Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

audiosetup

Blumenhofer Genuin FS 3 mk2, Pathos Logos, T+A mp8 streamer, Metrum Acoustics Onyx, Kimber Bifocal en Kimber Hero.

Xander32

Screenshots - goed idee :thumbs-up:.
Soms is een oplossing zo eenvoudig dat men er overheen kijkt ...

Citaat van: technative op oktober  9, 2014, 21:17:44
Wat je kunt proberen is dezelfde calibratie met een normale cd uitvoeren.
Je kunt ook even snel screenshots maken van de instellingen en dit dan na herinstallatie terugzetten.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

... maar moet wel ff op zoek naar betreffende install. bestand, of ik die nog ergens heb als back-up ...

Citaat van: Xander32 op oktober  9, 2014, 21:36:57
Screenshots - goed idee :thumbs-up:.
Soms is een oplossing zo eenvoudig dat men er overheen kijkt ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

CZ79

#2678
D*ownload
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

CZ79

Citaat van: Xander32 op oktober  9, 2014, 20:12:31
Dank Chris :thumbs-up:. Morgen zal ik er in alle rust naar kijken (heb al weekend :clapping:). Kom ik er niet uit dan kan je een pm tegemoet zien.

Any time
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Xander32

#2680




Zojuist kwam ik deze " Anti-Vibration hangers voor ls.kabels" tegen op MP. Zouden deze een goede upgrade van mijn set zijn? Wat kan ik uiteindelijk verwachten betreft de geluidskwaliteit? Ik hoop dan wel dat ze in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar zijn, want deze vloeken met onze vloer en m'n Glennies.




:ohmy:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

CZ79

Probeer eerste eens een theekopje om te zien of een riser klankmatige invloed heeft bij jouw set
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

cardas49

#2682
Misschien suffe vraag, maar wat doe je met zo'n schommel, ls kabel er op?

Edit: eerst wakker worden, dan htforum lezen...
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

twani

Citaat van: Xander32 op oktober 10, 2014, 07:42:06




Zojuist kwam ik deze " Anti-Vibration hangers voor ls.kabels" tegen op MP. Zouden deze een goede upgrade van mijn set zijn? Wat kan ik uiteindelijk verwachten betreft de geluidskwaliteit? Ik hoop dan wel dat ze in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar zijn, want deze vloeken met onze vloer en m'n Glennies.




:ohmy:

Deze dingen vloeken vooral met de realiteit :tounge:

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op oktober 10, 2014, 07:42:06



:D
Zojuist kwam ik deze " Anti-Vibration hangers voor ls.kabels" tegen op MP. Zouden deze een goede upgrade van mijn set zijn? Wat kan ik uiteindelijk verwachten betreft de geluidskwaliteit? Ik hoop dan wel dat ze in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar zijn, want deze vloeken met onze vloer en m'n Glennies.




:ohmy:

Leuk speelgoed voor de dwerghamster van mijn zoontje..... :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

ajbeefde

Citaat van: Xander32 op oktober 10, 2014, 07:42:06




Zojuist kwam ik deze " Anti-Vibration hangers voor ls.kabels" tegen op MP. Zouden deze een goede upgrade van mijn set zijn? Wat kan ik uiteindelijk verwachten betreft de geluidskwaliteit? Ik hoop dan wel dat ze in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar zijn, want deze vloeken met onze vloer en m'n Glennies.




:ohmy:

Misschien dat de hoge vrouwen stemmen warmer gaan klinken...  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Xander32

 ;D

... hetzelfde zal (hopelijk) voor Chris gelden.

Citaat van: mark235 op oktober 10, 2014, 08:25:46
Misschien suffe vraag, maar wat doe je met zo'n schommel, ls kabel er op?

Edit: eerst wakker worden, dan htforum lezen...


:worship:

Citaat van: twani op oktober 10, 2014, 08:29:25
Deze dingen vloeken vooral met de realiteit :tounge:


:clapping:
Citaat van: YamahaRXV op oktober 10, 2014, 09:03:44
Leuk speelgoed voor de dwerghamster van mijn zoontje..... :D



Jullie zijn allen mijn helden voor vandaag; laten mij deze dag starten met een smile :tounge:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

#2687
Helaas blijkt onderstaande niet mogelijk en blijk ik niet meer in het bezit te zijn van betreffende progg ...  :-[


Citaat van: technative op oktober  9, 2014, 21:17:44
Wat je kunt proberen is dezelfde calibratie met een normale cd uitvoeren.
Je kunt ook even snel screenshots maken van de instellingen en dit dan na herinstallatie terugzetten.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Joris1971

Citaat van: Xander32 op oktober 10, 2014, 07:42:06




Zojuist kwam ik deze " Anti-Vibration hangers voor ls.kabels" tegen op MP. Zouden deze een goede upgrade van mijn set zijn? Wat kan ik uiteindelijk verwachten betreft de geluidskwaliteit? Ik hoop dan wel dat ze in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar zijn, want deze vloeken met onze vloer en m'n Glennies.




