aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

genesis

#13550
Citaat van: Kerkhoffd op juni 24, 2017, 00:30:28
@Maz. Wat je omschrijft met betrekking tot het remgedrag van je Mercedes, klinkt als 'fading'. Normaal bij normale remmen. Als ik me niet vergis zijn enkel keramische remmen redelijk of zelfs geheel fading-vrij.

Klopt ook die gaan op een gegeven moment toch faden en ook eraan.

Maar ze zijn wel in het kwadraat beter dan conventionele schijven. (En duurder)

Genesis
Carpe Diem

Mr.M



Citaat van: twani op juni 23, 2017, 12:21:17
Je mist compleet de essentie van mijn eerdere betoog over de remmen van je Mercedes. 

Jíj vond 'm k*t remmen, niet ik :)   

Enfin, ik merk dat wat meer zinnige info over de remmetjes van de Benz nutteloos is hier.  Het is mij om het even.....

Vergeleken met de 911 4s Porsche van de buurman vond/vindt ik mijn Benzje idd "vrouwelijk geslachtsdeel" remmen bij excessief rem gedrag..  ;) .


Voor een ander zou de Benz waarschijnlijk heel goed remmen , maar voor een Porsche rijder niet.zoals mijn buurman het berwoordde. ;).



Citaat van: pameijer op juni 23, 2017, 18:22:49
Als je niet helemaal begrepen wordt hoef je je niet meteen onbegrepen te voelen. Je kunt het ook even verduidelijken  :pompom:

:).
Citaat van: genesis op juni 23, 2017, 23:42:02
Je hebt gelijk Twani, je bent omringt door 'idioten'! :D

Genesis :angel:
Lol. Zal wel meevallen. Belgen zijn gewoon slimmer . :) lol.
Citaat van: Kerkhoffd op juni 24, 2017, 00:30:28
@Maz. Wat je omschrijft met betrekking tot het remgedrag van je Mercedes, klinkt als 'fading'. Normaal bij normale remmen. Als ik me niet vergis zijn enkel keramische remmen redelijk of zelfs geheel fading-vrij.
Dat is idd een mooie term "Fading" dat is exact wat ik ervaar als ik de remmen "overmatig"/"sportief"  belast. Dan is die niet meer zo Direct.
Dat was met mijn oude Clk ook zo , veel erger zelfs,  alleen had verwacht dat dat bij een SL500 niet voor zou komen  gezien het een "sportwagen" is.

Ik heb een beetje de fora doorgelezen van Benz en mijn ervaring blijkt te kloppen.Dat de sportief rijders de  remschijven en klauwen vervangen door een Groter AMG versie.


Ik vraag me af of een Sport remblok alleen zal grote verschil maken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

genesis

Nee! Je hebt meer oppervlak nodig, begin eens met 6 of 8 zuigerremklauwen en grotere schijven met meer dikte.

Genesis
Carpe Diem

Mr.M

#13553
Ik zal eens vragen wat zoiets zou kosten . Ben benieuwd.
**UNDER CONSTRUCTION**

twani

Citaat van: genesis op juni 23, 2017, 23:42:02
Je hebt gelijk Twani, je bent omringt door 'idioten'! :D

Genesis :angel:

Já, en 't ligt zéker niet aan mij :D

twani


Mr.M

#13556
Citaat van: twani op juni 24, 2017, 08:00:52
Já, en 't ligt zéker niet aan mij :D

aan een belg kan het NOOIT liggen. dat weten wij Hollanders al te goed. lol.


Ondertussen gaat de GTST van een bekende Ex forumgenoot gewoon door maar dan bij de buren. lol

kreeg net een deze  link doorgestuurd door een forumgenoot met de mededeling MAZ , wordt over je geroddeld bij de buren. lol

https://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=42288.0


Ik ben ook altijd de zwarte schaapie. Doe ik lekker me ding op me Thuis basis HTforum ,wordt ik alsnog  ergens anders zwartgemaakt. lol hahahahah

Kan er om lachen, ben bekender dan ik dacht. hahahah
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Ondertussen zijn de grote dozen uitgepakt en zijn spelend in huizen maz. :headbanging: :headbanging: :headbanging:


Ik denk dat ik hiermee de plafond heb geraakt van wat haalbaar is uit de high end audio walhalla ongeacht de prijs.   oww wat is dit mooi. :tongue2: :tongue2: :tongue2:

Jammer dat ik "nog "geen fotos mag plaatsen  hiervan want dit is zoooo mooiiiii en zeldzaam, in NL is dit in ieder geval de ENIGE exemplaar . Scruut en thanathos hebben het gezien en de reacties .waren:  :worship: :worship: :worship: :worship:.  Op dit gebied is de hemel bereik denk ik.
**UNDER CONSTRUCTION**

Rielplayer

Wat is die Joris toch een ei zeg om dat zo te doen. Die gast moeten ze echt een spiegel voorhouden. Lekker doorgaan Maz!
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

chansig

Je naam wordt niet genoemd toch ? Of is het de aanname dat het over jouw gaat...ik ben dan wel weer benieuwd wie je hier dan weer een pm over stuurt. Ook een beetje sneu.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Rielplayer

De omschrijving klopt natuurlijk wel[emoji6][emoji39]
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

chansig

Ws ben ik te dom hiervoor. Ik had het niet door. Nu lees ik niet alles heel aandachtig.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Mitch--

Citaat van: maz op juni 24, 2017, 12:09:07
aan een belg kan het NOOIT liggen. dat weten wij Hollanders al te goed. lol.


Ondertussen gaat de GTST van een bekende Ex forumgenoot gewoon door maar dan bij de buren. lol

kreeg net een deze  link doorgestuurd door een forumgenoot met de mededeling MAZ , wordt over je geroddeld bij de buren. lol

https://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=42288.0


Ik ben ook altijd de zwarte schaapie. Doe ik lekker me ding op me Thuis basis HTforum ,wordt ik alsnog  ergens anders zwartgemaakt. lol hahahahah

Kan er om lachen, ben bekender dan ik dacht. hahahah

Wat laat Joris zich kennen zeg..... beetje sneu vind ik het eigenlijk wel  ???
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Contour

Hallo Maz,

Nu de kratten zijn uitgepakt, en het zo te horen zeer goed klinkt, dan ga je dit spul wel kopen toch? Dan mogen er nu toch wel foto's? Ik ben echt zeer benieuwd naar welk moois het om gaat.

Groetjes Walter

Mr.M

#13564
Citaat van: Rielplayer op juni 24, 2017, 12:35:34
Wat is die Joris toch een ei zeg om dat zo te doen. Die gast moeten ze echt een spiegel voorhouden. Lekker doorgaan Maz!

weet je , het zet je wel aan denken of je wel zo moet doorgaan om open kaart te spelen zoals ik BEN in het echt. geen geheimen geen poespas , als ik het heb dan heb ik het als ik het niet heb dan heb ik het niet. ga er niet om liegen, het zet je wel aan denken! uiteindelijk ga je liegen zoals ik nu aan doen ben omdat een ander \ de maatschappij je daar toe dwingt.

Je mag het wel hebben maar niet laten zien en openbaar van genieten. Vindt het een kromme idee omdat ik er hard voor werk.

Om die reden heb ik ook al een aantal dingen wat huizen maz hebben gepasseerd achter gehouden terwijl ik het toch graag wilde laten zien.

dus stiekem heb ik me al gebogen tot de eisen van de maatschappij , dus ben al minder aan "showen". :nopompom: :nopompom: :nopompom:

Citaat van: chansig op juni 24, 2017, 12:37:03
Je naam wordt niet genoemd toch ? Of is het de aanname dat het over jouw gaat...ik ben dan wel weer benieuwd wie je hier dan weer een pm over stuurt. Ook een beetje sneu.

Gr. Hans

lol. ik voelde me wel aangesproken toen ik het las. hahahah


Citaat van: chansig op juni 24, 2017, 12:39:01
Ws ben ik te dom hiervoor. Ik had het niet door. Nu lees ik niet alles heel aandachtig.  :D

Gr. Hans

als je goed leest dan is de optelsom zo gedaan. hahaha


Citaat van: Mitch-- op juni 24, 2017, 12:39:48
Wat laat Joris zich kennen zeg..... beetje sneu vind ik het eigenlijk wel  ???

aard van beesje kan je niet veranderen, geld overigens voor mij ook, en theo, en scruut en chansing.lol

Citaat van: Contour op juni 24, 2017, 12:46:28
Hallo Maz,

Nu de kratten zijn uitgepakt, en het zo te horen zeer goed klinkt, dan ga je dit spul wel kopen toch? Dan mogen er nu toch wel foto's? Ik ben echt zeer benieuwd naar welk moois het om gaat.

Groetjes Walter

als ik besluit hem e houden dan komen er fotos. Dt is te bijzonder om niet te laten zien aan de wereld. lol.



**UNDER CONSTRUCTION**

chansig

Oke een draaitafel dus....hoge boortoren:



Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Mr.M

Citaat van: chansig op juni 24, 2017, 14:08:40
Oke een draaitafel dus....hoge boortoren:



Gr. Hans

zet de afmetingen van de 4 kratten naast je foto en vergelijk zou ik zeggen.  O0  denk niet dat de optelsom klopt.  :tongue2:
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#13567
PS het zijn 5 KRATTEN,  ze zijn op een pellet bezorgd dus het is een pellet vol aan audiosnoep.
lol :pompom: :pompom: :pompom: :clapping: :clapping: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging:
**UNDER CONSTRUCTION**

Contour

5 kratten om samen 1 apparaat te vormen? Ik zit mijn hersens te knakken, wat kan dit toch zijn? Kun je een hint geven?

Mr.M

#13569
Citaat van: Contour op juni 24, 2017, 14:20:31
5 kratten om samen 1 apparaat te vormen? Ik zit mijn hersens te knakken, wat kan dit toch zijn? Kun je een hint geven?

idd 5 kratten om als som een onderdeel van de keten te vormen. :) :headbanging: :headbanging:

dat was de hint! lol
**UNDER CONSTRUCTION**

michel69

Citaat van: maz op juni 24, 2017, 14:13:20
PS het zijn 5 KRATTEN,  ze zijn op een pellet bezorgd dus het is een pellet vol aan audiosnoep.
lol :pompom: :pompom: :pompom: :clapping: :clapping: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging:

Pakjesdag is vroeg in huize Maz ;D ;D have fun Maz vanavond met luisteren en wbt bovenstaande blijf aub gewoon jezelf en wat anderen daarvan vinden who cares zeg ik altijd maar :hehe: maar ben nu wel heel benieuwd wat het is :pompom: :pompom:

Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Jumping Jack

Maz, wat doet je trouwens denken dat Twani een Belg is? Wij willen hem helemaal niet hoor  :D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mr.M

Citaat van: Jumping Jack op juni 24, 2017, 14:32:51
Maz, wat doet je trouwens denken dat Twani een Belg is? Wij willen hem helemaal niet hoor  :D.

Als je in Belgie woont dan ben je automatisch een belg toch?.  :clapping: :clapping: :clapping:
**UNDER CONSTRUCTION**

skyfox

Maz, blijf lekker jezelf. Ik zou het jammer vinden als de wereld je enthousiasme zou temperen. In dat opzicht kom ik maar zelden zulke oprecht enthousiaste mensen tegen, en ik zou het zonde vinden als dat er eentje minder zou worden.

O ja, en koop de inhoud van die kratten en show us the Toys!! :)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Contour

#13574
Ja Maz, zoals Joris zou zeggen, lekker pochen hier met die nieuwe aankoop!:

P.S. heb je recent nog lelijke horloges gekocht?

:laugh: :laugh: :laugh: