Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

alexander2

Citaat van: katwax op januari  2, 2014, 16:36:08
Na bijna 2 jaar is er eindelijk een eerste aflevering van seizoen 3 Sherlock -> ik moet spijtig genoeg wachten tot vanavond, want mijn vrouw wil meezien

Ik wacht even op de andere 2.
Deze worden respectievelijk uitgezonden op :


5 / 12 Jan.

katwax

Citaat van: alexander2 op januari  2, 2014, 16:49:26
Ik wacht even op de andere 2.
Deze worden respectievelijk uitgezonden op :


5 / 12 Jan.

Voordeel is dat elke aflevering zo goed als op zichzelf bestaat en je dus niet moet wachten op het vervolg. (dit was toch bij de vorige seizoenen zo)
Elke aflevering duurt dan ook zo'n 90min.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

MTouch

Ja mooi, Sherlock :) ben benieuwd hoe het verder gaat sinds de cliffhanger... er is in de UK al heel veel over te doen geweest...

Ook leuk, om in de UK te blijven, Mad Dogs serie 4 is rond de kerst gestart, met 2 afleveringen. Weet niet of dit nu de laatste 2 zijn, of dat er nog 2 komen? Na S3 was er sprake van dat de hele serie afgerond zou worden met 2 speelfilms van 1,5 uur, maar dit lijken gewoon weer 2 episodes te zijn.

alexander2

Citaat van: MTouch op januari  3, 2014, 14:48:16
Ja mooi, Sherlock :) ben benieuwd hoe het verder gaat sinds de cliffhanger... er is in de UK al heel veel over te doen geweest...

Ook leuk, om in de UK te blijven, Mad Dogs serie 4 is rond de kerst gestart, met 2 afleveringen. Weet niet of dit nu de laatste 2 zijn, of dat er nog 2 komen? Na S3 was er sprake van dat de hele serie afgerond zou worden met 2 speelfilms van 1,5 uur, maar dit lijken gewoon weer 2 episodes te zijn.

Zijn echt de allerlaatste jammer genoeg.
Ijzersterke serie, bizar icm humor  :clapping: :clapping: :clapping:

gerard1

American horror story S2 net afgekeken, vind dit toch wel een geweldig seizoen.
Gebeurt in ieder geval genoeg, er zijn jammer genoeg niet meer van dat soort series.
Die Jessica Lange is toch echt geweldig hoor, kan mooi gelijk aan S3 beginnen.

Matheus

Net klaar met Les Revenants, erg goede serie!

Zeer binnenkort beginnen met Top of the Lake.

Wacht op nieuwe seizoen Suits.
Unison Research | Marantz | Mordaunt-Short | PS3

MTouch

Nou, slecht einde van mad dogs zeg. Pfff... daar hadden ze wel iets meer van kunnen maken. Jammer.

Geert

Citaat van: MTouch op december 16, 2013, 22:57:14
Net "Lilyhammer" 'ontdekt', met Steven Van Zandt als (uiteraard) New Yorkse oldskool mafia baas a la Sopranos, die naar Noorwegen vlucht om onder te duiken in een witness protection program. En daar gaat ie natuurlijk gewoon verder met zijn praktijken :) erg vermakelijk, ook de manier waarop veel europese policor onzin wordt aangepakt door meneer de mafia baas ;)

Net de originele versie van The Bridge (top serie!) afgekeken en vervolgens naar aanleiding van jouw bericht aan Lilyhammer begonnen. De eerste drie afleveringen heb ik er inmiddels opzitten en het is inderdaad een hele gave serie. Had zomaar een vervolg op de Sopranos kunnen zijn. Kortom goede tip!
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

Ronin79

666 Park Avenue gekeken. Jammer dat die is afgelopen, best een leuke serie.
Daarnaast in de laatste paar weken ook gekeken; Banshee Season 1, Witches Of East End Season 1,
en eindelijk een keer; Fringe Season 5

Zondag zullen we Arrow Season 2 gaan kijken, en Agents of S.H.I.E.L.D.
Hoewel ik de series zelf ook heb ... gaan we die saampjes op tv kijken. De vrouw
vind dit ook leuk.

RonG

Nog een aflevering van homeland te gaan, super serie.

Agents of S.H.I.E.L.D.S. valt met wat tegen, erg rommelig m.i.

lestat1234

Citaat van: RonG op januari  9, 2014, 11:42:15
Agents of S.H.I.E.L.D.S. valt met wat tegen, erg rommelig m.i.

Jup, het is ook wat kinderlijk op gezet.

Ben op zich wel benieuwd naar Intelligence
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

denoontje

arrow lopend....wordt nu beetje lost achtig met dat eiland

RonG

Citaat van: denoontje op januari  9, 2014, 13:05:41
arrow lopend....wordt nu beetje lost achtig met dat eiland

Bij deze had ik in het begin ook van bwuaaaaa, maar zitten nu met smacht te wachten op de nieuwe afleveringen ;D

Hanky Panky

Ik zag aflevering 1 van Intelligence voorbij komen en pik deze eens mee.

http://www.imdb.com/title/tt2693776/

Iemand al gekeken?
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

lestat1234

Citaat van: Hanky Panky op januari  9, 2014, 13:09:59
Ik zag aflevering 1 van Intelligence voorbij komen en pik deze eens mee.

http://www.imdb.com/title/tt2693776/

Iemand al gekeken?

Staat klaar nog niet gezien.
Ben wel nieuwsgierig.

Citaat van: denoontje op januari  9, 2014, 13:05:41
arrow lopend....wordt nu beetje lost achtig met dat eiland

Hier wacht ik dan weer wel op.
Leuke serie.
Welke wat simpeltjes begon en nu toch wat meer diepgang krijgt.
Het heeft een beetje een smallville gehalte, maar agh dat vond ik ook vermakelijk om tussendoor weg te kijken.
Niet alles hoeft zware kost te zijn, als het acteerwerk en het verhaal maar goed is :)
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

modde239

1e afl gekeken van Intelligence ziet er goed uit mooie effecten....ga deze volgen misschien is dit de moeite waard....


alexander2

Citaat van: modde239 op januari 10, 2014, 03:53:55
1e afl gekeken van Intelligence ziet er goed uit mooie effecten....ga deze volgen misschien is dit de moeite waard....



Dat vond mijn vrouw zo een hunk in Lost maar toen ze hem nu zag was haar eerste reactie......wat is er met hem gebeurd. :D

AirTimeDMC12

Ben nu al een paar maanden de hele serie van Smallville aan het kijken. Die had ik nog nooit gezien en stond nog altijd op mn wenslijstje. Zit nu op de helft van seizoen 9, dus ben er bijna.

Daarnaast kijk ik al sinds de eerste afleveringen de volgende series:

- The Big Bang Theory
- Bones
- Hawaii Five-O
- NCIS
- NCIS LA
- Supernatural
- The Mentalist
- Game of Thrones
- Naruto (Shippuuden)


Nog niet zo lang geleden was het lijstje nog iets langer, maar die series zijn inmiddels beëindigd:

- Dexter
- Merlin
- House
• ST: A: KEF R900 /B: KEF LS50AE • 2x Rythmik F15HP DIY • Arcam A38 • Logitech SBT Sbooster ECO • Arcam AirDAC SBooster ECO
• HT:
KEF R900/R600c/R300/R100 • 2x Rythmik F15HP DIY • Pioneer SC2022 • Samsung UE55D6530 ISF • Panasonic DMP-BDT500 • Mede8er MED1000X3D BOTWS
Apple • Audio Connexion • AudioQuest • DSPeaker • Logitech • Partington • Soundcare • Rythmik • Synology
UPGRADES: -

Hanky Panky

Citaat van: alexander2 op januari 10, 2014, 08:14:59
Dat vond mijn vrouw zo een hunk in Lost maar toen ze hem nu zag was haar eerste reactie......wat is er met hem gebeurd. :D

Ja toen ik het vertelde zei mijn wederhelft ook gelijk: wie is dat (slecht in acteur-namen).
Hanky: Sawyer uit Lost.
Mevrouw Hanky: oooooh leuheuk :inlove:!

Zet die maar in Sickbeard  :pompom:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Zaagstra

Ik ben net begonnen (via NetFlix) aan The Tudors, Breaking Bad en Justified, en ga beginnen met Battlestar Galactica. Met mijn kijktempo houdt dat in dat ik voor het komende jaar wel onder de pannen ben.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

alexander2


lestat1234

Citaat van: alexander2 op januari 10, 2014, 12:53:36
Veronica.s mars is dat wat?

Wat kinderlijk, denk niveau Smallville/ Buffy, maar ik heb me er leuk mee vermaakt.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Zaagstra

Net begonnen met Banshee seizoen 2!  :pompom: De nieuwe HBO serie True Detectives ziet er ook goed uit, Matthew McConaughey is bijna niet te herkennen.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Zaagstra

PS en Dexter seizoen 2 t/m weetikhoeveel staat uiteraard ook op de lijst. Zoveel te zien, zo weinig tijd...  :blink:

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

alexander2

Citaat van: lestat1234 op januari 10, 2014, 13:13:36
Wat kinderlijk, denk niveau Smallville/ Buffy, maar ik heb me er leuk mee vermaakt.

Thanks Buffy vond ik wel aardig om te zien. :D
Smallville nooit gezien ga er tzt wel is aan beginnen.