:ohmy:

Daar ga je serieus toch geen geld aan uitgeven aan deze voodoo

Xander32

Hoezo Voodoo Joris? Ik ben naarstig op zoek naar reviews en/of gebruikerservaringen maar kan die niet vinden ... dat kan ook weer wat zeggen. En voor `t geld zou het maar zo een fraaie upgrade kunnen zijn.


Citaat van: Joris1971 op oktober 10, 2014, 13:22:49
Daar ga je serieus toch geen geld aan uitgeven aan deze voodoo
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Joris1971

#2690
Citaat van: Xander32 op oktober 10, 2014, 13:25:04
Hoezo Voodoo Joris? Ik ben naarstig op zoek naar reviews en/of gebruikerservaringen maar kan die niet vinden ... dat kan ook weer wat zeggen. En voor `t geld zou het maar zo een fraaie upgrade kunnen zijn.

Kom op zeg, een luidsprekerkabel op een schommelig ding hangen en dan moet het beter gaan klinken  :nowink: :baaa: :ohmy: :crazy:

Voor het geld, 65 euro per stuk.. vind ik niet niks, je hebt er denk ik toch wel een stuk of 6 nodig dan

Koop dan beter een NAS  ;D

Xander32

Niet de ls. zelf, slechts de ls.kabels.
Ik kan mij daar wel wat bij voorstellen; op deze wijze pikken de kabels veel minder trillingen op.

Citaat van: Joris1971 op oktober 10, 2014, 13:26:21
Kom op zeg, een luidspreker op een schommelig ding hangen en dan moet het beter gaan klinken  :nowink: :baaa: :ohmy: :crazy:

Voor het geld, 65 euro per stuk.. vind ik niet niks, je hebt er denk ik toch wel een stuk of 6 nodig dan
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Joris1971

Citaat van: Xander32 op oktober 10, 2014, 13:28:50
Niet de ls. zelf, slechts de ls.kabels.
Ik kan mij daar wel wat bij voorstellen; op deze wijze pikken de kabels veel minder trillingen op.

Ja ik typte te snel, bedoelde ook de ls kabels.

Een kabel is toch afgeschermd en denk je nu echt dat dit hoorbaar is...

Xander32

Ik heb echt al gekkere dingen meegemaakt in audioland  ;D.
Ben wat dat betreft ook open minded.


Citaat van: Joris1971 op oktober 10, 2014, 13:30:17
Ja ik typte te snel, bedoelde ook de ls kabels.

Een kabel is toch afgeschermd en denk je nu echt dat dit hoorbaar is...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Alex Groningen

Zit je iedereen een beetje voor 't zooitje te houden?
Kan me namelijk niet voorstellen dat jij hier serieus mee bezig bent.

Xander32

Niets zo veranderlijk als een mens Alex. Hoe goed kennen jullie mij nou?
Ik kwam ze per toeval tegen en vond het wel een bijzonder concept welke mijn aandacht trok.

Citaat van: Alex Groningen op oktober 10, 2014, 13:36:17
Zit je iedereen een beetje voor 't zooitje te houden?
Kan me namelijk niet voorstellen dat jij hier serieus mee bezig bent.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted Member 2

Citaat van: Xander32 op oktober 10, 2014, 13:38:13
Niets zo veranderlijk als een mens Alex. Hoe goed kennen jullie mij nou?
Ik kwam ze per toeval tegen en vond het wel een bijzonder concept welke mijn aandacht trok.

Je kan ze altijd nog doorverkopen aan Maz voor zijn papegaai. ;D

Joris1971

Citaat van: Xander32 op oktober 10, 2014, 13:33:49
Ik heb echt al gekkere dingen meegemaakt in audioland  ;D.
Ben wat dat betreft ook open minded.

Ben je onlangs bij Frank2 langs geweest?  ;D

Xander, serieus, je bent al snel 6x 65 euro kwijt..., zonde van die 390 eurootjes

Xander32

Haha ... held  :worship:.

Citaat van: Onder013 op oktober 10, 2014, 13:40:18
Je kan ze altijd nog doorverkopen aan Maz voor zijn papegaai. ;D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

frank2

Er zijn sets die met een cable lifter voor ls kabels zeker een beter/mooier geluid krijgen, gelukkig heb ik hier geen last van. Peerles monster heeft ze ook gebruikt/gehad, weet alleen niet welk merk.

Dus eerst proberen, sommige sets daar werkt het, bij andere hoor je niets extra's.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren