Teejooscoop

Gestart door Teejoo, november 21, 2006, 23:02:16

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

PascalP

Citaat van: Teejoo op november  5, 2021, 16:40:56
Ook al zet je er een 0 achter mag je er nog geen meenemen vrees ik...

Daar ben ik ook bang voor....

Ik zal later vanavond even in de pen kruipen voor een uitgebreid verslag van mijn 2e bezoek aan de Teejooscoop  :pompom:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Teejoo

Citaat van: PascalP op november  5, 2021, 15:45:49
De 9000 is 'officiëel' de UK variant (of de Belgische?) en de 9004 de NL variant zover ik weet, net zoals de 420 en 424, 820 en 824 enz enz.
Het is idd landafhankelijk. De 9000 komt uit België, de 9004 uit Duitsland.

Teejoo

Vanochtend nog deel 1 in de demo voor Pascal, vanavond Harry Potter And The Deathly Hallows: Part 2 op UHD!

Als het 1e deel een 10 was qua geluid is dit toch wel een 11  8) En verder uiteraard ook geweldig qua film.

PascalP

Zo dan is het weer verslag-tijd :D

Vanochtend voor de 2e keer afgereisd naar de Teejooscoop en als me nog 2 dingen bijstaan van de vorige keer dan is het wel de enorme ruimtelijk en homogeniteit van de ruimte/speakers en de wat mindere integratie van de subs toen (dipje tussen 40-80Hz).
Eerst gezellig ff wat bijgeklets onder het genot van een bak koffie en daarna (met een nieuwe bak koffie  :coffee: ) door naar de bovenste etage waar de Teejooscoop zich bevindt.
Bekende ruimte en het enige zichtbare verschil t.o.v. de vorige keer is de locatie van beide JL Audio subs, deze staan nu namelijk beide achter de bank in de linker en rechter achterste hoeken.

Ik mocht plaats nemen in de money seat en we begonnen met wat relaxte muziek via de Trinnov (Roon? Tidal? Geen idee eigenlijk :P ), en het voornaamste wat opvalt is de integratie met de subs en de main L/R, als ik mijn ogen dicht zou doen en je zou me vertellen dat er 2 deftige zuilen full range staan te spelen had ik het zomaar geloofd, heel mooi.
Geweldig stereo plaatje, komt heerlijk los van de speakers met een mooi strak en gelaagd laag, chapeau  :clapping:

Door naar wat filmcontent met de Panasonic Twins en we hebben echt heel veel content gehad dus zal niet iedere film 1 voor 1 gaan benoemen, maar als ik het goed herinner begonnen we met een DVD (jawel een DVD) van Kane, beeld was onder de maat zelfs voor DVD standaarden maar de DTS 5.1 track was echt geweldig en kwam mooi tot leven in de Teejooscoop. Alles uiteraard via de Dolby Surround upmixer in huize Teejoo.
Door met Oblivion wat echt een heel mooie plaatsing gaf van alle effecten, overvliegende drones, ruimtelijkheid etc. Plaatje was gewoon 'af'.
Harry Potter deel 7-1 was ook echt mooi en de MK laten de omgeving/ambience mooi en realistisch tot leven komen.
Dolby demo discs met diverse clips gezien (Audiosphere!!) en de ochtendsessie afgesloten met de dames van Celtic Woman, deze dan wel in stereo afgespeeld zonder upmixers.
Overall kan ik alleen maar zeggen dat ik nog steeds die enorme ruimtelijkheid, bubble en naadloze overgang van speaker naar speaker ervaarde als vorige keer, wellicht nog wat beter. Dit doet de Trinnov Speaker Remapping tool echt heel mooi.
Integratie van de subs is ook echt vele malen beter en van een dip is niet meer te spreken maar meer van een stevige schop onder je hol waar het moet  :headbanging:

