Mitch's set - New definition of music :)

Gestart door Mitch--, oktober 3, 2012, 00:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mitch--

Citaat van: technative op september 25, 2014, 22:34:19
Ff serieus: goeie service van BBenG. Als ik ook kijk naar de tijd die ze in het forum steken dan zie je dat daar kennis en motivatie achter zit. Vergeet ook niet dat daar een commercieel belang achter zit. Ze willen uiteraard aardig gevonden worden om meer omzet te kunnen draaien. Op zich ook niets mis mee en volkomen logisch. Het moet alleen niet zo zijn dat alle BBenG merken automatisch een hosanna-stemming uitlokken en automatisch impliceren dat er niets anders of beter is. Smaken en voorkeuren verschillen nou eenmaal.

Absoluut waar, MAAR (zie de vetgedrukte zin) ik denk dat dat echt niet zo is, ze zijn vooral liefhebbers en hopen hun klanten en zelfs hun niet klanten te helpen om het beste uit hun set te halen, en doen dit in mijn ogen belangeloos. De kennis is enorm (kan ik alleen maar jaloers op zijn).

Maar laten we niet hier vervallen in de discussie of het commerciële belang voorop ligt bij het forum gebruik, ik ben vaak genoeg geholpen en van advies voorzien zonder ook maar enig belang en daar ben ik erg dankbaar voor :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Mitch--

Ik rook niet, maar ik heb er igg de tofste asbak ever aan overgehouden  :D

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Citaat van: technative op september 25, 2014, 22:34:19
Op zoek naar korting, Theo? [emoji6]



Neuh, ik heb (tenzij er iets stuk gaat) niets nodig de komende 23 jaar 4 maanden 3 dagen 6 uur 14 minuten en 18 seconden :D

twani

Citaat van: Mitch-- op september 25, 2014, 22:52:16
Ik rook niet, maar ik heb er igg de tofste asbak ever aan overgehouden  :D

Gebruik 'm als voerbak voor de "kattebrokjes" :D

Deleted member

Citaat van: Mitch-- op september 25, 2014, 22:39:50
Absoluut waar, MAAR (zie de vetgedrukte zin) ik denk dat dat echt niet zo is, ze zijn vooral liefhebbers en hopen hun klanten en zelfs hun niet klanten te helpen om het beste uit hun set te halen, en doen dit in mijn ogen belangeloos. De kennis is enorm (kan ik alleen maar jaloers op zijn).

Maar laten we niet hier vervallen in de discussie of het commerciële belang voorop ligt bij het forum gebruik, ik ben vaak genoeg geholpen en van advies voorzien zonder ook maar enig belang en daar ben ik erg dankbaar voor :)
Ik snap je punt. Je hebt goede service ervaren en bent daar blij mee. Ik had exact dezelfde ervaring met Audiofile toen ik in mijn jacht op een nieuwe versterker zonder moeite een Moon340i, een Pass Labs INT150, een Devialet 200 en een Marantz PM11s3 meekreeg om thuis te beluisteren, zonder dat er ook maar enigzins de verwachting werd gewekt dat ik geacht werd daar te kopen.

Service is waanzinnig belangrijk, maar -eerlijk is eerlijk- dat mag je toch ook wel verwachten met de bedragen die we zo gemiddeld uitgeven?

Ik weet niet of je mijn topic volgt, maar daarin staan de perikelen rondom een defecte DD15+ opgetekend... Ik weet hoe het is wanneer je te maken hebt met misverstanden wanneer service nou juist heel belangrijk is...
Stereo-fan for life!

Deleted member

Citaat van: twani op september 25, 2014, 23:02:31
Neuh, ik heb (tenzij er iets stuk gaat) niets nodig de komende 23 jaar 4 maanden 3 dagen 6 uur 14 minuten en 18 seconden :D
Da's mooi! Toch gok ik erop dat er voor die tijd nog wel iets gaat wijzigen in je set, al is het maar een schroefje... ;)
Stereo-fan for life!

Mitch--

Citaat van: twani op september 25, 2014, 23:03:49
Gebruik 'm als voerbak voor de "kattebrokjes" :D

HAHAHAHA jaa das een goed idee  :headbanging:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Deleted member

#432
Citaat van: Mitch-- op september 25, 2014, 23:13:41
HAHAHAHA jaa das een goed idee  :headbanging:
Dan ga je 'm nog belonen ook! Tsk tsk tsk... [emoji15]
Stereo-fan for life!

Mitch--

Citaat van: technative op september 25, 2014, 23:17:47
Dan ga je 'm nog belonen ook! Tsk tsk tsk... [emoji15]

hehe, tsja ze kan er ook weinig aan doen, wil graag klimmen, had ik maar geen speakers moeten kopen die op het randje van de maximale springhoogte zijn ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Mr.M

Ik zou het met raamkit hebben gemaakt .hahah
**UNDER CONSTRUCTION**

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

cardas49

Zo, nu alweer gefixed? Das snel! Mooi dat je nu weer verder kan gaan met genieten van je set.

En, heb je al een veil gevonden voor de klauwen van de kat [emoji16]
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

garmtz


Mitch--

Citaat van: mark235 op september 26, 2014, 08:29:41
Zo, nu alweer gefixed? Das snel! Mooi dat je nu weer verder kan gaan met genieten van je set.

En, heb je al een veil gevonden voor de klauwen van de kat [emoji16]

Nu kunnen we ook vervolg geven aan onze luisterafspraak  :music: !
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Xander32

Hier een roepende ;).
Uiteraard ben je ook welkom in het Land van Maas & Waal.

Citaat van: Mitch-- op september 25, 2014, 21:59:13
Als je eens wilt komen luisteren, roep maar!! :)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Mitch--

Citaat van: Xander32 op september 26, 2014, 12:22:43
Hier een roepende ;).
Uiteraard ben je ook welkom in het Land van Maas & Waal.

Haha goedzo! Is wel een stukje rijden denk ik voor je, woon in het centrum van Den Haag namelijk, maar we kunnen natuurlijk wel gewoon een datum prikken! :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Joris1971

Citaat van: Mitch-- op september 26, 2014, 11:03:32
Nu kunnen we ook vervolg geven aan onze luisterafspraak  :music: !

Mitch gaat een aankoop doen?  ;D

Mitch--

Citaat van: Joris1971 op september 26, 2014, 12:27:40
Mitch gaat een aankoop doen?  ;D

Nou misschien dat Mark een aankoop gaat doen als ie de Harbeth's heeft gehoord ;) maar ik ga voorlopig niks veranderen  :D
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Xander32

 :pompom:


... "afstanden" binnen NL zijn relatief ... A.s. zondag ga ik bv. naar Leidschendam (toch onder de rook van?), Routenet geeft aan 1 uurtje rijden ... Mogelijk kan ik de M&G t.z.t. combineren met familiebezoek (Den Haag, Voorburg en Delft).
Er is overigens geen haast bij; M&G vind ik een uitermate passende bezigheid voor de wat meet donkere maanden welke komen gaan.


Citaat van: Mitch-- op september 26, 2014, 12:26:41
Haha goedzo! Is wel een stukje rijden denk ik voor je, woon in het centrum van Den Haag namelijk, maar we kunnen natuurlijk wel gewoon een datum prikken! :)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

cardas49

#444
Citaat van: Joris1971 op september 26, 2014, 12:27:40
Mitch gaat een aankoop doen?  ;D

Als Mitch als Harbeth liefhebber mijn Audio Physic's zou overnemen zou ik meer dan 1 wenkbrauw optrekken  :blink::blink:. Die 2 sets zijn, als ik afga op wat er over Harbeth geschreven wordt, alpha en omega qua klanktype.

En ik ben "bang" dat Harbeth inderdaad wel wat voor mij gaat zijn in stereo  :). Zal echter de optie op HT niet opgeven, dus ik ga vooral langs voor gezellig hobby kletsen en de luisterervaring.

Ik stuur je zo een PM Mitch!
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

Mitch--

Citaat van: Xander32 op september 26, 2014, 12:33:46
:pompom:


... "afstanden" binnen NL zijn relatief ... A.s. zondag ga ik bv. naar Leidschendam (toch onder de rook van?), Routenet geeft aan 1 uurtje rijden ... Mogelijk kan ik de M&G t.z.t. combineren met familiebezoek (Den Haag, Voorburg en Delft).
Er is overigens geen haast bij; M&G vind ik een uitermate passende bezigheid voor de wat meet donkere maanden welke komen gaan.

Klopt, zo ver is het niet! Mocht je binnenkort weer eens hier in de buurt zijn moet je maar even een gil geven, kijken of we wat leuks kunnen plannen! :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Bas Akkerman

#446
En Mark, mocht je de Harde* Harbeth 30.1 in vergelijk willen horen, dan kan je in dezelfde stad als waar Mitch's woont bij mij langs.

*De autocorrectie maakt er wel een heel bijzondere M&G van...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mitch--

Citaat van: Bas Akkerman op september 26, 2014, 16:05:28
En Mark, mocht je de Harde 30.1 in vergelijk willen horen, dan kan je in dezelfde stad als waar Mitch's woont bij mij langs.

Vergeet de bijzettafel sub niet bas;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Joris1971

mitch heb jij een Linn DSM zonder hdmi?

Komt omdat jouw zwarte dsm er anders uiziet dan de mijne.

Mitch--

Citaat van: Joris1971 op oktober 10, 2014, 21:01:19
mitch heb jij een Linn DSM zonder hdmi?

Komt omdat jouw zwarte dsm er anders uiziet dan de mijne.

Yups klopt!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'