vang zelf 100-125 euro per uur en zeg na een jaar het contract op, of indien een nieuwe opdracht verleng het contract....

Ik heb nu een vast contract, en heb het naar mijn zin. Heb een goed inkomen, heb een goede relatie met werkgever en mag erg veel en krijg erg veel. Boven een minimum is er meer dan geld alleen.
Zodra je meer binnen krijgt dan noodzakelijk voor levensbehoefte, wat luxe en sparen wordt geld minder belangrijk.

Dat ben ik echt met je eens. Werk kan goed betalen, maar met tegenzin werken is verschrikkelijk. Ik zal je dan ook zeker niet voor gek verklaren dat je het hebt afgewezen.

JCL

Citaat van: Blue-Eyes op februari 19, 2008, 23:05:08
Update:

ik ben net thuis van een etentje met wat Hewlett Packard mensen (baan aangeboden gekregen ;D, vriendelijk bedankt, de ICT wereld staat op zijn kop, ze bieden elkaar kapot!), staat er een PRE in de gang!
Dus het is binnen! Uiteraard al uitgepakt (nog geen foto's) en op het meubel geplaatst. Morgen aansluiten, eerst even acclimatiseren.

Haha, klinkt intressant allemaal! Zitten ze eigelijk nog in Utrecht? Of zijn ze al weg uit Papendorp? Denk overgens niet dat ze je daar hebben laten eten, zal wel in een mooi restaurandje zijn geweest ;)

Durk

dus we zitten weer in de vette jaren in de ICT.. misschien moet ik ook maar eens overstappen.
Er is al jaren krapte in de accountancy, maar helaas vertaalt dat zich niet 123 in hele dikke salarissen.

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

WickedGame

Grote probleem wat je heden ten dagen merkt is dat er weinig hoog opgeleid en gekwalificeerd personeel te krijgen is. Bedrijven proberen om die reden mensen te lokken met hoge salarissen, lease auto's etc. Je merkt ook dat deze tendens zich door gaat zetten aangezien het aantal hoog opgeleide afstudeerders ook met de jaren daalt. Daarnaast lijkt ook het niveau van de afstudeerders af te nemen.

Dat niveau is overigens meer van horen zeggen bij andere bedrijven waar ik ingehuurd ben of waar ik een intake heb gedaan. Zelf ben ik ook nog jong, maar als je dan hoort van bedrijven dat ik meer gekwalificeerd ben dan de huidige schoolverlater schrik ik daar toch wel van. Het is om die reden niet meer dan logisch dat goed personeel in het bedrijf gehouden moet worden. Dus bedrijf smijten met flinke salarissen en leaseauto's.

Overigens maar on-topic:

Al de SSP-300 aangesloten of is die nog aan het bijkomen van zijn reis uit duitsland. Al met al zou ik wel een keer willen horen hoe de set draait in referentie met wat ik gewend ben thuis.

qinq

#1561
Er staat trouwens wel een paar piano zwarte TIK 6's te koop op hifi.nl. Misschien iets voor jou?

EDIT:
Overigens ook de TIK10, maar daar staat de kleur niet bij.

blue-eyes

#1562
@Wicked: je weet me te wonen ;) . De SSP is nog niet aangesloten, dat hoop ik vanavond te doen.

@qinq: de Tik6 wil ik niet hebben omdat ik eerder al de Tik10 gehad heb (ergo, 8 paar ;D). Dan valt de Tik6 toch wel wat tegen. En, ik heb nu bijna ultieme synergie en gelijkheid in mijn set, gelijke speakers rondom. Dat is een enorme soundbubble welke je wegdoet door verschillende speakers te gaan gebruiken als rears en fronts.
Ik ga altijd tot het uiterste: gelijke versterking, gelijke bekabeling en gelijke speakers.

Liever wat mindere speakers die gelijk zijn dan verschillende speakers welke beter zijn! Tenminste, als je HT en stereo belangrijk vind. 80% stereo wordt het een ander verhaal.

Maar, dank voor het meedenken. Overigens vind ik dat setje fors aan de prijs. Vorig jaar gingen de Tik10's al voor 1700 euro de deur uit. Dan kan je geen 1750 vragen voor een Tik6.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: JCL op februari 20, 2008, 12:33:19
Haha, klinkt intressant allemaal! Zitten ze eigelijk nog in Utrecht? Of zijn ze al weg uit Papendorp? Denk overgens niet dat ze je daar hebben laten eten, zal wel in een mooi restaurandje zijn geweest ;)
Het pand in Utrecht was van origine van Compaq, tja. Driemaal raden welk pand na de overname weg wordt gedaan ;D
Ze zitten dus nu in Amstelveen, hebben nog wel een klein kantoor in Utrecht dacht ik.

Het etentje was simpel, maar lekker. In een heel gewone restaurant in Apeldoorn, 300 meter van mijn huidige werkplek ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

JCL

Citaat van: Durk op februari 20, 2008, 13:35:57
dus we zitten weer in de vette jaren in de ICT.. misschien moet ik ook maar eens overstappen.
Er is al jaren krapte in de accountancy, maar helaas vertaalt dat zich niet 123 in hele dikke salarissen.



Accountancy heeft ook de naam tegen. Salaris is goed, vooral start. Maar de dagen die je er voor moet werken schrikken veel mensen af. Los van of het echt zo hard werken is, als je tegen een controler zegt "was je nu maar accountant geworden" komen er meestal wel wat schrikverhalen naar boven.

Grindtegel

al da geleuter over banen...

foto's is wat we willen!!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

hifi | Roderick


WickedGame

Citaat van: Grindtegel op februari 20, 2008, 17:18:31
al da geleuter over banen...

foto's is wat we willen!!

Ach ja je moet werken voor je set he  ;D

FFF

Citaat van: Grindtegel op februari 20, 2008, 17:18:31
al da geleuter over banen...

foto's is wat we willen!!

Eeens  ;)

Ik ben ook heel erg benieuwd naar een soort van recentie tussen de Classe set, de Tag + ML set en de Tag + Tag set.  O0

Ik overweeg ook naar Classé te gaan (Delta geintegreerde amp + CD 100)

blue-eyes

De CAP-2100? Ik zal even met iemand overleggen of ik een PM kan forwarden ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

FFF

#1570
Citaat van: Blue-Eyes op februari 20, 2008, 18:27:13
De CAP-2100? Ik zal even met iemand overleggen of ik een PM kan forwarden ;)
Jep  8)

Als je interessante info heb of er 1 te koop weet geef even een gil :)
Ik baal een beetje dat ik die set laatst niet heb gekocht.

Op audio markt staat die cd 100 voor 1500,- Lijkt me een koopje, alleen het is dik 600-700 km rijden en durf hem niet te laten versturen...

blue-eyes

De CDP100 van 1500 euro is al lang verkocht, ik heb contact met de beste man gehad.


Citaat
Nein...außerdem ist der verkauft


Mit freundlichen Grüßen / best regards,

Thomas Dressel
Handelsfachwirt

Schlegelmilch GmbH
Philipp-Reis-Str. 2
D-97437 Haßfurt
Tel : +49 (0)9521 / 94880
Fax : +49 (0)9521 / 948833
Mail: [email protected]


Geschäftsführer:
Marianne Schlegelmilch, Michael Schlegelmilch, Marco Schlegelmilch
Handelsregisternummer: HRB 4341, Registergericht Bamberg
Ust-Id-Nr.: DE 214492027

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: Grindtegel op februari 20, 2008, 17:18:31
al da geleuter over banen...

foto's is wat we willen!!

Ok ok...

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

FFF

Citaat van: Blue-Eyes op februari 20, 2008, 18:41:59
De CDP100 van 1500 euro is al lang verkocht, ik heb contact met de beste man gehad.

Dat dacht ik al, daarom poste ik het.

Hij staat er al een tijdje, en voor die prijs...

Kon me ook niet voorstellen dat jij hem niet opgemerkt had.  ;D

Audiofiel

Die speler was al binnen 1 uur weg. ;)


@BE: grappig, die microfoon is dezelfde als bij mijn SSP-75. 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.