Even pauze pakken met wat overheerlijke broodjes en met een voldaan gevoel weer terug naar de Teejooscoop voor de laatste sessie.
Begonnen met Lucy welke een redelijk aangedikt LFE heeft dus ff snel on-the-fly een presetje gemaakt voor de Trinnov middels een iPad waar het LFE een dB-tje lager lag en heerlijk genieten van deze film op zowel audio als visueel gebied. De stem van Morgan Freeman was ook echt goed en zoals hij hoort.
Ook hier zijn mooie stappen gemaakt met de N7, vorige keer was er namelijk nog een lichte rode gloed over het beeld en dit is nu compleet weg na de recent uitgevoerde kalibratie.
Verder met Peter Maffay welke echt een gruwelijk goed gemixte Atmos disc is en kreeg tijdens het nummer van Ilse de Lange nog een mooi verhaal te horen van Teejoo waarin zowel Ilse als een vettige hamburger een belangrijke rol speelden, geweldig!  :angel:
Paar nummertjes van der Peter gehad en dit kon Teejoo ook wel bekoren dacht ik zo en mij natuurlijk ook, de volle, krachtige en diepe stem van Peter werd mooi ten gehore gebracht door de MK S150 center en JL subs.
Gezien we toch op aan het bouwen waren naar de climax verder gegaan met Unbroken welke nieuw was voor Teejoo maar ik zag toch een dikke glimlach en een glinstering in zijn ogen toen het eerste geschut los ging.
Wat een geweldige disc blijft dit toch, sublieme Atmos track met een geweldig ervaring, plaatsen en effecten van links naar rechts en van voor naar achteren in de ruimte zijn zeer natuurlijk en volgen precies de actie die op het scherm te zien is.
Ik denk dat Teejoo ook een nieuwe referentiedisc gevonden heeft  :clapping: :popcorn:

Afgesloten met een stukje muziek en nog even nagebabbeld voordat ik weer van het (bijna) zuidelijkste puntje van Limburg vertrok richting het (bijna) noordelijkste puntje van Limburg.

Teejoo, bedankt voor de gastvrijheid weer, je hebt het echt goed voor elkaar. Niet alleen de speakers of de ruimte of de akoestiek, maar gewoon het hele plaatje zet een fantastisch geheel neer.
Ook leuk om te horen hoe een set die zeer vergelijkbaar is met mijn eigen (de speakers dus) toch anders klinkt in een andere ruimte met een andere processor die fenomenaal werkt levert en ook een geheel ander type subs klinkt toch weer net ff anders allemaal.
Leuke dag gehad en tot snel maar weer  :coffee:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

denoontje

Mooi verslag weer van een mooie m&g!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

CinéHome

Gezellig buurten zo te horen. Bedankt voor het verslag! :popcorn:
CinéHome Whatsapp +32(0)495475580 - [email protected]
Specialist in "high mid end" hifi aan "real world" prijzen :-) & Home to A*Brand NewBox speakers & subs
Officieel dealer van oa. Arcam, Bryston,  Denon, Marantz, M&K Sound, Dali, Monitor Audio, Audiovector, Elipson, Q-Acoustics, Atoll Electronique, Pro-Ject, MoFi, EAT Audio, Earthquake subs & more, Atlas Cable, Supra, QED en WireWorld.
PrePro: Acurus, Trinnov en Storm Audio.

vik

Leuk verslag!

"Der Peter" heeft volgens mij best een goed jaar achter de rug  :colgate:

Lijkt me leuk om de Teejooscoop een keer te ervaren en zal vast wel een keer gebeuren.  8)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

#4632
In de wereld van elektronika bestaan er geen dure onderdelen die een hoge prijs verkoop prijs rechtvaardigen. Het gaat om het eindresultaat en daar betaal je uiteindelijk voor. Ook kun je vanaf een foto niets beoordelen. Daarvoor zou je een apparaat open en bloot voor je moeten hebben en het liefst nog met een schema erbij.

De Trinnov moet het voornamelijk hebben van zijn enorme rekenkracht en software en ook niet zo gek dat het design gebaseerd is op een htpc.  Zet er bijvoorbeeld een Bryston SP3 naast en dan heb je op de foto twee compleet andere werelden.





Citaat van: WillyP op november  5, 2021, 13:28:29
Indertijd was ik niet erg onder de indruk van het binnenwerk van de Trinnov, maar eerlijk gezegd heb ik er weinig verstand van. Ik heb toen aan de hand van een aantal foto's het binnenwerk laten beoordelen door een vakman. Die kwam tot de conclusie dat er niks mis was met de hardware maar dat er onder de kap ook geen elektronica was die de hoge prijs kon verklaren. Dat betekent dat het budget vooral wordt opgeslokt door de software en de ontwikkeling daarvan. Gelet op de vele enthousiaste reacties heeft Trinnov daarmee een knap stukje werk afgeleverd.

WillyP
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

WillyP

Een mooie vergelijking maar voor zover foto's iets zeggen, vind ik de opbouw van de Bryston mooier dan die van de Trinnov. Maar ook qua filosofie kan het verschil niet groter zijn. Toen de SP3 uitkwam, zag Bryston niets in room correction. Met de komst van de SP4 is daar verandering in gekomen.

WillyP

Teejoo

#4634
Bedankt voor je mooie verslag Pascal!

We zijn idd begonnen met de Kane DVD February.  Het ziet er (helaas) idd niet uit, wat nog versterkt wordt door de gebruikte filters. Audio was een lossy DTS 5.1 spoor, en dat klinkt gewoon super en al helemaal na upmixing. Chapeau voor de persoon die dit gemixt heeft. Je voelt gewoon de zaal/ruimte, en daarmee komen we meteen tot mijn hoofdstreven bij het inregelen van mijn set: Ik wil de film / muziek beleven alsof ik erbij ben! En dan 'voel' je net als in de echte de ruimte waar je in staat. Met Unbroken was dat idd to the max. Fantastisch!

Verder hebben we idd vooral veel verschillende content 'beleeft' en verder niet meer ingezoomd wat er nu allemaal gebeurt qua inregeling. En dat is bedenk ik me nu als HT nerds onder elkaar toch jammer. Je hebt het bijvoorbeeld over de remapping functie als reden dat de overgang van speaker naar speaker en daarmee de steering zo mooi is.

De remapping functie is echt erg goed en een unieke feature van Trinnov, maar voordat we de remapper teveel eer gaan toekennen wil ik dit wel even nuanceren en uitleggen. (Alvast excuses voor het lange verhaal, maar dit geeft wellicht inzicht voor de mensen die een Trinnov overwegen en andere verwachtingen hebben).

De remap functie van de Trinnov is een functie die in principe speakers die minder optimaal geplaatst zijn  virtueel/akoestisch op de juiste plek zet zoals die zijn voorgeschreven conform de surround richtlijnen. (Trinnov heeft daar ook een hele handleiding over) Dit doet hij o.a. door gebruik te maken van meerdere relevante speakers die bij elkaar in de buurt staan waardoor er dus een soort van phantom speaker gecreëerd wordt. Dat kan uiteraard alleen maar als zaken zoals delays, decorrelatie, fases etc. ook worden meegenomen.
De invloed van de remapper op het geluid hangt dus nauw samen hoe correct de speakers al op de voorgeschreven posities staan. Is dit al bijna 100%, dan hoeft de remapper in feite dus weinig te doen. Dat is bij mij het geval, en daarom maakt het aan en uitzetten van de remapper geen wereld van verschil. Het verschil is het echter wel! Het zet de puntjes op de i en zorgt idd door het beïnvloeden van die kleine zaken dat het o.a. nog net iets ruimtelijker klinkt, maar ook bij ook bijvoorbeeld dat stemmen echt uit het doek lijken te komen in mijn situatie. Ik kom zo meteen nog even terug op de remapping functie.

De grote reden waarom het bij mij zo klinkt zoals het klinkt heeft echter te maken met de exacte plaatsing van de speakers en de andere 3 meest belangrijke functies van de Optimizer: Akoestische correctie, delay en level alignement. Omdat mijn ruimte niet heel groot is heeft dit allemaal ook veel invloed en luistert dit nauw.

De plaatsing kost gewoon veel tijd en testen. Dit doe ik dus in eerste aanzet ook zonder de remapper! Eerst meetkundig, en dan finetunen op gehoor. 1 cm maakt bijvoorbeeld veel verschil bij de sides i.v.m. de afstraling zoals ik al aangaf (vandaar die vele gaten in de muur achter de speaker  ;))

Akoestische correctie, delay en level alignement worden bepaald op basis van de meting. Dat is de basis voor alles inclusief de remapping functie aangezien er sprake is van een 3D meting. Hierdoor weet de Altitude exact waar elke speaker zich bevindt.
Ik heb inmiddels dik over de honderd metingen gedaan schat ik, (ook ivm beta testen). Maar ik vind het nog steeds een uitdaging omdat het de kunst is een zo symmetrisch mogelijke meting te maken en 'gecontroleerd' af te laten wijken. Dat laatste is weer van belang voor de remapper. Maar het is zeker voor de surround ook juist weer fijn dat er wel iets van verschil zit omdat diezelfde remapper dan weer iets toevoegt waardoor het net weer wat lekkerder klinkt. De mic een paar cm naar voren of achteren maakt dus het verschil!

Het is echter een dunne lijn, omdat het mèt remapper ook echt slechter kan klinken... Er kan namelijk een disbalans ontstaan waarbij de surroundbubble bijvoorbeeld naar een kant 'hangt'. Daar heb je uiteraard eerder last van als je speakers juist geplaatst zijn. Veel trail & error dus!

Op basis van de meting wordt de akoestisch correctie gedaan, rekening houdend met je target curve, het bereik dat je middels je excusion curve instelt en uiteraard de overkoepelende instellingen van de optimizer: conform welke parameters ga ik ingrijpen. Deze functie zorgt in feite ook voor de voice matching, wat ook weer bijdraagt aan de homogene surround bubble.
Level en delay alignement zijn de 2 andere functie die substantieel bijdragen aan de balans in een set.

Zodra ik een van de 3 uitschakel stort het geheel in en klinkt het gewoon direct fors slechter, waarbij room en volumes echt veel impact hebben. Delays hebben primair impact op de bubble.
Het uitschakelen van de remapper heeft echt veel minder impact omdat het dan gewoon nog steeds klinkt als een klok.

Kortom: het is de beroemde som der delen waarbij sommige zaken zwaarder wegen dan anderen voor het eindresultaat.

Het uiteindelijke resultaat valt en staat bij de Trinnov hoe hij wordt ingeregeld. Daarom wijs ik mensen ook vaak naar alternatieven zoals de Lyngdorf. Daar haal je veel eenvoudiger het potentieel van het apparaat. Bij een Trinnov kost dat veel werk, tijd en ervaring weet ik inmiddels, maar daarom zit ik hier nu wel bij elke film met een dikke smile :D.

Dat kun je ook bijna niet verwachten van een dealer: die heeft uiteraard ook een x aantal uur ingecalculeerd waarmee je de basis goed hebt. Als je verder wilt kom je toch zelf aan het spelen.
Het apparaat zelf is hardware matig gewoon vanuit een professionele insteek opgebouwd qua eisen, daar liggen tenslotte hun roots. Dus redelijk no nonsens, kwalitatief en praktisch. Je betaald dus echt voor de software/support en ontwikkeling.

Ik wil als enthousiaste eigenaar/gebruiker Trinnov/de Altitude dus zeker niet afkraken denk dat het misschien toch wel de beste processor is die er te koop is, maar dan ben je er nog niet ;). Ik denk dat mensen als Garmt, Bjorn en Ron dit wel kunnen beamen.

Dat gezegd hebbende: als je speakers qua plaatsing echt afwijken van de richtlijnen dan zul je bijna altijd echt profijt hebben van de remapper!

Teejoo

#4635
Citaat van: WillyP op november  6, 2021, 10:16:34
Een mooie vergelijking maar voor zover foto's iets zeggen, vind ik de opbouw van de Bryston mooier dan die van de Trinnov. Maar ook qua filosofie kan het verschil niet groter zijn.
Op de foto's van Vik staat de Trinnov niet. Dat zijn volgens mij beide Brystons.

De 16 ziet er zo uit: Dat ziet er qua looks idd veel minder uit vanwege het PC deel. Maar qua audio hardware wel professionele componenten. Het is zoals je zegt een totaal andere insteek tussen beide firma's, waarbij je je kunt afvragen of de software gebaseerde oplossingen voor surround niet de betere insteek is.



Citaat van: WillyP op november  6, 2021, 10:16:34
Toen de SP3 uitkwam, zag Bryston niets in room correction. Met de komst van de SP4 is daar verandering in gekomen.
Verstand komt met de jaren zullen we maar zeggen  :D

Teejoo

#4636
Citaat van: vik op november  6, 2021, 08:59:59
Leuk verslag!

"Der Peter" heeft volgens mij best een goed jaar achter de rug  :colgate:

Lijkt me leuk om de Teejooscoop een keer te ervaren en zal vast wel een keer gebeuren.  8)
Ja, Peter was leuk: vooral het duet met Katie Melua en met die jongere man. Die ouwe rocker! Die Keltische dames beoordeel je volgens mij alleen op de beeldkwaliteit  :P(in tegenstelling tot de kop van Peter)

Je bent altijd welkom.

PascalP

Mooi verhaal Teejoo, zijn er inderdaad niet zó diep op ingegaan. Maar de vorige keer toen ik bij je was hebben we wel gespeeld en verschillende functies aan en uit gezet en de verschillen waren goed hoorbaar.
De basis is natuurlijk het belangrijkste zoals je aangeeft, als je levels en delays niet kloppen bijvoorbeeld etc.
Wat de remapper kan doen heb ik recent nog bij RvD gehoord in een niet-symmetrische set, klink gewoon zeer goed en zeer ruimtelijk alsof iedere speaker op de 'juiste' plek staat :)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

PascalP

Citaat van: Teejoo op november  6, 2021, 11:11:06
Op de foto's van Vik staat de Trinnov niet. Dat zijn volgens mij beide Bryston.


In mijn Bryston (en dus ook StormAudio) zit zelfs een RaspberryPi in die het een en ander aanstuurt...  :tounge2:
Al kom ik er nu ff niet meer op wat exact de functie was...
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Teejoo

Citaat van: PascalP op november  6, 2021, 11:47:44
Wat de remapper kan doen heb ik recent nog bij RvD gehoord in een niet-symmetrische set, klink gewoon zeer goed en zeer ruimtelijk alsof iedere speaker op de 'juiste' plek staat :)
Dat is idd echt geweldig en heel knap.

Teejoo

Citaat van: WillyP op november  6, 2021, 10:16:34
Een mooie vergelijking maar voor zover foto's iets zeggen, vind ik de opbouw van de Bryston mooier dan die van de Trinnov. Maar ook qua filosofie kan het verschil niet groter zijn. Toen de SP3 uitkwam, zag Bryston niets in room correction. Met de komst van de SP4 is daar verandering in gekomen.

WillyP
Ben je ook naar een nieuwe processor aan het kijken Willy? Anders kom je hier maar een keer langs om en de Panasonic en de Trinnov te ervaren  ;)

vik

Ik moet inderdaad wel opletten en af en toe naar beneden kijken of het daar wel goed gaat als de dames op staan . De oplossing daarvoor is inderdaad snel schakelen naar Peter.  :P

Maar zonder gekheid: de bühne is best groot voor een stereo track en als alles klopt hoort hij meeslepend te zijn en niet ver naast te zitten van een goede surround ervaring. Zelfs bij Jefften achter een breed akoestisch doek is het een hele mooie beleving.

Mooie omschrijving van de Trinnov en helemaal mee eens. Ik noem het zelf een tover doos en ongelooflijk wat je er allemaal mee kunt.

Op de installatie van forum lid Rvd heeft CineMike via SM ook best wat negatieve kritiek gehad. Uitspraken als : hoe kun je iemand zo een dure processor verkopen in een huis kamer enz. enz. JUIST in moeilijke situatie zoals die van de meeste huiskamers de perfecte processor en gelukkig heeft de praktijk dit ook uitgewezen. Ook is zijn speaker opstelling alles behalve optimaal.

Inderdaad wel belangrijk dat je een goede demo krijgt van een goede dealer. Anders kun je zomaar de naam Trinnov te grabbel gooien en dat zou zonde zijn.

Citaat van: Teejoo op november  6, 2021, 11:14:08
Ja, Peter was leuk: vooral het duet met Katie Melua en met die jongere man. Die ouwe rocker! Die Keltische dames beoordeel je volgens mij alleen op de beeldkwaliteit  :P(in tegenstelling tot de kop van Peter)

Je bent altijd welkom.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Teejoo

Wat is SM waar die kritiek is geleverd?

denoontje

Citaat van: Teejoo op november  6, 2021, 11:11:06
Op de foto's van Vik staat de Trinnov niet. Dat zijn volgens mij beide Brystons.

De 16 ziet er zo uit: Dat ziet er qua looks idd veel minder uit vanwege het PC deel. Maar qua audio hardware wel professionele componenten. Het is zoals je zegt een totaal andere insteek tussen beide firma's, waarbij je je kunt afvragen of de software gebaseerde oplossingen voor surround niet de betere insteek is.


Verstand komt met de jaren zullen we maar zeggen  :D

Waarom bouwen ze ook niet een videokaart en drive erbij in.zou ook wel handig zijn toch?

vik

S.M. (Social Media) in dit geval Feest boek   :colgate:

Citaat van: Teejoo op november  6, 2021, 13:12:14
Wat is SM waar die kritiek is geleverd?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Teejoo

Citaat van: vik op november  6, 2021, 13:19:31
S.M. (Social Media) in dit geval Feest boek   :colgate:
Ach so  ;)

buckler

Leuk verslag mannen en geweldig om te lezen, zeker ook de uitgebreide uitleg van Theo en de geplaatste fotos.
Pracht spul
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

buckler

Citaat van: vik op november  6, 2021, 13:19:31
S.M. (Social Media) in dit geval Feest boek   :colgate:

Ik vond het in eerste instantie ook 'what much' in een woonkamer maar als je hoort hoe iedereen zegt hoe geweldig het klinkt en Rudy er enorm blij mee is dan zegt dat toch genoeg.
Die kritiek gevende (toetsenbord terroristen) gasten moet je gewoon negeren.... ook ik kreeg vorig jaar wat kritiek van zulke gasten na mijn aankopen maar ik ben daar makkelijk in, 'opzouten'  :threadclosed:
Prachtige machines mannen
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Teejoo

Citaat van: buckler op november  6, 2021, 13:47:27
Ik vond het in eerste instantie ook 'what much' in een woonkamer maar als je hoort hoe iedereen zegt hoe geweldig het klinkt en Rudy er enorm blij mee is dan zegt dat toch genoeg.
Die kritiek gevende (toetsenbord terroristen) gasten moet je gewoon negeren.... ook ik kreeg vorig jaar wat kritiek van zulke gasten na mijn aankopen maar ik ben daar makkelijk in, 'opzouten'  :threadclosed:
Prachtige machines mannen
Zegt de man die helemaal is losgeslagen in z'n woonkamer! :D

Jij hebt gewoon een HT die je ook als woonkamer gebruikt!

buckler

Hahaha lol... SCHULDIG   ;D
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek