Kermits 21:9 Homecinema

Gestart door kermit, december 14, 2006, 21:10:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kermit

Citaat van: jaco op februari  1, 2010, 10:09:43
Ja, nog 2 stuks. Maar die wil ik niet kwijt, want mocht ik ze ooit nodig hebben kan ik ze ook zelf niet meer kopen.

En 2e hands willen mensen toch niet veel betalen  :devil:

Ik vroeg alleen of je ze nog had. :sneaky2:  Ik heb gisteren een nieuwe besteld. :D

HTip

Citaat van: kermit op februari  1, 2010, 16:12:27
Tja, Ik heb die motor bij jou gehoord. Ik dacht dat het plafond naar benden kwam :D
Is inderdaad niet de stilste motor die je kan krijgen ;)

Citaat van: kermit op februari  1, 2010, 16:14:37
Hi Philip,

Vandaar dat ik het merk noemde. :D Ik wist dat jij een autogordijn systeem hebt. Een  beetje WD 40 spuiten en het moet goed gaan. Gebruik je de masking niet meer?
:D Kan dat op het aandrijfwiel worden aangebracht?

Ik heb de gordijnen nooit echt gebruikt voor masking. Het was een bijkomend voordeel met 4:3 projecties (bijv. Hell freezes over). Primair doel van de gordijnen was akoestisch. Het levert extra absorptie achter de speakers op. Daarnaast beschermt het ook het scherm tegen vuil, stof, e.d.

Mijn vorige scherm was verzonken in de zelfbouwabsorber. Met het grotere Stewartscherm was de ruimte voor het scherm te klein en hangt nu het scherm op de wand ipv erin. Daardoor kunnen de gordijnen niet meer dicht ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

jaco

Citaat van: kermit op februari  1, 2010, 16:39:24
Ik vroeg alleen of je ze nog had. :sneaky2:  Ik heb gisteren een nieuwe besteld. :D

;D

prijs was:
Adviesprijs voor de Drapeboss is € 299,-- incl. BTW
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

hifiman

Citaat van: jaco op februari  1, 2010, 18:54:01
Prijs was:
Adviesprijs voor de Drapeboss is € 299,-- incl. BTW
Helft eraf omdat het tweedehands is, forum leden korting, doe er toch niks mee momenteel prijsverlaging en verhuiskorting, ik zal er voor die paar tientjes een nachtje over slapen!  :thumbs-up:

kermit

Citaat van: Audioloog op februari  1, 2010, 18:59:10
Helft eraf omdat het tweedehands is, forum leden korting, doe er toch niks mee momenteel prijsverlaging en verhuiskorting, ik zal er voor die paar tientjes een nachtje over slapen!  :thumbs-up:

:D.

jaco

Citaat van: Audioloog op februari  1, 2010, 18:59:10
Helft eraf omdat het tweedehands is, forum leden korting, doe er toch niks mee momenteel prijsverlaging en verhuiskorting, ik zal er voor die paar tientjes een nachtje over slapen!  :thumbs-up:
Jij slaapt vast onrustig, ik heb al een paar tientjes van je, en jij nog niets van mij  :devil:

De koorts zakt, dus vrijdag postkantoor.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

hifiman

#632
Citaat van: jaco op februari  2, 2010, 20:34:18
Jij slaapt vast onrustig, ik heb al een paar tientjes van je, en jij nog niets van mij  :devil:
:sleepy:

Citaat van: jaco op februari  2, 2010, 20:34:18
De koorts zakt, dus vrijdag postkantoor.
Das mooi, kennu gelijk die 2 motoren voor mij en Kermit erbij  :pompom:

Beterschap!

celerontje

Vraagje:
Is er momenteel geen enkel gelijksoortig alternatief voor de add-a-motor 80 verkrijgbaar? ???
Zit me suf te Googlen!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

kermit

Citaat van: jaco op februari  1, 2010, 18:54:01
;D

prijs was:
Adviesprijs voor de Drapeboss is € 299,-- incl. BTW
Als ik van de week langs kom neem ik ze gelijk mee. :D

jaco

Citaat van: kermit op februari  2, 2010, 22:19:26
Als ik van de week langs kom neem ik ze gelijk mee. :D
Als je 598 euro achterlaat krijg je ze mee.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

kermit

#636
Even een schopje .OP zeer korte termijn een hele mooie upgrade   :D Wordt vervolgt......

hifiman

#637
Citaat van: kermit op augustus 21, 2010, 16:46:53
Even een schopje .OP zeer korte termijn een hele mooie upgrade   :D Wordt vervolgt......
Goh, ik ben benieuwd  ;D Dat wordt weer bananenvlaai binnenkort  :pompom:

kermit

Citaat van: Audioloog op augustus 21, 2010, 16:49:02
Goh, ik ben benieuwd  ;D Dat wordt weer bananenvlaai binnenkort  :pompom:
.   Idd.Jammer dat ik er gisteren niet van de partij was....we maken het gauw weer goed :D :D

hifiman

Citaat van: kermit op augustus 21, 2010, 16:53:23
.   Idd.Jammer dat ik er gisteren niet van de partij was....we maken het gauw weer goed :D :D
Das zeker jammer want ik woog gelijk een kilo zwaarder vanochtend  :-X

;)

kermit

Citaat van: Audioloog op augustus 21, 2010, 16:54:22
Das zeker jammer want ik woog gelijk een kilo zwaarder vanochtend  :-X

;)
ach je kan het nu weer lekker uitzweten.  :D

riwi

#641
O o, wordt het toch die JVC HD990 van GT?

We kunnen deze week ook bij mij afspreken? Ik zet er voor de gelegenheid een nieuwe lamp in dan :)
En kunnen jullie de nieuwe Classe amp bewonderen :)
Ik stuur wel een PM'tje zometeen.

williams

Ik ben ook wel benieuwd wat Brian nu voor aankoop gaat doen maar dit moet tenminste een jvc hd 950 zijn anders komen we niet. :smile:

O o, wordt het toch die JVC HD990 van GT?

We kunnen deze week ook bij mij afspreken? Ik zet er voor de gelegenheid een nieuwe lamp in dan
En kunnen jullie de nieuwe Classe amp bewonderen
Ik stuur wel een PM'tje zometeen.


Hoi richard we kunnen ook bij mij een meet and greet doen dan kan je de lamp bij mij er in zetten. ;D
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

hifiman

Citaat van: williams op augustus 22, 2010, 09:46:01
Hoi richard we kunnen ook bij mij een meet and greet doen dan kan je de lamp bij mij er in zetten. ;D
:D

riwi

Citaat van: williams op augustus 22, 2010, 09:46:01
Hoi richard we kunnen ook bij mij een meet and greet doen dan kan je de lamp bij mij er in zetten. ;D

;D

Ben jij ook al aan een nieuwe lamp toe dan? Ik vind het nog redelijk bij mij nu na 1450 uur maar mis wel net dat lekkere extra'tje kwa punch. Ik denk dat ik hem er toch bij mij in zet ;)

williams

Ik zit pas tussen de 800 en 900 uur en ik ben dan ook nog steeds tevreden met de lichtopbrengst , maar zoveel licht als dat de lamp nieuw was komt er niet meer vanaf .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

HTip

#646
Citaat van: kermit op augustus 21, 2010, 16:46:53
Even een schopje .OP zeer korte termijn een hele mooie upgrade   :D Wordt vervolgt......

Is de zeer korte termijn al verstreken? Ik zag dat je scherm te koop is, dus daar heeft het dus mee te maken? Ben benieuwd... :unsure:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

kermit

Citaat van: HTip op augustus 28, 2010, 16:58:44
Is de zeer korte termijn al verstreken? Ben benieuwd... :unsure:
Het is een JVC HD 950 geworden met een GT Design scherm met masking panelen. 240 cm breed. komend weekend komt Ge langs om alles te installeren .   :D

HTip

Citaat van: kermit op augustus 28, 2010, 17:04:23

Het is een JVC HD 950 geworden met een GT Design scherm met masking panelen. 240 cm breed. komend weekend komt Ge langs om alles te installeren .   :D

O0

Dat is een serieuze upgrade. Feli :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

kermit