Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

yulunga

Ik zie net dat het tweede seizoen van the Newsroom afgelopen week ook alweer begonnen is. Vond het eerste seizoen erg goed dus hopelijk deze ook weer. Staat in ieder geval op de planning om te gaan kijken komend weekend  :P

wiemelen

CitaatIk zie net dat het tweede seizoen van the Newsroom afgelopen week ook alweer begonnen is. Vond het eerste seizoen erg goed dus hopelijk deze ook weer.
Ik heb toevallig net eerste afleveing van seizoen 1 gezien gisteren. Mijn nieuwsgierigheid was gewekt nadat er hierover een item op de Belgische radio was geweest. En de lovende commentaren van de radio waren terecht. Nu maar hopen dat de rest van de afleveringen kwalitatief even goed zijn.

katwax

Hoe zit het nu met under the dome?
Hoor hier en daar dat het begin goed was, maar dat het daarna niets meer is.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

alexander2

Citaat van: katwax op juli 17, 2013, 12:41:13
Hoe zit het nu met under the dome?
Hoor hier en daar dat het begin goed was, maar dat het daarna niets meer is.

Ik blijf optimistisch. :D

katwax

Citaat van: alexander2 op juli 17, 2013, 12:53:34
Ik blijf optimistisch. :D
Ik had gehoopt dat Spielberg zijn les had geleerd na Terra Nova.
Echter klinkt jou post meer naar hoop dan dat je niet kan wachten op volgende aflevering :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Xstream

Citaat van: wiemelen op juli 17, 2013, 12:36:04
Ik heb toevallig net eerste afleveing van seizoen 1 gezien gisteren. Mijn nieuwsgierigheid was gewekt nadat er hierover een item op de Belgische radio was geweest. En de lovende commentaren van de radio waren terecht. Nu maar hopen dat de rest van de afleveringen kwalitatief even goed zijn.
Ik vond ep 1 echt geweldig, maar ik vond 't daarna toch wel behoorlijk inkakken. Naarmate 't einde wordt 't wel weer wat beter nadat ze schijnbaar 't halve schrijf team vervangen hadden. Dus kijken of ze 't in S2 weer goed oppakken. Ik begin er wel aan als 't seizoen af is.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

jowi


gsuk

Citaat van: jowi op juli 17, 2013, 17:03:03
"Suits" is weer begonnen, season 3 8)

zit in dubio
opsparen of per week kijken,
ben nu seizoen 5(laatste) van fringe aan het kijken
Dexter loop ik 2 afleveringen achter
True Blood moet ik nog aan beginnen  seizoen 6
en zo heb ik nog een aantal liggen
zoals :Hannibal,Do no harm,Hunted,elementary ea.

groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

JCL

Citaat van: jowi op juli 17, 2013, 17:03:03
"Suits" is weer begonnen, season 3 8)


Heel goed dat je het zegt! Ik dacht dat we daar nog veel langer op moesten wachten. Eind van het vorige seizoen deed snel verlangen naar meer!

jowi

Good news, Futurama fans! Nieuwe seizoen is weer begonnen, laatste episode "saturday morning fun pit" was wel weer erg grappig :)

AnubisNefer

Citaat van: alexander2 op juli  4, 2013, 12:56:40
Is het echt wat?
ik heb deel 1 gezien en vond het einde afgeraffeld of worden de karakters iets meer uitgewerkt?
Afgeraffeld? Je hebt maar 1 episode gezien, hoe kun je nou diepte creƫren in meerdere karakters in 1 episode?

Hannibal vind ik persoonlijk de meest verfrissende serie van de afgelopen paar jaar. Het begin van episode 1 zoog al mijn interesse gelijk op. Muziek keuze, editing, wat je voorgeschoteld kreeg, liet me achter met honger voor meer en ik was eigenlijk in de eerste 30 seconden al overtuigd van de kwaliteit van de serie.

