Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Perfectionist

Citaat van: Witalik op oktober 23, 2013, 11:04:55
Gister Homeland S3 E4 zitten kijken, en voor de mensen die in slaap vielen bij de eerste paar afleveringen zou ik toch even deze aflevering kijken :-) Zit echt een bizarre twist aan nu.

Ja was een stuk beter dan de eerst drie.
Een beter forum begint bij jezelf.

JCL

Begin toch wel steeds meer van The Blacklist te houden. Eerste aflevering was al erg sterk maar voorspelbaar door de trailer. Nu ook de 2e en 3e aflevering gekeken en kom er lekker in. Verhaal weet te boeien en de rol van "red" wordt goed neergezet. Ben benieuwd waar het naartoe gaat. Hoop alleen wel
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

svmnb

Pas begonnen aan Peaky Blinders. Deze misdaadserie speelt zich af in Birmingham rond 1920 en draait om de (echt bestaande) streetgang met dezelfde naam.
Qua sfeer doet het wat denken aan Boardwalk Empire of Copper. Prima rollen van Sam Neill en Cillian Murphy.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

alexander2

Citaat van: svmnb op oktober 27, 2013, 14:51:15
Pas begonnen aan Peaky Blinders. Deze misdaadserie speelt zich af in Birmingham rond 1920 en draait om de (echt bestaande) streetgang met dezelfde naam.
Qua sfeer doet het wat denken aan Boardwalk Empire of Copper. Prima rollen van Sam Neill en Cillian Murphy.

Wilde ik net vragen of Peaky blinders wat is omdat de BD ergens staat. ;)
Maareh ik haak af ben geen fan van Copper of Boardwalk empire dus dan zal deze serie ook niet mijn ding zijn, denk ik?


dvd-fan

Gisteren weer begonnen aan Grimm volgens mij seizoen 3.
Serie begint toch wat heftiger te worden. Het sprookjesachtige is er wel vanaf.
Verder Kijken we ook weer naar Haven.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Xstream

Citaat van: dvd-fan op oktober 28, 2013, 14:23:41
Gisteren weer begonnen aan Grimm volgens mij seizoen 3.
Serie begint toch wat heftiger te worden. Het sprookjesachtige is er wel vanaf.
Ben ergens begin S2 afgehaakt. Had niet echt 't gevoel dat 't tot iets (leuks) zou leiden. Toch nog de moeite om verder te kijken?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Ronin79

Vind ik persoonlijk wel.
IK hou wel van zulke (fantasy / duistere) series, en ik ben dan ook reuze benieuwd hoe het verhaal verder gaat.
Zeker naar einde van seizoen 2.

LuPo

Nog bezig met Boardwalk Empire (net seizoen 3 klaar). Binnenkort beginnen aan The Borgias. En ook starten met seizoen 3 van Homeland. Druk druk druk.. :D

Joris1971

Citaat van: modde239 op oktober 16, 2013, 22:52:45
The Walking Dead 1e afl van seizoen 4 vond hem wel goed......op naar meer....

Ik vond het een raar begin van seizoen 4

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

MTouch

Citaat van: Joris1971 op oktober 29, 2013, 13:58:42
Ik vond het een raar begin van seizoen 4
Misschien moet je eerst seizoen 3 even kijken?
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

apogeefreak

Ok, die had ik ook even gemist. Ik vind de zombies wel een beetje übersmerig worden maar anderen zullen dat een pre vinden. Rick blijft een geweldige hoofdpersoon en de verhalen lopen weer met de nodige onverwachte wendingen.
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

Xstream

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Kjelt

Citaat van: Xstream op oktober 30, 2013, 13:39:43
Nieuwe HBO serie "True Detectives":
Trailer: http://www.imdb.com/video/imdb/vi938190873/?ref_=tt_ov_vi
Ziet er op zich wel interessant uit. Leuke cast. 
Hmmm afwachten ik zie meer van het zelfde. Tijd voor een echt leuke originele serie.

Xstream

Citaat van: Kjelt op oktober 30, 2013, 14:00:38
Hmmm afwachten ik zie meer van het zelfde. Tijd voor een echt leuke originele serie.
Mja, 't een beetje weirde sfeertje en rollen geven me hoop dat 't de dingen net weer wat anders doet.
HBO, dus over 't algemeen snappen die 't wel.
Maargoed, eerst zien, dan geloven :D
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Laten ze maar eerst 1 seizoen afmaken het tempo van series die worden gecancelled is niet meer bij te houden. :D

Xstream

Citaat van: alexander2 op oktober 30, 2013, 15:03:04
Laten ze maar eerst 1 seizoen afmaken het tempo van series die worden gecancelled is niet meer bij te houden. :D
Moet zeggen dat ze tegenwoordig vaak terecht gecancelled worden. Vroeger gebeurde dat nog weleens bij hele goede series ook :) Maar ik vind 't de laatste jaren wat mager. Op een paar toppers na natuurlijk.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

modde239

Net de 1e afl gekeken van The Tomorrow People ziet er goed uit.....ga deze volgen..... :popcorn:


WilcoD

Citaat van: modde239 op december  4, 2013, 22:29:52
Net de 1e afl gekeken van The Tomorrow People ziet er goed uit.....ga deze volgen..... :popcorn:

Thnx, ziet er wel goed uit  :pompom:

Xstream

2 afl gezien van The Blacklist ... vind 't echt nog mwoah.
Geef 't nog wel een kans, maar vind 't nog niet zo overtuigend. Vind James Spader ook niet zo geweldig in deze rol.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

clipto

Vind vooral het tempo van die serie wat storend snel.
Afgelopen dagen ziek thuis, dus ben weer bijna bij met Homeland. Top serie.
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

Martinus

Citaat van: clipto op december  5, 2013, 20:17:07
Vind vooral het tempo van die serie wat storend snel.

hmm, dan gaat dat hier wel goed vallen, ben zo haastig de laatste tijd dat elke trage serie ff on hold staat :)
............

riwi

Tomorrow People heb ik 2 en halve aflevering van gekeken en toen afgehaakt. Misschien dat ik het nog eens oppak als er echt niks anders meer te kijken is :) Erg matig vond ik. Beetje ala Revolution, daar kwam ik ook niet meer doorheen.

Ben nu The Following aan en het kijken en Sleepy Hollow volg ik. En Haven is wat corny maar wel leuk. Verder Walking dead en Homeland zijn mijn favorieten van de week. Kwa comedy The Millers, de Michael J. Fox show en Big Bang Theory. Ik wacht nog op 2 Broke Girls S3.

Ik las dat The New Girl met Zoe Dechanel was (van Hitchhikers Guide to the Galaxy). Kijkt iemand die serie?

alexander2

Bron S2, Saga is weer heerlijk op dreef.
Blijft lekker een meid met een echte Porsche met een leren broek. :D

clockwork

Citaat van: alexander2 op december  6, 2013, 13:38:04
Bron S2, Saga is weer heerlijk op dreef.
Blijft lekker een meid met een echte Porsche met een leren broek. :D

;D

Heb ik hier ook klaar staan. Ik heb voor de zekerheid gewacht met kijken totdat alle afleveringen vertaald beschikbaar waren. Het zal je toch overkomen dat je halverwege de serie zonder ondertitels blijft zitten. Zo goed is mijn Zweeds/Deens nu ook weer niet.  :blush:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Xstream

Erg leuke serie: The IT Crowd :D

New Girl kijk ik ook. Lekker wegkijk vermaak. Zoe Dechanel vind ik sowieso altijd wel leuk, dus dat scheelt ;)

Ray Donovan was ik zo doorheen, goede serie.

Almost human, mwoah ... pakt me nog niet zo.

Downton Abbey, TOP! Wederom een sterk seizoen (na 't iets mindere S3)

Ook wat verder met The Blacklist. Gaat inderdaad storend snel. Ook vol met cliche's en overdreven bombastisch geneuzel. Het is bijna te geprogrammeerd geproduceerd. Zo van, dit hebben we onderzocht en moet een serie aan voldoen, dus dat plempen we allemaal even in die krappe 40 min. Zitten wel goede casts tussen, maar ook hele zwakke.

Er zitten ook best wel domme dingen in ...
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Het is ook niet ruk ofzo ... maar zo van tja ... 't kijkt wel weg, maar voegt ook niet zoveel toe. Tijdverdrijf dan maar denk ik ;)

Bron (Bridge) trek ik niet zo. Kom er (nog) niet in.

Haven is weer leuk :D
Homeland S3, Sleepy Hollow en The Following ook maar 's kijken. Laatste seizoen Luther moet ik ook nog kijken.

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub