Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Madhouse

Citaat van: Joris1971 op november 10, 2010, 19:29:45
Klote man... is je zending nu kwijt?

Geen idee...Zit ff te zoeken op google maar kan er weinig zinnigs over zeggen.. >:(
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Heb die zending ook nog nooit gezien (van gehoord). Hopelijk valt het mee  ???
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Citaat van: Martijn90 op november 10, 2010, 19:35:55
Heb die zending ook nog nooit gezien (van gehoord). Hopelijk valt het mee  ???

Zending is wel gesorteerd in het sorteer centrum. Misschien zo'n grote doos ofzo dat ie op een appart karretje moest en ze die vergeten zijn. Moet maar even geduld hebben. Wel jammer want had echt zin om vanavond lekker de sub aan te gaan sluiten en afstellen. Helaas :(

Ik heb zelf deze status ook nog nooit meegemaakt....
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

GijsP

| Marantz SR7009 | Sony SDP3700 | Klipsch: 2 x Reference II R-28F/R-25C/2 x R-14S/2x Jamo S602 | Klipsch R-115SW + Anti-Mode 8033 + Auralex Gramma | Media Server + Plex

WimB

Citaat van: Joris1971 op november 10, 2010, 19:29:45
:( :(  TNT SUCKS BIG TIME  >:( >:(

Klote man... is je zending nu kwijt?
Idd, mijn XXLS hadden ze gewoon voor de deur neer gezet, briefje in de bus dat hij te zwaar was om weer mee te nemen en de buren wilden hem niet aannemen. Ongelofelijke prutsers bij de TNT. Heb vele betere ervaringen met UPS en DHL. Die kennen nog een beetje service.

Madhouse

Citaat van: WimB op november 10, 2010, 19:55:53
Idd, mijn XXLS hadden ze gewoon voor de deur neer gezet, briefje in de bus dat hij te zwaar was om weer mee te nemen en de buren wilden hem niet aannemen. Ongelofelijke prutsers bij de TNT. Heb vele betere ervaringen met UPS en DHL. Die kennen nog een beetje service.

Wat belachelijk zeg! Dat verhaal heb ik ook eerder gehoord van iemand!  >:(

Zo staat het er bij mij voor:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

sjaax

Arcam A32 & Dynaudio X12

Valkyrie

Ik heb ook even op google gezocht voor je, maar de verhalen zijn niet allemaal positief. :( Succes! Hopelijk komt je pakketje gauw aan!
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Madhouse

Citaat van: HTip op november 10, 2010, 20:13:24
Balen man! Hopelijk krijg je hem morgen...

Ik hoop het ook...moet gewoon ff geduld hebben en dat heb ik niet  :blush:

Citaat van: sjaax op november 10, 2010, 20:14:51
Dat is wel heel zuur...   :-[

Ja, moet jij ook langer op je kabel wachten  :(

Citaat van: Valkyrie op november 10, 2010, 20:15:00
Ik heb ook even op google gezocht voor je, maar de verhalen zijn niet allemaal positief. :( Succes! Hopelijk komt je pakketje gauw aan!

Ja in sommige gevallen kwam hij gewoon aan maar negatieve verhalen heb ik ook gehoord....

Doe dit soort dingen nooit meer via de post denk ik..
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Zefanja

Wauw dat is mooi kl*te zeg.
Hopelijk is de sub snel terecht.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

fugazi_2009

Uitleg TNT:

Citaat
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.

Dus in het slechtste geval had de jongen op het busje tussen 2 distributiecentra nog een sub nodig.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

frankp

Dit is inderdaad balen zeg. Heb zelf ook al meerdere malen gehad met TNT dat de bezorging niet al te best verliep.
Meestal gebruiken ze van die "bedrijfjes" om het laatste deel van sorteercentrum naar de ontvanger te brengen en daar gaat
het ook vaak mis.

Hoop in ieder geval dat je 'm toch snel krijgt. Maar neem aan dat hij wel verzekerd is verzonden?

Madhouse

Citaat van: Zefanja op november 10, 2010, 20:29:21
Wauw dat is mooi kl*te zeg.
Hopelijk is de sub snel terecht.

Idd kl*te, maar niet gezegd dat hij verdwenen is natuurlijk.

Citaat van: fugazi_2009 op november 10, 2010, 20:44:15
Uitleg TNT:

Dus in het slechtste geval had de jongen op het busje tussen 2 distributiecentra nog een sub nodig.

Dat gaat in dit verhaal niet op omdat hij al in het sorteer proces zit.

Citaat van: frankp op november 10, 2010, 20:45:26
Dit is inderdaad balen zeg. Heb zelf ook al meerdere malen gehad met TNT dat de bezorging niet al te best verliep.
Meestal gebruiken ze van die "bedrijfjes" om het laatste deel van sorteercentrum naar de ontvanger te brengen en daar gaat
het ook vaak mis.

Hoop in ieder geval dat je 'm toch snel krijgt. Maar neem aan dat hij wel verzekerd is verzonden?

Ja hij is verzekerd verzonden, dus zal uiteindelijk wel goed komen.

Morgen maar weer eens de status van track en trace bekijken..
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Crissis

Ik zat te denken... Waarom neem je niet de Kef eitjes als rears? De stands die hier bij horen zijn alles behalve lomp. Ik denk dat ze als rears prima toereikend zijn en ik denk dat je vriendin ze ook wel mooi gaat vinden. Misschien had je het zelf ookal in overweging genomen..
Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D

Marsh

Damn, vervelend om te lezen. Overigens apart dat hij via TNT is verstuurd, hier kwam hij binnen via een ander bedrijf (kan even niet op de naam komen).
Ook vervelende ervaringen met TNT, misschien handig om ze morgen eens te bellen als je op je werk zit. Als ze hem niet kunnen leveren morgen kan je weer een dag wachten.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Alex Groningen

Vandaag of morgen heb jij hem gewoon binnen. Die sub komt er wel al is het met een omweg. Heb het ook wel eens gehad dat een pakket wat langer onderweg was, maar het kwam altijd goed. Neemt natuurlijk niet weg dat dit enorm balen is, vooral omdat je je er zo op verheugd.

Geniet vandaag nog even van je heeeeele lange werkdag. ;)

VlisChris

Citaat van: Blue-Eyes op november  7, 2010, 20:37:38
Iedereen is zo goed als klaar

Ik wil over niet al te lange tijd voorzichtig wat van mijn hobby op gaan pakken. Heb er weer de ruimte, en de rust voor ;)

Citaat van: Blue-Eyes op november  7, 2010, 20:37:38
of heeft geen geld meer :D :D
Oh wacht, dit zinnetje bewust nog niet gelezen :D :P

Edit: damn, dat is zuur dat je sub onvindbaar is. Best knap dat ze zulke pakketten kwijt weten te raken. Echt klein kan die doos niet zijn neem ik aan. Een voordeel: uit het busje gevallen zijn zal lastiger worden door de maat van de doos. Die stop je niet snel onder je jas weg. Alleen wel kxt dat je nu nog niet met je sub kan draaien.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

yorkie13

update

huidige status TNT Track & Trace

11.11.2010:
Chauffeur is onderweg


MLCinema

Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Madhouse

Las het vanmorgen op T&T....Toch nog goed gekomen  ;D

Is wel ff schrikken hoor met een duur apparaat wat ineens status manco heeft.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Citaat van: Crissis op november 10, 2010, 23:43:46
Ik zat te denken... Waarom neem je niet de Kef eitjes als rears? De stands die hier bij horen zijn alles behalve lomp. Ik denk dat ze als rears prima toereikend zijn en ik denk dat je vriendin ze ook wel mooi gaat vinden. Misschien had je het zelf ookal in overweging genomen..

Had ik ook al aan zitten denken. Maar ik heb echt totaal geen idee hoe die eitjes klinken?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

En nu maar hopen dat de doos niet leeg zal worden aangeleverd  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Madhouse

Citaat van: Marsh op november 11, 2010, 09:36:59
En nu maar hopen dat de doos niet leeg zal worden aangeleverd  ;D

Maak me ff gek zeg.....  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema