2009 !

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 1, 2009, 00:40:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.A.F._Doorhof

Namens Frank, Annewiek en Brian Doorhof de beste wensen en gezondheid toegewenst voor 2009.
Dat het een warm en gelukkig jaar mag worden voor alle klanten en niet klanten van ons.
Maak er wat moois van.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

KeGeL

 :thumbs-up: bedankt en ik wens iedereen op dit forum het allerbeste voor 2009  :thumbs-up:

zo en nu weer aan het werk!  :( :( :( :( :(
Onkyo TX-RZ710 Onkyo BD-SP807 Canton Karat M80DC  CM7DC  M10DC  REL Stampede HTPC Logitech Harmony One Panasonic TX-P42G20

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

ajblancke

ik en mijn fam. ( wat er van over is ) sorry , hebben een schit jaat achter de rug

mag 2009 geluk brengen , ook voor jullie

gr. ton

J.A.F._Doorhof

zelfde geldt voor ons een jaar met de diepste dalen die ik me kan herrineren maar ook met enorme pieken daar houden we ons maar aan vast.
We hebben een zeer kleine familie van 5 man nu en juist dan mis je de geliefde op dit soort dagen een gemengd gevoel dus vandaar een eigen topic.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ajbeefde

Frank en natuurlijk alle forumleden,

de beste wensen voor 2009!

mvg, Fred
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

luistervinkje

Van uit Friesland ook allemaal de beste wensen voor 2009.

Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

advr


Vanuit de hoofdstad van Noord Brabant :sigh: wens ik iedereen een gelukkig en gezond 2009 :)

Dat we met z'n allen gaan genieten van muziek, beeld en van elkaar!!

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

Citaat van: advr op januari  1, 2009, 10:39:25
Vanuit de hoofdstad van Noord Brabant :sigh: wens ik iedereen een gelukkig en gezond 2009 :)


Ik sluit me hier helemaal bij aan..Eengeweldig en gezond 2009

advr

Citaat van: denoontje op januari  1, 2009, 10:42:52
Ik sluit me hier helemaal bij aan..Eengeweldig en gezond 2009

mooi zo, hoe meer wensen hoe beter O0
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Wild_Willy

Allemaal de allerbeste wensen en dat 2009 maar een prachtig jaar mag worden!!

Gr,
Wild_Willy
Denon AVR-4311
Dune HD Max
B&W N802 front's
B&W N803 rears
QED - Silver Anniversary speakerkabels, HDMI kabels, Sub kabel en Optical kabel
Pioneer KRP-500M

Kjelt

En ook van mij voor iedereen de allerbeste wensen voor het komende jaar.

danielo

Hai,

Beste wensen allemaal en vooral een goeie gezondheid gewenst, Dit jaar voor het eerst echt problemen met mijn eigen gezondheid en de rest van de fam. wordt ook een dagje ouder. Deze morgen moesten er zo'n kleine 20 a 30 pillen geslikt worden door de verschillende fam leden en dat is wel eens anders geweest :).

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Sol

Omdat je het maar niet vaak genoeg kunt zeggen:

Allen een gelukkig en voorspoedig 2009, en dat het meer geluk mag brengen dan 2008 ( voor degenen die zich ook in dat profiel herkennen ;) ).
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

troje


Staaled

Aan een ieder een jaar vol muziek ,film en mooie momenten gewenst. :smile:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

HTip

In alle opzichten een heel goed 2009!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Peter O

Het allerbeste voor iedereen in het nieuwe jaar!

Groet, Peter

DVDGuy

Alle medeforummers een Gelukkig en Gezond 2009
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Kwabbernoot

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Groeten...

neptune

Gelukkig nieuwjaar voor iedereen toegewenst!
zet hier iets neer

Starred


kippekop

Een goed, gezond en gelukkig 2009 aan alle forumleden gewenst!
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Snel beantwoorden

Waarschuwing: er is al ten minste 60 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Naam:
E-mail:
Verificatie:
Please leave this box empty:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan

Typ de afgebeelde letters over:
sneltoetsen: gebruik alt+s om te verzenden/posten, of alt+p om te bekijken