HTMIMIC - het kriebelt

Gestart door mimic, november 6, 2006, 21:23:05

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Peerless Monster

#1075
Citaat van: mimic op mei  9, 2011, 22:01:20
Ik weet niet eens wat een CAplate is, laten we mijn geloof er dan maar even buiten houden :)

Geen woord teveel, die Plinius is een geweldenaar. Vreemd, nee, ZONDE dat dit merk "minder" bekend lijkt of iig niet vaak voorbij komt occasion. Zou er best een cdspeler van willen hebben  ;)

HGA kabels, vast mooi maar buiten mijn prijsrange. Ik ben niet zo openminded qua bekabeling wellicht door gebrek in ervaring. Ik zou best wel eens een doos vol dure interlinks/ ls kabels/ powercord willen lenen, kijken of ik verschil hoor. Expres een correctie; verschil hoor ik vast, maar een "verbetering" dat vraag ik me af :) ( proof me wrong! )



Ik zeg alleen dat ik de Plinius al een hele lange tijd heb. De rest wat betreft tweaks, kabels etc. mag je zelf invullen ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

S@m

Citaat van: Peerless Monster op mei  9, 2011, 21:39:54
Ruim voordat Ronald ze verkocht Dick ;).
De ultra silence... Zie handtekening. Volgens heb ik ze een jaar of 4,5.

Aha, mooie kabels...


mimic

Citaat van: Peerless Monster op mei  9, 2011, 22:04:38
Ik zeg alleen dat ik de Plinius al een hele lange tijd heb. De rest wat betreft tweaks, kabels etc. mag je zelf invullen ;)

He jammer; ik had liever "hier Mick een doos kabels" als antwoord gehad  ;D
KEF LS50W - Velodyne DD12

Peerless Monster

Citaat van: mimic op mei  9, 2011, 22:16:01
He jammer; ik had liever "hier Mick een doos kabels" als antwoord gehad  ;D

Haha als ik ooit in de buurt ben, neem ik ze mee ;)
Op de plate na de beste tweak die ik heb gedaan. HGA. Je krijgt een ontzettend podium werking. Als je in de randstad bent zal ik het je laten horen ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

mimic

Ik ben er geboren, zal eens wat familie opzoeken vanuit het hoge noorden :)
KEF LS50W - Velodyne DD12

Peerless Monster

Citaat van: mimic op mei  9, 2011, 22:33:12
Ik ben er geboren, zal eens wat familie opzoeken vanuit het hoge noorden :)

Je bent welkom ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

solitaire

Mijn fav kabels voor een down-to-earth prijs
Vacuum State
Giant Killer Audio Cables by Bruce Brisson
NVA (Super) Sound Pipe interconnects (verkoopt via eBay; ... je hoeft de man niet te waarderen om van z'n kabels te kunnen genieten ...)

DNM Reson zijn ook stebertjes, maar meer in een set met beperktere bandbreedte

BTW, mijn fav cost-no-object-kabels
JPS Labs Aluminata
Kondo KSL-silver
ASI Liveline

Er zijn duizenden kabels op de markt, die ik natuurlijk bij-lange niet allemaal ken ... en het samenrapen van A++ producten maakt nog geen A++ setup ... wat ik verwens kan een ander zich wensen ... ed.



Wolf
Hinterm Horizont geht's weiter.

mimic

Nou, heel erg actief ben ik niet meer op het forum. Er is in de afgelopen maanden veel veranderd, de HT ruimte is al een poos werkloos.

De huiskamer daarintegen;

KEF LS50W - Velodyne DD12

Xander32

Mooi hoor; zie ik daar nou AP surrounds en een nieuwe AV-receiver :thumbs-up:.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

mimic

Goed gezien!

Inderdaad, ik heb nog een paar Avanti gekocht. Wellicht wat overdreven maar ik kon het niet weerstaan!

Ik probeer stereo niet meer te optimaliseren, ik wil van alles een beetje. Volgens mij heb ik dat nu redelijk gevonden in de surroundamp van primare, een fantastische match met AP!

Een goeie DAC en een gesloten actief ge-eq-de sub staan nu op het lijstje!
KEF LS50W - Velodyne DD12

blue-eyes

Erg mooi om te zien! (klank ken ik niet ;)
Goed strak en een stuk schoner dan mijn huis, nog tips? :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

S@m

Nog steeds geen stukje stof voor de ramen ramen ramen en op de vloer vloer vloer ?

mimic

Voor de ramen is wat lastig te realiseren, vooral qua looks. Wellicht deze winter :)

De vloer, we hebben 2 katjes die helaas het vloerkleed hebben mishandeld. Word aan gewerkt!
KEF LS50W - Velodyne DD12

mtissink

Wauw.., wat een set! In de laatste paar luistersessies in de winkel ben ik ook erg gecharmeerd geraakt van Audio Physic!
Ik sluit dan ook zeker niet uit dat zulks er er gaat komen later!
Prachtset heb je!
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

S@m

Citaat van: mimic op september 18, 2011, 12:37:43
De vloer, we hebben 2 katjes die helaas het vloerkleed hebben mishandeld. Word aan gewerkt!

  .........?

mimic

Dank je! Als je iets zoekt zou ik zeker AP een kans geven, occasion is er ook veel te krijgen wat het aantrekkelijker maakt ( voor mij iig )


Citaat van: mtissink op september 18, 2011, 12:40:07
Wauw.., wat een set! In de laatste paar luistersessies in de winkel ben ik ook erg gecharmeerd geraakt van Audio Physic!
Ik sluit dan ook zeker niet uit dat zulks er er gaat komen later!
Prachtset heb je!


Een verdedelde qrd? :) We zijn momenteel de bezig de katjes snachts niet in de kamer te laten, vooralsnog lijkt dat een oplossing. ( zeer belangrijk; ook de katjes vinden dit een oplossing )



Citaat van: S@m op september 18, 2011, 12:40:45
  .........?
KEF LS50W - Velodyne DD12

S@m


mtissink

Citaat van: mimic op september 18, 2011, 12:44:23
Dank je! Als je iets zoekt zou ik zeker AP een kans geven, occasion is er ook veel te krijgen wat het aantrekkelijker maakt ( voor mij iig )
Voor mij ook zeker. Vooral als te zien is dat je vaak voor de prijs van 1 speaker 2 2e handse kan kopen is voor mij de keus snel gemaakt!
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

Joris1971

Mooi set!

Alleen jammer dat de versterker op de grond staat..

mtissink

Citaat van: Joris1971 op september 18, 2011, 13:08:21
Mooi set!

Alleen jammer dat de versterker op de grond staat..
Ik gok dat dat vanwege de eerste aansluiting/test is geweest. Volgens mij moet hij gewoon netjes in het meubel staan!
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

mimic

Helaas past hij niet ( qua diepte ). Ik heb de voorgevel destijds zelf gezet, het "meubel" is de vensterbank. Ooit bedoeld als dvd rek, achterafgezien niet zo handig!
KEF LS50W - Velodyne DD12

Xander32

Citaat van: mimic op september 18, 2011, 11:48:48
Goed gezien!

Inderdaad, ik heb nog een paar Avanti gekocht. Wellicht wat overdreven maar ik kon het niet weerstaan!

Ik probeer stereo niet meer te optimaliseren, ik wil van alles een beetje. Volgens mij heb ik dat nu redelijk gevonden in de surroundamp van primare, een fantastische match met AP!

Een goeie DAC en een gesloten actief ge-eq-de sub staan nu op het lijstje!
In de Markt nu een Velodyne spl-1200 Ultra  ;).

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

mimic

Heb hem gezien!

Eerlijk; het geld is nu op! :)
KEF LS50W - Velodyne DD12

Peerless Monster

Wauw, Wat ziet er dat toch verdomd goed uit!!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

LordoftheLints

Mooi ding Mick, die Primare!!!

Maar nu ff serieus.. heb jij nou echt een HT aquarium?  ;) Ik wist niet dat daar ook een audio uitgang op zat!  :P
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!