De acteurs spelen uitstekend, casting is top notch, editing en het visuele is echt fantastisch, er zit een bepaalde gloed in die serie. Tevens zijn alle "cosmetische" locaties op Fbi bureau prachtig ingericht en zijn design technisch in balans.

Los daarvan zet Mads Mikkelsen een solide, sterk, mysterieus H. Lecter neer waarbij zijn wardrobe, kantoor, eet gewoontes het mysterieuze en complexe karakter alleen maar versterkt.

Ga ermee door en je word beloond. Top serie en ik kan niet wachten op seizoen 2.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

mradem

Citaat van: jowi op juli 17, 2013, 17:03:03
"Suits" is weer begonnen, season 3 8)


Ik heb deze ook binnengehaald. Kijk toch graag naar Rachel Zane :D

magicbas



Net begonnen aan seizoen 3, en 4 is nu in de maak!!  :pompom:
Source: Synology DS713+ | Humax iHDR-5200c |  PS4 | Nintendo Wii |  Nvidia Shield TV | Logitech Squeezebox Touch + BOTW
Amp: Marantz NR1607 | Metrum NOS DAC Octave | Emotiva UPA-1 (x2)
Speakers: Tannoy Revolution Signature DC6T (x2) / DC6LCR / DC4 (x2) | Boston Acoustics VPS210
Display: Samsung UE55HL8500L

mradem

Ben begonnen met Ray Donovan. Heeft wel wat weg van Sopranos. Een aanrader tot nu toe!

apogeefreak

701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

jowi


Dennis75

Citaat van: mradem op juli 22, 2013, 10:17:12
Ben begonnen met Ray Donovan. Heeft wel wat weg van Sopranos. Een aanrader tot nu toe!

De eerste 3 afleveringen zijn binnen. Ben benieuwd.
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

magicbas

Citaat van: Dennis75 op juli 25, 2013, 13:46:26
De eerste 3 afleveringen zijn binnen. Ben benieuwd.

Haha, n.a.v. de post van mradem heb ik precies hetzelfde ondernomen :)
Bedankt voor de tip en ook ik ben benieuwd hoe deze serie zich zal ontwikkelen!
Source: Synology DS713+ | Humax iHDR-5200c |  PS4 | Nintendo Wii |  Nvidia Shield TV | Logitech Squeezebox Touch + BOTW
Amp: Marantz NR1607 | Metrum NOS DAC Octave | Emotiva UPA-1 (x2)
Speakers: Tannoy Revolution Signature DC6T (x2) / DC6LCR / DC4 (x2) | Boston Acoustics VPS210
Display: Samsung UE55HL8500L

W.Otter

Citaat van: jowi op juli 25, 2013, 12:50:32
Ligt het aan mij of zie ik Carl (de zoon van Rick) niet in de trailer?

op 3 minuten van de trailer..
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Dennis75

Citaat van: magicbas op juli 25, 2013, 14:25:01
Haha, n.a.v. de post van mradem heb ik precies hetzelfde ondernomen :)
Bedankt voor de tip en ook ik ben benieuwd hoe deze serie zich zal ontwikkelen!

hahaha ook van mijn kant, bedankt voor de tip! :D
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

wiemelen

The exes is ook weer bezig ... seizoen 3 ...  :clapping:


Joris1971

Dexter the final season, nu 4 afleveringen gekeken en wel weer erg goed.

katwax

House of Cards is een aanrader. Bij ons zijn de 13 eps er snel doorgegaan :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

JCL

Citaat van: katwax op juli 27, 2013, 10:44:41
House of Cards is een aanrader. Bij ons zijn de 13 eps er snel doorgegaan :)

Tot op heden de beste serie van het jaar! Met name de dialogen icm de acteurs zijn echt geweldig!

Denon Focal

Net seizoen 8 van Entourage afgekeken. Erg leuke serie, ben benieuwd of die film er nog komt.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks