Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

_ MarcelloW _

Citaat van: LuPo op oktober 18, 2016, 16:59:30
The Bridge ging er hier ook snel doorheen.

Net als The Killing waar we nu mee bezig zijn. Gisteravond 3 afleveringen gekeken. :ph34r:

Welke Bridge & Killing?

Ik heb de deens/zweedse Bridge gezien; geweldig.
En de USA Killing. Same same.
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

riwi

Citaat van: Aeron op oktober 19, 2016, 08:03:07
The wire heb ik ook nooit gezien, ondanks de top beoordelingen overal was ik altijd bang dat het een ietwat trage serie zou zijn, of valt dat mee?
Deadwood wilde ik altijd graag kijken, maar toen ik las dat deze gecancelled was ben ik afgehaakt, of is het een redelijk gesloten einde?
Zowel Deadwood als The Wire zijn geen snelle series, maar moeten het hebben van de sfeer en de karakters.
Ik sprak vanmiddag een collega over een andere tragere serie en die zei dat die erg traag was, dat ie de helft op fast forward keek en er niks aan vond. tja dan mis je wel het een en ander van de karakter opbouw en zo.

Boardwalk Empire is nog een serie om te binge watchen. Bijna al die HBO series zijn goed vind ik.
Heb laatst ook alle seizoenen van Hell on Wheels gekeken. Ook mooi :)

LuPo

Citaat van: _ MarcelloW _ op oktober 19, 2016, 16:52:16
Welke Bridge & Killing?

Ik heb de deens/zweedse Bridge gezien; geweldig.
En de USA Killing. Same same.

Van beiden heb ik de originele gekelen. Dus de zweeds/deense varianten.

HereIsTom

Volgt iemand al Westworld?
Een serie van HBO en lees berichten dat het zelf beter zou zijn dan de Game of Thrones.


https://youtu.be/kQvK20ghaTw
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

gsuk

Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Dirk

dus volgens jouw logica kan je niet zeggen dat bvb The Sopranos beter is dan FC De Kampioenen (of GTST zo je wil) omdat het een ander genre is?  :dontgetit: 
nu wordt er in FC de Kampioenen wel ijzersterk geacteerd, maar toch... :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

gsuk

Daar heb je wel een punt

Maar toch als je nou vikings  of lord of the rings vergelijkt met Got
Dan kan ik er nog iets bij voorstellen
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

HereIsTom

In de reviews die ik heb gelezen worden ze anders wel vergeleken en wordt het zelfs de opvolger genoemd!?
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

katwax

Citaat van: HereIsTom op oktober 21, 2016, 00:03:02
In de reviews die ik heb gelezen worden ze anders wel vergeleken en wordt het zelfs de opvolger genoemd!?
Het gaat om om dat de serie op dezelfde "moderne" wijze gemaakt wordt als GoT, echter spelen beide zich af in een andere wereld etc. Omdat dit concept werkt bij GoT zijn er dus hoge verwachtingen met Westworld tevens als je ziet wie eraan meewerkt zou het een parel moeten worden, maar dit is zeker geen garantie voor succes.

Ben zelf wel benieuwd en staat dus al klaar om bekeken te worden :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Aeron

Citaat van: riwi op oktober 19, 2016, 22:05:05
Zowel Deadwood als The Wire zijn geen snelle series, maar moeten het hebben van de sfeer en de karakters.
Ik sprak vanmiddag een collega over een andere tragere serie en die zei dat die erg traag was, dat ie de helft op fast forward keek en er niks aan vond. tja dan mis je wel het een en ander van de karakter opbouw en zo.

Boardwalk Empire is nog een serie om te binge watchen. Bijna al die HBO series zijn goed vind ik.
Heb laatst ook alle seizoenen van Hell on Wheels gekeken. Ook mooi :)

Een wat tragere serie kan ik wel waarderen, dus dat moet geen probleem zijn.
Snelle series zoals Arrow, Person of interest etc. zijn ook leuk, maar ben ik vaak als snel weer even zat, leuk voor tussendoor maar voor mij persoonlijk niet binge watch waardig.

Boardwalk Empire en Hell on Wheels ben ik ook ooit mee begonnen, maar op een of andere manier spreek de tijdsperiode mij niet zo aan, hetzelfde had ik bij Peaky Blinders en The Knick, ik kan er niet inkomen.

Robiwan

Citaat van: HereIsTom op oktober 17, 2016, 13:06:14
Opschieten, want op 15 januari begint seizoen 6  :popcorn:


https://youtu.be/1-yIsEF-E4g

na de
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
zijn we afgehaakt :(
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Bas Akkerman

Citaat van: Robiwan op oktober 21, 2016, 23:47:20
na
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
zijn we afgehaakt :(
En bedankt! >:(
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Kjelt

Ik ben met  Dark Matter begonnen, daar zitten best leuke SF verhaal lijnen tussen ook al is het niveau gemiddeld genomen wat puberaal. Ook snap ik niet dat een paar honderd jaar van nu waarbij de ruimtevaartuigen in staat zijn om lichtjaren af te leggen, er apparaten zijn die het menselijk lichaam kunnen repareren en androids aanwezig zijn die nauwelijks van een echt mens te onderscheiden zijn, ze nog steeds vuurwapens op basis van buskruit gebruiken en nog erger samuraizwaarden  :-X

Aeron

Citaat van: Robiwan op oktober 21, 2016, 23:47:20
na
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
zijn we afgehaakt :(

Damn, spoilertag misschien?  >:(

Bas Akkerman

Citaat van: Aeron op oktober 22, 2016, 10:13:03
Damn, spoilertag misschien?  >:(
Robiwan, ik ben zo vrij geweest het even achter een spoilertag te zetten.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

riwi

Citaat van: Kjelt op oktober 22, 2016, 08:29:21
Ik ben met  Dark Matter begonnen, daar zitten best leuke SF verhaal lijnen tussen ook al is het niveau gemiddeld genomen wat puberaal. Ook snap ik niet dat een paar honderd jaar van nu waarbij de ruimtevaartuigen in staat zijn om lichtjaren af te leggen, er apparaten zijn die het menselijk lichaam kunnen repareren en androids aanwezig zijn die nauwelijks van een echt mens te onderscheiden zijn, ze nog steeds vuurwapens op basis van buskruit gebruiken en nog erger samuraizwaarden  :-X

Het begin van Dark Matter deed me zelfs aan Alien terug denken. Niet zo goed natuurlijk, maar het sfeertje is wel aardig. Buskruit en zwaarden doen een beetje aan Serenity / Firefly denken. De western / scifi combo :)

modde239


Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

LuPo


Robiwan

Citaat van: LuPo op oktober 30, 2016, 07:39:02
Ehhh??  :o

Je spoilert en vind het vreemd dat je post wordt aangepast?

iedereen heeft die serie toch wel gezien :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

riwi

Citaat van: Robiwan op oktober 30, 2016, 16:46:59
iedereen heeft die serie toch wel gezien :D

Dat is toch geen reden om zo'n spoiler te plaatsen zonder spoiler tags. Wat schiet je er mee op? Vreselijk irritant gedrag vind ik.

Kjelt

+1
Iedere significante plotwending of clou dienen van spoilertags te worden voorzien.
Er zijn zat mensen die oudere top series nooit gezien hebben en je bent niet alleen op dit forum, je dient rekening met een ander te houden.

MechanicalAnimal

Citaat van: Kjelt op oktober 30, 2016, 22:59:26
+1
Iedere significante plotwending of clou dienen van spoilertags te worden voorzien.
Er zijn zat mensen die oudere top series nooit gezien hebben en je bent niet alleen op dit forum, je dient rekening met een ander te houden.

+1

Thanks, iemand heeft zo voor mij eens een heel seizoen Dexter verkloot  :nopompom:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

gsuk

Inderdaad
En dan nog zo lakoniek reageren ook!!
Tuurlijk zijn er ergere dingen in de wereld,

Maar desondanks kan je een serie of film aardig verkloten voor iemand.


Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

norman

wat vinden jullie van het nieuwe seizoen van Walking Dead?
Ik ben er door heen geskipped, vond er weinig aan.......

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer