Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

katwax

Citaat van: svmnb op augustus  2, 2013, 16:19:44
Ik heb meerdere afleveringen gezien en vind het een irritante mix van linkse drammende zelfgenoegzaamheid, schaamteloos republikeinen bashen en officeromance geneuzel met bloedirritante w**ven.

Meningen kunnen verschillen blijkbaar :)
Voorlopig ga ik eerst zien wat ik nog heb staan.

Hannibal, Haven S3, Continium S3 (loopt nog), Utopia, Zero Hour (nog aan het twijfelen)

Volgens bepaalde bronnen moet ik naar The Wire kijken en is het een schande dat ik dat nog altijd niet gedaan heb  ;D
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Dennis75

Citaat van: svmnb op augustus  2, 2013, 16:19:44
Ik heb meerdere afleveringen gezien en vind het een irritante mix van linkse drammende zelfgenoegzaamheid, schaamteloos republikeinen bashen en officeromance geneuzel met bloedirritante w**ven.

hahahah dat vond ik dus ook.
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

jowi

Citaat van: svmnb op augustus  2, 2013, 16:19:44
Ik heb meerdere afleveringen gezien en vind het een irritante mix van linkse drammende zelfgenoegzaamheid, schaamteloos republikeinen bashen en officeromance geneuzel met bloedirritante w**ven.
+1

alexander2

Citaat van: svmnb op augustus  2, 2013, 16:19:44
Ik heb meerdere afleveringen gezien en vind het een irritante mix van linkse drammende zelfgenoegzaamheid, schaamteloos republikeinen bashen en officeromance geneuzel met bloedirritante w**ven.

Gelukkig dacht dat ik de enige was.

Xstream

Nou, na 3 eps Orange is the new black geef ik 't op. Vind er geen fluit aan. Vond Weeds dan een stuk leuker (ook niet top overigens).
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

jowi

Grappig, ik moet me inhouden ze niet allemaal in 1x achter elkaar te kijken 8)

alexander2

Citaat van: jowi op augustus  2, 2013, 18:59:31
Grappig, ik moet me inhouden ze niet allemaal in 1x achter elkaar te kijken 8)

Moet er nog een paar kijken en zit eerlijk gezegd te wachten waar het naar toe gaat.
Als S2 hetzelfde biedt haak ik af.

Martinus

Citaat van: svmnb op augustus  2, 2013, 16:19:44
Ik heb meerdere afleveringen gezien en vind het een irritante mix van linkse drammende zelfgenoegzaamheid, schaamteloos republikeinen bashen en officeromance geneuzel met bloedirritante w**ven.

Kwalitatief zit het goed in elkaar, dialogen zijn scherp. En ja, het is links (en hou meteen op over politiek).
Vindpersoonlijk de serie veel te traag.
Ben zelf afgelopen dagen in het vliegtuig Under the dome begonnen, lijktinteressant. Echter hoop ik niet dat het verhaal dun wordt, het neigt alweer naar de classic thema's, zoals liefde, schurken gedrag, en "wij" tegen het kwaad...... Ga nog wel ff volgen...
............

jowi

Under the Dome is een Stephen King verhaal dus het zal wel redelijk onbekend blijven hoe en wat de dome is, eea zal al wel snel op macht en paniek en de ondergang van normen en waarden gaan enzo, mad max en kannibalisme enzo :) als ze het goed doen (ken het boek/verhaal verder niet) maar na twee afleveringen heeft het me nog niet echt overtuigd...

JCL


Joris1971


MaxxMark

Citaat van: jowi op augustus  2, 2013, 20:17:09
maar na twee afleveringen heeft het me nog niet echt overtuigd...

Ik heb niet het gevoel dat het veel beter wordt. Het barst van de plotholes (voor zover je van een plot kunt spreken).

Toevallig heb ik laatst "The Stand" weer eens gezien. En die is, afgezien van een tikkeltje gedateerd en het soms questionable acteerwerk, vele, vele malen beter.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Hanky Panky

Gisteren begonnen aan White Collar.

Best een vermakelijk over een meester vervalser die de FBI moet gaan helpen met kunstroof- en vervalsingszaken in ruil voor strafvermindering. Wel grappig en ook wel leuk om Tiffany (Amber) Thiessen weer eens terug te zien  :)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

alexander2

Citaat van: Hanky Panky op augustus  4, 2013, 15:09:18
Gisteren begonnen aan White Collar.

Best een vermakelijk over een meester vervalser die de FBI moet gaan helpen met kunstroof- en vervalsingszaken in ruil voor strafvermindering. Wel grappig en ook wel leuk om Tiffany (Amber) Thiessen weer eens terug te zien  :)

Ik MOET soms meekijken mijn vrouw vindt dat een hunk net zoals die Sawyer van Lost. :D

Hanky Panky

Citaat van: alexander2 op augustus  4, 2013, 15:39:35
Ik MOET soms meekijken mijn vrouw vindt dat een hunk net zoals die Sawyer van Lost. :D

met zijn blauwe trouwe hondenogen... :-X

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

alexander2


wiemelen

Gisteren de 1ste aflevering gezien van Siberia.
Begin is alvast goed  :)  ... ben benieuwd in welke richting dit zal gaan.

Robbo

The Newsroom:  sterke opening.  Daarna letterlijk 'drama'   na 40 minuten maar afgezet.
Southland S5:  top politieserie.   Ook dit seizoen wederom zeer goed.

Martinus

Citaat van: Robbo op augustus  8, 2013, 10:47:36
Southland S5:  top politieserie.   Ook dit seizoen wederom zeer goed.
z'n typisch serie die voor een klein publiek helemaal geweldig is, de commerce heeft het de nek omgedraaid, omdat het te weinig kijkers heeft.
was helemaal weg van de serie.
............

alexander2

Citaat van: Martinus op augustus  8, 2013, 11:53:36
z'n typisch serie die voor een klein publiek helemaal geweldig is, de commerce heeft het de nek omgedraaid, omdat het te weinig kijkers heeft.
was helemaal weg van de serie.

topserie !
Valt bij mij in dezelfde categorie als The Wire.

clockwork

Volgt iemand overigens de Amerikaanse versies van 'The Bridge' en 'The Killing Seizoen 3'? Zijn die het kijken waard als je de Scandinavische versies al hebt gezien?

 
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

newday


Op IMDB heb je bij elke film staan: "People who liked this also liked..." Nu blijkt dit bij mij niet zo erg te kloppen.

Ik ben op zoek naar nieuwe series om te gaan bekijken.
Misschien is het handig om hier naast de series die je goed vond (vindt) ook de series te noemen waarbij je bent afgehaakt zodat mensen waarbij dit grotendeels overeenkomt ook weer op ideeën kunnen komen of juist tips kunnen geven om eens te proberen.

Dit is mijn lijstje: (betekent trouwens niet dat ik alle series waarbij we zijn afgehaakt slecht vond, kan ook zijn dat mijn vriendin het minder vond)


Series die we goed vonden (min of meer in volgorde van "goedheid"):
Sopranos
Dexter
Breaking Bad
Homeland
Prison Break
Deadwood
Twin Peaks
Boardwalk Empire
Carnivale
Rome
Spartacus
Lost
Game Of Thrones
24


Afgehaakt bij:
Person Of Interest
Justified
Arrow
Firefly
The Wire
Hannibal
Heroes
Sherlock
The Corner

Eerstvolgende die we gaan bekijken: Ray Donovan
Iemand nog andere tips?

katwax

Sons of anarchy
house of cards
Once upon a time

Sherlock (BBC) -> of is het die waarop je bent afgehaakt?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

newday

Citaat van: katwax op augustus  8, 2013, 15:24:50
Sons of anarchy
house of cards
Once upon a time

Sherlock (BBC) -> of is het die waarop je bent afgehaakt?

Bedankt, ik ga er eens naar kijken.
Ja was inderdaad de BBC versie.

katwax

Citaat van: newday op augustus  8, 2013, 15:28:44
Bedankt, ik ga er eens naar kijken.
Ja was inderdaad de BBC versie.
als je die al niet goed vond moet ik je zeker Elementary niet aanraden, dat is namelijk de Amerikaanse versie van Sherlock.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543